3 р. тому
Тут ви можете обговорити Casino4u, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт.
Втрата депозиту - це завжди неприємний досвід. Чи можу я дізнатися, який спосіб оплати викликав у вас ці проблеми?
У таких випадках казино звертаються до свого платіжного постачальника з проханням розібратися в цьому питанні – потрібен деякий час, щоб отримати оновлення. Пропоную пацієнта. Спробуйте триматися та тримати нас у курсі 🤞
Hello there.
A lost deposit is always a nasty experience. May I know which payment option caused you this trouble?
In such cases, casinos ask their payment provider to investigate the matter - takes some time to get an update. I suggest a patient. Try to hold on and keep us posted 🤞
Депозит не втрачений, він знаходиться в гаманці казино. Вони відмовляються кредитувати це. Крипто використовувався BNB. Використання терміну «втрачено» означає, що сталася невинна помилка, яка є неправдивою з огляду на докази.
The deposit is not lost, it is in their casino wallet. They are refusing to credit it. BNB was the crypto used. Using the term ''lost'' implies an innocent mistake has taken place which is untrue given the evidence.
Добре, я б сказав, що результат для вас той самий. Гадаю, ви відстежили транзакцію, і одержувач бачить зараховану суму, чи не так? Я б показав це в казино.
Якщо третя компанія обробляє всі транзакції, казино має чекати, поки його платіжний постачальник вирішить це. Я знаю, ви, ймовірно, вважаєте це дурним виправданням, але більшість казино працюють саме так.
Сподіваюся, незабаром питання вирішиться.
Ok, still, the result for you is the same, I'd say. I guess you tracked down the transaction and the recipient is visible the amount credited, right? I'd show that to the casino.
If the 3rd party company handles all transactions, the casino has to wait for its payment provider to solve it. I know you probably see that as a dumb excuse, but most casinos work like that.
Hopefully, the matter will get resolved soon.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.