ГоловнаФорумКазиноCasino Sky - загальне обговорення

Casino Sky - загальне обговорення (Сторінка 2)

 від SINNER91
|
5 016 переглядів 33 відповідей |
|
1 2
Rtbonehs

Принаймні це закінчується щасливо. Я просто бажаю вам швидшого виведення наступного разу, коли вам так пощастить. 😉

Автоматичний переклад.

Привіт, я грав у казино sky, але раптом вони закрили мій рахунок, не виплативши мої 51 євро, які залишилися на моєму ігровому рахунку, усі мої документи були затверджені, і я отримав виграш, я був контактуючи з ними не знаю скільки разів, не отримавши моїх грошей, вони кажуть, що я маю зв’язатися зі своїм банком і отримати свої документи у файлі PDF, вони мають мої документи, але не отримують мої гроші, і ви платите гроші раніше закрити чийсь обліковий запис, чи можете ви мені допомогти тощо. Lillemor

Автоматичний переклад.
Klara111

Чи дало вам казино якусь причину для закриття вашого рахунку? Можливо, це сталося після того, як ви подали запит на зняття коштів?🤔

Надайте додаткову інформацію про цю проблему, щоб ми могли допомогти вам і дослідити її.

Автоматичний переклад.

Ну, вони не дали мені причини, я був і грав протягом дня, потім пізніше ввечері. коли я збирався грати, це не спрацювало, у мене було зняття коштів, яке було на шляху, але вони навіть не повідомили мене, що вони закрили мій рахунок, і я думаю, що вони перевіряють, чи є гроші ігровий обліковий запис, вони виплачують їх перед тим, як закриють мій обліковий запис, тому я воював з ними з кінця квітня, включаючи Lillemor

Автоматичний переклад.
Klara111

Я б сказав, що це триває вже давно. Ви все ще спілкуєтеся з ними?

Ви можете спробувати подати скаргу тут нашій команді, хоча я не очікував би багато чого від цього казино. Наша команда зробить усе можливе, щоб вирішити вашу справу. Ось посилання, якщо вам цікаво.

Будь ласка, повідомляйте нам про будь-які новини щодо всього цього.

Автоматичний переклад.

Привіт! Я намагався зняти 2000 євро. Минуло майже 2 дні. І затримують виплату з новими поясненнями весь час. Я починаю хвилюватися і не знаю, що робити, тому що це багато грошей. Прибуток, який я отримав, склав 27 000 євро. вони ще не надіслали грошей, і все ще написано, що дорога на роботу

Автоматичний переклад.
Klara111

Привіт, чи вдалося вам коли-небудь зняти з них гроші, і якщо так, як швидко це зайняло?

Автоматичний переклад.
SINNER91

привіт

тобі вдалося зрештою їх вилучити?

Автоматичний переклад.

Привіт! Я намагався зняти 2000 євро. Минуло майже 2 дні. І затримують виплату з новими поясненнями весь час. Я починаю хвилюватися і не знаю, що робити, тому що це багато грошей. Прибуток, який я отримав, склав 27 000 євро. вони ще не надіслали грошей, і все ще написано, що дорога на роботу

Автоматичний переклад.

Яке пояснення вони вам дають, якщо можна?

Чи ваш обліковий запис там уже повністю перевірено?

Автоматичний переклад.

Вони кажуть, що платіжний провайдер ще не переглянув вилучення, і що це був великий трафік і затримка. Кажуть, що сьогодні зроблять, а далі нічого не відбувається. Гуру хтось дійсно отримує свої гроші з цього веб-сайту?

Автоматичний переклад.
Rtbonehs

Скільки часу вам знадобилося, щоб обробити вилучення коштів

Автоматичний переклад.

Вони кажуть, що платіжний провайдер ще не переглянув вилучення, і що це був великий трафік і затримка. Кажуть, що сьогодні зроблять, а далі нічого не відбувається. Гуру хтось дійсно отримує свої гроші з цього веб-сайту?

Автоматичний переклад.

Якщо є великий обсяг зняття коштів, іноді можуть виникати певні затримки.

Сподіваюся, незабаром вони зможуть це виправити та виплатять вам гроші.

У минулому ми мали деякі скарги на це казино щодо затримок, і вони змогли виплатити гравцеві, тому я сподіваюся, що вони зроблять це і у вашому випадку.

Обов’язково тримайте нас у курсі, і якщо нічого не станеться, наша команда скарг може спробувати втрутитися.

Автоматичний переклад.
Romi

Гаразд, приблизно скільки часу знадобилося для обробки вилучення коштів? Кажуть, що оброблять це сьогодні, тому я все ще чекаю, минуло 6 днів

Змінено
Автоматичний переклад.
sarasubotic1

Я знаю, що ти хочеш сказати. Якби я був суворим, я б сказав, що процес виплати в казино передбачає не лише один клік, як це чітко демонструє ваша ситуація.

Casios покладаються на сторонню компанію, тому швидкість виведення коштів не залежить від них.

Я дуже здивований, що вони знайшли час, щоб пояснити вам речі. Для мене це вигідний підхід, хоча я розумію, що ви розчаровані. Якщо казино або платіжний постачальник перевантажуються, зрештою всім доведеться чекати.


Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого