1 рік тому
Принаймні це закінчується щасливо. Я просто бажаю вам швидшого виведення наступного разу, коли вам так пощастить. 😉
At least it ends happily. I just wish you a quicker withdrawal next time you are so lucky. 😉
0
Принаймні це закінчується щасливо. Я просто бажаю вам швидшого виведення наступного разу, коли вам так пощастить. 😉
At least it ends happily. I just wish you a quicker withdrawal next time you are so lucky. 😉
Привіт, я грав у казино sky, але раптом вони закрили мій рахунок, не виплативши мої 51 євро, які залишилися на моєму ігровому рахунку, усі мої документи були затверджені, і я отримав виграш, я був контактуючи з ними не знаю скільки разів, не отримавши моїх грошей, вони кажуть, що я маю зв’язатися зі своїм банком і отримати свої документи у файлі PDF, вони мають мої документи, але не отримують мої гроші, і ви платите гроші раніше закрити чийсь обліковий запис, чи можете ви мені допомогти тощо. Lillemor
Hello, I have played at casino sky, but all of a sudden they close my account, without paying out my 51 euros that I have left in my gaming account, all my documents were approved, and I have taken out winnings, I have been in contact with them know not how many times without getting my money, they say I have to contact my bank and get my documents in a PDF file, they have my documents, but don't get my money and you pay the money before you close someone's account, can you help me etc. Lillemor
Hej har spelat på casino sky, men helt plötsligt stänger dom ner mitt konto , utan att betala ut mina 51 euro som jag har kvar på mitt spelkonto, alla mina document var godkända , och har plockat ut vinster , har varit i kontakt med dom vet inte hur många gånger utan att få mina pengar , dom säger att jag måste kontakta min bank o få mina document på PDF fil, dom har mina document, men får inte ut mina pengar och man betalar väl ut pengarna innan man stänger ner någons konto, kan ni hjälpa mig mvh Lillemor
Чи дало вам казино якусь причину для закриття вашого рахунку? Можливо, це сталося після того, як ви подали запит на зняття коштів?🤔
Надайте додаткову інформацію про цю проблему, щоб ми могли допомогти вам і дослідити її.
Did the casino give you any reason for closing your account? Did it happen after you requested a withdrawal, perhaps?🤔
Please provide some more information about this issue so we can help you out and investigate.
Ну, вони не дали мені причини, я був і грав протягом дня, потім пізніше ввечері. коли я збирався грати, це не спрацювало, у мене було зняття коштів, яке було на шляху, але вони навіть не повідомили мене, що вони закрили мій рахунок, і я думаю, що вони перевіряють, чи є гроші ігровий обліковий запис, вони виплачують їх перед тим, як закриють мій обліковий запис, тому я воював з ними з кінця квітня, включаючи Lillemor
Well, they didn't give me a reason, I had been in and played during the day, then later in the evening. when I was going to play, it didn't work, I had a withdrawal that was on its way, but they didn't even inform me that they had closed my account, and I think they make sure that if there is money in the game account, they pay out them before they close my account, so I have been fighting with them since the end of April, including Lillemor
Nä dom gav mig ingen anledning, jag hade varit inne o spelat på dagen, sen senare på kvällen. när jag skulle spela så gick det inte, jag hade ett uttag som var på väg , men dom informerade inte mig ens att dom hade stängt mitt konto, och tycker ju att man ser till att om det finns pengar på spelkontot så betalar man väl ut dom innan man stänger mitt konto, så jag har stridit med dom sedan i slutet av april mvh Lillemor
Я б сказав, що це триває вже давно. Ви все ще спілкуєтеся з ними?
Ви можете спробувати подати скаргу тут нашій команді, хоча я не очікував би багато чого від цього казино. Наша команда зробить усе можливе, щоб вирішити вашу справу. Ось посилання, якщо вам цікаво.
Будь ласка, повідомляйте нам про будь-які новини щодо всього цього.
That's been going on for a long time now, I would say. Are you still in contact with them?
You could try to file a complaint here with our team, even though I wouldn't expect much from this casino. Our team will do their best to get your case solved, though. Here's the link if you're interested.
Let us know about any news regarding all this, please.
Привіт! Я намагався зняти 2000 євро. Минуло майже 2 дні. І затримують виплату з новими поясненнями весь час. Я починаю хвилюватися і не знаю, що робити, тому що це багато грошей. Прибуток, який я отримав, склав 27 000 євро. вони ще не надіслали грошей, і все ще написано, що дорога на роботу
Hello! I have tried to withdraw 2000 euros. It has almost been 2 days. And they delay the payment with new explanations all the time. I'm starting to get worried and don't know what to do as there is a lot of money involved. The profit I made was 27000 euros. they haven't sent any money out yet and it still says commuting
Hej! Jag har försökt ta ut 2000 euro. Det hAr snart gått 2 dagar. Och de fördröjer utbetalningen med nya förklaringar hela tiden. jag börjar bli orolig och vet inte va ja ska göra då det är mycket pengar det handlar om. Vinsten jag gjorde var 27000 euro. de hra inte skickat ut några penga än och det står fortfarande pendling
Привіт, чи вдалося вам коли-небудь зняти з них гроші, і якщо так, як швидко це зайняло?
Hi, have you ever been able to withdraw money from them and if so how quickly did it take?
Hej , har du kunnat ta ut pengar från de nån gång och isåfall hur snabbt tog det?
привіт
тобі вдалося зрештою їх вилучити?
Hey
did you manage to whidrawal them in the end?
Привіт! Я намагався зняти 2000 євро. Минуло майже 2 дні. І затримують виплату з новими поясненнями весь час. Я починаю хвилюватися і не знаю, що робити, тому що це багато грошей. Прибуток, який я отримав, склав 27 000 євро. вони ще не надіслали грошей, і все ще написано, що дорога на роботу
Hello! I have tried to withdraw 2000 euros. It has almost been 2 days. And they delay the payment with new explanations all the time. I'm starting to get worried and don't know what to do as there is a lot of money involved. The profit I made was 27000 euros. they haven't sent any money out yet and it still says commuting
Hej! Jag har försökt ta ut 2000 euro. Det hAr snart gått 2 dagar. Och de fördröjer utbetalningen med nya förklaringar hela tiden. jag börjar bli orolig och vet inte va ja ska göra då det är mycket pengar det handlar om. Vinsten jag gjorde var 27000 euro. de hra inte skickat ut några penga än och det står fortfarande pendling
Вони кажуть, що платіжний провайдер ще не переглянув вилучення, і що це був великий трафік і затримка. Кажуть, що сьогодні зроблять, а далі нічого не відбувається. Гуру хтось дійсно отримує свої гроші з цього веб-сайту?
They say that the payment provider has not looked at the whidrawal yet and that it has been high traffic and a delay. They say they will do it today and then nothing happens. Guru has anyone actually get their money from that website ?
Скільки часу вам знадобилося, щоб обробити вилучення коштів
How long did it take for you to get the whithdrawal processed
Вони кажуть, що платіжний провайдер ще не переглянув вилучення, і що це був великий трафік і затримка. Кажуть, що сьогодні зроблять, а далі нічого не відбувається. Гуру хтось дійсно отримує свої гроші з цього веб-сайту?
They say that the payment provider has not looked at the whidrawal yet and that it has been high traffic and a delay. They say they will do it today and then nothing happens. Guru has anyone actually get their money from that website ?
Якщо є великий обсяг зняття коштів, іноді можуть виникати певні затримки.
Сподіваюся, незабаром вони зможуть це виправити та виплатять вам гроші.
У минулому ми мали деякі скарги на це казино щодо затримок, і вони змогли виплатити гравцеві, тому я сподіваюся, що вони зроблять це і у вашому випадку.
Обов’язково тримайте нас у курсі, і якщо нічого не станеться, наша команда скарг може спробувати втрутитися.
If there is a high volume of withdrawals, it can happen sometimes that some delays will occur.
Hopefully they will be able to fix it soon and pay you the money.
In the past we had some complaints for this casino regarding delays, and they were able to pay the player, so I hope they will do so in your case as well.
Surely keep us updated, and if nothing is happening, our complaint team could try to intervene.
Гаразд, приблизно скільки часу знадобилося для обробки вилучення коштів? Кажуть, що оброблять це сьогодні, тому я все ще чекаю, минуло 6 днів
Okay, approximately how long did it take for the whithdrawal to be processed? They say they will process it today so I am still waiting , it has been 6 days now
Я знаю, що ти хочеш сказати. Якби я був суворим, я б сказав, що процес виплати в казино передбачає не лише один клік, як це чітко демонструє ваша ситуація.
Casios покладаються на сторонню компанію, тому швидкість виведення коштів не залежить від них.
Я дуже здивований, що вони знайшли час, щоб пояснити вам речі. Для мене це вигідний підхід, хоча я розумію, що ви розчаровані. Якщо казино або платіжний постачальник перевантажуються, зрештою всім доведеться чекати.
I know what you aim to say. If I were to be harsh, I would assert that a casino's payout process involves more than just a single click, as your situation clearly demonstrates.
Casios rely on a third-party company, thus the withdrawal speed is not under their control.
I'm quite surprised that they took the time to explain things to you. For me, this is a beneficial approach, though I understand you feel disappointed. If the casino or payment provider becomes overloaded, everyone will eventually have to wait.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.