1 рік тому
Принаймні це закінчується щасливо. Я просто бажаю вам швидшого виведення наступного разу, коли вам так пощастить. 😉
At least it ends happily. I just wish you a quicker withdrawal next time you are so lucky. 😉
0
Принаймні це закінчується щасливо. Я просто бажаю вам швидшого виведення наступного разу, коли вам так пощастить. 😉
At least it ends happily. I just wish you a quicker withdrawal next time you are so lucky. 😉
Привіт, я грав у казино sky, але раптом вони закрили мій рахунок, не виплативши мої 51 євро, які залишилися на моєму ігровому рахунку, усі мої документи були затверджені, і я отримав виграш, я був контактуючи з ними не знаю скільки разів, не отримавши моїх грошей, вони кажуть, що я маю зв’язатися зі своїм банком і отримати свої документи у файлі PDF, вони мають мої документи, але не отримують мої гроші, і ви платите гроші раніше закрити чийсь обліковий запис, чи можете ви мені допомогти тощо. Lillemor
Hello, I have played at casino sky, but all of a sudden they close my account, without paying out my 51 euros that I have left in my gaming account, all my documents were approved, and I have taken out winnings, I have been in contact with them know not how many times without getting my money, they say I have to contact my bank and get my documents in a PDF file, they have my documents, but don't get my money and you pay the money before you close someone's account, can you help me etc. Lillemor
Hej har spelat på casino sky, men helt plötsligt stänger dom ner mitt konto , utan att betala ut mina 51 euro som jag har kvar på mitt spelkonto, alla mina document var godkända , och har plockat ut vinster , har varit i kontakt med dom vet inte hur många gånger utan att få mina pengar , dom säger att jag måste kontakta min bank o få mina document på PDF fil, dom har mina document, men får inte ut mina pengar och man betalar väl ut pengarna innan man stänger ner någons konto, kan ni hjälpa mig mvh Lillemor
Чи дало вам казино якусь причину для закриття вашого рахунку? Можливо, це сталося після того, як ви подали запит на зняття коштів?🤔
Надайте додаткову інформацію про цю проблему, щоб ми могли допомогти вам і дослідити її.
Did the casino give you any reason for closing your account? Did it happen after you requested a withdrawal, perhaps?🤔
Please provide some more information about this issue so we can help you out and investigate.
Ну, вони не дали мені причини, я був і грав протягом дня, потім пізніше ввечері. коли я збирався грати, це не спрацювало, у мене було зняття коштів, яке було на шляху, але вони навіть не повідомили мене, що вони закрили мій рахунок, і я думаю, що вони перевіряють, чи є гроші ігровий обліковий запис, вони виплачують їх перед тим, як закриють мій обліковий запис, тому я воював з ними з кінця квітня, включаючи Lillemor
Well, they didn't give me a reason, I had been in and played during the day, then later in the evening. when I was going to play, it didn't work, I had a withdrawal that was on its way, but they didn't even inform me that they had closed my account, and I think they make sure that if there is money in the game account, they pay out them before they close my account, so I have been fighting with them since the end of April, including Lillemor
Nä dom gav mig ingen anledning, jag hade varit inne o spelat på dagen, sen senare på kvällen. när jag skulle spela så gick det inte, jag hade ett uttag som var på väg , men dom informerade inte mig ens att dom hade stängt mitt konto, och tycker ju att man ser till att om det finns pengar på spelkontot så betalar man väl ut dom innan man stänger mitt konto, så jag har stridit med dom sedan i slutet av april mvh Lillemor
Я б сказав, що це триває вже давно. Ви все ще спілкуєтеся з ними?
Ви можете спробувати подати скаргу тут нашій команді, хоча я не очікував би багато чого від цього казино. Наша команда зробить усе можливе, щоб вирішити вашу справу. Ось посилання, якщо вам цікаво.
Будь ласка, повідомляйте нам про будь-які новини щодо всього цього.
That's been going on for a long time now, I would say. Are you still in contact with them?
You could try to file a complaint here with our team, even though I wouldn't expect much from this casino. Our team will do their best to get your case solved, though. Here's the link if you're interested.
Let us know about any news regarding all this, please.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.