ФорумКазиноCasino Sky - загальне обговорення

Casino Sky - загальне обговорення

1 рік тому від SINNER91
|
3339 переглядів 24 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Casino Sky, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Я зняв 3000 євро, його було успішно оброблено, але так і не було надіслано на мій банківський рахунок, я неодноразово зв’язувався з ними, і все, що вони кажуть, це чекати і чекати, вони кажуть, що під час зняття сталася помилка, і ми надіслали електронний лист постачальнику. Взагалі немає рішення, вони кажуть лише чекати. Аферисти мене пограбували.

Автоматичний переклад.
SINNER91
1 рік тому

У мене також така проблема, я намагаюся вивести кошти. зняття було схвалено в п'ятницю, 13-го, але все ще нічого не отримано.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

вони сказали, що відправили мою справу до відповідного відділу, і тепер мені потрібно дочекатися оновлення

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Мені сказали те саме.

ми можемо щось з цим зробити?

Автоматичний переклад.
SINNER91
1 рік тому

я не знаю як довго ти чекав? я чекаю вже 12 днів...

Автоматичний переклад.
Rtbonehs
1 рік тому

Два тижні вже

Автоматичний переклад.
1 рік тому

«Я розумію вашу стурбованість. Мені прикро повідомляти вам, що ми досі не отримали оновлення від команди. Я розглядаю це питання як головний пріоритет і сподіваюся незабаром отримати оновлення. Я прошу вашого терпіння в цьому питанні''


Це те, що вони сказали мені, коли я звернувся до служби підтримки раніше сьогодні

Автоматичний переклад.
Rtbonehs
1 рік тому

Тут те саме

Автоматичний переклад.
1 рік тому

гуру казино, чи можете ви допомогти нам, будь ласка? що ми можемо зробити в цьому питанні????

Автоматичний переклад.
1 рік тому

і чи є хтось тут, хто також мав цю проблему і якось її вирішив?

Автоматичний переклад.
SINNER91
1 рік тому

коли ви останній раз зверталися до служби підтримки казино sky? і що вони сказали?

Автоматичний переклад.
Rtbonehs
1 рік тому

Вчора і сказав те саме

Автоматичний переклад.
SINNER91
1 рік тому

у вас є уявлення, що ми можемо зробити, щоб вирішити цю проблему? чи якийсь план?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

гуру казино, чи можете ви допомогти нам, будь ласка? що ми можемо зробити в цьому питанні????

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт.

Ви можете подати безкоштовну скаргу прямо тут і зараз: https://casino.guru/complaints/create

Я вважаю справедливим сказати, що якщо казино стикається з проблемами з постачальником платіжних послуг, ми мало що можемо зробити, крім моніторингу ситуації за допомогою можливої скарги.

Тим не менш, це безкоштовно і варто спробувати.

Автоматичний переклад.
SINNER91
1 рік тому

Привіт,

У мене є така сама пропозиція для вас:

Ви можете подати безкоштовну скаргу прямо тут і зараз: https://casino.guru/complaints/create

Я вважаю справедливим сказати, що якщо казино стикається з проблемами з постачальником платіжних послуг, ми мало що можемо зробити, крім моніторингу ситуації за допомогою можливої скарги.

Тим не менш, це безкоштовно і варто спробувати.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

це 12 днів для мене прямо зараз, чи варто мені чекати ще 2 дні чи я можу вже подати скаргу?


Автоматичний переклад.
1 рік тому

я щойно отримав свої гроші, слава богу

Автоматичний переклад.
Rtbonehs
1 рік тому

справді??? Я збирався порадити скаргу. Це полегшення!

Я рада за тебе. Однак казино має працювати над процесом....

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

так, я отримав його сьогодні, я такий щасливий!! так, минуло 10 днів, перш ніж я його отримав

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого