1 рік тому
Тут ви можете обговорити Casino Sky, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я зняв 3000 євро, його було успішно оброблено, але так і не було надіслано на мій банківський рахунок, я неодноразово зв’язувався з ними, і все, що вони кажуть, це чекати і чекати, вони кажуть, що під час зняття сталася помилка, і ми надіслали електронний лист постачальнику. Взагалі немає рішення, вони кажуть лише чекати. Аферисти мене пограбували.
I made a withdrawal of 3000 euros, was processed successfully , but never sent to my bank account, I contacted them repeatedly and all they say is wait and wait, they say there was an error during withdrawal and we sent an email to the provider. No solution at all , all they say is wait. Scammers they robbed me.
У мене також така проблема, я намагаюся вивести кошти. зняття було схвалено в п'ятницю, 13-го, але все ще нічого не отримано.
i have this problem aswell, trying to cashout. withdrawal was approved on friday 13th but still didnt recieve anything.
я не знаю як довго ти чекав? я чекаю вже 12 днів...
i dont know how long have u been waiting? ive been waiting 12 days now...
«Я розумію вашу стурбованість. Мені прикро повідомляти вам, що ми досі не отримали оновлення від команди. Я розглядаю це питання як головний пріоритет і сподіваюся незабаром отримати оновлення. Я прошу вашого терпіння в цьому питанні''
Це те, що вони сказали мені, коли я звернувся до служби підтримки раніше сьогодні
''I understand your concern. I'm sorry to inform you that we still haven't received an update from the team. I have been pursuing the matter as a top priority and hope to receive an update soon. I request for your patience in this matter''
thats what they said to me when i contacted support earlier today
коли ви останній раз зверталися до служби підтримки казино sky? і що вони сказали?
when was last time u contacted support on casino sky? and what did they say?
у вас є уявлення, що ми можемо зробити, щоб вирішити цю проблему? чи якийсь план?
do u have any idea what we can do to solve this problem? or any plan?
Привіт.
Ви можете подати безкоштовну скаргу прямо тут і зараз: https://casino.guru/complaints/create
Я вважаю справедливим сказати, що якщо казино стикається з проблемами з постачальником платіжних послуг, ми мало що можемо зробити, крім моніторингу ситуації за допомогою можливої скарги.
Тим не менш, це безкоштовно і варто спробувати.
Hello.
You are welcome to submit a free complaint right here and now: https://casino.guru/complaints/create
I feel it's fair to say that if the casino is facing issues with its payment provider, there is not much we can do aside from monitoring the situation via a possible complaint.
Still, it's free and worth trying.
Привіт,
У мене є така сама пропозиція для вас:
Ви можете подати безкоштовну скаргу прямо тут і зараз: https://casino.guru/complaints/create
Я вважаю справедливим сказати, що якщо казино стикається з проблемами з постачальником платіжних послуг, ми мало що можемо зробити, крім моніторингу ситуації за допомогою можливої скарги.
Тим не менш, це безкоштовно і варто спробувати.
Hello,
I have the very same suggestion for you too:
You are welcome to submit a free complaint right here and now: https://casino.guru/complaints/create
I feel it's fair to say that if the casino is facing issues with its payment provider, there is not much we can do aside from monitoring the situation via a possible complaint.
Still, it's free and worth trying.
це 12 днів для мене прямо зараз, чи варто мені чекати ще 2 дні чи я можу вже подати скаргу?
its 12 days for me right now, should i wait 2 more days or can i make a complaint already?
справді??? Я збирався порадити скаргу. Це полегшення!
Я рада за тебе. Однак казино має працювати над процесом....
Really??? I was about to advise on the complaint. That's a relief!
I'm glad for you. The casino, however, should work on the process though....
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.