2 р. тому
Тут ви можете обговорити Casino Sinners, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Мій обліковий запис уже перевірено. Я подав запит на зняття коштів три дні тому, який не оброблено до сьогодні. Онлайн-чат більше не працює. Мій електронний лист до служби підтримки також залишився без відповіді протягом двох днів. Давайте подивимось, як воно піде. У будь-якому випадку хороший сервіс виглядає інакше.
My account is already verified. I requested a withdrawal three days ago which has not been processed until today. The live chat is no longer online. My email to support has also gone unanswered for two days. Let's see how it goes. In any case, good service looks different.
Mein Konto ist bereits verifiziert. Ich habe vor drei Tagen eine Auszahlung beantragt die bis heute nicht bearbeitet wurde. Der Live-Chat ist nicht mehr online. Mein Mail an den Support bleibt ebenfalls seit zwei Tagen unbeantwortet. Sehen wir mal wie es weiter geht. Gutes Service sieht jedenfalls anders aus.
Я згоден, що гравця ніколи не слід ігнорувати, особливо коли йдеться про оплату.
Я розумію, що час від часу можуть виникати деякі незвичайні обставини, але гравці повинні бути завжди оновленими.
Будь ласка, вам повідомили приблизний час очікування?
Я б сказав, що пару днів цілком нормально, навіть тиждень, на жаль.
I agree that the player should never be ignored especially when payment is involved.
I can understand that some unusual circumstances can occur from time to time, but the players should be always updated.
Were you advised about the approximate waiting time, please?
I'd say that couple of days are quite normal, even a week, sadly.
Сьогодні через три дні я отримав таку відповідь:
Привіт Вольфганг,
Будь ласка, зверніть увагу, що ми хочемо повернути виплату початковим методом депозиту.
З найкращими побажаннями,
Браян
Я зробив депозит за допомогою RapidTransfer, але казино не пропонує цей метод виведення. Вони пропонують лише банківський переказ і ngp. Тому я вибрав банківський переказ, оскільки RapidTransfer також оплачується безпосередньо з банківського рахунку. Я також не знаю, що мається на увазі під ngp.
Today after three days I got this answer:
Hello Wolfgang,
Please be advised that we would like to pay out back to the original deposit method.
Best regards,
Bryan
I deposited with RapidTransfer, but the casino does not offer this withdrawal method. They only offer bank transfer and ngp. I therefore chose bank transfer, since RapidTransfer is also paid directly from the bank account. I also do not know what is meant by ngp.
Heute bekam ich nach drei Tagen diese Antwort:
Hello Wolfgang,
Please be advised that we would like to pay out back to the original deposit method.
Best regards,
Bryan
Ich habe mit RapidTransfer einbezahlt, aber diese Auszahlungsmethode bietet das Casino nicht an. Sie bieten nur Banktransfer und ngp. Ich habe daher Banktransfer gewählt, da ja auch Rapidtransfer direkt vom Bankkonto bezahlt wird. Ich weis auch nicht was mit ngp gemeint ist.
Привіт,
Я б сказав, що казино хоче використовувати той самий спосіб оплати, який ви використовували для депозиту, оскільки цей метод перевірений. У зв’язку з цим, можливо, вони мають намір зробити виняток.
Ваше зняття вже було змінено на цей швидкий переказ?
Hello,
I'd say that the casino would like to use the same payment method which you used for the deposit because this method is verified. Due to this, it's possible that they intend to make an exception.
Has your withdrawal been changed to this RapidTransfer already?
Привіт, зараз я отримав свої гроші на Skrill. Так все зроблено.
Hello, I have now received my money on Skrill. So everything is done.
Hallo, mir wurde jetzt mein Geld auf Skrill ausbezahlt. Es ist somit alles erledigt.
Привіт,
дійсно чудова новина! 🙂
Хоча це не повністю відповідає попередньому оновленню від казино. 😁
У будь-якому випадку пам’ятайте, що використання одного способу оплати як для депозитів, так і для зняття коштів може заощадити ваш час. 😉
Цікаво, ти залишаєшся в Casino Sinners?
Hello,
really great news! 🙂
Although it does not fully correspond with that previous update from the casino. 😁
Anyway, kindly keep in mind that using one payment option for deposits and withdrawals alike can save you time. 😉
Are you staying with the Casino Sinners, I wonder?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.