ФорумКазиноCasino Sieger - загальне обговорення

Casino Sieger - загальне обговорення (Сторінка 2)

2 р. тому від Radka
|
8265 переглядів 47 відповідей |
|
1 2 3
1 рік тому

file

кожен день одна і та ж відповідь і ніякої інформації про гроші. Пахне дуже поганою сечою!

Автоматичний переклад.
eedisivac
1 рік тому

Я розумію ваше розчарування, але хто може сказати, чи справді якийсь керівник розглядає справу, чи це просто спосіб диверсії!? Я вас справді відчуваю, але, як ви сказали, ми повинні почекати.

Однак найбільше занепокоєння викликає кілька попередніх скарг, які залишилися нерозглянутими. 🙁



Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Так, ця справа, мабуть, тільки поширюється. Але ми збираємося подати позов, і він зайде дуже далеко, тож, безумовно, гроші почнуть з’являтися. Тут просто потрібен час, щоб справа дійшла до суду

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Минуло 4 дні. Коли ти приходиш??


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ви повинні були втрутитися, коли скарга була подана і минуло 4 дні ... ось ми чекали 5 днів! Грошей не видно. Немає іншої відповіді, коли потрібно чекати більше 2 тижнів і немає інформації про гроші. Я попросив підтвердження оплати 10 днів тому. Це також не вдалося організувати. Зігер збирається подати заяву про компенсацію та подавати скарги, коли я зв’яжуся з адвокатом і його ліцензією на гру

Автоматичний переклад.
eedisivac
1 рік тому

Привіт, чи робили ви якісь кроки до судового позову?

Що стосується вашої скарги та 4 днів, наша команда намагається розглядати кожен випадок послідовно, тому іноді це може зайняти час. Вероніка незабаром зв’яжеться з вами, але вона також чекає 14 днів, зазначених у вашій скарзі. 2 тижні - це час, який ми даємо казино для вирішення цього процесу, тому вам потрібно запастися терпінням.

Що стосується відповіді, мені шкода, що казино не спілкується з вами, тому що я вважаю, що це неприємно. Коли ви запитали в казино підтвердження платежу, казино відповіло, чому не вдалося надати його або взагалі не відповіло?

У будь-якому випадку, як я вже сказав, Вероніка незабаром зв’яжеться з вами, і я твердо вірю, що вам вдасться отримати розумну відповідь від казино, і врешті-решт усе вийде добре. Ви можете продовжувати оновлювати нас, якщо можливо.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Гаразд. Чекаю вашої допомоги. Я подав заяву про кримінальне правопорушення. І якщо цього вимагатиме справа, я подамся на це через суд. І так, дивно, коли вони навіть не надсилають підтвердження оплати.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

filefile j filefile

коли я питаю, де мої гроші чи квитанція про оплату, мені постійно відповідають ті самі

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Чекаю грошей майже 3 тижні. Підтвердження оплати за 8 днів. Я не отримую більше нічого від casino sieger, якщо ви не отримали нове оновлення. Так, зараз я роблю все можливе, щоб казино Sieger повністю закрилося. Гроші брати вміють, а платити, мабуть, не вміють!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Через 16 днів інформації про гроші все ще немає. Немає підтвердження оплати. Я подав заяву про кримінальне правопорушення. І найняв адвоката. Я зберіг усі докази, побачимось у суді з casino sieger. У вас був прямий номер для отримання ліцензії на ігри mg? Я б все одно зв'язався з ними

Автоматичний переклад.
1 рік тому

file

знову я отримав це повідомлення, де я просто чекав і чекав, на щастя, це скоро закінчиться, коли в суді вони будуть вирішені негайно, а не чекаючи

Автоматичний переклад.
eedisivac
1 рік тому

Я перевірив вашу скаргу , я маю на увазі ту, яку ви надіслали тут, на Casino Guru, вона справді потребує вашої інформації щодо затримки зняття коштів, оскільки минув час, протягом якого казино вирішило її без нашого втручання.

Я також повідомила Вероніку, і мені шкода, що відповідь служби підтримки залишилася такою ж 🙁!

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Сенсу в цьому немає, грошей не видно і щодня одну і ту ж відповідь чекати!

Автоматичний переклад.
eedisivac
1 рік тому

Це, мабуть, просто жахливе відчуття! Якщо можете, спробуйте не згадувати про це, ми вам допоможемо, просто потрібен час. 🙏

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Трохи важко. Я все одно програв у казино. А зараз я зняв велику суму, а про гроші нічого не чути. Я чекаю на вашу допомогу в цьому.

Автоматичний переклад.
eedisivac
1 рік тому

Згідно з процесом, вам буде призначено спеціаліста для можливої розмови з казино. Цей крок зазвичай робиться після закінчення початкового періоду в 14 днів. Зазвичай ми намагаємося пояснити, що, ігноруючи скаргу гравця або діючи несправедливо, казино ризикує своєю репутацією, і, як наслідок, гравці можуть більше вагатися щодо реєстрації в ньому.

Однак співпраця має вирішальне значення, тому я молюся, щоб ви скоро отримали гроші.

Зачекай!

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Чекаю вже 16 днів і не бачу ні квитанції, ні грошей. Чи можете ви сказати мені, коли саме ви будете втручатися? Або у вас є пряме сполучення з Мальтою? Щоб я подзвонив про це

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

чесно кажучи, це казино Sieger зараз уникає проблеми... ми чекаємо тут 17 днів, і надсилання квитанції про оплату не може зайняти стільки часу. Оскільки вони не заплатили, вони не можуть доставити квитанцію.. так, хтось повинен в це втрутитися! Це був повний жарт

Автоматичний переклад.
eedisivac
1 рік тому

Я розумію, що ти злий і це втомлює. Якщо нічого не зміниться, Вероніка, яка займається вашою справою, спробує допомогти вам і розгляне вашу скаргу далі . Вам потрібно трохи потерпіти, тому що наша команда має справу з великою кількістю скарг.

У будь-якому випадку, я сподіваюся, що ситуація закінчиться якомога швидше і особливо щасливо для вас. На даний момент ми повинні зберігати холоднокровність, доки ваша скарга не розгляне подальші дії. Я вірю, що ваші гроші будуть надходити з казино, і скарга більше не буде потрібною. Не зволікайте, повідомляйте нам про будь-які зміни.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Я вже 2-4 дні не отримав від них відповіді. Вони, напевно, думають, що я все забуду.. вони взагалі не візьмуть мене в чат і не напишуть мені електронний лист. Гроші зняли 22.8 і нічого від них не було.

Автоматичний переклад.
1 2 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого