Привіт, чи робили ви якісь кроки до судового позову?
Що стосується вашої скарги та 4 днів, наша команда намагається розглядати кожен випадок послідовно, тому іноді це може зайняти час. Вероніка незабаром зв’яжеться з вами, але вона також чекає 14 днів, зазначених у вашій скарзі. 2 тижні - це час, який ми даємо казино для вирішення цього процесу, тому вам потрібно запастися терпінням.
Що стосується відповіді, мені шкода, що казино не спілкується з вами, тому що я вважаю, що це неприємно. Коли ви запитали в казино підтвердження платежу, казино відповіло, чому не вдалося надати його або взагалі не відповіло?
У будь-якому випадку, як я вже сказав, Вероніка незабаром зв’яжеться з вами, і я твердо вірю, що вам вдасться отримати розумну відповідь від казино, і врешті-решт усе вийде добре. Ви можете продовжувати оновлювати нас, якщо можливо.
Hi, have you taken any steps towards a lawsuit ?
Regarding your complaint and the 4 days, our team tries to deal with each case consistently, which is why sometimes it can take time. Veronica will get back to you soon, but she is also waiting for the 14 days mentioned in your complaint. 2 weeks is the time we give the casino to resolve this process, so you need to be patient.
As far as the reply is concerned, I am sorry that the casino is not communicating with you, because I believe it is not pleasant. When you asked the casino for proof of payment, the casino replied, why was it not possible to provide it or did not reply at all ?
Anyway, as I said, Veronica will get back to you soon and I firmly believe that you will manage to get some reasonable answer from the casino and everything will turn out well in the end. You could continue to update us if possible.
Автоматичний переклад.