2 р. тому
Тут ви можете обговорити Casino Sieger, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
З 5 липня 2022 року я чекав на отримання мого виграшу від Casino Sieger, і досі він не надійшов на мій рахунок. Виплату буде затверджено 7/5/22. Це нормально, що це триває так довго? У чаті завжди одне і те ж, передали і просимо терпіння
I've been waiting since July 5th, 2022 for my winnings to be received from Casino Sieger and it hasn't been credited to my account to this day. The payout would be approved on 7/5/22. Is it normal that it takes so long? In the chat there is always the same thing, it has been transferred and we ask for patience
Warte jetzt seit dem 05.07.22 auf den Eingang meines Gewinnes von Casino Sieger und es ist bis heute nicht auf mein Konto gebucht. Die Auszahlung würde am 05.07.22 genehmigt. Ist das normal das es so lange dauert? Im Chat kommt auch nur immer das gleiche, es ist überwiesen und bitten um Geduld
Привіт,
це питання складніше, ніж може здатися, але в цілому - так, це може тривати так довго.
В основному залежно від способу оплати процес перевірки може тривати до 14 днів.
Якщо припустити, що ваш обліковий запис було повністю підтверджено, я б дав казино ще кілька днів і попросив би ідентифікацію платежу, як-от ідентифікатор транзакції.
Було б чудово, якби ви могли повідомити нам про це в понеділок, сподіваємося, що не потрібно буде подавати скаргу.
Ви можете зробити це, будь ласка?
Hello,
this question is more complex than it could seem, but in general - yes, it could take so long.
Depending mainly on the payment option, the verification process - it could take up to 14 days.
Assuming, that your account has been fully verified I'd give the casino a few more days and ask for some payment identification, like a transaction id.
It would be great if you could update us on Monday, hopefully, there will be no need for submitting a complaint.
Can you d that, please?
Хтось має досвід роботи з казино sieger!??
Я почав грати там і зняв 2063 євро, докери підтвердили, що все гаразд, але гроші не з’являються, 17 днів чекаю тут. Вони стверджують, що гроші в дорозі, вони думають, що я все облажу. Звернувся до їхньої ліцензії. І склали кримінальну справу. У когось ще є ідеї? Це вперше.
Does anyone have experience with casino sieger!??
I started playing there and withdrew 2063€ dockers confirmed everything ok but the money doesn't show up, 17 days waiting here. They claim that the money is on the way, they think I'm going to screw it up. Contacted their license. And a criminal report filed. Anyone else have any ideas? First time this happens.
Onko kellää kokemusta casino siegerillä!??
alotin siellä pelaamisen ja kotiutin 2063€ dokkarit vahvistettu kaikki ok mutta rahoja ei näy 17päivää tässä odoteltu. Väittävät että rahat on matkalla luulevat että menen tohon lankaan. Otettu yhteyttä heidän lisenssiin. Sekä tehty rikosilmoitus. Onko jollai muilla mitään ideoita? Ensimmäinen kerta ku näin käy.
Я переніс вашу публікацію сюди, щоб допомогти вам привернути увагу до цього казино та вашої проблеми.
Дозвольте мені почати зі скарги, яку ви встигли надіслати – до речі, це добре.
Я просто вважаю, що вам слід оновити скаргу, надавши всю важливу інформацію безпосередньо на початку,
а саме: Коли ви подали запити на зняття?
Плюс: коли ви проходили верифікацію облікового запису?
Тому що, наскільки я зараз бачу, ви отримали автоматичну відповідь для гравців, які зараз чекають менше 14 повних днів. З іншого боку, згідно з вашим дописом на форумі, я вважаю, що заданий часовий проміжок минув. Має це?
Будь ласка, оновіть скаргу за цим посиланням .
Що стосується казино, чи пробували ви запитувати підтвердження транзакції? 🤔
Якщо вони стверджують, що замовлення підтверджено, я б сказав, що надати підтвердження відносно легко, що ви думаєте?
I moved your post here in order to help you get further attention to this casino and your issue.
Allow me to start with the complaint you managed to submit - good work by the way.
I just feel you should update the complaint by providing all crucial information directly at the beginning,
namely: When did you submit the withdrawal requests?
Plus: when did you pass the account verification?
Because as far as I see now, you got an automatic response mentioned for players currently waiting for less than 14 full days. On the other hand, according to your forum post, I would guess the given time frame has passed. Has it?
Feel free to update the complaint using this link, please.
As goes for the casino, have you tried asking for the transaction confirmation? 🤔
If they claim the order has been confirmed, I would say the confirmation is relatively easy to provide, what do you think?
Документ підтверджено давно. У мене всі фотографії збережені. Я зняв гроші, вони були прийняті, але вони не показують 20 днів очікування, коли я запитую про це, завжди те саме очікування очікування очікування. Я попросив 4 дні тому надіслати мені підтвердження оплати. Досі не бачу цього. але я повідомив про це поліцію та адвоката. Не буває так, що 20 днів без будь-якої інформації не покаже гроші.
The document was confirmed a long time ago. I have all the pictures saved. I withdrew money, it was accepted but it doesn't show 20 days waiting when I ask about it, it's always the same waiting waiting waiting. I asked 4 days ago to send me a proof of payment. Still can't see that either. but I have reported this matter to the police and the lawyer. It is not possible that 20 days without any information will not show the money.
Dokumentti on vahvistettu kauan sitten. Mulla löytyy tallella kaikki kuvat. Nostin rahaa se hyväksyttiin mutta ei näy 20 päivää odoteltu kun kysyn asiaa niin aina sama odotellaa odotellaa. Pyysin 4 päivää sitten että lähettävät mulle maksutositteen. Ei vieläkää näy sitäkään. mutta olen tästä asiasta ilmoittanut poliisille ja asianajajalle. Ei mahdollista että 20 päivää ilman mitää tietoa eikö rahoja näy.
Проте багато речей, які ви щойно згадали, все ще відсутні в скарзі.
Просимо невідкладно надати всю інформацію у скарзі. Тому у спеціалістів із розгляду скарг немає часу, тому найкращий спосіб прискорити весь процес розгляду скарг – тримати їх у належній формі.
Відразу надсилайте всі відповідні повідомлення, друковані екрани або прості оновлення:
https://casino.guru/fi/casino-sieger-pelaaja-uskoo--etta-hanen-nostonsa-on
Ви розумієте, про що я вас прошу?
Yet many things you just mentioned are still missing in the complaint.
Provide all the information in the complaint without a delay, please. Complaints handlers have no time to spare thus, keeping them well informed is the best way to speed up the whole complaint process.
Send all relevant communications, print screens, or simple updates right away:
https://casino.guru/fi/casino-sieger-pelaaja-uskoo--etta-hanen-nostonsa-on
Do you understand what I am asking you to do, please?
Так я зрозумів. Я послав...
куди ти хочеш, щоб я знову надіслала.. у тебе є електронна пошта, щоб я міг розмістити туди всі фотографії??
Yes, I understand. I have sent...
where do you want me to send again.. do you have an email so I can put all the pictures there??
Kyllä ymmärrän. Olen kyllä lähettänyt..
mihin haluat että lähetän uudestaan.. onko teillä sähköpostia niin saan sinne laitettu kaikki kuvatki??
Чудово! Велике спасибі. Щойно Вероніка зрозуміє, що вашу скаргу потрібно адресувати безпосередньо (оскільки 14-денний період уже минув), вам буде призначено спеціаліста, який допоможе вам, а також адресу електронної пошти для надання додаткової інформації.
Я б сказав, що ви зараз добре налаштовані. Чекаємо оновлення скарги. Знову дякую.
Як щодо підтвердження транзакції? Ви, мабуть, пробували?
Great! Thank you very much. As soon as Veronika comprehends your complaint should be addressed directly (because the 14-day period has passed already), you'll be assigned a specialist to help you out, as well as an email address for providing additional information along the way.
I would say you are well set for now. Let's wait for the complaint update. Thanks again.
What about the transaction confirmation? Have you tried, perhaps?
Я додав кілька фотографій. Ви можете знайти більше. Моя електронна адреса eedisivac@hotmail.com
I added some pictures. You can find more. My email address is eedisivac@hotmail.com
lisäsin muutamia kuvia. Lisää löytyy kyllä. Minun sähköposti osoite eedisivac@hotmail.com
Дякую! Слідкуйте за скаргою, як тільки ви прийдете до фахівця, напевно, він чи вона оцінить додаткові фотографії.
Успіхів зі скаргою.
Thanks! Keep an eye on the complaint as soon as you get the specialist surely, he or she will appreciate additional pictures.
Good luck with the complaint.
Я надіслав їм у форматі pdf свої банківські виписки про те, що гроші не надійшли. І попросив, щоб вони надіслали мені зображення транзакції рахунку, яку вони заплатили мені за 5 днів, і також чекали цього.
I have sent them a pdf of my bank statements that the money has not arrived. And asked that they send me a picture of the account transaction that they have paid me for 5 days and waited for that too.
Olen lähettänyt heille mun tiliotteista pdf että rahoja ei ole tullut. Ja pyytänyt että lähettävät mulle kuva tilitapahtumasta että ovat maksaneet mulle 5 päivää odotellut sitäkin.
Ви коли-небудь отримували гроші??
Have you ever received any money??
Oletko ikinä saanut rahoja??
Я надіслав їм у форматі pdf свої банківські виписки про те, що гроші не надійшли. І попросив, щоб вони надіслали мені зображення транзакції рахунку, яку вони заплатили мені за 5 днів, і також чекали цього.
I have sent them a pdf of my bank statements that the money has not arrived. And asked that they send me a picture of the account transaction that they have paid me for 5 days and waited for that too.
Olen lähettänyt heille mun tiliotteista pdf että rahoja ei ole tullut. Ja pyytänyt että lähettävät mulle kuva tilitapahtumasta että ovat maksaneet mulle 5 päivää odotellut sitäkin.
Це добре - дякую за це. Проте у казино ще є 4 дні, щоб вирішити ситуацію без нашого втручання. Сподіваюся, вони зберуться разом і незабаром надішлють вам гроші!
That's good - thank you for that. Yet the casino still has 4 days to sort things out without our intervention. Hopefully, they pull together and send you the money soon!
Так, цій справі вже більше року, але так, цей гравець все-таки був оплачений:
https://casino.guru/casino-sieger-player-s-withdrawal-has-been-delayed-7
Well, this case is more than a year old, but yes, this player was paid after all:
https://casino.guru/casino-sieger-player-s-withdrawal-has-been-delayed-7
Сподіваюся, гроші скоро будуть на рахунку. Від них майже нічого не чути. Вже 4 дні від них нічого не чути. Я попросив підтвердження оплати, але воно також не відображається. Вам просто потрібно набратися терпіння та чекати, ось що вони сказали.. але ми досить чекали!
I hope the money will be in the account soon. You can barely hear anything from them. Haven't heard anything from them for 4 days now. I asked for a proof of payment and it doesn't show up either.. You just have to be patient and wait, that's what they said.. but here we've waited enough!
toivottavasti rahat on pian tilillä. Aika heikosti kuulu heiltä yhtään mitään. Ei ole nyt 4 päivään kuulunut mitään heiltä. Maksutositteen pyysin ei näy sitäkään.. ainostaan pitää olla kärsivällinen ja odotella näin on sanottu.. mutta tässä on ihan tarpeeks odoteltu!
Я звернувся до askgamblers 6 днів тому. Казино Sieger навіть тоді нічого не відповіло. Не бачу квитанції про оплату, чекаю 7 днів. Чекав на гроші 21 день.. ми живемо в 2023 році, не може бути надто складно оплатити моє зняття.. більше немає відповіді від них, окрім просто чекати.. але зараз я відправив туди документи разом з юристом. І юрист зв’яжеться з їхньою гральною ліцензією на Мальті. На щастя, я знаю про всі дурниці не з тією людиною. Я хочу, щоб усе їхнє казино занепало
I contacted askgamblers 6 days ago.. casino Sieger hasn't answered anything even then. I don't see the payment receipt, I've been waiting for 7 days. Waited for the money for 21 days.. we live in 2023 it can't be too hard to pay my withdrawal.. no more answers from them other than just wait.. but I have now sent the documents there with a lawyer. And the lawyer will contact their gaming license malta. Fortunately, I'm aware of all the fooling around with the wrong person. I want their whole casino to go down
Otin yhetyttä 6 päivää sitten askgamblersiin.. casino sieger ei myös sinnekkään ole vastannut mitään. Maksukuittia ei näy 7päivää odoteltu. Rahoja odoteltu 21 päivää.. elämme 2023 ei voi olla kovin vaikea maksaa nostoni.. heiltä ei saa enää mitään vastauksia muuta kuin odottele vain.. mutta olen nyt asianajajan kanssa lähettäneet asiakirjat sinne. Ja asianajaja ottaa yhteyttä heidän pelilisenssii maltaan. Onneksi olen tietonen kaikesta pelleilevät väärä ihmisen kanssa. Haluan että heidän koko casino menee nuriin
їм теж нічого не відповіли. Як я знав, думаю, що і тобі нічого не дадуть відповіді. Певно, у них закінчилися гроші. Але за це я хочу від них компенсацію, і це буде проходити через суд незалежно від того, прийдуть гроші чи ні
they haven't answered anything to them either. As I knew, I don't think they will answer anything to you either. They must have run out of money. But for this I want compensation from them and this will go through the court whether the money comes or not
eivät ole heillekkään vastaillut mitään. Niinkuin mä tiesin en usko että vastaavat teillekkään mitään. Varmaan heillä rahat loppu. Mutta tästä haluan heiltä korvauksen ja tämä menee oikeuden kautta tulipa rahat tai ei
8 днів тому я попросив надіслати підтвердження транзакції, що платіж здійснено. Я не отримав жодної відповіді. Кожного дня вони кажуть, будь терплячим.. зараз вони навіть не дозволяють мені про це говорити!
8 days ago I asked that they send a transaction confirmation that payment has been made. I haven't received any answer. Every day they say be patient.. right now they won't even let me chat about it!
8 päivää sitten pyysin että lähettävät tapahtumavahvistuksen että on maksettu. En ole mitään vastausta saanut. Joka päivä ne sanovat ole kärsivällinen.. tällä hetkellä he eivät edes päästä mua chattiin juttelemaan asiasta!
Чекав з askgambler 4 дні.. вони нічого не повідомляли і не відповідали. А справу просто закрили. Вони сказали зв’язатися з чатом, але це трохи складно, коли вони мене не приймають
I waited with askgambler for 4 days.. they didn't announce anything and didn't answer. And the case was just closed. They said contact the chat, but it's a bit difficult when they don't accept me
Odottelin askgamblerin kanssa 4päivää.. eivät ilmottaneet mitään eivätkä vastaneet. Ja tapaus vain suljettiin. Sanoivat ota chattiin yhteyttä mutta vähä vaikea kun eivät ota mua vastaan
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.