ФорумКазиноCasino Sieger - загальне обговорення

Casino Sieger - загальне обговорення

2 р. тому від Radka
|
6702 переглядів 47 відповідей |
|
1 23
Додати публікацію
2 р. тому
Тут ви можете обговорити Casino Sieger, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Опубліковано Radka видалено
2 р. тому

З 5 липня 2022 року я чекав на отримання мого виграшу від Casino Sieger, і досі він не надійшов на мій рахунок. Виплату буде затверджено 7/5/22. Це нормально, що це триває так довго? У чаті завжди одне і те ж, передали і просимо терпіння

Автоматичний переклад.
m4d6p4tyvb
2 р. тому

Привіт,

це питання складніше, ніж може здатися, але в цілому - так, це може тривати так довго.

В основному залежно від способу оплати процес перевірки може тривати до 14 днів.

Якщо припустити, що ваш обліковий запис було повністю підтверджено, я б дав казино ще кілька днів і попросив би ідентифікацію платежу, як-от ідентифікатор транзакції.

Було б чудово, якби ви могли повідомити нам про це в понеділок, сподіваємося, що не потрібно буде подавати скаргу.

Ви можете зробити це, будь ласка?



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Хтось має досвід роботи з казино sieger!??

Я почав грати там і зняв 2063 євро, докери підтвердили, що все гаразд, але гроші не з’являються, 17 днів чекаю тут. Вони стверджують, що гроші в дорозі, вони думають, що я все облажу. Звернувся до їхньої ліцензії. І склали кримінальну справу. У когось ще є ідеї? Це вперше.

Автоматичний переклад.
eedisivac
1 рік тому

Я переніс вашу публікацію сюди, щоб допомогти вам привернути увагу до цього казино та вашої проблеми.

Дозвольте мені почати зі скарги, яку ви встигли надіслати – до речі, це добре.

Я просто вважаю, що вам слід оновити скаргу, надавши всю важливу інформацію безпосередньо на початку,

а саме: Коли ви подали запити на зняття?

Плюс: коли ви проходили верифікацію облікового запису?

Тому що, наскільки я зараз бачу, ви отримали автоматичну відповідь для гравців, які зараз чекають менше 14 повних днів. З іншого боку, згідно з вашим дописом на форумі, я вважаю, що заданий часовий проміжок минув. Має це?

Будь ласка, оновіть скаргу за цим посиланням .

Що стосується казино, чи пробували ви запитувати підтвердження транзакції? 🤔

Якщо вони стверджують, що замовлення підтверджено, я б сказав, що надати підтвердження відносно легко, що ви думаєте?



Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Документ підтверджено давно. У мене всі фотографії збережені. Я зняв гроші, вони були прийняті, але вони не показують 20 днів очікування, коли я запитую про це, завжди те саме очікування очікування очікування. Я попросив 4 дні тому надіслати мені підтвердження оплати. Досі не бачу цього. але я повідомив про це поліцію та адвоката. Не буває так, що 20 днів без будь-якої інформації не покаже гроші.

Автоматичний переклад.
eedisivac
1 рік тому

Проте багато речей, які ви щойно згадали, все ще відсутні в скарзі.

Просимо невідкладно надати всю інформацію у скарзі. Тому у спеціалістів із розгляду скарг немає часу, тому найкращий спосіб прискорити весь процес розгляду скарг – тримати їх у належній формі.

Відразу надсилайте всі відповідні повідомлення, друковані екрани або прості оновлення:

https://casino.guru/fi/casino-sieger-pelaaja-uskoo--etta-hanen-nostonsa-on

Ви розумієте, про що я вас прошу?


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так я зрозумів. Я послав...

куди ти хочеш, щоб я знову надіслала.. у тебе є електронна пошта, щоб я міг розмістити туди всі фотографії??

Автоматичний переклад.
eedisivac
1 рік тому

Чудово! Велике спасибі. Щойно Вероніка зрозуміє, що вашу скаргу потрібно адресувати безпосередньо (оскільки 14-денний період уже минув), вам буде призначено спеціаліста, який допоможе вам, а також адресу електронної пошти для надання додаткової інформації.

Я б сказав, що ви зараз добре налаштовані. Чекаємо оновлення скарги. Знову дякую.

Як щодо підтвердження транзакції? Ви, мабуть, пробували?


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я додав кілька фотографій. Ви можете знайти більше. Моя електронна адреса eedisivac@hotmail.com

Автоматичний переклад.
eedisivac
1 рік тому

Дякую! Слідкуйте за скаргою, як тільки ви прийдете до фахівця, напевно, він чи вона оцінить додаткові фотографії.

Успіхів зі скаргою.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я надіслав їм у форматі pdf свої банківські виписки про те, що гроші не надійшли. І попросив, щоб вони надіслали мені зображення транзакції рахунку, яку вони заплатили мені за 5 днів, і також чекали цього.

Автоматичний переклад.
m4d6p4tyvb
1 рік тому

Ви коли-небудь отримували гроші??

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я надіслав їм у форматі pdf свої банківські виписки про те, що гроші не надійшли. І попросив, щоб вони надіслали мені зображення транзакції рахунку, яку вони заплатили мені за 5 днів, і також чекали цього.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це добре - дякую за це. Проте у казино ще є 4 дні, щоб вирішити ситуацію без нашого втручання. Сподіваюся, вони зберуться разом і незабаром надішлють вам гроші!


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ви коли-небудь отримували гроші??

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, цій справі вже більше року, але так, цей гравець все-таки був оплачений:

https://casino.guru/casino-sieger-player-s-withdrawal-has-been-delayed-7

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Сподіваюся, гроші скоро будуть на рахунку. Від них майже нічого не чути. Вже 4 дні від них нічого не чути. Я попросив підтвердження оплати, але воно також не відображається. Вам просто потрібно набратися терпіння та чекати, ось що вони сказали.. але ми досить чекали!

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я звернувся до askgamblers 6 днів тому. Казино Sieger навіть тоді нічого не відповіло. Не бачу квитанції про оплату, чекаю 7 днів. Чекав на гроші 21 день.. ми живемо в 2023 році, не може бути надто складно оплатити моє зняття.. більше немає відповіді від них, окрім просто чекати.. але зараз я відправив туди документи разом з юристом. І юрист зв’яжеться з їхньою гральною ліцензією на Мальті. На щастя, я знаю про всі дурниці не з тією людиною. Я хочу, щоб усе їхнє казино занепало

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

file

їм теж нічого не відповіли. Як я знав, думаю, що і тобі нічого не дадуть відповіді. Певно, у них закінчилися гроші. Але за це я хочу від них компенсацію, і це буде проходити через суд незалежно від того, прийдуть гроші чи ні

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

8 днів тому я попросив надіслати підтвердження транзакції, що платіж здійснено. Я не отримав жодної відповіді. Кожного дня вони кажуть, будь терплячим.. зараз вони навіть не дозволяють мені про це говорити!

Автоматичний переклад.
1 23

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого