1 рік тому
Тут ви можете обговорити Casino Moons, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Доброго ранку, панове, на жаль, вдруге за 2 місяці у мене виникла проблема з переведенням виграшу в казино moons, минулого разу після вашого втручання мені було сплачено 12000 франків, спочатку мені було відмовлено, тепер я за той самий бонус, але виграш 3000 євро, щоб відмовити та закрити рахунок, абсолютно нечесно, вони заплатили мені без жодних питань 150 євро лише за 10 днів до цього, а тепер, оскільки виграш досяг 3000, вони знову відмовляють мені у виплаті, мені знову потрібна ваша допомога, щоб отримати, дякую
Good morning gentlemen, unfortunately for the second time in 2 months I find myself with a problem of cashing the winnings with casino moons, last time after your intervention they paid me 12000 fr initially denied, now I am for the exact same bonus but the winnings of 3000 euros to deny and close the account, a total dishonest, they paid me without any question 150 euros only 10 days before and now because the winnings reach 3000 they deny me payment again, I need your help again to collect, thanks
Buon giorno signori,purtroppo per la seconda volta in 2 mesi mi trovo con problema di incassare la vincita con casino moons,la scorsa volta doppo il vostro intervento mi hanno pagato 12000 fr inizialmente negati,adesso mi trovo per lo stesso identico bonus ma la vincita di 3000 euro negare e chiudere conto,una disonesta totale,mi hanno pagato senza nessuna domanda 150 euro solo 10 giorni prima e adesso perche vincita arriva a 3000 mi negano di nuovo pagamento,ho bisogno di nuovo del vostro aiutto per incassare,grazie
Привіт,
не те, що я б очікував. Я вважаю, що вам слід подати нову скаргу, наразі я не маю для вас кращого варіанту. 🤔
Hello,
not what I would expect. I guess that you should submit a new complaint, I have no better option for you at the moment. 🤔
Що ж, я не бачу відкритих скарг у вашому профілі. Чи не хотіли б ви спробувати це посилання ?
Я говорю про подання скарги тут, на Casino Guru, не знаю, чи ми маємо на увазі те саме. 🤔
Well, I can't see any open complaints under your profile. Would you care to try this link, please?
I'm talking about submitting a complaint here on Casino Guru, not sure whether we mean the same. 🤔
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.