ФорумКазиноCasino Midas - загальне обговорення

Casino Midas - загальне обговорення

3 р. тому від Radka
|
8168 переглядів 34 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
3 р. тому
Тут ви можете обговорити Casino Midas, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
3 р. тому

Добре, що я розповім вам про свій досвід про казино midas (так само, як казино jackmillion), щоб ви не реєструвалися в ньому і тим більше дозволяли себе обдурити.

Мені ніколи не вдалося зняти жодного євро на цій сторінці, я лише змусив їх викинути мої гроші або віддати їх безпосередньо на сторінку, правда, що там є хороші бонуси, але їм не вистачає емпатії до клієнта.

Ну, я кілька разів просив закрити мій обліковий запис через електронну пошту та в чаті, але вони взагалі його не закривають, вибачте, лист прийде.

Підла увага, щоб не сказати, що вони сміються мені в обличчя, бо за їх словами, вони не можуть закрити рахунок.

Раджу не падати, тому що є тисячі ігрових сторінок, які дають їм 1000 оборотів!!!! І якщо ви не хочете, щоб ваші дані були в руках того, хто знає, і викидає ваші гроші, зверніть на мене увагу.

У мене є скріншоти всього на випадок, якщо ви хочете це побачити.

Все найкраще.



Автоматичний переклад.
Benabo
3 р. тому

Якщо ви багато разів просили їх закрити ваш обліковий запис, але вони все одно відмовлялися це зробити, спробуйте подати скаргу на нашому веб-сайті, щоб ми могли детальніше розглянути її. https://casino.guru/complaints

Автоматичний переклад.
2 р. тому

привіт

Чи може хтось допомогти мені з формою, яку я повинен заповнити, щоб мати можливість зняти гроші? Мені важко отримати форму, а в додатку він постійно перенаправляє мене на сторінку, яка не працює... Будь-яка допомога... Або казино midas — це шахрайство?

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
jedismith66
2 р. тому

Привіт,

Я пропоную звернутися до підтримки казино. Вони повинні надати найкращу допомогу в цьому випадку - врешті-решт, це додаток казино.

У будь-якому випадку, ви можете вставити знімок екрана - бажано англійською? Можливо, ми щось придумаємо.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Відсьогодні сайт не працює...

https://instantplayeur.king23midasonline.com:2072/lobby.aspx?skinid=3&downloadid=9077794&show=login

Автоматичний переклад.
Nemokid
2 р. тому

Привіт Немокінд,

посилання, яке ми маємо на загальній сторінці казино, все ще дійсне - перевірте його тут .

У вас це також працює, будь ласка?


Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Сьогодні працює, скоріше за все було оновлення.

Автоматичний переклад.
Nemokid
2 р. тому

Я вражений, що ви так поспішно "повідомили" про проблему на нашому форумі негайно. 🙂

Продовжуйте так, будь ласка.

Автоматичний переклад.
wrx_92
1 рік тому

На жаль, це казино разом з Jack Million і Spin Samba мають неетичну та непрофесійну поведінку, вони призупинили для мене всі методи оплати в касі як для зняття коштів, так і для зняття коштів після виграшу 10 000,00 євро на Jack Million! Рахунки не закриті, але я більше не можу вносити та знімати!!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я роками намагався закрити свій обліковий запис, але це не вдалося, навіть якщо я сказав їм, що маю великі проблеми з грою як на цій сторінці, так і на JackMillion, оскільки вони однакові. У службі підтримки вам кажуть, що вони не можуть закрити його, і вони завжди направляють вас на електронну адресу vip@casinomidas.com або службу підтримки, але вони ніколи, ніколи не відповідають і не закривають обліковий запис. Вони дражнять нас і сміються нам в обличчя. Це кошмар, і ви відчуваєте себе абсолютно безпорадним у цій ситуації. Ніхто не бере на себе відповідальність, і ви не можете ні з ким поговорити про це, тому що коли ви просите поговорити зі своїм так званим «VIP-менеджером» (кажуть, що він має бути тим, хто закриває обліковий запис), він ніколи не доступний, або він у відпустці, або хворіє, або Він на зустрічі, або тисячі виправдань, які вони пропонують тобі, але ти не розмовляєш з ним і не відповідаєш на листи.

ЦЕ НЕ ВІДПОВІДАЄ БЕЗПЕЧНИМ ІГРАМ В ІСПАНІЇ, де закон вимагає, щоб на сторінці безпечних азартних ігор був розділ із розділом самовиключення.

Неможливо скасувати підписку або заборонити вхід на ці веб-сайти, і ми почуваємося безпорадними в цих випадках.


Крім того, для входу немає жодних але, але для виведення час очікування дуже довгий без будь-якої причини, вони стягують комісію, і ви не можете використовувати той самий метод, який використовували для входу, в основному ви можете зняти лише банківським переказом з комісія.


Автоматичний переклад.
Benabo
1 рік тому

Я був у тій самій ситуації, яку ви описуєте, роками. Вони закрили мій обліковий запис лише один раз, але, на диво, через 20 днів знову відкрили його без мого дозволу. Я можу підтвердити все, що ви говорите, тому що вони також висміюють мене через клятий електронний лист, на який ви повинні надіслати свій запит на закриття. Це ні до чого, вони просто використовують залежність гравця на повну і без етики.

вітаю.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я роками намагався закрити свій обліковий запис, але це не вдалося, навіть якщо я сказав їм, що маю великі проблеми з грою як на цій сторінці, так і на JackMillion, оскільки вони однакові. У службі підтримки вам кажуть, що вони не можуть закрити його, і вони завжди направляють вас на електронну адресу vip@casinomidas.com або службу підтримки, але вони ніколи, ніколи не відповідають і не закривають обліковий запис. Вони дражнять нас і сміються нам в обличчя. Це кошмар, і ви відчуваєте себе абсолютно безпорадним у цій ситуації. Ніхто не бере на себе відповідальність, і ви не можете ні з ким поговорити про це, тому що коли ви просите поговорити зі своїм так званим «VIP-менеджером» (кажуть, що він має бути тим, хто закриває обліковий запис), він ніколи не доступний, або він у відпустці, або хворіє, або Він на зустрічі, або тисячі виправдань, які вони пропонують тобі, але ти не розмовляєш з ним і не відповідаєш на листи.

ЦЕ НЕ ВІДПОВІДАЄ БЕЗПЕЧНИМ ІГРАМ В ІСПАНІЇ, де закон вимагає, щоб на сторінці безпечних азартних ігор був розділ із розділом самовиключення.

Неможливо скасувати підписку або заборонити вхід на ці веб-сайти, і ми почуваємося безпорадними в цих випадках.


Крім того, для входу немає жодних але, але для виведення час очікування дуже довгий без будь-якої причини, вони стягують комісію, і ви не можете використовувати той самий метод, який використовували для входу, в основному ви можете зняти лише банківським переказом з комісія.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт.

Гадаю, нема чого говорити, казино має подбати про гравців із проблемами азартних ігор.

Скаргу подано, тож тепер ви повинні взяти участь і надати Томасу додаткові деталі. Завжди важливо належним чином подавати запит на самовиключення, тому кожне пов’язане повідомлення, принтскрін чи інше буде оцінено.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт усім, у мене дуже велика проблема з цим казино. Я намагався закрити обліковий запис електронної пошти з грудня, отримавши 7 чи 8 електронних листів, і вони ніяк не закриють його, вони навіть не відповідають, а коли ви спілкуєтеся в чаті, вони кажуть, що вони будуть зв’яжуся з вами, але проблема не вирішується. Проблема в тому, що через проблеми з цими іграми ви даєте мені справжню варварську суму грошей, тож кожного дня, що минає, цього неможливо уникнути, і ви витрачаєте всі гроші, що я можу зробити?


Я вважаю, що вони повинні були повернути всі збитки, які виникли з моменту звернення з проханням про відкликання

Автоматичний переклад.
Tato1111
1 рік тому

Для мене це звучить як серйозна помилка!

Виходячи з інформації, наданої у вашій скарзі , я не маю кращої відповіді на вашу ситуацію.

Мені дуже хочеться дізнатися, що про це скаже казино. 🤔

Будь ласка, зробіть усе можливе, щоб не грати!


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Щиро дякую, але з такими компаніями ось що є... Ви не отримуєте реклами, і немає жодного способу... Я спробував усе, зокрема змінив свою електронну адресу, щоб змінити навмання введений пароль, а потім видалив той обліковий запис, тому я навіть не можу відновити пароль... але ви також не отримаєте його, вони не дозволяють змінити навіть одну надану інформацію... вони непрезентабельні... їх слід серйозно покарати. .. вони граються з життями незахищених людей, щоб збагатитися... подивимося, чим закінчиться ця проблема

Автоматичний переклад.
Tato1111
1 рік тому

На щастя, ви подали скаргу ! Я хотів би порадити вам щось корисне, але, здається, ви перепробували все.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Доброго ранку, зі мною відбувається точно те ж саме, що і з цією людиною, я місяцями намагаюся скасувати підписку на казино, і ніхто не звертає на мене уваги, у чаті мені кажуть надіслати електронні листи (що я робив багато разів), але ніхто ніколи не відповідає, це ненормальна ситуація.


Це засмучує та образливо, моє ім’я користувача Gioto6969 на цій сторінці, давайте перевіримо, чи моя скарга буде корисною.


Дуже дякую.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

І так, це казино, яке ви вказали в посиланні.

Автоматичний переклад.
Gioto6969
11 міс. тому

Привіт, якщо я правильно зрозумів, у вас проблеми із закриттям облікового запису, чи не так? Я вважаю, що це серйозна справа, і казино повинні підходити до неї відповідально, і оскільки ви не отримали жодної відповіді на свої електронні листи, я не думаю, що це найкращий підхід.

Тому в цьому випадку я рекомендую подати скаргу за цим посиланням, і наша команда спробує вам допомогти.

Сподіваюся, ви зможете закрити рахунок.

Однак, якщо можна запитати, чому ви вирішили його закрити? Чи були якісь проблеми, і чи хотіли б ви уникнути казино?

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого