3 р. тому
Тут ви можете обговорити Casino Midas, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Добре, що я розповім вам про свій досвід про казино midas (так само, як казино jackmillion), щоб ви не реєструвалися в ньому і тим більше дозволяли себе обдурити.
Мені ніколи не вдалося зняти жодного євро на цій сторінці, я лише змусив їх викинути мої гроші або віддати їх безпосередньо на сторінку, правда, що там є хороші бонуси, але їм не вистачає емпатії до клієнта.
Ну, я кілька разів просив закрити мій обліковий запис через електронну пошту та в чаті, але вони взагалі його не закривають, вибачте, лист прийде.
Підла увага, щоб не сказати, що вони сміються мені в обличчя, бо за їх словами, вони не можуть закрити рахунок.
Раджу не падати, тому що є тисячі ігрових сторінок, які дають їм 1000 оборотів!!!! І якщо ви не хочете, щоб ваші дані були в руках того, хто знає, і викидає ваші гроші, зверніть на мене увагу.
У мене є скріншоти всього на випадок, якщо ви хочете це побачити.
Все найкраще.
Good I tell you my experience about the midas casino (same as jackmillion casino), so that you do not register in it and much less let yourself be fooled.
I have never managed to withdraw a single euro on this page, I have only made them throw my money away, or give it away directly to the page, it is true that it has good bonuses but they lack empathy with the client.
Well, I have requested several times the closure of my account via email and chat and they do not close it at all, excuse me the email will arrive.
Nefarious attention not to say that they laugh in my face, because according to them they cannot close the account.
I advise you not to fall because there are thousands of game pages that give them 1000 turns !!!! And if you don't want your data to be in the hands of knowing who and throwing your money, pay attention to me.
I have screenshots of everything in case you want to see it.
All the best.
Buenas os cuento mi experiencia sobre el casino midas (mismos que casino jackmillion), para que no os registréis en ella y mucho menos os dejéis engañar.
Jamás he conseguido retirar ni un solo euro en está página, solo he hecho que tirar mi dinero a la basura, o regalarlo directamente a la página, es cierto que tiene buenos bonos pero carecen de empatía con el cliente.
Pues he solicitado varias veces el cierre de mi cuenta vía email y chat y nada no la cierran, escusa ya me llegará el email.
Atención nefasta por no decir que se ríen en mi cara, porque según ellos no pueden cerrar la cuenta.
Os aconsejo que no caigas pues hay miles de páginas de juego que les dan 1000 vueltas!!!! Y si no queréis que vuestros datos estén en manos de al saber quién y tirar vuestro dinero hacerme caso.
Tengo pantallazos de todo por si queréis verlo.
Un saludo.
Якщо ви багато разів просили їх закрити ваш обліковий запис, але вони все одно відмовлялися це зробити, спробуйте подати скаргу на нашому веб-сайті, щоб ми могли детальніше розглянути її. https://casino.guru/complaints
If you asked them numerous times to close your account, but they still refused to do so, you may try submitting a complaint on our website so we can take a closer look at it. https://casino.guru/complaints
привіт
Чи може хтось допомогти мені з формою, яку я повинен заповнити, щоб мати можливість зняти гроші? Мені важко отримати форму, а в додатку він постійно перенаправляє мене на сторінку, яка не працює... Будь-яка допомога... Або казино midas — це шахрайство?
Hey,
Can someone please assist me with the form that i must fill in to be able to make a withdrawal? I'm struggling to get the form and on the app it keeps redirecting me to a page which doesnt work... Any help... Or is casino midas a scam?
Привіт,
Я пропоную звернутися до підтримки казино. Вони повинні надати найкращу допомогу в цьому випадку - врешті-решт, це додаток казино.
У будь-якому випадку, ви можете вставити знімок екрана - бажано англійською? Можливо, ми щось придумаємо.
Hello,
I suggest asking the casino's support. They should provide the best help in this case - it's the casino's app after all.
Anyway, can you paste a screenshot - in English preferably? Maybe, we can figure something out.
Відсьогодні сайт не працює...
https://instantplayeur.king23midasonline.com:2072/lobby.aspx?skinid=3&downloadid=9077794&show=login
The site does not work from today ...
https://instantplayeur.king23midasonline.com:2072/lobby.aspx?skinid=3&downloadid=9077794&show=login
Il sito da oggi non funziona...
https://instantplayeur.king23midasonline.com:2072/lobby.aspx?skinid=3&downloadid=9077794&show=login
Сьогодні працює, скоріше за все було оновлення.
Today it works, most likely there was an update in progress.
Oggi funziona, molto probabile vi era in corso un aggionamento.
Я вражений, що ви так поспішно "повідомили" про проблему на нашому форумі негайно. 🙂
Продовжуйте так, будь ласка.
I am amazed that you were so quick to "report" the issue to our forum immediately. 🙂
Keep doing so, please.
На жаль, це казино разом з Jack Million і Spin Samba мають неетичну та непрофесійну поведінку, вони призупинили для мене всі методи оплати в касі як для зняття коштів, так і для зняття коштів після виграшу 10 000,00 євро на Jack Million! Рахунки не закриті, але я більше не можу вносити та знімати!!
Unfortunately this casino together with Jack Million and Spin Samba have an unethical and unprofessional behavior, they suspended all payment methods in the cashier for me both for withdrawals and for withdrawals following a win of € 10,000.00 on Jack Million! The accounts have not been closed but I can no longer deposit and withdraw!!
Putroppo questo casinò assieme a Jack Million e Spin Samba hanno un comportamento anti etico e poco professionale, a me hanno sospeso tutti i metodi di pagamento nella cassa sia per i prelievi che per i ritiri a seguito di una vincita di euro 10.000,00 su Jack Million! I conti non sono stai chiusi ma non posso più depositare e prelevare!!
Я роками намагався закрити свій обліковий запис, але це не вдалося, навіть якщо я сказав їм, що маю великі проблеми з грою як на цій сторінці, так і на JackMillion, оскільки вони однакові. У службі підтримки вам кажуть, що вони не можуть закрити його, і вони завжди направляють вас на електронну адресу vip@casinomidas.com або службу підтримки, але вони ніколи, ніколи не відповідають і не закривають обліковий запис. Вони дражнять нас і сміються нам в обличчя. Це кошмар, і ви відчуваєте себе абсолютно безпорадним у цій ситуації. Ніхто не бере на себе відповідальність, і ви не можете ні з ким поговорити про це, тому що коли ви просите поговорити зі своїм так званим «VIP-менеджером» (кажуть, що він має бути тим, хто закриває обліковий запис), він ніколи не доступний, або він у відпустці, або хворіє, або Він на зустрічі, або тисячі виправдань, які вони пропонують тобі, але ти не розмовляєш з ним і не відповідаєш на листи.
ЦЕ НЕ ВІДПОВІДАЄ БЕЗПЕЧНИМ ІГРАМ В ІСПАНІЇ, де закон вимагає, щоб на сторінці безпечних азартних ігор був розділ із розділом самовиключення.
Неможливо скасувати підписку або заборонити вхід на ці веб-сайти, і ми почуваємося безпорадними в цих випадках.
Крім того, для входу немає жодних але, але для виведення час очікування дуже довгий без будь-якої причини, вони стягують комісію, і ви не можете використовувати той самий метод, який використовували для входу, в основному ви можете зняти лише банківським переказом з комісія.
I've been trying for years to get my account closed and there's no way, even after telling them that I have a big problem with the game both on this page and on JackMillion, since they are the same. In the customer service they tell you that they cannot close it and they always refer you to the email vip@casinomidas.com, or support, but they never, ever answer or close the account. They tease us and laugh in our faces. It is a nightmare and you feel totally helpless with the situation. No one takes charge and you can't talk to anyone about it, because when you ask to speak to your so-called "VIP manager" (they say he has to be the one to close the account) he's never available, or he's on vacation, or sick, or He's in a meeting, or a thousand excuses they give you, but you don't talk to him or answer the mail.
IT DOES NOT COMPLY WITH SAFE GAMING IN SPAIN, in which the law requires that there be a section on the safe gambling page with its self-exclusion section.
It is impossible to unsubscribe or prohibit entry to these websites and we feel helpless in these cases.
Also, as an additional, to enter there are no buts, but to withdraw the waiting times are very long for no reason, they charge commissions and you cannot use the same method you used to enter, basically you can only withdraw by bank transfer with commission.
Llevo años intentando que me cierren la cuenta y no hay manera, aún habiéndoles comunicado que tengo un gran problema con el juego tanto en esta página como en JackMillion, ya que son los mismos. En el servicio de atención al cliente te dicen que ellos no pueden cerrarla y siempre te derivan al correo vip@casinomidas.com, o soporte, pero nunca, nunca jamás contestan ni cierran la cuenta. Nos toman el pelo y se ríen en nuestra cara. Es una pesadilla y te sientes totalmente impotente con la situación. Nadie se hace cargo y no puedes hablar con nadie al respecto, porque cuando solicitas hablar con tu supuesto "manager VIP" (dicen que tiene que ser él el que cierre la cuenta) nunca está disponible, o está de vacaciones, o enfermo, o está reunido, o mil escusas que te ponen, pero ni hablas con él ni contesta al correo.
NO CUMPLE CON EL JUEGO SEGURO EN ESPAÑA, en el que la ley obliga a que haya un apartado en la página de juego seguro con su apartado de autoexclusión.
Es imposible darse de baja o prohibirse la entrada a estas web y nos sentimos indefensos ante estos casos.
Además, como adicional, para ingresar no hay peros, pero para retirar los tiempos de espera son larguísimos sin motivo, cobran comisiones y no puedes usar para ello el mismo método que usaste para ingresar, básicamente solo se puede retirar mediante transferencia bancaria con comisión.
Я був у тій самій ситуації, яку ви описуєте, роками. Вони закрили мій обліковий запис лише один раз, але, на диво, через 20 днів знову відкрили його без мого дозволу. Я можу підтвердити все, що ви говорите, тому що вони також висміюють мене через клятий електронний лист, на який ви повинні надіслати свій запит на закриття. Це ні до чого, вони просто використовують залежність гравця на повну і без етики.
вітаю.
I've been in the same situation you describe for years. They only closed my account once, but surprisingly after 20 days they reopened it without my permission. I can corroborate everything you say because they also make fun of me with the damn email to which you are supposed to send your closure request. It is of no use, they just take advantage of the player's addiction to the fullest and without ethics.
Greetings.
Llevo años en la misma situación que comentas. Solo una vez me cerraron la cuenta, pero sorprendentemente a los 20 días la reabrieron sin mi permiso. Puedo corroborar todo lo que dices porque a mí también me toman el pelo con el dichoso correo al que supuestamente debes mandar tu solicitud de cierre. No sirve de nada, simplemente se aprovechan de la adicción del jugador al máximo y sin ética.
Saludos.
Я роками намагався закрити свій обліковий запис, але це не вдалося, навіть якщо я сказав їм, що маю великі проблеми з грою як на цій сторінці, так і на JackMillion, оскільки вони однакові. У службі підтримки вам кажуть, що вони не можуть закрити його, і вони завжди направляють вас на електронну адресу vip@casinomidas.com або службу підтримки, але вони ніколи, ніколи не відповідають і не закривають обліковий запис. Вони дражнять нас і сміються нам в обличчя. Це кошмар, і ви відчуваєте себе абсолютно безпорадним у цій ситуації. Ніхто не бере на себе відповідальність, і ви не можете ні з ким поговорити про це, тому що коли ви просите поговорити зі своїм так званим «VIP-менеджером» (кажуть, що він має бути тим, хто закриває обліковий запис), він ніколи не доступний, або він у відпустці, або хворіє, або Він на зустрічі, або тисячі виправдань, які вони пропонують тобі, але ти не розмовляєш з ним і не відповідаєш на листи.
ЦЕ НЕ ВІДПОВІДАЄ БЕЗПЕЧНИМ ІГРАМ В ІСПАНІЇ, де закон вимагає, щоб на сторінці безпечних азартних ігор був розділ із розділом самовиключення.
Неможливо скасувати підписку або заборонити вхід на ці веб-сайти, і ми почуваємося безпорадними в цих випадках.
Крім того, для входу немає жодних але, але для виведення час очікування дуже довгий без будь-якої причини, вони стягують комісію, і ви не можете використовувати той самий метод, який використовували для входу, в основному ви можете зняти лише банківським переказом з комісія.
I've been trying for years to get my account closed and there's no way, even after telling them that I have a big problem with the game both on this page and on JackMillion, since they are the same. In the customer service they tell you that they cannot close it and they always refer you to the email vip@casinomidas.com, or support, but they never, ever answer or close the account. They tease us and laugh in our faces. It is a nightmare and you feel totally helpless with the situation. No one takes charge and you can't talk to anyone about it, because when you ask to speak to your so-called "VIP manager" (they say he has to be the one to close the account) he's never available, or he's on vacation, or sick, or He's in a meeting, or a thousand excuses they give you, but you don't talk to him or answer the mail.
IT DOES NOT COMPLY WITH SAFE GAMING IN SPAIN, in which the law requires that there be a section on the safe gambling page with its self-exclusion section.
It is impossible to unsubscribe or prohibit entry to these websites and we feel helpless in these cases.
Also, as an additional, to enter there are no buts, but to withdraw the waiting times are very long for no reason, they charge commissions and you cannot use the same method you used to enter, basically you can only withdraw by bank transfer with commission.
Llevo años intentando que me cierren la cuenta y no hay manera, aún habiéndoles comunicado que tengo un gran problema con el juego tanto en esta página como en JackMillion, ya que son los mismos. En el servicio de atención al cliente te dicen que ellos no pueden cerrarla y siempre te derivan al correo vip@casinomidas.com, o soporte, pero nunca, nunca jamás contestan ni cierran la cuenta. Nos toman el pelo y se ríen en nuestra cara. Es una pesadilla y te sientes totalmente impotente con la situación. Nadie se hace cargo y no puedes hablar con nadie al respecto, porque cuando solicitas hablar con tu supuesto "manager VIP" (dicen que tiene que ser él el que cierre la cuenta) nunca está disponible, o está de vacaciones, o enfermo, o está reunido, o mil escusas que te ponen, pero ni hablas con él ni contesta al correo.
NO CUMPLE CON EL JUEGO SEGURO EN ESPAÑA, en el que la ley obliga a que haya un apartado en la página de juego seguro con su apartado de autoexclusión.
Es imposible darse de baja o prohibirse la entrada a estas web y nos sentimos indefensos ante estos casos.
Además, como adicional, para ingresar no hay peros, pero para retirar los tiempos de espera son larguísimos sin motivo, cobran comisiones y no puedes usar para ello el mismo método que usaste para ingresar, básicamente solo se puede retirar mediante transferencia bancaria con comisión.
Привіт.
Гадаю, нема чого говорити, казино має подбати про гравців із проблемами азартних ігор.
Скаргу подано, тож тепер ви повинні взяти участь і надати Томасу додаткові деталі. Завжди важливо належним чином подавати запит на самовиключення, тому кожне пов’язане повідомлення, принтскрін чи інше буде оцінено.
Hello.
I guess there is nothing much to say, the casino should take care of players with a gambling problem.
The complaint has been submitted, so now, you should take your part and provide Tomas with further details. It's always important to ask for the self-exclusion properly, so every associated communication, printscreen, or else will be appreciated.
Привіт усім, у мене дуже велика проблема з цим казино. Я намагався закрити обліковий запис електронної пошти з грудня, отримавши 7 чи 8 електронних листів, і вони ніяк не закриють його, вони навіть не відповідають, а коли ви спілкуєтеся в чаті, вони кажуть, що вони будуть зв’яжуся з вами, але проблема не вирішується. Проблема в тому, що через проблеми з цими іграми ви даєте мені справжню варварську суму грошей, тож кожного дня, що минає, цього неможливо уникнути, і ви витрачаєте всі гроші, що я можу зробити?
Я вважаю, що вони повинні були повернути всі збитки, які виникли з моменту звернення з проханням про відкликання
Hi everyone, I have a very big problem with this casino. I've been trying to close the email account since December with like 7 or 8 emails and there's no way they'll close it, it's that they don't even answer and when you talk to the Chat they tell you that they'll get back to you but the problem is not closing. The problem is that because of the problems with these games, you give me a real barbarity of money, so every day that passes, it can't be avoided and you spend all the money, what can I do?
I consider that they had to return all the losses that have occurred since the withdrawal was requested
Buenas a todos tengo un problema muy gordo con este casino llevo desde diciembre intentando cerrar la cuenta de mandado como 7 u 8 correos electrónicos y no hay manera de que la cierren es que ni contestan y cuando hablas con el Chat te dicen que ya te contestarán pero es que el problema no es cerrar. La problema es que por los problemas estos juegos pues me das una auténtica barbaridad de dinero entonces cada día que pasa pues no se puede evitar y te gastas todo el dinero ¿que puedo hacer ?
Yo considero que tenían que devolver todos los todas las pérdidas que han habido desde que se solicita la baja
Для мене це звучить як серйозна помилка!
Виходячи з інформації, наданої у вашій скарзі , я не маю кращої відповіді на вашу ситуацію.
Мені дуже хочеться дізнатися, що про це скаже казино. 🤔
Будь ласка, зробіть усе можливе, щоб не грати!
This sounds like a serious fail to me!
Based on the information given in your complaint, I have no better response to your situation.
I'm eager to see what the casino has to say about this. 🤔
Please, do everything you can to avoid playing!
Щиро дякую, але з такими компаніями ось що є... Ви не отримуєте реклами, і немає жодного способу... Я спробував усе, зокрема змінив свою електронну адресу, щоб змінити навмання введений пароль, а потім видалив той обліковий запис, тому я навіть не можу відновити пароль... але ви також не отримаєте його, вони не дозволяють змінити навіть одну надану інформацію... вони непрезентабельні... їх слід серйозно покарати. .. вони граються з життями незахищених людей, щоб збагатитися... подивимося, чим закінчиться ця проблема
Thank you very much, but with companies like this, that's what there is... You don't get advertising and there's no way... I've tried everything, including changing my email to change a randomly typed password and then deleting that account so I can't even recover the password... but you won't get it either they don't let change even a single provided piece of information... they are unpresentable... they should be seriously penalized... they play with the lives of vulnerable people to enrich themselves... let's see how the issue ends
Muchas gracias pero con empresas así es lo que hay… te Frien a publicidad y no hay manera… he intentado de todo hasta cambiar mi correo para cambiar contraseña tecleada al azar y luego eliminar esa cuenta para no poder ni recuperar la contraseña… pero tampoco te dejan cambiar ni un solo dato proporcionado… son unos impresentables… deberían penalizarles seriamente… juegan con la vida de las personas vulnerables para enriquecerse… a ver cómo termina el tema
На щастя, ви подали скаргу ! Я хотів би порадити вам щось корисне, але, здається, ви перепробували все.
Luckily you've submitted the complaint! I wish I could advise anything useful to you, but it seems you've tried all.
Доброго ранку, зі мною відбувається точно те ж саме, що і з цією людиною, я місяцями намагаюся скасувати підписку на казино, і ніхто не звертає на мене уваги, у чаті мені кажуть надіслати електронні листи (що я робив багато разів), але ніхто ніколи не відповідає, це ненормальна ситуація.
Це засмучує та образливо, моє ім’я користувача Gioto6969 на цій сторінці, давайте перевіримо, чи моя скарга буде корисною.
Дуже дякую.
Good morning, exactly the same thing happens to me as that person, I have been trying to unsubscribe from the casino for months and no one pays attention to me, from the chat they tell me to send emails (which I did many times) but no one ever answers, it is not normal this situation.
It's frustrating and insulting, my username is Gioto6969 on that page, let's see if my complaint is of any use.
Thank you so much.
Buenos días, me pasa exactamente lo mismo que a esa persona, llevo meses intentando darme de baja del casino y nadie me hace caso, desde el chat me dicen que envíe correos (cosa que hice muchas veces) pero nadie contesta nunca, no es normal esta situación.
Es frustrante e insultante, mi nombre de usuario es Gioto6969 en esa página, a ver si mi reclamación sirve de algo.
Muchas gracias.
Привіт, якщо я правильно зрозумів, у вас проблеми із закриттям облікового запису, чи не так? Я вважаю, що це серйозна справа, і казино повинні підходити до неї відповідально, і оскільки ви не отримали жодної відповіді на свої електронні листи, я не думаю, що це найкращий підхід.
Тому в цьому випадку я рекомендую подати скаргу за цим посиланням, і наша команда спробує вам допомогти.
Сподіваюся, ви зможете закрити рахунок.
Однак, якщо можна запитати, чому ви вирішили його закрити? Чи були якісь проблеми, і чи хотіли б ви уникнути казино?
Hi, so if I understand correctly you have a problem with closing your account am I right ? I think it's a serious matter and casinos should approach it responsibly, and since you didn't get any replies to your emails, I don't think that's the best approach.
So in this case I would recommend to file a complaint on this link and our team will try to help you.
I hope you will be able to close the account.
However, if I may ask, why did you decide to close it ? Were there any problems and would you rather avoid the casino ?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.