2 р. тому
Тут ви можете обговорити Casino MaxCazino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт. Команда CasinoGuru
Моя скарга на це казино ( https://casino.guru/casino-maxcazino-player-s-bonus-winnings-have-been-1 ) була відхилена раніше.
І команда казино пообіцяла, що вони повернуть мої депозити.
Але мені ще не повернули гроші.
Найгірше, я чув, що це казино закриють до кінця цього місяця. Вони не бажають повертати гроші.
Вони мені не відповідають.
У мене немає часу, чи не могли б ви мені допомогти, будь ласка?
Hello. CasinoGuru team
My complaint about this casino (https://casino.guru/casino-maxcazino-player-s-bonus-winnings-have-been-1) was rejected before.
And casino team promised that they refund my deposits.
But I haven't been refunded yet.
What’s worse, I heard that this casino will be closed by the end of this month. They are not willing to refund.
They don't answer me.
I don’t have the time, could you help me again please?
Привіт, ryosyou.
Я уважно прочитав вашу скаргу і цілком впевнений, що є якесь непорозуміння.
Я спробую трохи прояснити речі:
Ви взяли бонус, однак ви не виконали вимоги щодо ставок, через це сума, виграна від бонусу, була анульована.
Ваші депозитні кошти не постраждали, тому ви можете грати зі своїм депозитом, не завдавши шкоди.
Однак вам не повинні були повернути гроші. Бонусні виграші були анульовані, а пов’язаний депозит не вплинув.
Боюся, повернення грошей не обіцяно. Це не мало б жодного сенсу.
У всякому разі, звідки ви взяли інформацію, що це казино ось-ось закриють до кінця квітня, будь ласка?
Hello, ryosyou.
I read your complaint carefully and I'm quite sure that there is a kind of misunderstanding.
I will try to clarify things a bit:
You took the bonus however, you did not meet the wagering requirements due to this the amount won from the bonus was voided.
Your deposited funds were not affected so you can play with your deposit, no harm done.
You were not supposed to be refunded, however. The bonus winnings were voided and the associated deposit was not affected.
There is no promise of refunding, I'm afraid. It would not make any sense.
Anyway, where did you get the information that this casino is about to be closed by the end of April, please?
Вони сказали: «Щодо вашого депозиту, ми хочемо повідомити вас, що кошти будуть повернені найближчим часом». на мою скаргу.
І я отримав цей електронний лист.
Я почув це від партнера, яким я користувався.
До речі, японський ринок був закритий наприкінці січня.
They said "Regarding your deposit, we would like to inform you that the funds will be refunded at the nearest time." on my complaint.
And I've received this e-mail.
I heard it from affiliate I used.
As a side note, Japanese market was closed at the end of January.
Здравствуйте,
Ну, можливо, якось вони вирішать повернути ваш депозит, однак це не має особливого сенсу, якщо ви порушили правила. У скарзі можна побачити лише частину: «кошти будуть повернуті найближчим часом».
Я попросив свою колегу Яну перевірити інформацію про закриття казино.
У всякому разі, не знаю, чим ми можемо допомогти, якщо вони вас ігнорують зараз.
Будь ласка, ви подали цю проблему до ігорного органу Кюрасао, як ви згадували?
Hello,
Well, it may be that somehow they decide to refund your deposit however, it does not make much sense if you violated the rules though. In the complaint you can only see part: "the funds will be refunded at the nearest time".
I asked my colleague Jana to check the information about the casino being closed.
Anyway, not sure how we can help if they ignore you now.
Have you submitted this issue to the Curacao gaming authority as you mentioned, please?
Вони сказали: «Щодо вашого депозиту, ми хочемо повідомити вас, що кошти будуть повернені найближчим часом». на мою скаргу.
І я отримав цей електронний лист.
Я почув це від партнера, яким я користувався.
До речі, японський ринок був закритий наприкінці січня.
They said "Regarding your deposit, we would like to inform you that the funds will be refunded at the nearest time." on my complaint.
And I've received this e-mail.
I heard it from affiliate I used.
As a side note, Japanese market was closed at the end of January.
Привіт знову,
Я обговорював цю ситуацію з Jozef.K, тому що якщо казино вас ігнорує зараз, це несправедливо.
Ми повинні мати можливість знову відкрити закриту скаргу та продовжити там, однак спочатку це потрібно уточнити з Matin.
Я повернуся до вас незабаром.
Hello again,
I discussed this situation with Jozef.K because if the casino ignores you now, it is not fair.
We should be able to reopen the closed complaint and continue there, at first it must be clarified with Matin, however.
I'll get back to you soon.
Так, звісно.
Антифон не працює, немає відповіді.
Я надіслав листа на адресу "radka@casino.guru"
Чи не могли б ви перевірити це?
Yes of course.
Antillephone doesn't work, no response.
I sent a letter to "radka@casino.guru"
Could you check it?
Розумію.
Схоже, ми перетнулися.
Дякую за співпрацю.
I see.
It looks like we've crisscrossed.
Thank you for your cooperation.
Що ж, щодо бонусу немає нічого поганого в реакції казино.
Ви порушили правила. Проблема може бути, коли вам щось пообіцяли, а ви цього не отримали.
Я отримав електронний лист і направив його безпосередньо Мартіну.
Дякую.
Well, regarding the bonus there is nothing wrong with the casino's reaction.
You did violate the rules. What could be a problem is when you've been promised something and you have not received it.
I got the email and forward it to Martin directly.
Thank you.
Привіт.
Чи є у вас оновлення?
Вони якраз збираються закрити своє казино.
Hi.
Do you have any update?
They are just about to close their casino.
Привіт, як ти знаєш, що вони збираються закрити казино?
Hi, how do you know they're going to close the casino?
Привіт, ryosyou,
як ви могли помітити, Мартін знову відкрив вашу скаргу. На даний момент ми чекаємо на відповідь казино щодо вашого депозиту.
Якщо у вас є якісь оновлення, просто повідомте нам.
Дякую.
Hello ryosyou,
as you may notice, Martin has reopened your complaint. At the moment, we are waiting for the casino's reply concerning your deposit.
If you have any updates, just let us know.
Thank you.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.