ФорумКазиноCasino MaxCazino - загальне обговорення

Casino MaxCazino - загальне обговорення

2 р. тому від ryosyou
|
2404 переглядів 13 відповідей |
|
Додати публікацію
2 р. тому
Тут ви можете обговорити Casino MaxCazino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

Привіт. Команда CasinoGuru

Моя скарга на це казино ( https://casino.guru/casino-maxcazino-player-s-bonus-winnings-have-been-1 ) була відхилена раніше.

І команда казино пообіцяла, що вони повернуть мої депозити.

Але мені ще не повернули гроші.

Найгірше, я чув, що це казино закриють до кінця цього місяця. Вони не бажають повертати гроші.

Вони мені не відповідають.

У мене немає часу, чи не могли б ви мені допомогти, будь ласка?

Змінено Radka 2 р. тому
Причина: посилання на скаргу додано
Автоматичний переклад.
ryosyou
2 р. тому

Привіт, ryosyou.

Я уважно прочитав вашу скаргу і цілком впевнений, що є якесь непорозуміння.

Я спробую трохи прояснити речі:

Ви взяли бонус, однак ви не виконали вимоги щодо ставок, через це сума, виграна від бонусу, була анульована.

Ваші депозитні кошти не постраждали, тому ви можете грати зі своїм депозитом, не завдавши шкоди.

Однак вам не повинні були повернути гроші. Бонусні виграші були анульовані, а пов’язаний депозит не вплинув.

Боюся, повернення грошей не обіцяно. Це не мало б жодного сенсу.

У всякому разі, звідки ви взяли інформацію, що це казино ось-ось закриють до кінця квітня, будь ласка?



Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Вони сказали: «Щодо вашого депозиту, ми хочемо повідомити вас, що кошти будуть повернені найближчим часом». на мою скаргу.

І я отримав цей електронний лист. file


Я почув це від партнера, яким я користувався.

До речі, японський ринок був закритий наприкінці січня.

Автоматичний переклад.
ryosyou
2 р. тому

Здравствуйте,

Ну, можливо, якось вони вирішать повернути ваш депозит, однак це не має особливого сенсу, якщо ви порушили правила. У скарзі можна побачити лише частину: «кошти будуть повернуті найближчим часом».

Я попросив свою колегу Яну перевірити інформацію про закриття казино.

У всякому разі, не знаю, чим ми можемо допомогти, якщо вони вас ігнорують зараз.

Будь ласка, ви подали цю проблему до ігорного органу Кюрасао, як ви згадували?


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Вони сказали: «Щодо вашого депозиту, ми хочемо повідомити вас, що кошти будуть повернені найближчим часом». на мою скаргу.

І я отримав цей електронний лист. file


Я почув це від партнера, яким я користувався.

До речі, японський ринок був закритий наприкінці січня.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт знову,

Я обговорював цю ситуацію з Jozef.K, тому що якщо казино вас ігнорує зараз, це несправедливо.

Ми повинні мати можливість знову відкрити закриту скаргу та продовжити там, однак спочатку це потрібно уточнити з Matin.

Я повернуся до вас незабаром.



Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Так, звісно.

Антифон не працює, немає відповіді.

Я надіслав листа на адресу "radka@casino.guru"

Чи не могли б ви перевірити це?


Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Розумію.

Схоже, ми перетнулися.

Дякую за співпрацю.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Так, звісно.

Антифон не працює, немає відповіді.

Я надіслав листа на адресу "radka@casino.guru"

Чи не могли б ви перевірити це?


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Що ж, щодо бонусу немає нічого поганого в реакції казино.

Ви порушили правила. Проблема може бути, коли вам щось пообіцяли, а ви цього не отримали.

Я отримав електронний лист і направив його безпосередньо Мартіну.

Дякую.

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Привіт.

Чи є у вас оновлення?

Вони якраз збираються закрити своє казино.

Автоматичний переклад.
ryosyou
2 р. тому

Привіт, як ти знаєш, що вони збираються закрити казино?

Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

Я почув це від філії.

Автоматичний переклад.
ryosyou
2 р. тому

Привіт, ryosyou,

як ви могли помітити, Мартін знову відкрив вашу скаргу. На даний момент ми чекаємо на відповідь казино щодо вашого депозиту.

Якщо у вас є якісь оновлення, просто повідомте нам.

Дякую.



Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я почув це від філії.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт знову,

Минуло 5 або 6 днів відтоді, як казино повідомило, що ваш платіж схвалено.

Ви отримали свої кошти, будь ласка?

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого