ФорумКазиноCasino Intense - загальне обговорення

Casino Intense - загальне обговорення (Сторінка 2)

2 р. тому від Anonymized138
|
8986 переглядів 37 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
1 рік тому

Попередження: servizio@casinointense.comx електронна пошта служби підтримки не працює!

file

Casino Intense також керує Playzax Casino за субліцензією попереднього (проблема в тому, що STERINVEST SE не виплачує виграші!)

file

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Natav
1 рік тому

Ви ніколи не подали скаргу на Casino Intense, чи не так?

Я думаю, що це може трохи ввести гравців в оману. Скаргу на PLAYZAX МОЖНА ЗНАЙТИ ТУТ .

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Ні, Радко, я можу подати на них скаргу, оскільки вони безпосередньо керують Playzax Casino через програму Intensive (https://intenseaffiliates.com), крім того, до 2022 року Sterinvest SE забезпечувала всі виплати двох казино та VIP-менеджера Сільвіо відповідає чат-підтримці обох казино (див. вкладення). Єдина адреса електронної пошти, яка на даний момент працює з тикетом, це servizio@playzax.com (але мені більше не відповідають). Я пишу безпосередньо міністру фінансів Хав’єру Сільванії в надії, що він допоможе мені з цією справою.

file

Автоматичний переклад.
Natav
1 рік тому

Надішліть скаргу, якщо ви сказали, що можете. Удачі міністру фінансів! Я мав це на увазі. 🤞

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Intense Casino видалено з Askglambers. Можливо, було б добре зробити те саме, щоб нещасні гравці більше туди не ходили, оскільки вони не платять і ніколи не відповідають на скарги.

Автоматичний переклад.
Linne
1 рік тому

Це було б недобре. Ми прагнемо попередити гравців, щоб вони не залишали їх без перегляду. Як хтось може знати, що казино погане, якщо ми також видалимо відгук? 🤔

Дивіться самі:

https://casino.guru/casino-intense-review

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Добрий вечір.

Насправді вони залишили погані нотки цього казино, додавши невелику примітку: що воно було видалено з їх сайту

Автоматичний переклад.
Linne
1 рік тому

Добре, казино було оцінено як погане - плюс огляд містить попередження. Мені здається, я не зовсім розумію вашу недавню стурбованість.

У всякому разі, ви помітили?

filefile

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, і це вже добре. Мій коментар щодо цього був лише пропозицією. Коли я бачу, що вони не реагують на скарги гравців з усіх куточків, вони навіть не повинні більше тренуватися і їх закрити.

Автоматичний переклад.
Linne
1 рік тому

Ой! Тепер я розумію! 🙂

Ви знаєте, що закриття казино насправді непростий процес. Це, безумовно, допомогло б, якби всі гравці, ошукані БУДЬ-ЯКИМ казино, також звернулися до ліцензійного органу (у цьому конкретному випадку Кюрасао). Ми не маємо права чи повноважень ліквідовувати будь-яке казино, з іншого боку, ліцензійний орган може чинити тиск на такі сайти - я маю на увазі офіційно.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Проблема полягає в тому, що той, хто видає ці ліцензії, має бути неупередженим , умова, яка рідко дотримується (див. Gaming Curacao).

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Natav
1 рік тому

Я думаю, ми всі знаємо, що це бізнес...

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Бізнес в онлайн-іграх повинен здійснюватися відповідно до прозорості та основних принципів чесної гри або поваги до цивільних правил в ім’я інтелектуальної чесності, яка рідко зустрічається в цьому секторі.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Natav
1 рік тому

Я згоден з вами на 100% - просто скажіть це Кюрасао. Вони продають ліцензії заради прибутку. Для них це справа.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, я не знаю, чи можу я вам допомогти, але протягом кількох днів я просив Intense Casino закрити мій рахунок. Я надіслав кілька електронних листів, але нічого, все мовчить, і мій обліковий запис все ще відкритий. Дякую

Автоматичний переклад.
soniamirabile7
1 рік тому

Привіт, я перемістив вашу публікацію під конкретне казино, про яке ви говорите.

Що стосується закриття вашого рахунку, скільки днів це кілька днів? М’яко кажучи, соромно мати справу з чимось подібним, і ніхто тобі не відповідає. У такому випадку я б рекомендував подати скаргу тут, за цим посиланням, тому що я вважаю, що до такого запиту потрібно поставитися серйозно. Ось посилання:https://casino.guru/complaints/all

Ви спробуєте подати його?

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Доброго ранку, я більше не знаю, як закрити свій рахунок у казино intense

Автоматичний переклад.
6rk2kfj4jd
2 міс. тому

Привіт,

Я перевірив умови казино і знайшов це:

«6.5 Якщо на вашому рахунку є позитивний баланс, ви маєте право закрити його, звернувшись до нашої команди обслуговування клієнтів, щоб допомогти вам виконати необхідні формальності для зняття балансу за допомогою встановленого нами способу оплати відповідно до правил, що підлягають щотижневому зняттю або будь-яке інше рішення, яке може прийняти керівництво».

Настійно рекомендую звернутися до служби підтримки. Терміни звучать досить дивно.

Повідомте нам, будь ласка, як усе вийшло.


Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого