1 рік тому
Тут ви можете обговорити Casino Hermes, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Тому це неприємна ситуація, якщо казино ігнорує вас у такому серйозному питанні, а ви вже надіслали 3 листи. Ви намагалися запитати, в чому проблема і чому ваш обліковий запис ще не закрито?
У будь-якому випадку я збирався порекомендувати скаргу , але я бачу, що ви вже встигли її подати. Також маю додати, що казино знаходиться в чорному списку і працює без ліцензії, а це не найкращий вибір казино. Ви самі це бачили?
У будь-якому випадку, якщо вам вдасться закрити обліковий запис, ви повідомите нам про це?
So it's an uncomfortable situation if the casino ignores you in such a serious matter and you have already sent 3 emails. Did you try to ask what the problem is and why your account is not closed yet ?
Anyway, I was going to recommend a complaint, but I see that you have already managed to file one. I also have to add that the casino is on the blacklist and operates without a license, which is not the best choice of casino. Have you seen it yourself?
Anyway, if you manage to close the account, will you let us know ?
Привіт, казино взагалі не спілкується з вами, так? Я вважаю, що до такого прохання потрібно поставитися серйозно, тому рекомендуюподавати скаргу сюди . Тиждень — це довгий термін для відповіді казино, і оскільки вони не зацікавлені, я думаю, що це може бути хорошим кроком.
Ти підеш на це?
Hello, the casino doesn't communicate with you at all, yes ? I think that such a request should be taken seriously and therefore I would recommend to file a complaint here. A week is a long time for the casino to respond and since they are not interested I think this might be a good step.
Are you gonna go for it?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.