6 міс. тому
Тут ви можете обговорити Casino Hermes, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Тому це неприємна ситуація, якщо казино ігнорує вас у такому серйозному питанні, а ви вже надіслали 3 листи. Ви намагалися запитати, в чому проблема і чому ваш обліковий запис ще не закрито?
У будь-якому випадку я збирався порекомендувати скаргу , але я бачу, що ви вже встигли її подати. Також маю додати, що казино знаходиться в чорному списку і працює без ліцензії, а це не найкращий вибір казино. Ви самі це бачили?
У будь-якому випадку, якщо вам вдасться закрити обліковий запис, ви повідомите нам про це?
So it's an uncomfortable situation if the casino ignores you in such a serious matter and you have already sent 3 emails. Did you try to ask what the problem is and why your account is not closed yet ?
Anyway, I was going to recommend a complaint, but I see that you have already managed to file one. I also have to add that the casino is on the blacklist and operates without a license, which is not the best choice of casino. Have you seen it yourself?
Anyway, if you manage to close the account, will you let us know ?
Привіт, казино взагалі не спілкується з вами, так? Я вважаю, що до такого прохання потрібно поставитися серйозно, тому рекомендуюподавати скаргу сюди . Тиждень — це довгий термін для відповіді казино, і оскільки вони не зацікавлені, я думаю, що це може бути хорошим кроком.
Ти підеш на це?
Hello, the casino doesn't communicate with you at all, yes ? I think that such a request should be taken seriously and therefore I would recommend to file a complaint here. A week is a long time for the casino to respond and since they are not interested I think this might be a good step.
Are you gonna go for it?
Ми не змогли визначити мову публікації. Оберіть вашу мову з переліку
Вашу публікацію надіслано на перевірку адміністраторам форуму. Вони переконаються у відповідності правилам спільноти. Ви отримаєте електронного листа щодо результату розгляду протягом 48 годин.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Ми помітили, що ви використовуєте AdBlock. Ми не відображаємо рекламу на наших сторінках, однак посилання на деякі казино через AdBlock можуть бути несправними. Щоб мати змогу відвідати усі бажані казино вимкніть AdBlock або додайте нашу сторінку до білого списку.