7 міс. тому
Тут ви можете обговорити Casino Gran Vía, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Надобраніч,
Проблема полягає в тому, що після схвалення методу внесення та зняття коштів це не має значення, оскільки, коли ви хочете зняти баланс, система навіть не показує вам цей метод, насправді вона не показує жодного.
У наш час, як ви добре знаєте, багато онлайн-казино здійснюють платіж навіть за лічені хвилини, і, звичайно, ВСІ завжди показують клієнту варіант зняття коштів за допомогою останнього методу депозиту, який використовувався для гри, який, логічно, існує. був раніше затверджений. У казино Gran Vía такого не буває.
Good night,
The problem is that once a deposit and withdrawal method has been approved it doesn't matter, because when you want to make a balance withdrawal the system doesn't even show you said method, in fact it doesn't show you any.
Nowadays, as you well know, many online casinos make the payment even in a matter of minutes and, of course, ALL always show the customer the option of making the withdrawal with the last deposit method used to play that, logically, there is. been previously approved. That doesn't happen at Casino Gran Vía.
Buenas noches,
El problema es que una vez aprobado un método de depósito y retirada da igual, debido a que cuando deseas efectuar una retirada de saldo el sistema ni siquiera te muestra dicho método, de hecho no te muestra ninguno.
A día de hoy, como bien sabéis, muchos casinos online realizan el pago incluso en cuestión de minutos y, desde luego, TODOS muestran siempre al cliente la opción de efectuar el retiro con el último medio de depósito usado para jugar que, lógicamente, haya sido aprobado previamente. En Casino Gran Vía no sucede eso.
Привіт. Це траплялося з вами насправді? Ви завжди повинні намагатися зв’язатися зі службою підтримки казино, якщо щось подібне трапиться, вони повинні бути в змозі допомогти вам у цьому. Який спосіб оплати ви використовували для внесення депозиту, якщо ви не заперечуєте, що я запитую? Будь ласка, спробуйте надіслати їм електронний лист і повідомте нам, який варіант надала вам служба підтримки, щоб вивести гроші. Чекатимемо на вашу відповідь.
Hello. Have this happened to you, actually? You should always try to contact the support of a casino, if anything like this happens, they have to be able to help you with it. What payment method have you used to deposit, if you don't mind me asking? Please try to send them an email, and let us know, what option did the support give you to withdraw your money. We'll wait for your reply.
PayPal, та сама система, за допомогою якої ви робили депозити. Цю систему вони схвалили після підтвердження права власності на мій обліковий запис.
Служба підтримки мені відповіла, що шкодує про те, що сталося.
Я все ще чекаю на обробку мого зняття. Він сказав мені, що це займе 24 або 48 годин.
Я наполягаю, що проблема полягає не лише в тому, скільки часу це займає, а й у тому, що їхня система, коли ви намагаєтесь надіслати запит на виведення коштів, не показує вам жодного схваленого варіанту, щоб ви могли залишити його запитуваним і очікувати на обробку.
Вітаю і дякую
PayPal, the same system with which you made the deposits. This system was approved by them once my account ownership was verified.
Support has responded to me that they regret what happened.
I'm still waiting for my withdrawal to be processed. He told me that it will take 24 or 48 hours.
I insist, the issue is not only how long it takes, but that their system, when you try to request the withdrawal, does not show you any approved option so that you can leave it requested and pending processing.
Greetings and thank you
PayPal, el mismo sistema con el que realizó los depósitos. Este sistema fue aprobado por ellos una vez verificada mi titularidad de la cuenta.
Soporte me ha respondido que lamentan lo sucedido.
Sigo a la espera de que se procese mi retiro. Me ha indicado que tardarán 24 o 48 horas.
Insisto, el tema no es únicamente lo que tarden, si no que su sistema cuando pretendes pedir la retirada, no te muestra ninguna opción aprobada para que la dejes solicitada y pendiente de proceso.
Un saludo y gracias
Думаю, я розумію вашу точку зору.
Не можу уявити, щоб я був принаймні здивований таким цікавим управлінням виведенням коштів.
На жаль, казино вирішує, чи існують кращі зручні варіанти, які варті наслідків. Я маю на увазі, іноді платформа казино не дуже зручна навіть для працівників казино. Так чи інакше, я сподіваюся, що ви незабаром отримаєте гроші, і я думаю, що ми всі хотіли б побачити це підтвердження з вашого боку, коли це станеться. Щоб бути впевненим, все якось працює на свій кінець.
Ви можете зробити це для нас?
Вам також дякую!
I think I understand your point of view.
Can't imagine myself not being at least surprised by such interesting withdrawal management.
Sadly, it's up to the casino to decide whether there are better user-friendly options worth the implication. I mean, sometimes the casino's platform is not very handy, even for the casino workers. One way or another, I hope you'll get the money soon, and I think we would all love to see that confirmed from your side when this happens. Just to be sure, things are somehow working on their end.
Can you do that for us?
Thank you too!
Дякую за повідомлення.
Як тільки я щось дізнаюся, я поділюся цим тут.
Я розумію, що кожна ігрова компанія має свої критерії, і я не сумніваюся, що вони прагнуть надавати найкращі послуги для тих із нас, хто є гравцями. Для мене вони більшість. Але невідповідність рівня уваги до кожного казино не перестає мене дивувати. Я думаю, що все залежатиме від обсягу інвестицій і перспектив, які вони мають.
Все найкраще
Thank you for your message.
As soon as I know something I will share it here.
I understand that each gaming company has its criteria and I have no doubt that they seek to provide the best possible service to those of us who are players. For me they are the majority. But the disparity in the level of attention that each casino has never ceases to surprise me. I suppose everything will depend on the amount of investment and perspectives they have.
All the best
Gracias a ti por tu mensaje.
En cuanto sepa algo lo compartiré por aquí.
Entiendo que cada empresa de juego tiene sus criterios y no me cabe la menor duda que buscan dar el mejor servicio posible a los que somos jugadores. Para mí son la mayoría. Pero no deja de sorprenderme la disparidad del nivel de atención que tiene cada casino, supongo que todo irá en base al montante de la inversión y perspectivas que tengan.
Un saludo
Наступного разу спробуйте скористатися кнопкою «відповісти», щоб особа, якій ви хочете надіслати повідомлення, могла отримати сповіщення. 😉
Обов'язково чекатимемо від вас новин, дякуємо, і вам також всього найкращого.🙂
Please try to use the "reply" button next time, so the person you'd like to het the message to can be notified. 😉
We will surely wait for the news from you, thank you, and all the best to you as well.🙂
Те ж саме відбувається зі мною, у мене не ввімкнуто кнопку виведення коштів, коли я вже верифікований, а іноді я міг вивести кошти, мені відповідали, що вони переглядають, ну я не розумію що-небудь після перевірки PayPal мені здається дуже дивним,
The same thing is happening to me, I don't have the withdrawal button enabled when I'm already verified and other times I've been able to withdraw, they've answered me that they are reviewing, well I don't understand anything since PayPal has been verified, it seems very strange to me,
A mí me está pasando lo mismo ,no tengo habilitado el botón para retiradas cuando ya estoy verificada y otros momentos he podido retirar, me han contestado que están revisando , pues no entiendo nada ya que PayPal lo tengo verificado,me parece rarísimo,
привіт Я розглянув вашу скаргу та дізнався, що цю проблему вже вирішено. Отже, як, на вашу думку, казино справляється з вирішенням проблем? Досить швидко чи просто нормально?
Hey. I was going through your complaint and found out that this issue was already solved. So how would you say the casino is doing regarding solving issues? Pretty fast, or just okay?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.