ФорумКазиноCasino Gran Vía - загальне обговорення

Casino Gran Vía - загальне обговорення

1 місяць тому від angeltito1
|
455 переглядів 6 відповідей |
|
Додати публікацію
1 місяць тому
Тут ви можете обговорити Casino Gran Vía, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 місяць тому

Надобраніч,


Проблема полягає в тому, що після схвалення методу внесення та зняття коштів це не має значення, оскільки, коли ви хочете зняти баланс, система навіть не показує вам цей метод, насправді вона не показує жодного.


У наш час, як ви добре знаєте, багато онлайн-казино здійснюють платіж навіть за лічені хвилини, і, звичайно, ВСІ завжди показують клієнту варіант зняття коштів за допомогою останнього методу депозиту, який використовувався для гри, який, логічно, існує. був раніше затверджений. У казино Gran Vía такого не буває.

Автоматичний переклад.
angeltito1
1 місяць тому

Привіт. Це траплялося з вами насправді? Ви завжди повинні намагатися зв’язатися зі службою підтримки казино, якщо щось подібне трапиться, вони повинні бути в змозі допомогти вам у цьому. Який спосіб оплати ви використовували для внесення депозиту, якщо ви не заперечуєте, що я запитую? Будь ласка, спробуйте надіслати їм електронний лист і повідомте нам, який варіант надала вам служба підтримки, щоб вивести гроші. Чекатимемо на вашу відповідь.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

PayPal, та сама система, за допомогою якої ви робили депозити. Цю систему вони схвалили після підтвердження права власності на мій обліковий запис.

Служба підтримки мені відповіла, що шкодує про те, що сталося.

Я все ще чекаю на обробку мого зняття. Він сказав мені, що це займе 24 або 48 годин.

Я наполягаю, що проблема полягає не лише в тому, скільки часу це займає, а й у тому, що їхня система, коли ви намагаєтесь надіслати запит на виведення коштів, не показує вам жодного схваленого варіанту, щоб ви могли залишити його запитуваним і очікувати на обробку.

Вітаю і дякую

Автоматичний переклад.
angeltito1
1 місяць тому

Думаю, я розумію вашу точку зору.

Не можу уявити, щоб я був принаймні здивований таким цікавим управлінням виведенням коштів.

На жаль, казино вирішує, чи існують кращі зручні варіанти, які варті наслідків. Я маю на увазі, іноді платформа казино не дуже зручна навіть для працівників казино. Так чи інакше, я сподіваюся, що ви незабаром отримаєте гроші, і я думаю, що ми всі хотіли б побачити це підтвердження з вашого боку, коли це станеться. Щоб бути впевненим, все якось працює на свій кінець.

Ви можете зробити це для нас?

Вам також дякую!

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Дякую за повідомлення.


Як тільки я щось дізнаюся, я поділюся цим тут.


Я розумію, що кожна ігрова компанія має свої критерії, і я не сумніваюся, що вони прагнуть надавати найкращі послуги для тих із нас, хто є гравцями. Для мене вони більшість. Але невідповідність рівня уваги до кожного казино не перестає мене дивувати. Я думаю, що все залежатиме від обсягу інвестицій і перспектив, які вони мають.

Все найкраще


Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
angeltito1
1 місяць тому

Наступного разу спробуйте скористатися кнопкою «відповісти», щоб особа, якій ви хочете надіслати повідомлення, могла отримати сповіщення. 😉

Обов'язково чекатимемо від вас новин, дякуємо, і вам також всього найкращого.🙂

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого