ФорумКазиноCasino Gran Madrid Online - загальне обговорення

Casino Gran Madrid Online - загальне обговорення

1 рік тому від Radka
|
1937 переглядів 8 відповідей |
|
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Casino Gran Madrid Online, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Доброго вечора в казино Гран-Мадрид, у мого родича на рахунку було 177 євро, і вони зникли день за днем. Він працював і не робив цих ставок, будь ласка, яким чином ми могли б довести, що він не робив цих ігор, поки не залишив його без грошей?



Автоматичний переклад.
Dianagarmur
1 рік тому

привіт

Звучить як дуже неприємна ситуація. Хтось має вільний доступ до телефону вашого родича чи інших пристроїв, за допомогою яких можна було б грати від його імені?

Проблема полягає в тому, що гравці несуть відповідальність за свої паролі, логіни та інші особисті дані, казино не в змозі виявити, хто тримає телефон під час ставок.

Я, чесно кажучи, не знаю, як довести, що чогось не було – головне довести, як все сталося. Вам не здається?

Найкраще буде, якщо невдачливий особисто приєднається до цієї бесіди чи форуму. Якби щось подібне трапилося зі мною, я б діяв особисто від себе.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Доброго дня, дякую за пораду. Питання в тому, що оскільки я краще справляюся з такими ситуаціями, я був членом casinoguro протягом багатьох років і маю більше досвіду. Я вирішив йому допомогти. Це ти, а він це він. Не в кожного вистачає сміливості чи сміливості протистояти цим незручним подіям. На даний момент вони дали йому 30 євро бонусу, тож без зайвих слів я сказав йому не чіпати рахунок, це вже викликає у мене підозри... Вам не здається? Ми тут, щоб допомогти, а не судити, якщо я колись зможу вам допомогти, я буду радий

Дякую

Автоматичний переклад.
Dianagarmur
1 рік тому

Привіт.

Я розумію вашу думку, і я збирався запропонувати подати скаргу як акт надання допомоги ( https://casino.guru/complaints/create )

Однак важливо зазначити, що ви не можете робити це від імені іншої людини, розумієте?

Якщо можна, ознайомтеся з цією безкоштовною можливістю разом і повідомте мені, чи можливо для гравця пройти це. Звісно, ви можете надати підтримку, але нам потрібна особа, яка зареєструється, надішле скаргу та зв’яжеться з нами напряму.

Якщо вам потрібна додаткова інформація, просто запитайте мене. Я вважаю, що наразі скарга є найкращим способом вирішення такої ситуації.

Щодо бонусів, казино досить часто пропонують бонуси гравцям, які нещодавно втратили баланс, це звичайний спосіб компенсації цим гравцям за невдачу.


У будь-якому випадку, якщо вам потрібна додаткова інформація, просто запитайте мене. Я вважаю, що наразі скарга є найкращим способом вирішення такої ситуації.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт.. у мене проблема з Gran Casino Madrid... мій обліковий запис підтверджено, і це той, з якого я виграв 340 євро, граючи в рулетку... на веб-сайті мені вказано, що для здійснення переказу на мій рахунок я зроблю це не потрібно більше нічого робити...і коли запитують переказ, вони кажуть мені, що я повинен підтвердити інший рахунок, на який, за їхніми словами, я зробив депозит...я пішов до банку Santander, де цей рахунок щоб вони могли побачити, чи був я їхнім клієнтом давно, і я не пам’ятаю, і вони кажуть мені, що мене немає в базі даних... і я не знаю, що робити, я думаю, що обліковий запис належить моєму колишньому партнеру, і, не підтвердивши, що він мій...вони не дають мені моїх грошей??ні, я це розумію, тому що рахунок, за допомогою якого я зробив bizum, мій, і він уже перевірений... давай подивимося, чи можеш ти сказати мені, що робити... дякую

Автоматичний переклад.
Raquel76
5 міс. тому

Привіт. Можливо, ви пам’ятаєте, коли востаннє вносили гроші, використовуючи цей рахунок у цьому казино?

Цей депозит пов’язаний з вашими виграшами, які ви хочете зняти?🤔

Автоматичний переклад.
17 год. тому

Афера у великому казино в Мадриді. Вони блокують мій рахунок, коли я хочу отримати 6000 євро за порушення правил і внесення депозитів з банківських рахунків інших людей. У мене просять фотографії карток, рукописні листи, селфі з посвідченням особи, довідки з банківських рахунків... Я надсилаю все, а вони повертають лише 3500 євро. Гроші, що залишилися на балансі, мовляв, відповідне управління вирішило, що воно мені не виплачує, що неважливо, кому я дзвоню і кому скаржуся, що це тверде рішення. Це абсолютно незаконно. Шахраї та злодії

Автоматичний переклад.
noesazaar
17 год. тому

Привіт, мені дуже шкода, що ти потрапив у цю ситуацію.

Моє запитання: чи робили ви депозити з рахунків чи карток інших людей, крім вашої? Це порушення правил будь-якого казино. Ви змогли перевірити в казино чи ні?

Будь ласка, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого