ФорумКазиноCasino Extreme - загальне обговорення

Casino Extreme - загальне обговорення (Сторінка 2)

2 р. тому від kuro66
|
8056 переглядів 42 відповідей |
|
1 2 3
Num01
1 рік тому

Добре. Мене це смішить. Вибачте, але це справді смішно, поки ви не зрозумієте, що це може статися насправді...

Можливо брак професіоналізму? Я поняття не маю.

Я знаю, що це звучить тупо, але все ж, ви спробували запропоновану електронну адресу? Господи, це дивно.



Автоматичний переклад.
1 рік тому

ОНОВЛЕННЯ


Я спробував вивести за допомогою BTC, і це спрацювало. У мене є виграш. Відтепер використовуватимуть лише BTC.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це хороша думка; Дякую за це.

Тепер, коли я думаю про це, хіба криптовалюти не обмежені в Канаді? Це чесне питання, тому що я не знайомий з усіма тими відмінностями між провінціями. Якщо це дурне запитання, будь ласка, не заперечуйте. 🙂

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я кілька разів надсилав їм електронні листи. Вони мені зовсім не допомагають. Тепер мені відмовили у відкликанні.

Автоматичний переклад.
Num01
1 рік тому

Знаєш, що?

Думаю, що подати скаргу не завадить. Принаймні в казино є над чим подумати... Якщо вам подобається ця ідея, просто скористайтеся цим посиланням і виконайте кілька простих кроків.

Оскільки це абсолютно безкоштовно, я б спробував.

Автоматичний переклад.
Radka
12 міс. тому

Вони справді заплатили мені. 🙂

Змінено автором 12 міс. тому
Автоматичний переклад.
Num01
12 міс. тому

Ну, це чудова новина. Я завжди дуже радий, коли можу записати ситуацію, коли гравець отримав свій виграш, тому що це створює більш позитивні відчуття. 🎉☘️😊

Однак скільки часу знадобилося, щоб отримати ваші перемоги? Який метод ви використовували для зняття?

Автоматичний переклад.
Jaro
12 міс. тому

Це зайняло пару днів. Мені довелося двічі надсилати своє посвідчення особи, оскільки вони стверджували, що моє фото надто розмите.


Я використовував свій крипто-гаманець Atomic для виведення. Я тільки почав використовувати Litecoin на відміну від Bitcoin, оскільки комісія набагато нижча.

Автоматичний переклад.
Num01
12 міс. тому

Тому, оскільки минуло лише пару днів, я думаю, що все гаразд. Я радий, що зрештою вам вдалося все успішно вирішити.

Що стосується комісій, як вони порівнюються з біткойнами? 🙂

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Поки що комісія становила близько 1,00 долара США або менше.

Автоматичний переклад.
Num01
11 міс. тому

Це досить цікаво, я б сказав. Великі пальці вгору за таку достовірну інформацію. 🐱‍🏍


Автоматичний переклад.
TimJJJ
10 міс. тому

Я щойно приєднався до Casino extreme протягом тижня, але ще не виграв..але виграв 400 і міг вивести готівку, але не зробив і програв...я думав, коли виграв день, у мене будуть проблеми з ними, тому грав по-дурному і начебто навмисно програв..наразі я 150..але чув, що вони чули, що швидкі виплати хороші з виплатами та такою ж RT-грою..onl резервне казино..якщо екстремальне це добре з виплатами, я можу більше грати в там казино.. ще не знаю ..схрестіть пальці..причина, чому іноді очікування на зняття готівки в слото є трохи довгим для будь-яких варіантів виведення..і не торкатиметься депозиту чи комп’ютерних точок, перш ніж завершити обробку та буде зроблено для оплати..тому не буде будь-які проблеми та встановлені ними..сподіваюся, що казино Extreme добре..

Автоматичний переклад.
TimJJJ
10 міс. тому

Я теж сподіваюся. Буде тут для іншої частини. 👍

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Кумедний досвід у мене був у минулому, я вніс 40 доларів і виграв 150 доларів, коли поставив увесь бонус і спробував зняти, вони стягнули з мене 38 доларів США з моїх коштів, вони сказали, що за їхньою політикою стягнення еквівалента суми є обов’язковим до наданого бонусу, незалежно від того, були вони зроблені чи ні. Після того, як я зняв різницю, на рахунку було 38 доларів, а через кілька годин ця сума зникла з рахунку.

дивно га?

З цього я навчився не брати там бонусів і час від часу грати не більше ніж на 20 доларів.

Автоматичний переклад.
petitgamer
9 міс. тому

Тож це досить висока комісія, і я б не сказав, що вона настільки достатня для зняття коштів, тобто якщо ви хочете зняти 150 доларів. Я вважаю, що ви правильно вчинили, якщо вам це незручно і перестали грати тут з бонусами. Але якщо подібна ситуація колись виникне, обов’язково повідомте мене раніше.

Тим не менш, який метод ви використовували для зняття?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я написав відгук, але вирішив поділитися тут і своїм останнім досвідом роботи з цим казино. Тож я отримав електронною поштою пропозицію 150% кешбеку від будь-якого втраченого депозиту (див. знімок екрана нижче). Тож я зробив депозит, втратив його та пішов у чат, щоб вимагати повернення готівки. Агент сказав, що я не маю права, і в основному звинуватив відділ маркетингу, стверджуючи, що вони розіслали рекламні матеріали багатьом людям, які не відповідали вимогам. Я сказав, що це не має значення, якщо я отримав пропозицію, яка була адресована мені, казино має врахувати її, незалежно від того, чи була це помилка, це не моя проблема, що вони зробили помилку, вони повинні врахувати її, інакше це можна розцінювати як оманливу рекламу. Це зробила б будь-яка авторитетна компанія. Це майже як пропонувати величезну знижку, щоб спонукати клієнтів купити щось, а потім на касі після того, як ви вже здійснили оплату, вони повертаються і кажуть: насправді ви не маєте права на знижку, ми зробили помилку, але ми не не повернути вам кошти. Скажи мені, що це справедливо. Я повторив, що казино має виконати їхню пропозицію, але агент наполягав, що це не відповідає вимогам, і відключив сеанс чату, поки я ще спілкувався з ними. Я вирішив назавжди припинити тут грати.

file

Автоматичний переклад.
Ninja8
3 міс. тому

Привіт! Я ціную, що ти поділився.

На жаль, індекс безпеки не має ніякого відношення до цього, тому завжди добре публікувати та обговорювати такі коментарі на форумі. На мій погляд, було б і дуже розумно, і просто люб’язно вшанувати таку помилку.

Однак я також бачу інші причини, чому було б недоцільно надавати бонус усім гравцям, які не відповідали вимогам пропозиції. Мене цікавить ступінь маркетингової помилки.

У будь-якому випадку, не дивно, що ви так відчували.


Автоматичний переклад.
Radka
3 міс. тому

Цікавий факт: кілька тижнів тому їхній маркетинговий відділ надіслав мені один електронний лист із безкоштовними фішками в розмірі 100 доларів, я думаю, це було з однієї з пропозицій, які я вибрав, але ніколи не було зараховано на мій рахунок.


Автоматичний переклад.
petitgamer
3 міс. тому

Хм, тож ви отримали такий же бонус? Ви також запитували їх, чому це вам не зараховано? У більшості випадків гравці приходять, і казино каже їм, що це було «адміністративне рішення».

Автоматичний переклад.
Radka
3 міс. тому

Справа в тому, що спочатку я б взагалі не зробив депозит, якби не отримав цю бонусну пропозицію, тому що я вже деякий час не можу нічого виграти в цьому казино. Бонус гарантував повернення готівки на втрачені депозити, тому він спонукав мене зробити депозит без ризику. Так мені його продали. А потім обернутися і просто сказати, що я не маю права, це була маркетингова помилка, але не пропонувати компенсацію замість цього, я вважаю, що це не дуже добра ділова практика. Я не звинувачую їх у навмисному введенні в оману, я вірю, що це була справжня помилка з їхнього боку, але я думаю, що це не має значення. Наприклад, якщо я зробив помилку за рахунок іншої людини, якщо моя власна помилка призвела до того, що хтось інший втратив гроші, незалежно від того, було це навмисно чи ні, я переконався б, що ця особа отримала належну компенсацію за цю втрату, це просто гідна справа. Чому вони повинні бути з кишені через мою помилку. Той самий принцип має застосовуватися до будь-якого бізнесу. Якщо підприємство допустилося помилки, яка призвела до того, що його клієнти втратили гроші, я вважаю, що пропонувати певну форму компенсації, як-от відшкодування або інший бонус на заміну, є просто хорошою діловою практикою. Я нічого не отримав. У всякому разі, я не буду про це. Це зроблено. Розчаровує, але зараз це зроблено. До побачення, казино Екстрім.

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Очевидно .Але цей електронний лист з’явився через кілька днів після того, як тут було опубліковано один із моїх відгуків.

Випадковість?

Автоматичний переклад.
1 2 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого