Я написав відгук, але вирішив поділитися тут і своїм останнім досвідом роботи з цим казино. Тож я отримав електронною поштою пропозицію 150% кешбеку від будь-якого втраченого депозиту (див. знімок екрана нижче). Тож я зробив депозит, втратив його та пішов у чат, щоб вимагати повернення готівки. Агент сказав, що я не маю права, і в основному звинуватив відділ маркетингу, стверджуючи, що вони розіслали рекламні матеріали багатьом людям, які не відповідали вимогам. Я сказав, що це не має значення, якщо я отримав пропозицію, яка була адресована мені, казино має врахувати її, незалежно від того, чи була це помилка, це не моя проблема, що вони зробили помилку, вони повинні врахувати її, інакше це можна розцінювати як оманливу рекламу. Це зробила б будь-яка авторитетна компанія. Це майже як пропонувати величезну знижку, щоб спонукати клієнтів купити щось, а потім на касі після того, як ви вже здійснили оплату, вони повертаються і кажуть: насправді ви не маєте права на знижку, ми зробили помилку, але ми не не повернути вам кошти. Скажи мені, що це справедливо. Я повторив, що казино має виконати їхню пропозицію, але агент наполягав, що це не відповідає вимогам, і відключив сеанс чату, поки я ще спілкувався з ними. Я вирішив назавжди припинити тут грати.
I've written a review but thought I'd share my most recent experience with this casino here as well. So I received an email offer for 150% cashback on any loss deposit (see screenshot below) So I made a deposit, lost it and went to live chat to claim my cashback. The agent said I wasn't eligible and basically blamed the marketing department, claiming that they sent out promotional material to a lot of people who were not eligible. I said it doesn't matter, if I received an offer that was addressed to me, the casino needs to honour it, regardless whether it was a mistake, it's not my problem that they made an error, they need to honour it, otherwise it can be regarded as misleading advertising. Any reputatable company would do that. It's almost like offering a huge discount to entice customers to buy something and then at checkout after you've already made payment, they turn around and say, actually you're not eligible for the discount, we made a mistake, but we won't give you a refund. Tell me that's fair. I reiterated that the casino needs to honour their offer regardless, but the agent insisted that was not eligible and disconnected the chat session while I was still chatting to them. I've decided to stop playing here for good.
Автоматичний переклад.