1 рік тому
Тут ви можете обговорити Casino Extra, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, доброго ранку, я Алехандро, 2 дні тому я подав велику скаргу щодо цього казино, вони відповіли мені о 4 годині з кількома запитаннями щодо скарги, і я відповів негайно, хто займається справою Метт, дуже добрий, тому що було зрозуміло, що він стурбований цією проблемою, і Він поставив мені кілька запитань, щоб все прояснити. Я вже відповів на всі запитання та надіслав всю можливу інформацію, до 6 повідомлень, не якщо я дуже дратував чи написав забагато, але... Переглядаючи всі випадки, я думаю, що мій один із ті, хто заробляє мені найбільше грошей, вони обдурили Загальна сума становить 60 000 євро, і я підсумовую історію. Я почав грати в казино за межами Іспанії, тому що це мало свої переваги, як ми всі знаємо, більше ігор, високі ставки, великі джекпоти, дуже хороші бонуси, якщо ви знаєте, як ними користуватися, тощо.
Одне, яке мені сподобалося і я виграв хорошу суму грошей, було casinoextra, у мене було 22 000 євро на моєму рахунку, я зробив деякі зняття коштів і продовжував грати, зрештою я отримав близько 9 000 євро без жодних проблем, решту я втратив бути жадібним, оскільки перші кілька днів я виграв дуже швидко, а в кінці, ну... скажу вам, людина думає, що виграє більше, і врешті-решт відбувається те, що відбувається. Я вирішив самовиключити себе з цього казино на 6 місяців, і я зробив це, тому що мене злило мати 22 000 євро або більше, а врешті залишилося лише 9 000 євро, це як... Я не хочу грати більше, тому що в кінці я все втрачу.
Поки що все добре, оскільки я більше не міг грати в casinoextra, я шукав інші казино, щоб грати, одне з них було casinostar, я зареєструвався та надав всю свою інформацію, як я роблю в усіх казино, одне з них casinoextra, де я був можна без проблем зняти те, що я виграв, описане вище, все це тому, що після перевірки вашої особи під час зняття проблем не виникає, іноді вони запитують вас під час зняття документа, наприклад іншої картки, ніж та, яку ви зазвичай вносите, підтвердження адреси тощо... Як завжди, я надсилаю все, що вони просять, і мій обліковий запис завжди повністю перевіряється. Після того, як усе перевірено, я починаю грати в casinostar, і в мене нічого не йде, я багато програю... Я з спекою або смутком від того, що бачу велику суму втрачених грошей і нічого не виграю... як траплялося іншим багато разів в інших казино... замість того, щоб виключити себе на 6 місяців, як я робив у casinoextra, я надсилаю електронний лист на casinostar у листопаді 2022 року, повідомляючи, що у мене проблеми з азартними іграми, і я більше не хочу грати в цьому будинку . Цей електронний лист про те, що у мене проблеми з грою, я прийшов повідомити в кількох казино, тому що в багатьох казино, коли ви просто говорите, що хочете назавжди закрити обліковий запис... Вони починають засипати вас багатьма запитаннями, чому? Що сталося? Щось пішло не так? Ми даємо вам бонус, залиштеся, спробуйте це, зробіть інше тощо... Я на 100% впевнений, що це траплялося з усіма... щоб скоротити все це швидко, ви говорите, що у вас проблеми з грою, і ви хочуть зупинитися, і в цей момент вони роблять закриття ефективним.
Як я вже згадував про casinoextra, я попросив лише 6-місячне самовиключення, оскільки будучи казино, яке заробляє багато, я не хотів самовиключитися назавжди. Наприкінці березня 2023 року я повертаюся до casinoextra, оскільки 15 березня 2023 року я закінчив своє самовиключення та депозит без будь-яких проблем, кілька депозитів і я знову починаю грати з ними, я думав, що все буде зручніше, ніж реєструватися в новий, оскільки тут у мене вже була перевірена вся документація, я також заробив багато грошей і зняв гроші без жодних проблем. Зрештою, йому вдалося багато виграти, і в мене залишилося приблизно 60 000 євро. Перше, що я роблю, це розмовляю з ними та виводжу кошти, вони кажуть мені, що все гаразд, і я хочу переконатися, що я виграв, і не грати знову, як я зробив із 22 000 євро, я кажу вам виключити себе на 3 місяців, тому я б уже зібрав зароблені 60 000 євро, оскільки вони виплачують виведення 2 000 євро на день 4 000 євро на тиждень 20 000 євро на місяць, мені кажуть, що зараз це можливо лише на 1 місяць, і я кажу, що це нормально, якщо всі зняті кошти від 2000 до 60 000 євро сплачені, і вони відповідають мені, що так, без проблем, єдине, що вони запитують у мене в чаті, це нова картка, яка була в мене, де я зробив депозити, я надсилаю все, і це зареєстрований, мені дають ок і все йде своїм чередом. Ну, виявляється, я запитую в чаті, як йдуть мої виведення грошей, оскільки я не міг увійти в обліковий запис, щоб побачити все, і вони сказали мені, що оскільки я надіслав електронний лист на casinoestrella у листопаді 2022 року, ніби у мене проблеми з грою, добре, що виграв і вже почав знімати, що було 30 зняттів по 2000 євро, загалом 60 000 євро, я програв, і вони дали мені лише зняття 2000 євро, а решту я втратив, вони дуже хочуть, щоб я повірив і обдурити це електронним листом, щоб надіслати до casinoestrella, що вони належать до однієї сім’ї казино і що через casinoestrella вони повідомили вам про цей електронний лист, без мого відома, електронний лист від більш ніж 4 місяців тому, вони не збираються заплати мені те, що я виграв чисто. Я не вірю,,. Я звернувся зі скаргою, там є вся інформація, якщо потрібно ще щось підкажіть, але допоможіть, будь ласка!!!!
Hi, good morning, I'm Alejandro, 2 days ago I filed a big complaint about this casino, they answered me at 4 o'clock with some questions about the complaint and I answered immediately, who is handling the case is Matt, very kind because it was clear that he was concerned about the issue and He asked me a few questions to clarify everything. I have already answered all the questions and I have sent all the information possible, up to 6 messages, not if I have been very annoying or I have written too much but... Looking at all the cases I think that mine is one of the ones that earns me the most money they have deceived The total is €60,000, and I summarize the story. I started playing in casinos outside of Spain because it had its advantages as we all know, more games, high bets, big jackpots, very good bonuses if you know how to use them, etc.
One that I loved and I won a good amount of money was casinoextra, I got to have €22,000 in my account, I made some withdrawals and kept playing, in the end I got about €9,000 without any problem, I lost the rest due to being greedy , since I won very quickly the first few days and in the end, well... I'm going to tell you, one thinks that he is going to win more and in the end what happens happens. I decided to self-exclude myself from this casino for 6 months, and I did it because it made me angry to have €22,000 or more and in the end only end up with €9,000, it's like... I don't want to play anymore because in the end I'm going to lose everything.
So far so good, as in casinoextra I could no longer play, I looked at other casinos to play, one of them was casinostar, I registered and gave all my information as I do in all casinos, one of them casinoextra, where I was able to withdraw without any problem what I won described above, all this because once your identity is verified there is no problem at the time of withdrawing, sometimes they ask you when withdrawing a document such as a different card from the one you usually deposit, proof of address etc... As I always do, I send everything they ask for and my account is always fully verified. Once everything is verified, I start playing at casinostar and nothing goes well for me, I lose a lot... Me with the heat, or the sadness of seeing a large amount of money lost and not winning anything... as has happened to others many times in other casinos...instead of excluding myself for 6 months as I did in casinoextra, I send an email to casinostar in November 2022 saying that I have gambling problems and I don't want to play in this house anymore. This email saying that I have problems with the game I have come to say in several casinos because in many casinos when you simply say that you want to close the account forever... They begin to overwhelm you with many questions, why? What happened? Something went wrong? We give you a bonus, stay, try this, do the other etc... I'm 100% sure that it has happened to everyone... to cut all this quickly, you say that you have problems with the game and you want to stop and at the moment they make the closure effective.
As I mentioned before about casinoextra I only asked for a 6-month self-exclusion, since being a casino that earns a lot I didn't want to self-exclude myself forever. At the end of March 2023 I return to casinoextra since on March 15, 2023 I had finished my self-exclusion and deposit without any problem, several deposits and I start playing again with them, I thought that everything would be more comfortable than registering in a new one since here already I had all the documentation verified, I also earned a lot of money and withdrew the money without any problem. In the end, he managed to win a lot and I am left with about €60,000. The first thing I do is talk to them and make the withdrawals, they tell me that everything is ok and I to ensure what I had won and not play it again as I did with the 22,000 €, I tell you to exclude myself for 3 months, so I would have already collected the €60,000 earned, since they pay withdrawals €2,000 per day €4,000 per week €20,000 per month, they tell me that now it is only possible for 1 month and I say that it is okay, as long as all the withdrawals of €2,000 to €60,000 are paid and they tell me yes, no problem, the only thing they ask me by chat is a new card that I had where I had made the deposits, I send everything and it is registered, they give me the ok and everything run its course. Well, it turns out that I ask by chat how my withdrawals are going, since I could not enter my account to see everything and they tell me that since I sent an email to casinoestrella in November 2022 as if I had problems with the game, well, what had won and already started to withdraw that there were 30 withdrawals of €2000, a total of €60,000, I lost it and they only gave me a withdrawal of €2000 and the rest I lost, they really want me to believe and deceive that by an email to send to casinoestrella, that they are from the same family of casinos and that through casinoestrella they informed you of this email, without my knowing it, an email from more than 4 months ago, they are not going to pay me what I have won cleanly. I dont believe it,,. I have made a complaint, there is all the information, if you need something else tell me, but please help me, help!!!!
Hola buenas soy Alejandro, hace 2 días puse una gran queja sobre este casino, me contestaron a las 4h con algunas preguntas sobre la queja y conteste al momento, quién lleva el caso es Matt, muy amable porque se veía que le preocupaba el tema y me hizo unas preguntas para aclarar todo. Yo ya he contestado a todas las preguntas y he enviado toda la información posible, hasta 6 mensajes, no si he sido muy pesado o he escrito demasiado pero... Mirando todos los casos creo que el mío es uno de los que mayor dinero me han engañado. El total son 60000€, y os resumo la historia. Yo empecé a jugar en casinos fuera de España porque tenía sus ventajas como todos sabemos, más juegos, apuestas fuertes, botes grandes, muy buenos bonos si sabes utilizarlos etc
Uno que me encantó y gane una buena cantidad de dinero fue casinoextra, llegue a tener 22000€ en la cuenta, hice algunos retiros y seguí jugando, al final llegue a sacar unos 9000€ sin ningún tipo de problema, el resto lo perdí por avaricioso, ya que gane muy rápido los primeros días y al final bueno...que os voy a contar, uno piensa que va a ganar más y al final pasa lo que pasa. De este casino decidí autoexcluirme 6meses, y lo hice porque me dio rabia tener 22000€ o más y al final solo acabar con 9000€, es como...ya no quiero jugar más porque al final voy a perder todo.
Hasta aquí todo bien, como en casinoextra ya no podía jugar, mire otros casinos para jugar, uno de ellos fue casinoestrella, me registre y di todos mis datos como hago en todos los casinos, uno de ellos casinoextra, donde pude retirar sin ningún problema lo que gané descrito anteriormente, todo esto porque una verificada tu identidad no hay problema ninguno a la hora de retirar, alguna vez te piden a la hora de retirar algún documento como una tarjeta diferente a la que sueles depositar, comprobante domicilio etc... Como hago siempre envío todo lo que me piden y siempre mi cuenta queda totalmente verificada. Una vez todo verificado empiezo a jugar a casinoestrella y no me va nada bien, pierdo bastante... Yo con el calentón, o la tristeza de a ver perdido una gran cantidad de dinero y no ganar nada...como me ha pasado otras muchas veces en otros casinos..en ves de autoexcluirme 6meses yo mismo como hice en casinoextra, envío un email a casinoestrella en noviembre de 2022 diciendo que tengo problemas con el juego y no quiero jugar más en esta casa. Este email diciendo que tengo problemas con el juego lo he llegado a decir en varios casinos a causa de que en muchos casinos cuando simplemente dices que quieres cerrar la cuenta para siempre... Te empiezan a agobiar con muchísimas preguntas, porque? Que ha pasado? Algo no fue bien? Te regalamos un bono, quédate, prueba esto, haz lo otro etc... Estoy 100% seguro que a todo el mundo lo ha pasado...para cortar rápido todo esto, dices que tienes problemas con el juego y lo quieres dejar y al momento hacen efectivo el cierre.
Como comenté antes de casinoextra sólo pedí una autoexclusion de 6meses, ya que al ser un casino que gane bastante no quise autoexcluirme para siempre. A finales de marzo 2023 vuelvo a casinoextra ya que el día 15 marzo2023 había terminado mi autoexclusion y depósito sin ningún problema, varios depósitos y empiezo a jugar otra vez con ellos, pensé que todo sería más cómodo que registrarse en otro nuevo ya que aquí ya tenía toda documentación verificada, además gane bastante dinero y retirado el dinero sin problema ninguno. Al final llegó a ganar mucho y me quedo con unos 60000€, lo primero que hago es hablar con ellos y hacer los retiros, me dicen que todo ok y yo para asegurar lo que había ganado y no volverlo a jugar como hice con los 22000€, les comento de autoexcluirme 3meses así ya habría cobrado los 60000€ ganados, ya que pagan retiros 2000€dia 4000€semana 20000€mes, me dicen que ahora solo es posible 1mes y digo que vale, siempre y cuando todos los retiros de 2000€ hasta 60000€ se hagan efectivos y me dicen que si, que sin problema, lo único que me piden por chat es una tarjeta que tenía nueva donde había hecho los depósitos, envío todo y se registra, me dan el ok y que todo sigue su curso. Pues resulta que pregunto por chat como van mis retiros,ya que no podía entrar en mi cuenta para ver todo y me sueltan que como yo envié un email a casinoestrella en noviembre de 2022 como que tenía problemas con el juego, pues que lo que había ganado y ya empezado a retirar que eran 30 retiros de 2000€, un total de 60000€, lo perdía y que solo me daban una retirada de 2000€ y el resto lo perdía, de verdad me quieren hacer creer y engañar que por un email que envíe a casinoestrella, que son de la misma familia de casinos y que a través de casinoestrella le informaron de este email, sin yo saberlo, un email dehace más de 4meses, no me van a pagar lo que he ganado limpiamente. No me lo creo,,. He hecho una queja, está toda la información, si necesitais algo más decírmelo, pero ayudarme porfavor, ayudaaaAaa!!!!
Подивіться на мою скаргу щодо цього казино, у вас є набагато більше інформації. Якщо ви можете мені чимось допомогти, будь ласка, скажіть мені, і ми побачимо, що ми можемо зробити
Look at my complaint about this casino there you have much more information. If you can help me with something, please tell me and we'll see what we can do
Mira mi queja sobres este casino ahí tienes mucha más información. Si me puedes ayudar en algo coméntamelo porfavor y a ver qué podemos hacer
Привіт.
Не хвилюйтеся, скаргу буде оновлено, щойно її оцінить член команди «першої відповіді».
Дотримуйтесь його та регулярно оновлюйте, і спеціаліст із розгляду скарг зв’яжеться з вами.
Ви помітили таймер скарг? Він підраховує час, що залишився для наступної фази.
Для всіх, хто зацікавлений, повний текст скарги доступний тут .
Hello there.
Don't worry, the complaint will be updated as soon as it's evaluated by the "first response" team member.
Stick with it, and update regularly, and the complaint handler will be in touch with you.
Have you noticed the complaint timer? It counts the time left for another phase.
For all concerned, the whole complaint is available here.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.