ФорумКазиноCasino Extra - загальне обговорення

Casino Extra - загальне обговорення

1 рік тому від alexjacobi86
|
1652 переглядів 3 відповіді |
|
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Casino Extra, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Привіт, доброго ранку, я Алехандро, 2 дні тому я подав велику скаргу щодо цього казино, вони відповіли мені о 4 годині з кількома запитаннями щодо скарги, і я відповів негайно, хто займається справою Метт, дуже добрий, тому що було зрозуміло, що він стурбований цією проблемою, і Він поставив мені кілька запитань, щоб все прояснити. Я вже відповів на всі запитання та надіслав всю можливу інформацію, до 6 повідомлень, не якщо я дуже дратував чи написав забагато, але... Переглядаючи всі випадки, я думаю, що мій один із ті, хто заробляє мені найбільше грошей, вони обдурили Загальна сума становить 60 000 євро, і я підсумовую історію. Я почав грати в казино за межами Іспанії, тому що це мало свої переваги, як ми всі знаємо, більше ігор, високі ставки, великі джекпоти, дуже хороші бонуси, якщо ви знаєте, як ними користуватися, тощо.

Одне, яке мені сподобалося і я виграв хорошу суму грошей, було casinoextra, у мене було 22 000 євро на моєму рахунку, я зробив деякі зняття коштів і продовжував грати, зрештою я отримав близько 9 000 євро без жодних проблем, решту я втратив бути жадібним, оскільки перші кілька днів я виграв дуже швидко, а в кінці, ну... скажу вам, людина думає, що виграє більше, і врешті-решт відбувається те, що відбувається. Я вирішив самовиключити себе з цього казино на 6 місяців, і я зробив це, тому що мене злило мати 22 000 євро або більше, а врешті залишилося лише 9 000 євро, це як... Я не хочу грати більше, тому що в кінці я все втрачу.

Поки що все добре, оскільки я більше не міг грати в casinoextra, я шукав інші казино, щоб грати, одне з них було casinostar, я зареєструвався та надав всю свою інформацію, як я роблю в усіх казино, одне з них casinoextra, де я був можна без проблем зняти те, що я виграв, описане вище, все це тому, що після перевірки вашої особи під час зняття проблем не виникає, іноді вони запитують вас під час зняття документа, наприклад іншої картки, ніж та, яку ви зазвичай вносите, підтвердження адреси тощо... Як завжди, я надсилаю все, що вони просять, і мій обліковий запис завжди повністю перевіряється. Після того, як усе перевірено, я починаю грати в casinostar, і в мене нічого не йде, я багато програю... Я з спекою або смутком від того, що бачу велику суму втрачених грошей і нічого не виграю... як траплялося іншим багато разів в інших казино... замість того, щоб виключити себе на 6 місяців, як я робив у casinoextra, я надсилаю електронний лист на casinostar у листопаді 2022 року, повідомляючи, що у мене проблеми з азартними іграми, і я більше не хочу грати в цьому будинку . Цей електронний лист про те, що у мене проблеми з грою, я прийшов повідомити в кількох казино, тому що в багатьох казино, коли ви просто говорите, що хочете назавжди закрити обліковий запис... Вони починають засипати вас багатьма запитаннями, чому? Що сталося? Щось пішло не так? Ми даємо вам бонус, залиштеся, спробуйте це, зробіть інше тощо... Я на 100% впевнений, що це траплялося з усіма... щоб скоротити все це швидко, ви говорите, що у вас проблеми з грою, і ви хочуть зупинитися, і в цей момент вони роблять закриття ефективним.

Як я вже згадував про casinoextra, я попросив лише 6-місячне самовиключення, оскільки будучи казино, яке заробляє багато, я не хотів самовиключитися назавжди. Наприкінці березня 2023 року я повертаюся до casinoextra, оскільки 15 березня 2023 року я закінчив своє самовиключення та депозит без будь-яких проблем, кілька депозитів і я знову починаю грати з ними, я думав, що все буде зручніше, ніж реєструватися в новий, оскільки тут у мене вже була перевірена вся документація, я також заробив багато грошей і зняв гроші без жодних проблем. Зрештою, йому вдалося багато виграти, і в мене залишилося приблизно 60 000 євро. Перше, що я роблю, це розмовляю з ними та виводжу кошти, вони кажуть мені, що все гаразд, і я хочу переконатися, що я виграв, і не грати знову, як я зробив із 22 000 євро, я кажу вам виключити себе на 3 місяців, тому я б уже зібрав зароблені 60 000 євро, оскільки вони виплачують виведення 2 000 євро на день 4 000 євро на тиждень 20 000 євро на місяць, мені кажуть, що зараз це можливо лише на 1 місяць, і я кажу, що це нормально, якщо всі зняті кошти від 2000 до 60 000 євро сплачені, і вони відповідають мені, що так, без проблем, єдине, що вони запитують у мене в чаті, це нова картка, яка була в мене, де я зробив депозити, я надсилаю все, і це зареєстрований, мені дають ок і все йде своїм чередом. Ну, виявляється, я запитую в чаті, як йдуть мої виведення грошей, оскільки я не міг увійти в обліковий запис, щоб побачити все, і вони сказали мені, що оскільки я надіслав електронний лист на casinoestrella у листопаді 2022 року, ніби у мене проблеми з грою, добре, що виграв і вже почав знімати, що було 30 зняттів по 2000 євро, загалом 60 000 євро, я програв, і вони дали мені лише зняття 2000 євро, а решту я втратив, вони дуже хочуть, щоб я повірив і обдурити це електронним листом, щоб надіслати до casinoestrella, що вони належать до однієї сім’ї казино і що через casinoestrella вони повідомили вам про цей електронний лист, без мого відома, електронний лист від більш ніж 4 місяців тому, вони не збираються заплати мені те, що я виграв чисто. Я не вірю,,. Я звернувся зі скаргою, там є вся інформація, якщо потрібно ще щось підкажіть, але допоможіть, будь ласка!!!!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Подивіться на мою скаргу щодо цього казино, у вас є набагато більше інформації. Якщо ви можете мені чимось допомогти, будь ласка, скажіть мені, і ми побачимо, що ми можемо зробити

Автоматичний переклад.
alexjacobi86
1 рік тому

Привіт.

Не хвилюйтеся, скаргу буде оновлено, щойно її оцінить член команди «першої відповіді».

Дотримуйтесь його та регулярно оновлюйте, і спеціаліст із розгляду скарг зв’яжеться з вами.

Ви помітили таймер скарг? Він підраховує час, що залишився для наступної фази.

Для всіх, хто зацікавлений, повний текст скарги доступний тут .

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого