ФорумКазиноCasino Days - загальне обговорення

Casino Days - загальне обговорення

2 р. тому від Anonymized275
|
4202 переглядів 10 відповідей |
|
Додати публікацію
2 р. тому
Тут ви можете обговорити Casino Days, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

Привіт. Тож чи правильно я зрозумів, що казино під Кюрасао не повинні блокувати вас, якщо я закрив дочірній сайт через свою залежність від азартних ігор? У мене є випадок, що я закрив із casinodays і зміг грати в buustikasino. В основному вони мають однакові сайти та однакове обслуговування клієнтів. Також я запитав, і вони сказали, що це те саме казино в основному? Принаймні було б надзвичайно легко зробити більше, щоб припинити грати таких людей, як я. Чи варто скаржитися чи це просто марна трата часу?

Автоматичний переклад.
Anonymized275
2 р. тому

Привіт,

Я б не сказав, що це питання ліцензуючого органу, це більше стосується реальних стандартів бізнесу.

Дозвольте мені спочатку розглянути головну проблему з самовиключенням:

а) гравець попросив закрити його/її рахунок. Казино закриває рахунок. Через кілька днів той же гравець просить знову відкрити свій рахунок. Казино відкриває рахунок, тому що гравець попросив про це.

б) гравець попросив закрити його/її рахунок через проблеми з азартними іграми, оскільки він/вона не може контролювати свою пристрасть і потребує особливого догляду. Казино закриває рахунок. Через кілька днів той же гравець просить відкрити свій рахунок. Казино не відкриває рахунок, оскільки проблеми з азартними іграми були згадані раніше.

Крім того, і на жаль, це бізнес-стандарт, що для самовиключення з якогось «сестринського» сайту гравець також повинен повідомити дочірнє казино . Будь ласка, не думайте, що всі казино, що належать одному власнику/групі, автоматично передають ці запити через групу.

Я б назвав це приємним сюрпризом, якщо ви зустрінете групу, яка діє інакше.

Не соромтеся перевіряти наш проект, спрямований на допомогу гравцям із залежністю, вони можуть бути корисними:

https://casino.guru/problem-gambling

https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative

Саймон невпинно працює над створенням глобального інструменту самовиключення.

Ми вважаємо, що нинішня ситуація в індустрії азартних ігор потребує кардинального покращення, щоб забезпечити ефективний захист тих, хто цього потребує.



Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт я поставив на виведення в історії платежів транзакція вказана як завершена eo гроші не отримані file

Автоматичний переклад.
Kadrus2002
2 р. тому

Привіт,

Ви запитали в казино, будь ласка?

Який спосіб оплати ви використали? Я б запитав у банку чи провайдера.

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Я використовував .ltc. Казино для виведення коштів від 24 до 48 годин. Сьогодні ввечері буде 48 годин. Подивимося, як вони вийдуть

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Вони вивели

Автоматичний переклад.
Kadrus2002
2 р. тому

Чудово - дякую, що поділилися.

Приємно знати, що .ltc працює! 👍

Чи можете ви поділитися більш детальною інформацією про свій досвід у цьому казино? Як ви це знайшли? 🙂

Автоматичний переклад.
2 р. тому

вніс 20 євро через skrill, мій обліковий запис skrill показує, що транзакція була прийнята, і гроші зникли, але не відображаються в моєму обліковому записі казино, пішов у чат, і вони сказали мені, що надішлють електронний лист команді облікових записів, це було ще 3 дні тому нічого не збирав, я пішов на цей обліковий запис, тому що гуру казино оцінив його добре, але я не бачив відгуків від інших гравців, інакше я б не зробив депозит, я пропоную вам змінити свій рейтинг для нього, щоб нікого іншого не обдурили!!

Автоматичний переклад.
martinshinea
2 р. тому

Привіт,

Вибачте, це напевно дратує.

Дозвольте мені сказати, що ця проблема може бути спричинена постачальником платежів, а не самим казино. На жаль, ви ще не отримали жодної відповіді, а мали б отримати.

Щоб знизити рейтинг казино, гравець повинен спочатку подати скаргу. Якщо казино відмовляється вирішити проблему або діє проти чесних азартних ігор, лише після цього ми можемо розглянути можливість коригування рейтингу. Зверніть увагу, що ми також повинні діяти справедливо.

Не соромтеся подати скаргу тут . Сподіваюся, казино зможе швидко вирішити цю проблему.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт я поставив на виведення в історії платежів транзакція вказана як завершена eo гроші не отримані file

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, брате, ти повернув свої гроші

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого