2 р. тому
Тут ви можете обговорити Casino Days, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт. Тож чи правильно я зрозумів, що казино під Кюрасао не повинні блокувати вас, якщо я закрив дочірній сайт через свою залежність від азартних ігор? У мене є випадок, що я закрив із casinodays і зміг грати в buustikasino. В основному вони мають однакові сайти та однакове обслуговування клієнтів. Також я запитав, і вони сказали, що це те саме казино в основному? Принаймні було б надзвичайно легко зробити більше, щоб припинити грати таких людей, як я. Чи варто скаржитися чи це просто марна трата часу?
Hello. So have I understood right that casinos under curacao doesn't have to block you if I have closed sister site based on my gambling addiction? I have case that I closed with casinodays and I was able to play at buustikasino. They have basically same sites and same customer service. Also I asked and they said it is the same casino basically? At least it would be extremely easy to do more to stop ppl like me playing. Should I do complaint or is it just a waste of time?
Привіт,
Я б не сказав, що це питання ліцензуючого органу, це більше стосується реальних стандартів бізнесу.
Дозвольте мені спочатку розглянути головну проблему з самовиключенням:
а) гравець попросив закрити його/її рахунок. Казино закриває рахунок. Через кілька днів той же гравець просить знову відкрити свій рахунок. Казино відкриває рахунок, тому що гравець попросив про це.
б) гравець попросив закрити його/її рахунок через проблеми з азартними іграми, оскільки він/вона не може контролювати свою пристрасть і потребує особливого догляду. Казино закриває рахунок. Через кілька днів той же гравець просить відкрити свій рахунок. Казино не відкриває рахунок, оскільки проблеми з азартними іграми були згадані раніше.
Крім того, і на жаль, це бізнес-стандарт, що для самовиключення з якогось «сестринського» сайту гравець також повинен повідомити дочірнє казино . Будь ласка, не думайте, що всі казино, що належать одному власнику/групі, автоматично передають ці запити через групу.
Я б назвав це приємним сюрпризом, якщо ви зустрінете групу, яка діє інакше.
Не соромтеся перевіряти наш проект, спрямований на допомогу гравцям із залежністю, вони можуть бути корисними:
https://casino.guru/problem-gambling
https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative
Саймон невпинно працює над створенням глобального інструменту самовиключення.
Ми вважаємо, що нинішня ситуація в індустрії азартних ігор потребує кардинального покращення, щоб забезпечити ефективний захист тих, хто цього потребує.
Hello there,
I wouldn't say this is a question of licensing authority, it's more about actual business standards.
Allow me to go through the main problem with the self-exclusion at first:
a) player requested his/her account to be closed. Casino closes the account. A few days later the same player asks for his account to be reopened. The casino opens the account because the player asked for it.
b) player requested his/her account to be closed due to gambling issues because he/she is unable to control his passion and needs special care. Casino closes the account. A few days later the same player requests his/her account to be opened. The casino does not open the account because the gambling issues were mentioned earlier.
Furthermore and sadly, it's the business standard that to get self-excluded from some "sister" site, the player must inform the sister casino as well. Please do not think that all casinos owned by the same owner/group share those requests through the group automatically.
I'd call it a nice surprise if you come across a group that acts differently.
Feel free to check our project focusing on helping players with addiction, you may find those useful:
https://casino.guru/problem-gambling
https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative
Simon is working tirelessly to establish a global self-exclusion tool.
We believe that the current situation in the gambling industry needs radical improvement to provide effective protection for those who need it.
Привіт,
Ви запитали в казино, будь ласка?
Який спосіб оплати ви використали? Я б запитав у банку чи провайдера.
Hello,
have you asked the casino, please?
What payment option did you use? I'd ask the bank or the provider.
Я використовував .ltc. Казино для виведення коштів від 24 до 48 годин. Сьогодні ввечері буде 48 годин. Подивимося, як вони вийдуть
I used .ltc. Casino to make withdrawals from 24 to 48 hours. It will be 48 hours tonight. Let's see how they will output
Чудово - дякую, що поділилися.
Приємно знати, що .ltc працює! 👍
Чи можете ви поділитися більш детальною інформацією про свій досвід у цьому казино? Як ви це знайшли? 🙂
Great - thank you for sharing.
It's good to know that .ltc works! 👍
Can you share more details about your experiences in this casino, please? How did you find it? 🙂
вніс 20 євро через skrill, мій обліковий запис skrill показує, що транзакція була прийнята, і гроші зникли, але не відображаються в моєму обліковому записі казино, пішов у чат, і вони сказали мені, що надішлють електронний лист команді облікових записів, це було ще 3 дні тому нічого не збирав, я пішов на цей обліковий запис, тому що гуру казино оцінив його добре, але я не бачив відгуків від інших гравців, інакше я б не зробив депозит, я пропоную вам змінити свій рейтинг для нього, щоб нікого іншого не обдурили!!
deposited 20 euro through skrill my skrill account is showing the transaction was accepted and the money is gone but not showing in my casino account, went to live chat and they told me they would send and email to the accounts team this was 3 days ago still havent herd anything i went to this account because casino guru have rated it good but i didnt see the reviews from other players or i wouldnt have made the deposit i suggest you change your rating for it so no one else is scammed!!
Привіт,
Вибачте, це напевно дратує.
Дозвольте мені сказати, що ця проблема може бути спричинена постачальником платежів, а не самим казино. На жаль, ви ще не отримали жодної відповіді, а мали б отримати.
Щоб знизити рейтинг казино, гравець повинен спочатку подати скаргу. Якщо казино відмовляється вирішити проблему або діє проти чесних азартних ігор, лише після цього ми можемо розглянути можливість коригування рейтингу. Зверніть увагу, що ми також повинні діяти справедливо.
Не соромтеся подати скаргу тут . Сподіваюся, казино зможе швидко вирішити цю проблему.
Hello,
I'm sorry, it must be annoying.
Allow me to say, that this problem may be caused by the payment provider, not the casino itself. Sadly, you have not received any response yet, well you should have.
To decrease the casino's rating, the player must first submit the complaint. If the casino rejects solving the issue or acts against fair gambling, only after that we may consider adjusting the rating. Kindly note that we have to act fair too.
Feel free to submit the complaint here. I hope the casino will be able to solve this issue quickly.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.