2 р. тому
Тут ви можете обговорити Casino Cruise, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Зареєструвався через casino.guru, як і в багатьох казино. Депоновано. Отримав привітальну пропозицію. Бездепозитного бонусу сьогодні немає. У чаті повідомляється, що casino.guru не є зареєстрованим партнером і відмовився надати мені бонус... що-небудь сказати для себе?? Я розчарований. Я часто відвідую цей форум. Майже щодня.
Signed up via casino.guru as i do many casinos. Deposited. Got welcome offer. No deposit bonus not there today. Live chat says casino.guru is not an registered affiliate and refused to give me bonus … anything to say for urselves?? Im dissapointed. I frequent this forum often. Almst daily.
Здрастуйте,
напевно сталася якась помилка, доступні ексклюзивні бездепозитні бонуси для нових акаунтів/гравців, якщо ви відповідаєте всім умовам.
Я перевірю цей бонус і зверніться до вас.
Hello,
there must have been some kind of error, there are exclusive no deposit bonuses available for new accounts/players if you meet all the conditions.
I will get this bonus checked and get back to you.
Привіт, є інші, хто стикався з подіями в казино Cruise, наприклад, втратив виграш. Мене звинуватили в порушенні умов казино, чого я не розумію
Hi there are others who have experienced things with casino Cruise for example loss of winnings.Have been accused of violating the casino terms something I do not understand
Hei er det andre som har opplevd ting med casino Cruise foreksempel tap av gevinst.Har blitt beskyldt for brudd på casino vilkårene noe eg ikke forstår
Привіт,
Ви завжди можете перевірити скарги, щоб отримати кращу картину кожного казино та проблеми, які ми намагалися вирішити:
https://casino.guru/complaints
Цікаво, що з тобою сталося? Які правила ви повинні були порушити, будь ласка? Не соромтеся вставити будь-який знімок екрана, який у вас є (бажано англійською мовою, або перепишіть текст тут, щоб його можна було автоматично перекладати), щоб ми могли спробувати з’ясувати, що ви не розумієте.
Hello,
you can always check complaints to get a better picture of each casino and about issues, we tried to solve:
https://casino.guru/complaints
What happened to you I wonder? What rules you were supposed to break, please? Feel free to paste any screenshot you have (in English preferably, or rewrite the text here so it can be auto-translated) so we can try to figure out what you do not understand.
Привіт,
Отже, згідно з першим знімком екрана, ви порушили правило максимальної ставки, зробивши ставку, більшу за дозволену.
Однак я не знаю, скільки разів ви робили цю вищу ставку.
Ми завжди просимо казино оцінювати кожне порушення правила максимальної ставки окремо, оскільки це може статися випадково. У такій ситуації зв’яжіться з чатом і повідомте їм, що сталося, якщо оператор скаже, що ви можете грати, зробіть скріншот цієї розмови.
Hello,
so according to the first screenshot, you've broken the max bet rule by placing a higher bet than allowed.
I'm not sure how many times you placed this higher bet, however.
We always ask the casino to assess each max bet rule breach individually because it can just accidentally happen. In such a situation, reach out to the live chat and let them know what has happened if the operator says it's alright you can play on, make a screenshot of this conversation.
Привіт. Я не розумію, що зробив більшу ставку, ніж дозволена. Після того як я зняв гроші, мій виграш був вилучений. Я завжди стежив, щоб не робити високу ставку, тому що тоді програш може бути великим. Що вони означають, що я мав вищі ставки, ніж дозволено. Якщо сталося, що ставка була вище максимальної, це сталося випадково. Зверталися в живий чат кілька разів, не прийшли
Hi. I do not understand that I have placed a higher bet than allowed. It was after I made a withdrawal that my winnings were withdrawn. I have always made sure not to have a high bet because then the loss can be large. What do they mean that I have had higher stakes than allowed. If it has happened that the bet has been higher than the max bet, it has happened by accident. Have contacted live chat several times come come no way
Hei.Det att eg har plassert ett høgere innsats en tillatt forstår eg ikke.Det var etter att eg gjorde ett uttak att min gevinst ble trukket tilbake.Har bestandig passet på å ikke ha høy innsats for da kan tapet bli stort.Hva mener de att eg har hatt høyere innsats en tillatt. Har det skjedd att innsatsen har vært høyere enn max bet er det skjedd ved ett uhell. Har kontaktet live chat flere ganger kommer kommer ingen vei
Привіт,
це те, що я дізнався зі скріншота. Найпростіший спосіб переконатися – просто запитати історію ваших ігор.
Будь ласка, зверніть увагу на вашу скаргу, Кристина чекає на вашу відповідь:
https://casino.guru/casino-cruise-player-s-winnings-have-been-confiscated
Вона також запитала вас про порушення правила максимальної ставки.
Hello,
this is what I learned from the screenshot. The easiest way to be sure is simply to ask for your gaming history.
Please pay attention to your complaint, Kristina is waiting for your reply:
https://casino.guru/casino-cruise-player-s-winnings-have-been-confiscated
She asked you about breaching the max bet rule too.
Шановна Сіссель Аніта Матісен,
Дякуємо за заявку на доступ до особистої інформації.
Ми можемо підтвердити, що дамо відповідь на ваш запит протягом 30-денного періоду, прийнятого Genesis Global Limited відповідно до Загального положення про захист даних 2016/679. Закон дозволяє нам вживати розумних заходів для встановлення та підтвердження вашої особи перед наданням будь-якої такої особистої інформації. Однак дію правила 30 днів може бути призупинено на час перевірки вашої особи.
Ми будемо вдячні, якщо ви відповісте на наступні таємні запитання:
• Дата народження
• Юридична адреса
Відповідно до Загальної постанови про захист даних 2016/679 ми хочемо повідомити вас, що ваші дані можуть використовуватися для цілей управління та аудиту.
З повагою,
Dear Sissel Anita Mathisen,
Thank you for your application for access to personal information.
We can confirm that will respond to your request within the 30-day period adopted by Genesis Global Limited under the General Data Protection Regulation 2016/679. The law allows us to take reasonable steps to establish and confirm your identity before providing any such personal information. However, the 30 days rule may be suspended whilst your identity is checked.
We would be grateful if you would answer the following security questions:
• Date of Birth
• Registered Address
In accordance with the General Data Protection Regulation 2016/679 we wish to inform you that your details may be used for management and audit purposes.
Kind regards,
Привіт, сісма ,
Боюся, немає сенсу вставляти сюди таку інформацію.
Будь ласка, зверніть увагу на вашу скаргу, ви запізнюєтеся з відповіддю, тому ризикуєте, що скаргу буде закрито. Будь ласка, відвідайте вашу скаргу тут:
https://casino.guru/casino-cruise-player-s-winnings-have-been-confiscated
Hello, sissma,
There is no point pasting such info here, I'm afraid.
Please pay attention to your complaint, you are in delay with your answer so you risk that the complaint will be closed. Kindly visit your complaint here:
https://casino.guru/casino-cruise-player-s-winnings-have-been-confiscated
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.