2 р. тому
Тут ви можете обговорити Casino Alpha, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт ... хтось знає, як можна зв'язатися з цим казино? Вони не відповідають на листи, чат неактивний ... З ними немає зв'язку ???
Hello ... does anyone know how you can contact this casino? They do not respond to emails, chat is inactive ... No contact with them ???
Dzien dobry...czy ktos wie moze w jaki sposob mozna sie skontaktowac z tym kasynem ?Na emaile nie odpowiadaja,czat nieaktywny...Zero kontaktu z nimi ???
На жаль, це казино не надає живого чату, наскільки нам відомо.
Я впевнений, що це була б дуже корисна функція.
Я намагався знайти з вами контакт, але здається, що казино підтримує лише квитки.
Я думаю, ви вже пробували це, чи не так?
Sadly, this casino does not provide live chat, as far as we know.
It would be quite a useful feature, I'm sure.
I tried to find you some contact, but it seems that the casino only supports the tickets.
I guess you have already tried that, right?
Звичайно ... І багато разів ... Але без жодної відповіді ... Вони також не відповідають на електронні листи
Of course ... And many times ... But without any reply ... They don't reply to emails either
Oczywiście... I to wiele razy... Jednak bez żadnej odpowiedzi... Na emaile również nie odpowiadaja
Привіт,
Я перевірив, що ваша скарга стосується відсутності депозитів, тож у цьому випадку вам слід зв’язатися з постачальником платіжних послуг. Ймовірно, проблема виникла через постачальника платежів.
Будь ласка, повідомте нам про прогрес.
Hello,
I checked that your complaint is about missing deposits, well, in this case, you should get in touch with the payment provider. The problem is probably caused by the payment provider.
Let us know about the progress, please.
Як я можу зв’язатися зі своїм постачальником платіжних послуг?
How can I contact my payment provider?
W jaki sposob mozna sie skontaktowac z dostawca platnosci ?
Будь ласка, який спосіб оплати ви використали для «втраченого» депозиту?
Ви повинні зв’язатися з банком/компанією, яку ви використовували для депозиту.
What payment option did you use for the "lost" deposit, please?
You have to contact the bank/company you used for depositing.
Я вже зв'язався і отримав відповідь, що платіж відправлений і зарахований ... Я зробив депозит за допомогою карти
I already contacted and got a reply that the payment was sent and accounted for ... I made a deposit using a card
juz sie kontaktowalem i dostalem odpowiedz ze platnosc zostala wyslana i zaksiegowana... robilem depozyt za pomoca karty
Отже, ваш банк підтвердив, що гроші були надіслані та неповернені на ваш банківський рахунок, так?
У вас є офіційна виписка з банківського рахунку, будь ласка?
So your bank has confirmed that the money was sent and unreturned back to your bank account, right?
Do you have the official bank statement, please?
Я отримав повідомлення про те, що з мого рахунку надіслано 10 доларів США та їх зараховано
I got a message that $ 10 has been sent from my account and it has been credited
Dostalem wiadomosc ze z mojego konta wyslano 10 USD i je zaksiegowano
Ми говоримо про депозит чи зняття, будь ласка? Тепер, схоже, справа у втраті депозиту.
Чи можете ви пояснити далі, будь ласка?
Are we talking about deposit or withdrawal, please? Now it seems that it's about missing the deposit.
Can you explain further, please?
Так, звичайно ... Йдеться про депозит казино, який не надійшов на мій рахунок ... Наче кошти десь вмерли
Yes, of course ... It's about a casino deposit that has not reached my account ... As if the funds have died somewhere
Tak oczywiście... Chodzi o depozyt do kasyna który nie dotarł na moje konto... Tak jakby środki gdzieś zginely
О, тепер я розумію, я припускаю, що в цьому випадку групі зі скарг знадобляться деякі оновлення від казино або, швидше за все, від його постачальника платіжних послуг. Я впевнений, що ви вже надіслали попередній скріншот до казино, правда? Я б сказав, що постачальник платіжних послуг казино обов’язково повинен перевірити транзакцію.
Oh I see now, well I guess that in this case, the complaint team will need some update from the casino, or most probably from its payment provider. I'm sure that you have already sent the previous screenshot to the casino, right? I'd say that the casino's payment provider should definitely check the transaction.
Так, звичайно ... Я робив це кілька разів, але більше місяця не отримував жодної відповіді від казино
Yes, of course ... I have done this several times, but I have not received any reply from the casino for over a month
Tak oczywiście... Zrobiłem to już kilka razy jednak nie otrzymuje od kasyna już żadnej odpowiedzi od ponad miesiaca
Що ж, це мене дуже хвилює, тому що я відчуваю, що казино не надто чуйне, і ця справа потребує певного рівня співпраці.
Well, it makes me quite worried, because I feel that the casino is not very responsive and this matter needs some level of cooperation for sure.
Знову привіт ... Я все ще не отримав свої кошти на рахунок казино ... чи можу я попросити зв'язатися з ними? Або ви не можете з ними зв’язатися... вони взагалі не відповідають на електронні листи
Hello again ... I still haven't received my funds on the casino account ... can I ask for some contact with them? Or really there is no way you can contact them ... they do not answer emails at all
Witam ponownie...w dalszym ciagu nie otrzymalem swoich srodkow na konto do kasyna ...czy moge prosic o jakis kontakt z nimi ?czy naprawde z zaden sposob nie mozna sie z nimi skonaktowac...nie odpowiadaja na emaile wogole
Привіт,
скарги просто не працюють таким чином, нам потрібно, щоб ви трохи співпрацювали. Вашу скаргу закрито, оскільки ви не відповіли на наші запитання. 🙁
Якщо ви перевірите це, ви побачите, що:
«На жаль, ми змушені закрити цю справу, оскільки гравець не відповів на наші повідомлення та запитання. Тому ми не можемо продовжити подальше розслідування або запропонувати можливі рішення.
Гравець може повторно відкрити цю скаргу в будь-який час! "
Будь ласка, оновіть Petronela, це найкраще, що ви можете зробити зараз. Дякую.
Hello,
complaints just do not work this way, we need you to cooperate a bit. Your complaint has been closed because you did not respond to our questions. 🙁
If you checked it you could see that:
"Unfortunately, we’re forced to close this case because the player hasn’t responded to our messages and questions. Therefore, we’re not able to proceed with further investigation or suggest possible solutions.
The player can reopen this complaint anytime!"
Kindly update Petronela, that's the best you can do now. Thank you.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.