ФорумКазиноCasinia Casino - загальне обговорення

Casinia Casino - загальне обговорення (Сторінка 7)

2 р. тому від jrewing
|
10965 переглядів 137 відповідей |
|
1...6 7
Додати публікацію
4 тиж. тому

привіт всім

У мене теж проблеми. З 13 серпня виплата застрягла на перевірку. У кожному чаті мене втішають, просять вибачення, терпіння для розуміння. Я сказав, що не розумію і хочу свої гроші. Кінець історії – сьогодні, 22 серпня, скасували виплату з технічних причин. Тож я знову подав запит на виплату, а це означає, що мені знову доведеться терпіти.


Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Привіт усім, я не знаю, що відбувається з цим сайтом, на початку він мені подобався, все було добре, зняття коштів було повільним, але вони виплачувалися, насправді їхня служба підтримки дуже хороша .....у будь-якому разі проблема в тому, що я зараз чекаю свого вилучення з 09.08. і зараз 23.08.....(вони сказали, що вони стикаються з проблемами у відділі оплати праці)....і що я повинен почекати (я справді маю розуміння, але 14 днів це занадто багато..я втрачаю довіру). .......тепер я справді не знаю, що робити? хтось має пропозиції чи пояснення? .......якщо вони не заплатять мені, я сповнений рішучості найняти адвокатів і щось зробити з моїми грошима

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Я зробив запит на зняття з 08-17, і він все ще очікує на розгляд, тоді як він має бути вирішений протягом 3 робочих днів. Я запитую їх щодня в чаті, і вони мені не відповідають чітко, вони просто виправдовуються щодо Департаменту фінансів.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Через 11 днів я отримав гроші на свій рахунок, але я більше не граю на цьому сайті, це надто напружено через оплату.

Автоматичний переклад.
4 тиж. тому

привіт всім

У мене теж проблеми. З 13 серпня виплата застрягла на перевірку. У кожному чаті мене втішають, просять вибачення, терпіння для розуміння. Я сказав, що не розумію і хочу свої гроші. Кінець історії – сьогодні, 22 серпня, скасували виплату з технічних причин. Тож я знову подав запит на виплату, а це означає, що мені знову доведеться терпіти.


Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Привіт!

Судячи з недавнього досвіду іншого, схоже, що це казино перебуває в дещо непростій ситуації.

Це сумно, тому що, принаймні для мене, здається, що деяким іншим зрештою заплатили, тож вам, мабуть, теж доведеться почекати. Вибачте, я не можу нічого додати.

Чи не могли б ви повідомити нам, наприклад, у понеділок увечері?

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Привіт усім, я не знаю, що відбувається з цим сайтом, на початку він мені подобався, все було добре, зняття коштів було повільним, але вони виплачувалися, насправді їхня служба підтримки дуже хороша .....у будь-якому разі проблема в тому, що я зараз чекаю свого вилучення з 09.08. і зараз 23.08.....(вони сказали, що вони стикаються з проблемами у відділі оплати праці)....і що я повинен почекати (я справді маю розуміння, але 14 днів це занадто багато..я втрачаю довіру). .......тепер я справді не знаю, що робити? хтось має пропозиції чи пояснення? .......якщо вони не заплатять мені, я сповнений рішучості найняти адвокатів і щось зробити з моїми грошима

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Привіт,

ти бачив чужі пости? У мене справді таке враження, що ця проблема з часом розширилася.

Можливо, ви можете подати скаргу тут 👈 і дати нашим фахівцям можливість проконсультуватися з казино, перш ніж звертатися до дорогих юристів.

Як ви думаєте, хочете спробувати це? Ви дуже довго чекали, я згоден.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Я зробив запит на зняття з 08-17, і він все ще очікує на розгляд, тоді як він має бути вирішений протягом 3 робочих днів. Я запитую їх щодня в чаті, і вони мені не відповідають чітко, вони просто виправдовуються щодо Департаменту фінансів.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

привіт

Мені прикро чути, що у вас така ж проблема. Як було сказано раніше, існує велика ймовірність того, що незабаром з’явиться більше. Я вважаю, що казино має докласти вдвічі більше зусиль і знайти рішення, перш ніж переважна більшість гравців почуватимуться справді розчарованими.

Автоматичний переклад.
Radka
3 тиж. тому

Дякую за відповідь. Перш за все хочу подякувати вам і вашій команді, які допомагають цим нещасним людям. Я дуже ціную все те, що ви робите.


До речі, я вважаю, що вся ця затримка пов’язана з літніми днями відпустки, у яких бракує працівників у фінансовому відділі, але я все одно не впевнений. як ти думаєш Вони шахрайство? У них хороший рейтинг від Гуру? 9,6, можливо, найбільший рейтинг тут?


У будь-якому випадку проблеми можуть траплятися, але все ж 2024 рік, вони повинні полегшити це, як це зробили інші платформи. У мене є терпіння, мені не потрібні ці гроші, щоб вижити в моєму житті, але все ж це мене хвилює, мене розлютило б, коли б хтось намагався мене обдурити. У мене справді були хороші настрої на цьому сайті, тепер я відчуваю розчарування. Почекаю до завтра і надішлю скаргу.


Ймовірно, вони багато заробляють, у них хороший рейтинг, навіщо їм це?

Змінено автором 3 тиж. тому
Автоматичний переклад.
streetbasketball
3 тиж. тому

привіт Ми завжди раді допомогти, коли це можливо, тому дякуємо.😉

Справді це могло бути причиною затримки — я думаю, літні канікули — тому, будь ласка, інформуйте нас про те, як це відбувається. Щоразу, коли ви відчуваєте, що справа дійсно застрягла, надішліть скаргу, і ми почнемо досліджувати проблему.

Сподіваюся, все вирішиться якомога швидше. Будь ласка, дайте нам знати, як ви вирішили.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Привіт, у мене є зняття з 24.08, а зараз 03.09, і всі виправдання, як і всі інші, хтось нещодавно отримав гроші.

Автоматичний переклад.
canete74
2 тиж. тому

Привіт, я чекав 23 дні, щоб отримати виплату, мої (1 із 3) запити на зняття коштів надійшли 08.09. ..........через 23 дні вони завершили мої 3 зняття за один день.....це була неділя.......

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Привіт, у мене є зняття з 24.08, а зараз 03.09, і всі виправдання, як і всі інші, хтось нещодавно отримав гроші.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Боюся, ця тема вказує на те, що це казино зараз не є одним із найшвидших. Можливо, вам буде цікаво подати скаргу? Моя особиста думка полягає в тому, що якщо відкриття казино вже сильно затримується, це, ймовірно, лише питання часу. Крім того, це казино має чудові відгуки користувачів, але деякі гравці вказали на повільний процес виведення коштів. У будь-якому випадку, дайте мені знати, якщо ви хочете подати скаргу, чи не так?

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Нарешті я отримав мідь, але це займає багато часу

Автоматичний переклад.
canete74
1 тиждень тому

😁 Однак без його «витрат», я вважаю, що вищий маркер не принесе задоволення.

Дозвольте привітати вас з мідним успіхом! Якщо ви так прагнете просуватися далі, почніть писати чесні відгуки користувачів про казино, у яких ви грали, або будьте активнішими на форумі.

За цим посиланням можна глибше ознайомитися з прогресом. Удачі, не зупиняйтеся зараз! 😉


Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Я надсилаю запит на зняття з 9 квітня, і вони говорять мені ті самі виправдання, що ми вибачте за затримку. Ви ще навіть не обробили запит!

Автоматичний переклад.
zwigz1996
1 тиждень тому

Привіт, якщо ви прочитаєте цю тему або принаймні деякі з останніх сторінок, то побачите, що ви перебуваєте в тій самій ситуації, що й багато інших гравців. З іншого боку, я хотів би заспокоїти ситуацію, сказавши, що більшість гравців чекають близько двох тижнів, і більшість з них зрештою отримають гроші. Тож казино може мати затримку, і мені цікаво дізнатися, чи буде підтверджено, що вони виплатять вам через 2 тижні. Інакше це точний час, який ми надаємо казино, щоб врегулювати зняття коштів і надіслати гроші гравцеві.

Та хіба не потрібно було перевіряти? 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
1 тиждень тому

Ні, мене ніколи не просили перевірити, і я раніше знімав 1000 євро, і я не стикався з такими проблемами!

Автоматичний переклад.
zwigz1996
1 тиждень тому

Я розумію, тому все, що вам потрібно зробити, це набратися терпіння та чекати. Якщо протягом 14 днів нічого не зміниться, ми спробуємо вам допомогти, оскільки у вас є скарга.

Якщо буде якась нова інформація або якщо гроші будуть отримані, будь ласка, повідомте нас.

удачі ☘️

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Отже, через 14 днів ви можете зв'язатися з казино?? Я боюся втратити свої гроші

Автоматичний переклад.
zwigz1996
1 тиждень тому

Так, якщо минуло 14 днів після того, як ви вивели кошти, і нічого не сталося, ми зв’яжемося з казино.

Але я б не був таким скептичним. Казино намагається вирішити майже кожну скаргу, тому, якщо це займе навіть більше часу, я вірю, що зрештою ви отримаєте свої гроші.

Сподіваюся, все буде добре.

Автоматичний переклад.
1...6 7
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.