ФорумКазиноCasinia Casino - загальне обговорення

Casinia Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

2 р. тому від jrewing
|
19135 переглядів 197 відповідей |
|
1...5 6 7...10
3 міс. тому

доброго вечора, я чекаю тут 10 днів на зняття коштів, але він не приходить, а сьогодні я зайшов на сторінку, і там написано, що ваше з'єднання не приватне

Зловмисники можуть спробувати викрасти вашу інформацію з casinia100.com (наприклад, паролі, повідомлення або кредитні картки).

Автоматичний переклад.
antonismylonas
3 міс. тому

Geiasou. Це повідомлення від браузера про те, що дана сторінка може не шифрувати дані протягом усієї передачі інформації. Що було б погано під час здійснення платежів або введення пінів, але це рідко відбувається безпосередньо на веб-сайті казино. Ви можете прочитати чудове пояснення тут 👈.

А тепер до вашого вилучення. Ваш обліковий запис повністю підтверджено в цьому казино? Можливо, ви бачите якесь повідомлення у своєму обліковому записі щодо зняття коштів? Чи очікує, наприклад, чи взагалі немає інформації?

Спробуйте зв'язатися з персоналом служби підтримки казино, щоб дізнатися, що відбувається, і повідомте нам, будь ласка, якщо вам знадобиться наше втручання.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

з 22.07 чекаю вознесіння, зробила вознесіння, яке прийшло, кожен день спілкуюся і вони мені говорять те саме, що скоро буде і нічого, пройшло 12 днів

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я зняв 500 євро 21/07, і я чекав уже два тижні та 12 днів, і моє зняття не було завершено... Я постійно надсилаю їх у чаті та електронною поштою. Я спілкувався зі 100 представниками та досі ті самі слова, ваше зняття безпечне, немає жодних проблем, приділяйте нам трохи часу щодня, ті самі слова, глузування через навантаження, ваше завантаження знаходиться на останній стадії обробки, воно буде завершено дуже скоро, що мені робити?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

з 22.07 чекаю вознесіння, зробила вознесіння, яке прийшло, кожен день спілкуюся і вони мені говорять те саме, що скоро буде і нічого, пройшло 12 днів

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Дуже добре, що ви можете зв’язатися з ними, і вони повідомлять вам про те, що відбувається.

Іноді затримка може бути спричинена перевантаженням і навіть якщо в казино не вистачає персоналу. Що насправді може статися прямо зараз під час літнього сезону відпусток.

Також майте на увазі, що зазвичай вихідні не зараховуються, тому що вони не працюють, тому, сподіваюся, незабаром вони зможуть це вирішити.

Тримайте нас у курсі, і якщо 14-денний термін мине, наша команда спробує вам допомогти.


Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я зняв 500 євро 21/07, і я чекав уже два тижні та 12 днів, і моє зняття не було завершено... Я постійно надсилаю їх у чаті та електронною поштою. Я спілкувався зі 100 представниками та досі ті самі слова, ваше зняття безпечне, немає жодних проблем, приділяйте нам трохи часу щодня, ті самі слова, глузування через навантаження, ваше завантаження знаходиться на останній стадії обробки, воно буде завершено дуже скоро, що мені робити?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт. Мені шкода, що вам доводиться відчувати цю затримку. Як я також намагався пояснити іншому користувачеві у своєму попередньому дописі, іноді це може статися, коли казино отримує багато запитів на зняття коштів одночасно, і вони не встигають.

Я дуже сподіваюся, що це пов’язано з цим літнім сезоном відпусток і незабаром вони зможуть все обробити.

Ваш обліковий запис повністю підтверджено в цьому казино? Якщо ви не проти, щоб я запитав.🙂

Спробуйте почекати кілька днів. Зазвичай ми даємо казино 14 повних днів, щоб виконати запит. Повідомте нам, як це відбувається, і якщо потрібно, ми спробуємо втрутитися.

Автоматичний переклад.
Romi
3 міс. тому

Він не сказав мені, що він хоче перевірити, тому що я зробив депозит за допомогою своєї картки з банківським рахунком, до речі, я зробив крок, щоб надіслати на їх електронну пошту фотографії передньої та задньої сторони посвідчення особи та рахунок за електроенергію. щоб підтвердити адресу, а також з представниками, з якими я говорив, вони сказали мені, що з вашого боку все добре, не хвилюйтеся, що все добре, і ваша заявка знаходиться на завершальній стадії обробки та незабаром буде виплачена, просто терпи, так кажуть.

Так, але завтра і післязавтра немає платежів, тому в неділю я буду закритий на 14 днів

Автоматичний переклад.
steliosstamatis999
3 міс. тому

Якщо казино підтвердить, що платіж знаходиться на фінальній стадії, він має надійти найближчим часом. Давайте почекаємо до понеділка, щоб побачити, чи отримаєте ви гроші. Не забувайте, що більшість казино не обробляють жодних платежів у вихідні дні, тому ми також надаємо їм 14 повних днів, не враховуючи вихідні.

Сподіваюся, що ви отримаєте гроші в понеділок і наша команда в цьому випадку не знадобиться.

У будь-якому разі повідомляйте нам про будь-які оновлення.

Автоматичний переклад.
Romi
3 міс. тому

Дуже дякую, сподіваюся, що так і буде!

Якщо ні, ми ще поговоримо!

Щиро вдячні за вашу допомогу та інтерес

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Ну, я щойно отримав електронний лист від казино, і вони сказали мені, що виведення завершено, гроші будуть виплачені через 3-5 робочих днів

Якщо вони не зайдуть, я дам вам знати

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я отримав свої гроші, це казино заслуговує довіри. Дуже дякую

Автоматичний переклад.
steliosstamatis999
3 міс. тому

Привіт!

Це було близько до вищезазначеного терміну, і для казино це здавалося довгою перспективою. Але ваше полегшення і той факт, що тепер у вас є гроші, — це те, що дійсно має значення. Дякуємо, що поділилися з нами своїм прогресом, я дуже радий, що ви можете залишити це позаду.

Скажи мені, ти будеш залишатися з Casinia? У майбутньому це має бути набагато краще, оскільки перевірка зазвичай призводить до того, що перші зняття коштів тривають найдовше. 🤔



Автоматичний переклад.
Radka
3 міс. тому

Так, я думаю, що я б грав знову

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Так, я думаю, що я б грав знову

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Будь ласка, поверніться з досвідом пізніше.😉

Сподіваюся, вони будуть тільки позитивними.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Найгірше казино, з 12.08.2024 чекаю виведення коштів, нічого не відбувається.

Автоматичний переклад.
Remi
3 міс. тому

Привіт, я бачу, що ви вже подали скаргу , і Вероніка пояснила, що ми даємо казино 14 днів, щоб надіслати вам гроші.

Однак чи сказали вам у казино, що за цим стоїть? Ви грали з бонусом чи ні? Ви вже підтверджені тут?

Дай мені знати.

Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Там написано, що мені не потрібно перевіряти.

Я ніколи не використовую бонус.

Казино завжди говорить те саме, будьте терплячі.

Вони дуже непрофесійні.

Автоматичний переклад.
Remi
3 міс. тому

Звичайно, я б також не хотів цього чути. Мені цікаво дізнатися, куди дійде наша команда, і, сподіваюся, ми зможемо вам допомогти. У будь-якому випадку, хороша новина полягає в тому, що в казино є багато вирішених скарг, тому, якщо так триватиме, я твердо вірю, що вони також вирішать вашу.

Тримаю за вас кулаки.🤞☘️

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

привіт всім

У мене теж проблеми. З 13 серпня виплата застрягла на перевірку. У кожному чаті мене втішають, просять вибачення, терпіння для розуміння. Я сказав, що не розумію і хочу свої гроші. Кінець історії – сьогодні, 22 серпня, скасували виплату з технічних причин. Тож я знову подав запит на виплату, а це означає, що мені знову доведеться терпіти.


Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт усім, я не знаю, що відбувається з цим сайтом, на початку він мені подобався, все було добре, зняття коштів було повільним, але вони виплачувалися, насправді їхня служба підтримки дуже хороша .....у будь-якому разі проблема в тому, що я зараз чекаю свого вилучення з 09.08. і зараз 23.08.....(вони сказали, що вони стикаються з проблемами у відділі оплати праці)....і що я повинен почекати (я справді маю розуміння, але 14 днів це занадто багато..я втрачаю довіру). .......тепер я справді не знаю, що робити? хтось має пропозиції чи пояснення? .......якщо вони не заплатять мені, я сповнений рішучості найняти адвокатів і щось зробити з моїми грошима

Автоматичний переклад.
1...5 6 7...10
Перейти на сторінкуіз 10 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого