ФорумКазиноCasinia Casino - загальне обговорення

Casinia Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

2 р. тому від jrewing
|
10997 переглядів 137 відповідей |
|
1...5 6 7
Додати публікацію
Romi
2 міс. тому

Все ще без змін. Онлайн-підтримка щоразу надсилає одне й те саме повідомлення, а служба підтримки електронною поштою все одно не відповідає. Я думаю, що настав час відкривати скаргу.

Автоматичний переклад.
Joxxi
2 міс. тому

Привіт, я б теж почав повільно думати про це, але ви повинні взяти до уваги те, що сказала Ромі, а це 14 днів. Після цього часу наша команда втрутиться, а до того часу вони дізнаються від вас усе, що їм потрібно.

Я бачу, що не відбулося жодних змін, і мені дуже шкода, якщо вони продовжують давати вам ту саму відповідь, і нічого не рухається вперед.

Тож якщо ви вирішите подати скаргу, обов’язково повідомте мене.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

доброго вечора, я чекаю тут 10 днів на зняття коштів, але він не приходить, а сьогодні я зайшов на сторінку, і там написано, що ваше з'єднання не приватне

Зловмисники можуть спробувати викрасти вашу інформацію з casinia100.com (наприклад, паролі, повідомлення або кредитні картки).

Автоматичний переклад.
antonismylonas
1 місяць тому

Geiasou. Це повідомлення від браузера про те, що дана сторінка може не шифрувати дані протягом усієї передачі інформації. Що було б погано під час здійснення платежів або введення пінів, але це рідко відбувається безпосередньо на веб-сайті казино. Ви можете прочитати чудове пояснення тут 👈.

А тепер до вашого вилучення. Ваш обліковий запис повністю підтверджено в цьому казино? Можливо, ви бачите якесь повідомлення у своєму обліковому записі щодо зняття коштів? Чи очікує, наприклад, чи взагалі немає інформації?

Спробуйте зв'язатися з персоналом служби підтримки казино, щоб дізнатися, що відбувається, і повідомте нам, будь ласка, якщо вам знадобиться наше втручання.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

з 22.07 чекаю вознесіння, зробила вознесіння, яке прийшло, кожен день спілкуюся і вони мені говорять те саме, що скоро буде і нічого, пройшло 12 днів

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я зняв 500 євро 21/07, і я чекав уже два тижні та 12 днів, і моє зняття не було завершено... Я постійно надсилаю їх у чаті та електронною поштою. Я спілкувався зі 100 представниками та досі ті самі слова, ваше зняття безпечне, немає жодних проблем, приділяйте нам трохи часу щодня, ті самі слова, глузування через навантаження, ваше завантаження знаходиться на останній стадії обробки, воно буде завершено дуже скоро, що мені робити?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

з 22.07 чекаю вознесіння, зробила вознесіння, яке прийшло, кожен день спілкуюся і вони мені говорять те саме, що скоро буде і нічого, пройшло 12 днів

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Дуже добре, що ви можете зв’язатися з ними, і вони повідомлять вам про те, що відбувається.

Іноді затримка може бути спричинена перевантаженням і навіть якщо в казино не вистачає персоналу. Що насправді може статися прямо зараз під час літнього сезону відпусток.

Також майте на увазі, що зазвичай вихідні не зараховуються, тому що вони не працюють, тому, сподіваюся, незабаром вони зможуть це вирішити.

Тримайте нас у курсі, і якщо 14-денний термін мине, наша команда спробує вам допомогти.


Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я зняв 500 євро 21/07, і я чекав уже два тижні та 12 днів, і моє зняття не було завершено... Я постійно надсилаю їх у чаті та електронною поштою. Я спілкувався зі 100 представниками та досі ті самі слова, ваше зняття безпечне, немає жодних проблем, приділяйте нам трохи часу щодня, ті самі слова, глузування через навантаження, ваше завантаження знаходиться на останній стадії обробки, воно буде завершено дуже скоро, що мені робити?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт. Мені шкода, що вам доводиться відчувати цю затримку. Як я також намагався пояснити іншому користувачеві у своєму попередньому дописі, іноді це може статися, коли казино отримує багато запитів на зняття коштів одночасно, і вони не встигають.

Я дуже сподіваюся, що це пов’язано з цим літнім сезоном відпусток і незабаром вони зможуть все обробити.

Ваш обліковий запис повністю підтверджено в цьому казино? Якщо ви не проти, щоб я запитав.🙂

Спробуйте почекати кілька днів. Зазвичай ми даємо казино 14 повних днів, щоб виконати запит. Повідомте нам, як це відбувається, і якщо потрібно, ми спробуємо втрутитися.

Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

Він не сказав мені, що він хоче перевірити, тому що я зробив депозит за допомогою своєї картки з банківським рахунком, до речі, я зробив крок, щоб надіслати на їх електронну пошту фотографії передньої та задньої сторони посвідчення особи та рахунок за електроенергію. щоб підтвердити адресу, а також з представниками, з якими я говорив, вони сказали мені, що з вашого боку все добре, не хвилюйтеся, що все добре, і ваша заявка знаходиться на завершальній стадії обробки та незабаром буде виплачена, просто терпи, так кажуть.

Так, але завтра і післязавтра немає платежів, тому в неділю я буду закритий на 14 днів

Автоматичний переклад.
steliosstamatis999
1 місяць тому

Якщо казино підтвердить, що платіж знаходиться на фінальній стадії, він має надійти найближчим часом. Давайте почекаємо до понеділка, щоб побачити, чи отримаєте ви гроші. Не забувайте, що більшість казино не обробляють жодних платежів у вихідні дні, тому ми також надаємо їм 14 повних днів, не враховуючи вихідні.

Сподіваюся, що ви отримаєте гроші в понеділок і наша команда в цьому випадку не знадобиться.

У будь-якому разі повідомляйте нам про будь-які оновлення.

Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

Дуже дякую, сподіваюся, що так і буде!

Якщо ні, ми ще поговоримо!

Щиро вдячні за вашу допомогу та інтерес

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Ну, я щойно отримав електронний лист від казино, і вони сказали мені, що виведення завершено, гроші будуть виплачені через 3-5 робочих днів

Якщо вони не зайдуть, я дам вам знати

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я отримав свої гроші, це казино заслуговує довіри. Дуже дякую

Автоматичний переклад.
steliosstamatis999
1 місяць тому

Привіт!

Це було близько до вищезазначеного терміну, і для казино це здавалося довгою перспективою. Але ваше полегшення і той факт, що тепер у вас є гроші, — це те, що дійсно має значення. Дякуємо, що поділилися з нами своїм прогресом, я дуже радий, що ви можете залишити це позаду.

Скажи мені, ти будеш залишатися з Casinia? У майбутньому це має бути набагато краще, оскільки перевірка зазвичай призводить до того, що перші зняття коштів тривають найдовше. 🤔



Автоматичний переклад.
Radka
1 місяць тому

Так, я думаю, що я б грав знову

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Так, я думаю, що я б грав знову

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Будь ласка, поверніться з досвідом пізніше.😉

Сподіваюся, вони будуть тільки позитивними.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Найгірше казино, з 12.08.2024 чекаю виведення коштів, нічого не відбувається.

Автоматичний переклад.
Remi
4 тиж. тому

Привіт, я бачу, що ви вже подали скаргу , і Вероніка пояснила, що ми даємо казино 14 днів, щоб надіслати вам гроші.

Однак чи сказали вам у казино, що за цим стоїть? Ви грали з бонусом чи ні? Ви вже підтверджені тут?

Дай мені знати.

Змінено автором 4 тиж. тому
Автоматичний переклад.
Jaro
4 тиж. тому

Там написано, що мені не потрібно перевіряти.

Я ніколи не використовую бонус.

Казино завжди говорить те саме, будьте терплячі.

Вони дуже непрофесійні.

Автоматичний переклад.
Remi
4 тиж. тому

Звичайно, я б також не хотів цього чути. Мені цікаво дізнатися, куди дійде наша команда, і, сподіваюся, ми зможемо вам допомогти. У будь-якому випадку, хороша новина полягає в тому, що в казино є багато вирішених скарг, тому, якщо так триватиме, я твердо вірю, що вони також вирішать вашу.

Тримаю за вас кулаки.🤞☘️

Автоматичний переклад.
1...5 6 7
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.