ФорумКазиноCasinia Casino - загальне обговорення

Casinia Casino - загальне обговорення (Сторінка 5)

2 р. тому від jrewing
|
11024 переглядів 137 відповідей |
|
1...4 5 67
Додати публікацію
JorgeVicente7
3 міс. тому

Ми будемо тут для оновлення.

Автоматичний переклад.
Romi
3 міс. тому

Привіт, після того, як в понеділок зробив висновок банківським переказом, сьогодні вже збираю, тому CASINIA НАДІЙНА!!!

Автоматичний переклад.
JorgeVicente7
3 міс. тому

привіт Я дуже радий за вас, що врешті-решт вийшло.

Будь ласка, напишіть про свій досвід в огляді цього казино, якщо хочете, тут 👈.

Сподіваюся, ви уникнете подібних затримок у майбутньому. Чи збираєтеся ви зараз залишатися в цьому казино?🤔

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Якщо я зараз залишуся в Casinia!!

Автоматичний переклад.
JorgeVicente7
3 міс. тому

Чи означає це так? Мені подобається це запитання, тому що деякі гравці скажуть, що добре, я дам ще один шанс, і якщо вони не хочуть залишатися, вони зазвичай наводять гарні аргументи, чому б і ні.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт, Шановний Гуру tTeam


Я зареєструвався в казино "Casinia", щоб грати. Після того, як я дізнався, я попросив їх заблокувати мене електронною поштою, оскільки я втратив занадто багато грошей, оскільки страждаю від азартних ігор. 29 квітня 2024 року я зв’язався з ними електронною поштою, щоб закрити мій обліковий запис, після чого вони запитали мене, чому, коли я назвав їм причину, нічого не сталося. -> що сталося, я втратив 5000 CHF.

25.05.2024 я знову звернувся до вас електронною поштою

повідомлено, і мій обліковий запис закрито. Вдруге. Вони знову запитали чому, і я знову висловив свою думку. -> знову нічого не сталося, і я знову втратив 5000 швейцарських франків. Загалом я втратив 10 000 швейцарських франків, хоча дав їм, щоб мене заблокували. У мене фінансова криза, бо мене не заблокували.

що я можу зробити?

Дякую і з повагою


Автоматичний переклад.
lavdimberisha
2 міс. тому

Привіт, я бачив, що ви подали скаргу, і не знаю, чи добре це закінчиться. Звичайно, я не хочу випереджати ситуацію, але, судячи з того, що я прочитав, ви не згадали у своїх електронних листах, що хочете закрити свій обліковий запис на тій підставі, що ви залежні від азартних ігор, що дуже важливо під час ведення справ з такими випадками.

Ви також згадали, що зрештою надіслали їм повідомлення в чаті, але у вас немає скріншотів, тому буде важко це довести.

Шкода, що ви також не змогли зробити фотографії з живого чату, тому що це допомогло б. 😕

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Чи може хтось відповісти, чи дозволяє ця казина гравцям знімати гроші чи ні? Я питаю, тому що я чекаю більше 15 годин і все ще 0 змін.

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

😂

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Чи може хтось відповісти, чи дозволяє ця казина гравцям знімати гроші чи ні? Я питаю, тому що я чекаю більше 15 годин і все ще 0 змін.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Чи можу я запитати, чи ситуація така сама, чи у вас є якісь оновлення?

У menatime ви можете переглянутискарги на це казино, де ви можете зібрати більше інформації про гравців, які отримують чи ні.

Перегляньте також відгуки користувачів . Це завжди гарне джерело інформації, якщо вам потрібно дізнатися деякі інтриги.

Будь ласка, тримайте нас в курсі всього процесу вашого виведення.

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

Ситуація все та ж. Більше 35 годин на даний момент. 3 вилучення в черзі з прогресом 0. Майте всі екрани, якщо потрібно.

Автоматичний переклад.
Joxxi
2 міс. тому

Чи можу я запитати, який спосіб оплати ви використовували, і чи є на сайті казино інформація про те, скільки часу зазвичай потрібно для отримання платежу?

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

Банківський переказ. Онлайн-підтримка каже, що це займає 3 робочих дні, але це вже 1,5, і я не думаю, що їм вдасться це завершити…

Автоматичний переклад.
Joxxi
2 міс. тому

Як щодо того, щоб дати casio принаймні 3 дні, оскільки це розрахунковий час, а потім подивимося?

Чи відомо вам про щось незвичайне, що могло б спричинити затримку, яка вас так турбує? Якщо ні, я б залишився трохи позитивнішим.

У будь-якому випадку, тримайте нас в курсі 🙏

Автоматичний переклад.
Radka
2 міс. тому

Пройшло 3 дні. Нічого не змінилось.

Автоматичний переклад.
Joxxi
2 міс. тому

Чи повністю підтверджено ваш обліковий запис у цьому казино, і чи були у вас раніше якісь успішні зняття?


Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

Неможливо підтвердити, що ваш обліковий запис належить цьому казино, доки його адміністрація не запитає про це, чого вона не запитала. Це мій 1-й депозит і 1 зняття, жодних вітальних бонусів тощо. Я вибрав це казино на основі ваших оцінок і оцінок, але зараз я не можу отримати свої гроші.

Автоматичний переклад.
Joxxi
2 міс. тому

Чи підтримуєте ви контакти з казино? Ви повинні спробувати попросити пояснення щодо затримки.

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

Я надіслав електронного листа вчора, але майже 24 години без відповіді. Онлайн-чат весь час дає одну і ту ж відповідь близько 3 робочих днів, які вже минули. У мене є всі скріншоти, якщо потрібно, навіть із служби підтримки в чаті.

Автоматичний переклад.
Joxxi
2 міс. тому

Тоді спробуйте бути терплячими і, сподіваюся, служба підтримки відповість. Якщо ви побачите, що це займає надто багато часу, наша команда обов’язково спробує вам допомогти. Просто майте на увазі, що ми не можемо втрутитися раніше, ніж мине 14 днів.

Автоматичний переклад.
1...4 5 67
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.