3 міс. тому
0
Привіт, після того, як в понеділок зробив висновок банківським переказом, сьогодні вже збираю, тому CASINIA НАДІЙНА!!!
Hello, after making a withdrawal by bank transfer on Monday, today I already collect, so CASINIA IS RELIABLE!!!
Hola,después de hacer un retiro por transferencia bancaria el lunes,hoy ya cobre,asique CASINIA ES FIABLE!!!
привіт Я дуже радий за вас, що врешті-решт вийшло.
Будь ласка, напишіть про свій досвід в огляді цього казино, якщо хочете, тут 👈.
Сподіваюся, ви уникнете подібних затримок у майбутньому. Чи збираєтеся ви зараз залишатися в цьому казино?🤔
Hey. I'm really glad for you that it worked out in the end.
Please write about your experience in the review for this casino, if you wish, here 👈.
I hope you'll avoid this kind of delay in the future. Are you going to stay at this casino now?🤔
Чи означає це так? Мені подобається це запитання, тому що деякі гравці скажуть, що добре, я дам ще один шанс, і якщо вони не хочуть залишатися, вони зазвичай наводять гарні аргументи, чому б і ні.
Does that mean yes? I like this question because some players will say that okay, I'll give it another chance and if they don't want to stay they usually give good arguments why not.
Привіт, Шановний Гуру tTeam
Я зареєструвався в казино "Casinia", щоб грати. Після того, як я дізнався, я попросив їх заблокувати мене електронною поштою, оскільки я втратив занадто багато грошей, оскільки страждаю від азартних ігор. 29 квітня 2024 року я зв’язався з ними електронною поштою, щоб закрити мій обліковий запис, після чого вони запитали мене, чому, коли я назвав їм причину, нічого не сталося. -> що сталося, я втратив 5000 CHF.
25.05.2024 я знову звернувся до вас електронною поштою
повідомлено, і мій обліковий запис закрито. Вдруге. Вони знову запитали чому, і я знову висловив свою думку. -> знову нічого не сталося, і я знову втратив 5000 швейцарських франків. Загалом я втратив 10 000 швейцарських франків, хоча дав їм, щоб мене заблокували. У мене фінансова криза, бо мене не заблокували.
що я можу зробити?
Дякую і з повагою
Hello Dear Guru tTeam
I registered at the casino "Casinia" to play. After I found out, I asked them by email to block me because I had lost too much money because I suffer from gambling addiction. On April 29, 2024, I contacted them by email to close my account, after which they asked me why, when I told them the reason, nothing happened. -> what happened, I lost 5000 CHF.
On 25.05.2024 I contacted you again by email
reported and my account closed. For the second time. Again they asked why and again I expressed my opinion. -> again nothing happened and again I lost 5000 chf. In total I lost 10000 chf even though I gave them to block me. I have a financial crisis because they didn't block me.
what can I do?
Thanks and regards
Hallo Liebes Guru tTeam
ich habe mich beim Casino "Casinia" angemeldet um zu spielen. Nach meinen kenntnisnahme habe ich sie per E-Mail gebetn mich zu speeren weil iich zu viel Geld verspielt habe weil ich unter Spielsucht leide. Am 29.04.2024 habe ich mich per Mail gemeldet um mein Konto zu schliessen, nach eem haben sie mich gefraggt warum als ich ihnene den Grund gennant habe passierte nichts.-> was ist passiert , ich habe 5000 CHF verspielt.
Am 25.05.2024 habe ich mich wieder per Mail
gemeldet und mein Konto zu schliessen. Zum 2. Mal. Wieder wurde nach dem Grund gefragt und wieder habe ich mich geäussert. -> wieder nichts passiert und wieder 5000 chf verloren. Insgesammt habe ich 10000 CHf verspielt obwohl ich sie geben habe mich zu speeren. Ich habe eine Finanzielle kriese weil sie mich nicht gespeert haben.
was kann ich Unternehmen?
danke und gruss
Привіт, я бачив, що ви подали скаргу, і не знаю, чи добре це закінчиться. Звичайно, я не хочу випереджати ситуацію, але, судячи з того, що я прочитав, ви не згадали у своїх електронних листах, що хочете закрити свій обліковий запис на тій підставі, що ви залежні від азартних ігор, що дуже важливо під час ведення справ з такими випадками.
Ви також згадали, що зрештою надіслали їм повідомлення в чаті, але у вас немає скріншотів, тому буде важко це довести.
Шкода, що ви також не змогли зробити фотографії з живого чату, тому що це допомогло б. 😕
Hi, I saw that you opened a complaint and I don't know if it will end well. Obviously I don't want to get ahead of the situation but from what I've read, you didn't mention in your emails that you want to close your account on the basis that you are a gambling addict which is very important when dealing with cases like this.
You also mentioned that you eventually texted them in live chat but you don't have any screenshots of that so it will be hard to prove it.
It's a pity you couldn't take pictures from the live chat as well because that would have helped. 😕
Чи може хтось відповісти, чи дозволяє ця казина гравцям знімати гроші чи ні? Я питаю, тому що я чекаю більше 15 годин і все ще 0 змін.
Can someone answer wheather this casiono let players withdraw or no? I am asking because I am waiting for 15+ hours by now and still 0 changes.
Чи може хтось відповісти, чи дозволяє ця казина гравцям знімати гроші чи ні? Я питаю, тому що я чекаю більше 15 годин і все ще 0 змін.
Can someone answer wheather this casiono let players withdraw or no? I am asking because I am waiting for 15+ hours by now and still 0 changes.
Чи можу я запитати, чи ситуація така сама, чи у вас є якісь оновлення?
У menatime ви можете переглянутискарги на це казино, де ви можете зібрати більше інформації про гравців, які отримують чи ні.
Перегляньте також відгуки користувачів . Це завжди гарне джерело інформації, якщо вам потрібно дізнатися деякі інтриги.
Будь ласка, тримайте нас в курсі всього процесу вашого виведення.
May I ask if the situation is still the same or do you have any updates?
In the menatime you can browse through the complaints for this casino, where you can gather more information about players getting paid or not.
Check the user reviews as well. It is always a good source of information if you need to find out some insides.
Please keep us informed about the whole process of your withdrawal.
Ситуація все та ж. Більше 35 годин на даний момент. 3 вилучення в черзі з прогресом 0. Майте всі екрани, якщо потрібно.
Situation is still the same. More than 35 hours by now. 3 withdraws in a queue with a 0 progress. Have all the screens if needed.
Чи можу я запитати, який спосіб оплати ви використовували, і чи є на сайті казино інформація про те, скільки часу зазвичай потрібно для отримання платежу?
May I ask which payment method you have used and if there is any information on the casino site about how long it usually takes to get the payment?
Банківський переказ. Онлайн-підтримка каже, що це займає 3 робочих дні, але це вже 1,5, і я не думаю, що їм вдасться це завершити…
Bank Transfer. Online supports says it takes 3 working days but its already 1.5 and I dont think they will manage to complete it…
Як щодо того, щоб дати casio принаймні 3 дні, оскільки це розрахунковий час, а потім подивимося?
Чи відомо вам про щось незвичайне, що могло б спричинити затримку, яка вас так турбує? Якщо ні, я б залишився трохи позитивнішим.
У будь-якому випадку, тримайте нас в курсі 🙏
How about we give the casio at least 3 days since it is the estimated time, and then we shall see?
Are you aware of anything unusual that would possibly cause the delay you are so concerned about? If you don't, I would stay a bit more positive.
In any case, keep us informed 🙏
Чи повністю підтверджено ваш обліковий запис у цьому казино, і чи були у вас раніше якісь успішні зняття?
Is your account fully verified at this casino, and did you have any successful withdrawals there before?
Неможливо підтвердити, що ваш обліковий запис належить цьому казино, доки його адміністрація не запитає про це, чого вона не запитала. Це мій 1-й депозит і 1 зняття, жодних вітальних бонусів тощо. Я вибрав це казино на основі ваших оцінок і оцінок, але зараз я не можу отримати свої гроші.
It is not possible to verify your account is this casino until it’s administration ask about it which they did not. It is my 1st deposit and 1 withdraw, no welcome bonuses taken etc. My chose of this casino was based on your grades and evaluation but now I cant receive my money.
Чи підтримуєте ви контакти з казино? Ви повинні спробувати попросити пояснення щодо затримки.
Are you in contact with the casino? You should try to ask for some explanation about the delay.
Я надіслав електронного листа вчора, але майже 24 години без відповіді. Онлайн-чат весь час дає одну і ту ж відповідь близько 3 робочих днів, які вже минули. У мене є всі скріншоти, якщо потрібно, навіть із служби підтримки в чаті.
I sent an email yestarday but almost 24 hours no answer. Online chat all the time give the same answer about 3 working days which already has been gone. I have all the screenshots if needed even from live chat support.
Тоді спробуйте бути терплячими і, сподіваюся, служба підтримки відповість. Якщо ви побачите, що це займає надто багато часу, наша команда обов’язково спробує вам допомогти. Просто майте на увазі, що ми не можемо втрутитися раніше, ніж мине 14 днів.
Then try to be more patient and hopefully the support will answer. If you see that this is taking really too long, our team will surely try to help you out. Just keep in mind that we are not able to intervene earlier than the 14-day time frame passes.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.