Привіт, Шановний Гуру tTeam
Я зареєструвався в казино "Casinia", щоб грати. Після того, як я дізнався, я попросив їх заблокувати мене електронною поштою, оскільки я втратив занадто багато грошей, оскільки страждаю від азартних ігор. 29 квітня 2024 року я зв’язався з ними електронною поштою, щоб закрити мій обліковий запис, після чого вони запитали мене, чому, коли я назвав їм причину, нічого не сталося. -> що сталося, я втратив 5000 CHF.
25.05.2024 я знову звернувся до вас електронною поштою
повідомлено, і мій обліковий запис закрито. Вдруге. Вони знову запитали чому, і я знову висловив свою думку. -> знову нічого не сталося, і я знову втратив 5000 швейцарських франків. Загалом я втратив 10 000 швейцарських франків, хоча дав їм, щоб мене заблокували. У мене фінансова криза, бо мене не заблокували.
що я можу зробити?
Дякую і з повагою
Hello Dear Guru tTeam
I registered at the casino "Casinia" to play. After I found out, I asked them by email to block me because I had lost too much money because I suffer from gambling addiction. On April 29, 2024, I contacted them by email to close my account, after which they asked me why, when I told them the reason, nothing happened. -> what happened, I lost 5000 CHF.
On 25.05.2024 I contacted you again by email
reported and my account closed. For the second time. Again they asked why and again I expressed my opinion. -> again nothing happened and again I lost 5000 chf. In total I lost 10000 chf even though I gave them to block me. I have a financial crisis because they didn't block me.
what can I do?
Thanks and regards
Hallo Liebes Guru tTeam
ich habe mich beim Casino "Casinia" angemeldet um zu spielen. Nach meinen kenntnisnahme habe ich sie per E-Mail gebetn mich zu speeren weil iich zu viel Geld verspielt habe weil ich unter Spielsucht leide. Am 29.04.2024 habe ich mich per Mail gemeldet um mein Konto zu schliessen, nach eem haben sie mich gefraggt warum als ich ihnene den Grund gennant habe passierte nichts.-> was ist passiert , ich habe 5000 CHF verspielt.
Am 25.05.2024 habe ich mich wieder per Mail
gemeldet und mein Konto zu schliessen. Zum 2. Mal. Wieder wurde nach dem Grund gefragt und wieder habe ich mich geäussert. -> wieder nichts passiert und wieder 5000 chf verloren. Insgesammt habe ich 10000 CHf verspielt obwohl ich sie geben habe mich zu speeren. Ich habe eine Finanzielle kriese weil sie mich nicht gespeert haben.
was kann ich Unternehmen?
danke und gruss
Автоматичний переклад.