Є казино медіа-гуру, і ми беремо те, що законно виграємо!!!
There is a media guru casino and we charge what we legally win!!!
Haber si casino gurú media y cobramos lo que ganamos legalmente!!!
Я надсилаю запит на зняття з 2/06, мені кажуть, що обробка займе від 3 до 5 робочих днів, минув тиждень, а зняття все ще розглядається, я поговорив з ними, і вони сказали мені, що фінансовий відділ це займає більше часу, ніж зазвичай Все це, на даний момент вони не просили мене про жодну перевірку, тому що це змушує мене сумніватися, чи Casinia заслуговує довіри чи ні!
I have been requesting a withdrawal since 2/06, they tell me that it will take between 3-5 business days to process, a week passes and the withdrawal is still under review, I talk to them and they tell me that the finance department is taking longer than normal All this, at the moment they did not ask me for any verification, because it makes me doubt whether Casinia is trustworthy or not!
Llevo desde el 2/06 con un retiro solicitado,me dicen que entre 3-5 días hábiles se procesará,paso una semana y sigue el retiro bajo revisión,hablo con ellos y me dicen que el departamento de finanzas está tardando más de lo normal,y a todo esto de momento no me pidieron ninguna verificación,pues me crea dudas si es de fiar Casinia o no!
Зазвичай ми надаємо казино 14 повних днів, щоб забезпечити виплату, тому, якщо ваша проблема не зникне після цього часу, не зволікайте, надсилайте скаргу. Зробити це можна тут.
We usually give casinos 14 full days to provide the payment, so if your issue still persists after this time frame, do not hesitate to file a complaint. You can do so here.
Це зовсім ненадійно...вони повинні негайно закрити його....Я повідомив про це гуру казино, але вони нічого не змогли зробити...тут також лише реклама...я негайно закрив сайт casinia casino, і я теж думаю закрити тут, тому що вони нічого не вирішують.....у мене були конкретні докази, але нічого не було зроблено.....я закрив сайти казино....той же джекпот, вільний казино..... і та сама мережа казино casinia.......не грайте на цих сайтах.........Я закінчив, я більше не граю в онлайн-казино, вони всі піддані маніпуляціям....і гуру казино, мені прикро це говорити, тому що я вірив у них, але між ними існує змова, і вони навіть рекламують їх...справді ганьба
It is not reliable at all....they should close it immediately.......I reported it here to the casino guru but they were unable to do anything....only advertising here too....I closed the site immediately casinia casino and I think of closing here too because they don't solve anything.....I had concrete evidence but nothing was done.....I closed the casino sites....ditto jackpot freenzy casino..... and the same casinia casino chain.......don't play on these sites.........I'm done, I no longer play in online casinos, they're all manipulated......and the casino guru I'm sorry to say it because I had faith in them but there is a conspiracy between them and they even advertise for them.....truly a shame
Non è affatto affidabile....dovrebbero chiuderlo immediatamente.......ho fatto presente qui al casino guru ma non sono riusciti a fare nulla....anche qui solo pubblicità....ho chiuso immediatamente il sito di casinia casino e penso di chiudere anche qui tanto non risolvono nulla.....avevo prove concrete ma non è stato fatto nulla.....ho chiuso c9n i siti casino....idem jackpot freenzy casino.....e la stessa catena di casinia casino.......non giocate in questi siti.........io ho chiuso non gioco più in casino on line sono tutti manipolati......e il casino guru mi dispiace dirlo xche avevo fiducia in loro ma complotto fra di loro e gli fa pure pubblicità.....veramente una vergogna
Мені дуже шкода, що ми не змогли допомогти у вашій справі. Ви вже отримали пояснення у своїй скарзі , але дозвольте мені опублікувати його тут, щоб інші гравці могли зрозуміти причину.
Крістіна написала: «Ставка не була зареєстрована у вашій історії ігор, ми не можемо допомогти. Крім того, ми не можемо вплинути на проблему з однією замороженою грою або покарати казино. На жаль, під за цих обставин я можу лише порекомендувати вам зв’язатися з постачальником ігор і попросити подальшої допомоги щодо цього питання».
I am really sorry that we couldn't be of any help regarding your case. You got the explanation in your complaint already, but let me post it here as well, so other players can understand the reason.
Kristina has written: "The bet hasn't been recorded in your game history, we aren't able to help. Furthermore, a problem with a single frozen game is also something we cannot influence, or penalize the casino for. Unfortunately, under these circumstances, I can only recommend that you contact the game provider to ask for further assistance regarding this matter."
Доброго ранку, тобто я повинен зв'язатися з постачальником ігор....Я жартую, ви або казино повинні перевірити та запитати у постачальника пояснення....ви чи казино перевіряє шахрайство.... .Повторюю, з такою кількістю доказів, що хронологію гри було заблоковано в момент отримання виграшу...і цілу тактику невизнання виграшу.. .....але справді шкода, що я повинен зв’язатися з постачальником.......але давайте закінчимо на цьому, тому що ви теж нічого не вирішуєте....шахрайство очевидно, але ви не хочете прийміть тезу....... також опублікуйте screeskot оператора, який сказав мені зачекати 24 години, час, необхідний для скидання всього екрана помилки....... дивіться, я закінчив з Casinia Казино, я закрив рахунок......вони обидва згодні щодо того, як обманювати людей.. ..і я також закриваю з вами, хто приховує шахрайство...ви справедливо працюєте на них...... також зелене казино, яке ви так багато пропонуєте, і інше шахрайство..... люди, будьте обережні, щоб не втратити багато грошей
Good morning, that is, I should contact the game supplier....I'm kidding you, it should be you or the casino that checks and asks the supplier for explanations......is it you or the casino that checks the scams.... .I repeat, with so much evidence that the chronology of the game was blocked at the moment of hitting the jack of the game.....and a whole tactic of not having the winning recognized.......but truly a shame I have to contact the supplier.......but let's end it here because you too don't solve anything....the scam is obvious but you don't want to accept the point.......also publish the screeskot of the operator who had me told to wait 24 hours, the time needed to reset the entire error screen.......look, I'm done with Casinia Casino, I closed the account......they both agree on how to scam people.. ..and I also close with you who cover up the scams...you rightly work for them......by the way also green casino that you propose so much and another scam.....people be careful not to lose a lot of money
Buongiorno cioè io dovrei contattare il fornitore del gioco....iooooo ma che scherziamo dovreste essere voi o il casino di controllare e chiedere spiegazioni al fornitore.......siete voi o il casino a controllare le truffe.....ripeto è con tante di prove che la cronologia del gioco si è bloccata nel momento del centrare il jack del gioco.....e tutta una tattica per appunto non far riconoscere la vincita.......ma veramente una vergogna ioooooo devo contattare il fornitore.......ma finiamola qui che pure voi non risolvete nulla....e evidente l imbroglio ma non volete accettare punto.......pubblica anche lo screeskot dell operatore che mi aveva detto di aspettare 24 ore il tempo necessario per resettare tutto lo screeskot dell errore .......guarda io ho chiuso con casinia casino ho chiuso l account ......sono entrambi d accordo sul come truffare la gente....e chiudo anche con voi che coprite le truffe...giustamente voi lavorate per loro......a proposito anche verde casino che tanto proponete e un altro imbroglio.....gente attenti a non perdere tanti soldi
Ну щойно мені щойно заплатили, я чекав тиждень, але врешті мені заплатили. гроші
Well, just now they just paid me, I waited a week but in the end they paid me. Money
Bueno, justo ahora acaban de pagarme, un a semana he esperado pero al final me han ingresado el. Dinero
Одне запитання, яке я хочу поставити вам, вам потрібно було підтвердити обліковий запис чи щось таке?
One question I want to ask you, did you have to verify the account or something?
Una pregunta que te quiero hacer,tuvisteis que verificar la cuenta o algo?
У мене просто скасували зняття на картку, а тепер я знову це зробив авіапереказом, якщо так, то як ви знімали?
They just canceled my card withdrawal, and now I did it again by air transfer, if that's the way it is, how did you make the withdrawal?
Me acaban de cancelar el retiro por tarjeta,y ahora lo volví hacer por transferencia aer si así ba,tu como hicisteis el retiro?
Вони заплатили мені негайною оплатою на картку, на яку я зробив депозит, і мені не потрібно було нічого перевіряти
They paid me by immediate payment to the card to which I made the deposit and I did not have to verify anything
Me pagaron mediante pago inmediato a la tarjeta a la que hice el ingreso y no tuve que verificar nada
Так, чувак, я хвилювався, тому що коментарі, які я бачив, викликали занепокоєння, але якби вони мені заплатили, я впевнений, що вони також.
Yes, man, I was worried because the comments I saw were worrying, but if they paid me, I'm sure they would too.
Si hombre yo estaba preocupado porque los comentarios que veía eran preocupantes, pero si me pagaron a mi a ti seguro que tambien
Ну, я не знаю, ха-ха-ха, можливо, тепер, коли я знаю, скільки вони платять
Well I don't know hahaha, maybe now that I know what they pay
Pues no lo se jajajaa, igual si ahora que se que pagan
Доброго ранку, тобто я повинен зв'язатися з постачальником ігор....Я жартую, ви або казино повинні перевірити та запитати у постачальника пояснення....ви чи казино перевіряє шахрайство.... .Повторюю, з такою кількістю доказів, що хронологію гри було заблоковано в момент отримання виграшу...і цілу тактику невизнання виграшу.. .....але справді шкода, що я повинен зв’язатися з постачальником.......але давайте закінчимо на цьому, тому що ви теж нічого не вирішуєте....шахрайство очевидно, але ви не хочете прийміть тезу....... також опублікуйте screeskot оператора, який сказав мені зачекати 24 години, час, необхідний для скидання всього екрана помилки....... дивіться, я закінчив з Casinia Казино, я закрив рахунок......вони обидва згодні щодо того, як обманювати людей.. ..і я також закриваю з вами, хто приховує шахрайство...ви справедливо працюєте на них...... також зелене казино, яке ви так багато пропонуєте, і інше шахрайство..... люди, будьте обережні, щоб не втратити багато грошей
Good morning, that is, I should contact the game supplier....I'm kidding you, it should be you or the casino that checks and asks the supplier for explanations......is it you or the casino that checks the scams.... .I repeat, with so much evidence that the chronology of the game was blocked at the moment of hitting the jack of the game.....and a whole tactic of not having the winning recognized.......but truly a shame I have to contact the supplier.......but let's end it here because you too don't solve anything....the scam is obvious but you don't want to accept the point.......also publish the screeskot of the operator who had me told to wait 24 hours, the time needed to reset the entire error screen.......look, I'm done with Casinia Casino, I closed the account......they both agree on how to scam people.. ..and I also close with you who cover up the scams...you rightly work for them......by the way also green casino that you propose so much and another scam.....people be careful not to lose a lot of money
Buongiorno cioè io dovrei contattare il fornitore del gioco....iooooo ma che scherziamo dovreste essere voi o il casino di controllare e chiedere spiegazioni al fornitore.......siete voi o il casino a controllare le truffe.....ripeto è con tante di prove che la cronologia del gioco si è bloccata nel momento del centrare il jack del gioco.....e tutta una tattica per appunto non far riconoscere la vincita.......ma veramente una vergogna ioooooo devo contattare il fornitore.......ma finiamola qui che pure voi non risolvete nulla....e evidente l imbroglio ma non volete accettare punto.......pubblica anche lo screeskot dell operatore che mi aveva detto di aspettare 24 ore il tempo necessario per resettare tutto lo screeskot dell errore .......guarda io ho chiuso con casinia casino ho chiuso l account ......sono entrambi d accordo sul come truffare la gente....e chiudo anche con voi che coprite le truffe...giustamente voi lavorate per loro......a proposito anche verde casino che tanto proponete e un altro imbroglio.....gente attenti a non perdere tanti soldi
Мені дуже шкода, що ти так почуваєшся. Ми в Casino Guru завжди прагнемо чесної гри для обох сторін і намагаємося допомогти гравцям, наскільки це можливо. Скарги, звичайно, безкоштовні, і ми намагаємося допомогти, і ми йдемо до точки, де для нас це може втрутитися. Як уже було пояснено вам раніше, на жаль, ми не змогли отримати більше інформації у вашій справі. Так і було, ми не маємо наміру нікого покривати.
Сподіваюся, ви знайдете краще та безпечніше місце, щоб насолоджуватися своїм хобі – грою, якщо відчуваєте, що це не те.🍀
I am really sorry you feel this way. We in Casino Guru always aim for fair play for both sides and try to help players as much as possible. The complaints are of course free of charge and we try to help and we go to the point where, for us, it is able to intervene. As it was already explained to you before, unfortunately, we weren't able to get any further in your case. That was it, we do not intend to cover up anyone.
I hope you will find some better and safer place for you to enjoy your hobby of playing if you feel that this is not it.🍀
Це чудово, дякую за оновлення.
Я дуже хотів би побачити, чи збираєтеся ви продовжувати грати в цьому казино. Просто цікаво, знаєте.
That is great, thank you for the update.
I would really like to see if you are going to continue playing at this casino. Just wondering, you know.
Тиждень був би для мене не надто багато, але, з іншого боку, ймовірно, не надто мало. Напевно, я б оцінив інші аспекти і вирішив відповідно.
У будь-якому випадку, важливо те, що ви отримали гроші, і, зрештою, це, мабуть, найважливіше.
Якщо ви вирішите залишитися тут і у вас знову є певний досвід, не соромтеся писати та ділитися ним. 😉
A week wouldn't be too much for me, but on the other hand probably not too short either. I would probably evaluate other aspects and decide accordingly.
Anyway, the important thing is that you got the money and at the end of the day that's probably the most crucial thing.
If you decide to stay here and you have some experience again don't hesitate to write and share it. 😉
На моєму досвіді скасували зняття картки, тепер я зробив це банківським переказом, подивимось, чи так піде зняття в Casinia, я вам розповім, що тут відбувається!!!
My experience is that they canceled my card withdrawal, now I did it by bank transfer, let's see if that's how the withdrawal goes ahead in Casinia, I'll tell you what's going on here!!!
Mi experiencia es que me cancelaron mi retiro por tarjeta,ahora lo hice por transferencia bancaria,haber si así sale el retiro adelante en Casinia,ya te diré en qué queda la cosa por aquí!!!
Привіт, після того, як в понеділок зробив висновок банківським переказом, сьогодні вже збираю, тому CASINIA НАДІЙНА!!!
Hello, after making a withdrawal by bank transfer on Monday, today I already collect, so CASINIA IS RELIABLE!!!
Hola,después de hacer un retiro por transferencia bancaria el lunes,hoy ya cobre,asique CASINIA ES FIABLE!!!
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.