ФорумКазиноCasinia Casino - загальне обговорення

Casinia Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

2 р. тому від jrewing
|
18582 переглядів 192 відповідей |
|
1...3 4 5...10
5 міс. тому

Тиждень чекаю повернення коштів і все це виправдання

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Є казино медіа-гуру, і ми беремо те, що законно виграємо!!!

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Я надсилаю запит на зняття з 2/06, мені кажуть, що обробка займе від 3 до 5 робочих днів, минув тиждень, а зняття все ще розглядається, я поговорив з ними, і вони сказали мені, що фінансовий відділ це займає більше часу, ніж зазвичай Все це, на даний момент вони не просили мене про жодну перевірку, тому що це змушує мене сумніватися, чи Casinia заслуговує довіри чи ні!

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Зазвичай ми надаємо казино 14 повних днів, щоб забезпечити виплату, тому, якщо ваша проблема не зникне після цього часу, не зволікайте, надсилайте скаргу. Зробити це можна тут.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Це зовсім ненадійно...вони повинні негайно закрити його....Я повідомив про це гуру казино, але вони нічого не змогли зробити...тут також лише реклама...я негайно закрив сайт casinia casino, і я теж думаю закрити тут, тому що вони нічого не вирішують.....у мене були конкретні докази, але нічого не було зроблено.....я закрив сайти казино....той же джекпот, вільний казино..... і та сама мережа казино casinia.......не грайте на цих сайтах.........Я закінчив, я більше не граю в онлайн-казино, вони всі піддані маніпуляціям....і гуру казино, мені прикро це говорити, тому що я вірив у них, але між ними існує змова, і вони навіть рекламують їх...справді ганьба

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Мені дуже шкода, що ми не змогли допомогти у вашій справі. Ви вже отримали пояснення у своїй скарзі , але дозвольте мені опублікувати його тут, щоб інші гравці могли зрозуміти причину.

Крістіна написала: «Ставка не була зареєстрована у вашій історії ігор, ми не можемо допомогти. Крім того, ми не можемо вплинути на проблему з однією замороженою грою або покарати казино. На жаль, під за цих обставин я можу лише порекомендувати вам зв’язатися з постачальником ігор і попросити подальшої допомоги щодо цього питання».

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Доброго ранку, тобто я повинен зв'язатися з постачальником ігор....Я жартую, ви або казино повинні перевірити та запитати у постачальника пояснення....ви чи казино перевіряє шахрайство.... .Повторюю, з такою кількістю доказів, що хронологію гри було заблоковано в момент отримання виграшу...і цілу тактику невизнання виграшу.. .....але справді шкода, що я повинен зв’язатися з постачальником.......але давайте закінчимо на цьому, тому що ви теж нічого не вирішуєте....шахрайство очевидно, але ви не хочете прийміть тезу....... також опублікуйте screeskot оператора, який сказав мені зачекати 24 години, час, необхідний для скидання всього екрана помилки....... дивіться, я закінчив з Casinia Казино, я закрив рахунок......вони обидва згодні щодо того, як обманювати людей.. ..і я також закриваю з вами, хто приховує шахрайство...ви справедливо працюєте на них...... також зелене казино, яке ви так багато пропонуєте, і інше шахрайство..... люди, будьте обережні, щоб не втратити багато грошей

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Ну щойно мені щойно заплатили, я чекав тиждень, але врешті мені заплатили. гроші

Автоматичний переклад.
javierlaura1977
5 міс. тому

Одне запитання, яке я хочу поставити вам, вам потрібно було підтвердити обліковий запис чи щось таке?

Автоматичний переклад.
javierlaura1977
5 міс. тому

У мене просто скасували зняття на картку, а тепер я знову це зробив авіапереказом, якщо так, то як ви знімали?

Автоматичний переклад.
JorgeVicente7
5 міс. тому

Вони заплатили мені негайною оплатою на картку, на яку я зробив депозит, і мені не потрібно було нічого перевіряти

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Ну, так краще, я радий, якщо пощастить, то потерплю

Автоматичний переклад.
JorgeVicente7
5 міс. тому

Так, чувак, я хвилювався, тому що коментарі, які я бачив, викликали занепокоєння, але якби вони мені заплатили, я впевнений, що вони також.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Я тобі скажу, в чому справа, ти будеш робити ставки в тому букмекерському домі??🤔

Автоматичний переклад.
JorgeVicente7
5 міс. тому

Ну, я не знаю, ха-ха-ха, можливо, тепер, коли я знаю, скільки вони платять

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Доброго ранку, тобто я повинен зв'язатися з постачальником ігор....Я жартую, ви або казино повинні перевірити та запитати у постачальника пояснення....ви чи казино перевіряє шахрайство.... .Повторюю, з такою кількістю доказів, що хронологію гри було заблоковано в момент отримання виграшу...і цілу тактику невизнання виграшу.. .....але справді шкода, що я повинен зв’язатися з постачальником.......але давайте закінчимо на цьому, тому що ви теж нічого не вирішуєте....шахрайство очевидно, але ви не хочете прийміть тезу....... також опублікуйте screeskot оператора, який сказав мені зачекати 24 години, час, необхідний для скидання всього екрана помилки....... дивіться, я закінчив з Casinia Казино, я закрив рахунок......вони обидва згодні щодо того, як обманювати людей.. ..і я також закриваю з вами, хто приховує шахрайство...ви справедливо працюєте на них...... також зелене казино, яке ви так багато пропонуєте, і інше шахрайство..... люди, будьте обережні, щоб не втратити багато грошей

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Мені дуже шкода, що ти так почуваєшся. Ми в Casino Guru завжди прагнемо чесної гри для обох сторін і намагаємося допомогти гравцям, наскільки це можливо. Скарги, звичайно, безкоштовні, і ми намагаємося допомогти, і ми йдемо до точки, де для нас це може втрутитися. Як уже було пояснено вам раніше, на жаль, ми не змогли отримати більше інформації у вашій справі. Так і було, ми не маємо наміру нікого покривати.

Сподіваюся, ви знайдете краще та безпечніше місце, щоб насолоджуватися своїм хобі – грою, якщо відчуваєте, що це не те.🍀

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Ну щойно мені щойно заплатили, я чекав тиждень, але врешті мені заплатили. гроші

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Це чудово, дякую за оновлення.

Я дуже хотів би побачити, чи збираєтеся ви продовжувати грати в цьому казино. Просто цікаво, знаєте.

Змінено автором 5 міс. тому
Автоматичний переклад.
Romi
5 міс. тому

Я так гадаю,

Автоматичний переклад.
javierlaura1977
5 міс. тому

Тиждень був би для мене не надто багато, але, з іншого боку, ймовірно, не надто мало. Напевно, я б оцінив інші аспекти і вирішив відповідно.

У будь-якому випадку, важливо те, що ви отримали гроші, і, зрештою, це, мабуть, найважливіше.

Якщо ви вирішите залишитися тут і у вас знову є певний досвід, не соромтеся писати та ділитися ним. 😉

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

На моєму досвіді скасували зняття картки, тепер я зробив це банківським переказом, подивимось, чи так піде зняття в Casinia, я вам розповім, що тут відбувається!!!

Автоматичний переклад.
JorgeVicente7
5 міс. тому

Ми будемо тут для оновлення.

Автоматичний переклад.
Romi
5 міс. тому

Привіт, після того, як в понеділок зробив висновок банківським переказом, сьогодні вже збираю, тому CASINIA НАДІЙНА!!!

Автоматичний переклад.
1...3 4 5...10
Перейти на сторінкуіз 10 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого