ФорумКазиноCasinia Casino - загальне обговорення

Casinia Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

2 р. тому від jrewing
|
11007 переглядів 137 відповідей |
|
12 3 4...7
Додати публікацію
4 міс. тому

Доброго ранку переписано, вони запитують у мене ідентифікатор, який підтверджує виграш, але я повторив їм, що ідентифікатор не був зареєстрований, тому що блокування було миттєвим і, отже, виграш не було розпізнано........

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Справді ганьба... якщо ви не підтвердите своє посвідчення особи, вони не зможуть зробити нічого іншого

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Але насправді... тактика шахраїв......вони скидають помилку гри за кілька днів.....і вони запитують у мене ідентифікатор........розумно блокуючи гру та id не існує, тому що з блокуванням виграші не були завантажені мені

Автоматичний переклад.
EFISIA
4 міс. тому

Я вважаю, що це все повинно бути показано в історії гри, і я сподіваюся, що я правий. Ось чому вам справді потрібно дочекатися, поки наша група розгляду скарг матиме час, щоб розслідувати все це. Якщо казино не зможе або не захоче вирішити проблему самостійно, ми допоможемо вам.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я чекаю вашої відповіді.....ідентифікатора в історії немає, тому що все було заблоковано....заблокувавши все, виграш не було визнано, і, отже, виграш не був записаний..... ..насправді останній відповісти сьогодні вранці, якщо немає ідентифікатора ставки, вони нічого не можуть зробити....яка злодійська тактика.....блокувати все, і блокування тривало три дні, вони не впізнали моє ім'я, просто виграйте їхню тактику шахраїв......вибачте за таке повторення......вибачте, гарного дня

Автоматичний переклад.
EFISIA
4 міс. тому

Немає потреби вибачатися. Я точно розумію, що ти відчуваєш. Проте наберіться терпіння, і, сподіваємося, проблема незабаром буде вирішена.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Добрий ранок,

Я надіслав запит на зняття двох коштів по 500 євро кожен, але вони все ще оцінюються.

Оскільки я виграв ще 1700 євро, і, читаючи відгуки, здається, що це ненадійний сайт, я прошу вашої підтримки, щоб повернути всі мої гроші.

можеш допомогти мені? Який попередній досвід інших користувачів?

Дякую

Змінено автором 4 міс. тому
Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Якщо ви говорите про казино Casinia, то вони великі шахраї......Я взяв мегаджек, але все миттєво зупинилося....отже, виграші не були записані, тому вони покладаються на той факт, що якщо їх немає вони нічого не можуть зробити з ідентифікатором ставки.....але якщо виграш не було отримано, тому що я повторюю все зупинилося з помилкою 211......негайно....спочатку мені сказали почекати 24 годин.....минув час, щоб вони все скинули і не визнали моїх виграшів......справді огидно....це потрібно негайно закрити.....шахраї та шахраї

Автоматичний переклад.
EFISIA
4 міс. тому

Так, але мене цікавить виведення коштів, оскільки я вже виграв, я хочу зрозуміти, чи дозволять вам вивести гроші чи ні

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Хтось із співробітників може мені допомогти? Дякую

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Добрий ранок,

Я надіслав запит на зняття двох коштів по 500 євро кожен, але вони все ще оцінюються.

Оскільки я виграв ще 1700 євро, і, читаючи відгуки, здається, що це ненадійний сайт, я прошу вашої підтримки, щоб повернути всі мої гроші.

можеш допомогти мені? Який попередній досвід інших користувачів?

Дякую

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт. Чи можу я запитати, коли саме ви подали запит на зняття коштів і чи повністю підтверджено ваш рахунок у цьому казино? Лише після того, як ми отримаємо додаткові відомості, ми зможемо краще зрозуміти вашу справу та спробуємо допомогти вам, якщо це необхідно.

Якщо ви хочете дізнатися про досвід гравця, ви можете переглянути відгуки користувачів тут ; це може допомогти вам, напевно.

Будь ласка, дайте нам знати, якщо у вас є якісь оновлення від казино, ми чекаємо вашої відповіді.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Якщо ви говорите про казино Casinia, то вони великі шахраї......Я взяв мегаджек, але все миттєво зупинилося....отже, виграші не були записані, тому вони покладаються на той факт, що якщо їх немає вони нічого не можуть зробити з ідентифікатором ставки.....але якщо виграш не було отримано, тому що я повторюю все зупинилося з помилкою 211......негайно....спочатку мені сказали почекати 24 годин.....минув час, щоб вони все скинули і не визнали моїх виграшів......справді огидно....це потрібно негайно закрити.....шахраї та шахраї

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Просто порада. 😉 Наступного разу спробуйте скористатися кнопкою «відповісти», щоб написати повідомлення комусь конкретному. Таким чином він буде сповіщений про вашу публікацію.

Автоматичний переклад.
Romi
4 міс. тому

Привіт, я подав запит 3 дні тому, але я дуже стурбований, оскільки в деяких відгуках сказано, що вони не виплачують виграші.

мій обліковий запис підтверджено, якщо хочете, у мене є всі потрібні скріншоти.

Дякую

Автоматичний переклад.
Brown89
4 міс. тому

Наразі докази не потрібні, дякую. На жаль, наша команда розгляду скарг поки що не зможе втрутитися. Зазвичай ми даємо казино 14 повних днів на обробку виведення коштів.

Чи були у вас там раніше якісь успішні зняття?

Повідомляйте нас про будь-які оновлення щодо цього, і, сподіваємося, вам не потрібно буде подавати скаргу.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я відчуваю себе обдуреним. Після більш ніж 12 днів я кілька разів намагався зняти свої гроші. А вони мені тільки зволікають і виправдовуються. Іди. Повідомити в поліцію. І в соціальних мережах.

Автоматичний переклад.
zorro00
3 міс. тому

D дуже згоден

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я відчуваю себе обдуреним. Після більш ніж 12 днів я кілька разів намагався зняти свої гроші. А вони мені тільки зволікають і виправдовуються. Іди. Повідомити в поліцію. І в соціальних мережах.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Гм, мені дуже шкода, але поліція вам не допоможе. Чи можу я знати, які кільцеві перехрестя ви зараз отримуєте замість оплати?

У будь-якому випадку, якщо їм не вдасться вирішити проблему протягом наступних кількох днів, я хотів би, щоб ви знали, що ви можете поскаржитися на казино безкоштовно через наш Центр вирішення проблем. Ви знайомі з процесом?

Проте я сподіваюся, що такий крок неминучий.


Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт, я хотів знати, чи хтось випадково знімав гроші з Casinia, оскільки я мав зняття в процесі перевірки протягом тижня, і вони просто витягують мене!! Я не знаю, що робити…..дякую заздалегідь

Автоматичний переклад.
JorgeVicente7
3 міс. тому

Не могли б ви сказати нам, у чому саме проблема?

Автоматичний переклад.
Romi
3 міс. тому

Я надсилаю запит на зняття з 2/06, мені кажуть, що обробка займе від 3 до 5 робочих днів, минув тиждень, а зняття все ще розглядається, я поговорив з ними, і вони сказали мені, що фінансовий відділ це займає більше часу, ніж зазвичай Все це, на даний момент вони не просили мене про жодну перевірку, тому що це змушує мене сумніватися, чи Casinia заслуговує довіри чи ні!

Автоматичний переклад.
12 3 4...7
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.