Привіт, обліковий запис ведеться на моєму обліковому записі, я не зареєстрований в обліковому записі, але інший запит на виведення коштів на моє ім’я, але вони відмовили мені у виведенні коштів, і крім того, казино написало в умовах гравця, що якщо гравець запитує виведення коштів на рахунок третьої сторони, казино має попросити гравця знову надіслати запит на рахунок на його ім’я, але вони цього не зробили, крім того, вони обіцяють мені в чаті, що мені не потрібно турбуватися про виграші, мій обліковий запис є переглянуто з вересня
Hello, the account is held on my account, I am not registered in the account, but another withdrawal request is in my name and yet they refused my withdrawal and in addition, the casino has written in the player conditions that if a player requests a withdrawal to a third party account, the casino should ask the player to request it again to the account that is in his name and they did not do so, in addition, they promise me in the live chat that I do not have to worry about winnings, my account has been revised since September
Dobrý den účet je vedený na mého pritale já v účtu zaregistrována nejsem, ale další žádost o výběr je na mé jméno a i přesto mi výběr zamítli a navíc v hracskych podmínkách má casino napsáno že když hráč zažáda o výběr na účet třetí strany casino má hráče požádat ať zažáda znovu na účet který je na jeho jméno a tak neucinili, navíc mi v live chatu slibuji jak se nemusím bát o výhru, od září mám účet revidovány