ГоловнаФорумКазиноCasinia Casino - загальне обговорення

Casinia Casino - загальне обговорення (Сторінка 20)

 від jrewing
|
47 241 переглядів 429 відповідей |
|
1...19 20 2122
Romi

Привіт, обліковий запис ведеться на моєму обліковому записі, я не зареєстрований в обліковому записі, але інший запит на виведення коштів на моє ім’я, але вони відмовили мені у виведенні коштів, і крім того, казино написало в умовах гравця, що якщо гравець запитує виведення коштів на рахунок третьої сторони, казино має попросити гравця знову надіслати запит на рахунок на його ім’я, але вони цього не зробили, крім того, вони обіцяють мені в чаті, що мені не потрібно турбуватися про виграші, мій обліковий запис є переглянуто з вересня

Автоматичний переклад.
Jitus1605

привіт

Треба сказати, що те, що ви описуєте в умовах казино, є дуже незвичайним і дуже часто, навпаки, депозити та зняття коштів на чужий рахунок дійсно призводять до конфіскації виграшу та закриття рахунку.

Я ніколи не бачив, щоб казино зобов’язувало гравця вивести кошти на правильний рахунок у такій ситуації. Я дуже стурбований тим, що, можливо, виникло загальне непорозуміння. Проте все можливо.

Тому однозначно краще було б подати скаргу, щоб ми побачили, що і як вам подали.



Автоматичний переклад.

Привіт, casino casinia не виплатило мій виграш, тому що перший запит на зняття коштів був на рахунок третьої сторони, але я зробив другий запит на свій обліковий запис Neteller, і вони все одно відхилили мій запит, і мій обліковий запис було переглянуто з вересня. Йдеться про суму 167 тис.

Автоматичний переклад.
Jitus1605

Тож давайте почекаємо та подивимося, що наша команда скарг може зробити у вашому випадку. Сподіваюся, ми зможемо якось допомогти.

Автоматичний переклад.
Jitus1605

Я бачу, що ви вже встигли його створити. Домініка, ймовірно, знайшла те, що ви описували, тільки це було так, як ми описали. Здебільшого, і поки що я не бачив іншого, гравець повинен завжди вносити, виводити на рахунок, обліковий запис, картку, яка є на його ім’я. Якщо ви зробили депозит з іншої картки, яка не була на ваше ім’я, а потім хотіли зняти гроші на свій рахунок або навпаки, це, на жаль, є порушенням правил.

Я читав, що вони принаймні повернуть ваші депозити, і я вважаю, що це, мабуть, найбільше, що ви можете отримати з цієї ситуації. Повірте мені, не кожне казино захоче це зробити, і більшість забере ваші виграші та депозити.

Тож точно уникайте подібних речей у майбутньому, щоб уникнути подібних неприємних ситуацій. 😕

Автоматичний переклад.

Привіт, велике спасибі за розгляд справи. Я сподіваюся, що ви зможете мені допомогти, і казино виплатить мені мій виграш, оскільки після короткої телефонної консультації з юристом я на 100% впевнений, що виграш належить мені. Я хотів передати це в судову палату, щоб розібратися з цим, але це не чеське казино, і, на жаль, сума, яку потрібно відшкодувати, занадто мала, щоб розпочати розслідування... Сподіваюся, у Чеській Республіці все ще існує справедливість..... Заздалегідь дякую і бажаю всій вашій команді гарного дня

Автоматичний переклад.

У мене велика проблема зі зняттям коштів у казино Casinia. Я пройшов всі перевірки і вже місяць чекаю виведення коштів. Вони завжди відповідають, що вони зайняті та стараються. Мене це справді турбує, оскільки сказано, що всі зняття було оброблено протягом трьох днів. Я грав у такі ігри казино, як Le Bandit Sugar Rush тощо. Мені цікаво, що я можу з цим зробити.

Автоматичний переклад.

Я бачу, що я не єдиний, хто має проблеми з цим казино, хтось дійсно повинен втрутитися і щось зробити з цим казино, неймовірно грубо приймати гроші з будь-якого рахунку, а потім, коли комусь вдається виграти, грубо відмовлятися від виграшу та не виплачувати гроші.!!!!

Автоматичний переклад.

Привіт, хлопці, мене нудить від того факту, що казино всіх так наїжакує!! Сподіваюся, команда гуру знайде рішення, як це шахрайське казино виплачуватиме нам наші виграші, це hyjenusnus....

Автоматичний переклад.
phmeljak

Ожидание своих средств более месяца это грустно. Жаль что все чаще попадаются такие нечестные казино.

Не дивно, що казино Casinia не виплачує виграші, країна Кюрасао, під якою зареєстроване казино, не обробляє запити з багатьох країн, наприклад, Чехія не підпадає під Gek, тому моє прохання про допомогу було відхилено, і казино Casinia облажається з більшістю гравців, як це...

Автоматичний переклад.

Команда Гуру, ви самі бачите, що ситуація більш ніж серйозна, і вже є достатньо людей, які не отримали свої виграші від цього шахрайського казино, і я прошу вас знайти рішення для всіх тих, хто постраждав, щоб ці гієни могли виплатити всім наші виграші, які по праву належать нам, будь ласка. Дуже дякую

Автоматичний переклад.
Jitus1605

Добрий день, якщо можу порадити по підбору в Casinia, не перекладайте на карту, будете чекати 100 років. Завантажте додаток funid і надішліть гроші через них. Я виграв 140 і виплати приходили справно кожен день і по вихідних, правда після 12,5 приходили.

Автоматичний переклад.

Дякую за інформацію, але мій акаунт перевірили як якийсь шахрайський, але навіть якби не це казино, я б ніколи туди не пішов. З вересня мені винні 167 тисяч.

Автоматичний переклад.

Привіт, велике спасибі за розгляд справи. Я сподіваюся, що ви зможете мені допомогти, і казино виплатить мені мій виграш, оскільки після короткої телефонної консультації з юристом я на 100% впевнений, що виграш належить мені. Я хотів передати це в судову палату, щоб розібратися з цим, але це не чеське казино, і, на жаль, сума, яку потрібно відшкодувати, занадто мала, щоб розпочати розслідування... Сподіваюся, у Чеській Республіці все ще існує справедливість..... Заздалегідь дякую і бажаю всій вашій команді гарного дня

Автоматичний переклад.

Що ж, якщо ви подивитеся на це з іншого боку, на жаль, ви були тим, хто порушив правила, тому я справді не впевнений, чи маєте ви право на ці виграші. 🤷‍♀️

Як сказав Джаро, вам пощастило, що казино погодилося принаймні повернути вам ваш виграш, тож подивимося, як усе піде. Я справді не впевнений, чи можна тут говорити про справедливість.

Автоматичний переклад.

У мене велика проблема зі зняттям коштів у казино Casinia. Я пройшов всі перевірки і вже місяць чекаю виведення коштів. Вони завжди відповідають, що вони зайняті та стараються. Мене це справді турбує, оскільки сказано, що всі зняття було оброблено протягом трьох днів. Я грав у такі ігри казино, як Le Bandit Sugar Rush тощо. Мені цікаво, що я можу з цим зробити.

Автоматичний переклад.

Мені дуже шкода, що вам доводиться так довго чекати на відкликання.

У своїй скарзі ви написали, що звернулися з проханням 16 березня. правильно? Отже, коли саме ви пройшли верифікацію, чи ваш обліковий запис уже був верифікований раніше?

Наша група розгляду скарг обов’язково ретельно розслідує всю справу та спробує зв’язатися з казино.

Автоматичний переклад.

Привіт, хлопці, мене нудить від того факту, що казино всіх так наїжакує!! Сподіваюся, команда гуру знайде рішення, як це шахрайське казино виплачуватиме нам наші виграші, це hyjenusnus....

Автоматичний переклад.

Спробуйте заспокоїтися, будь ласка, і висловлюйтеся краще. На жаль, щоразу, коли гравець порушує правила, настають наслідки.

Ми зробимо все можливе, щоб ваша справа була вирішена найближчим часом.

Автоматичний переклад.

Привіт, чи погодилося казино виплатити виграш? Я правильно це читаю???,

Автоматичний переклад.

Прошу вибачення за вульгарність, але від читання цих відгуків мене справді нудить. Ще раз дякую за вашу допомогу та за вивчення справи, я дуже ціную це. Дякую всій вашій команді

Автоматичний переклад.
phmeljak видалив(-ла) публікацію
1...19 20 2122
Перейти на сторінкуіз 22 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого