ФорумКазиноCasinia Casino - загальне обговорення

Casinia Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

2 р. тому від jrewing
|
10972 переглядів 137 відповідей |
|
1 2 3...7
Додати публікацію
1 рік тому

Так я зрозумів!!!! Я просто дуже розчарований, тому що я завжди дотримуюся всіх правил, і я був дуже щасливий, коли нарешті виграв через 7 місяців

З повагою

Автоматичний переклад.
Jopi13
1 рік тому

Я відчуваю твій гнів! На жаль, я не буду прикидатися, що є справедливий шанс повернути втрачений баланс, поки я не в цьому впевнений. Мені щиро шкода. 🙁

Чекаємо на оновлення. Наразі нічого особливо додати.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт, у кого була затримка виплати виграшу в Casinia? На мій погляд, умови не є правильними, там сказано, що час обробки становить від 1 до 3 робочих днів. Коли я сьогодні запитав, мені сказали терпіти і все в процесі

Автоматичний переклад.
Cafsten2105
6 міс. тому

Привіт!

Не впевнений, чи бачите ви відгуки користувачів, але я все одно додаю до нього посилання 👈.

Це оцінюється як «погане», і багато гравців згадували про не дуже хорошу підтримку та затримки, навіть у відповідях служби підтримки, деякі додавали затримки платежів.

Крім того, було багато скарг щодо затримки платежів, хоча кожна була закрита як вирішена. Це дуже хороший знак.

Я б не сказав, що їхні положення та умови неправильні, але іноді, особливо під час першого виведення коштів, у вас можуть виникнути затримки, спричинені в основному процесом перевірки.

Я не можу зрозуміти, як довго ви чекали або чи успішно ви виходили з цього казино раніше, чи можете ви допомогти мені з цим?

Так чи інакше, я думаю, що наразі ви не можете зробити багато, тому, враховуючи високий індекс безпеки, який має це казино, я переконаний, що зрештою ви отримаєте свої гроші.

До речі, який варіант оплати ви обрали?


Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Доброго ранку 05.10.2024 р. Я грав у казино Casinia....у гру Puddy's Mega.....зі ставками по два євро із залишком 12,39......Я влучив у мега гніздо цієї гри, як тільки я вирівняв його по центру, все було заблоковано.....і навіть зараз я не можу увійти в систему, тоді як в інших іграх все добре......я відразу повідомив про все в чаті та електронною поштою ......вони беруть це довго, кожен день вимагають у мене нові речі, останній раз у мене попросили заставу, яку я вніс.....але якби у мене не було грошей як я міг грати.....у будь-якому випадку я не знаю, скільки разів я писав і переписував свою проблему. ....останній ідентифікатор гри дата час ставка баланс......Я все записав і надіслав скріншоти всього.......після багатьох операторів останній каже мені, що все було б вирішено через 24 години, якби цього не сталося. Я зв’язався з ними знову, і я так і зробив.... Я зробив інші депозити, щоб перевірити, чи можна його розблокувати, але нічого. У тій грі помилка не зникає, але в інших іграх я заходжу й граю спокійно.... все, чого слід уникати, впізнай мене, цитата там.... Я отримав мега-джек, найбільший виграш у цій грі.... Я точно не знаю, тому що в той момент, коли я його вдарив, megajack блокується, і з’являється вікно з помилкою 211.. ..Я більше не знаю, що робити......це справді шахрайство... ....ви повинні втрутитися.....У мене є всі скріншоти плюс чат від оператора, який сказав мені чекати 24 години... ..минув час... Я продовжую писати, але відповідь завжди одне й те саме, вони запитують мене щоразу ставка ID день гра ставка час......навіть депозит, який я зробив....то що ще

Змінено автором 4 міс. тому
Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Якщо можливо, я також надішлю вам усі скріншоти

Автоматичний переклад.
EFISIA
4 міс. тому

Мені дуже шкода, що вам доводиться переживати таку ситуацію, і ви вчинили правильно, надіславши скаргу сюди нашій команді. Я впевнений, що вони зроблять усе можливе, щоб допомогти вам її вирішити.

Будь ласка, надішліть будь-які відповідні знімки екрана та інформацію нашій команді зі скарг, якщо це необхідно. Вони обов’язково попросять їх, коли прийде час.

Я сподіваюся, що вашу справу буде вирішено з найкращим можливим результатом. Якщо у вас є якісь оновлення, напишіть нам.

Автоматичний переклад.
Romi
4 міс. тому

Дякую, Ромі за твою відповідь....сьогодні вранці я знову намагаюся увійти в гру, вікно з помилкою більше не з’являється, але воно не дозволяє мені увійти, мене повертає прямо в основну частину казино..... як я можу надіслати вам screeskot.. .......сьогодні вранці я відповів у казино, але завжди з відповіддю, що вони намагаються вирішити, і вони обов'язково надішлють мені, що вони не стикалися з жодними проблемами, і вони не впізнаю мої виграші......у мене також є всі чати оператора, який написав мені, що все вирішиться протягом 24 годин, чого не сталося.......шкода ......

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я надіслав їх електронною поштою, і вони прийшли

Автоматичний переклад.
Romi
4 міс. тому

file

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

file

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

file

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

file

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

file

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

file

Автоматичний переклад.
EFISIA
4 міс. тому

Дуже дякую за ваші публікації та скріншоти. Але не обов'язково публікувати їх тут, на форумі. Як я писав у своєму попередньому дописі, наша команда розгляду скарг вимагатиме будь-яких доказів у вашій скарзі, якщо вони потрібні. На жаль, ми, тут, на форумі, не розглядаємо скарги і не можемо ними будь-яким чином скористатися.

Вам просто потрібно дочекатися, поки Крістіна зв’яжеться з вами, і подивитися, як піде вирішення вашої справи. Запасіться терпінням і, якщо у вас є якісь оновлення, зверніться.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Дякую, вибачте.....і це правда щодо скріншотів......але я не знав, як їх надіслати....Мені дуже шкода......

Автоматичний переклад.
EFISIA
4 міс. тому

Нічого страшного, це справді добре, що ви готові співпрацювати, і якщо наша група розгляду скарг попросить ці знімки екрана, ви тепер знатимете, як їх надіслати.😉

Ви випадково отримали якісь новини з казино?

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Доброго ранку, Ромі, я також написав йому сьогодні вранці по електронній пошті......оскільки зараз вони надсилають мені 100% депозитні акції.....Я написав йому, що поки моя справа не буде вирішена, я більше не робитиму депозити та ігри. .....мені не відповідають....прикро.......це справжня афера......пишу переписую але нічого не відповідають ......вони завжди запитують мене про те саме....вчора вранці мені спочатку сказали, що це буде оцінювати відділ....потім технічний офіс....вони вже не знають, що триматися....Я просто знаю, що зараз я йду в гру, щоб спробувати. ...помилка 211 більше не з'являється, але я не входжу в гру, мене відразу повертає на домашню сторінку казино......Я дуже розчарований, таке казино має закритися, це не серйозно. ....тепер я спробую нове їм написати....я з ними марную час

Автоматичний переклад.
EFISIA
4 міс. тому

Я вважаю, що рекламні акції, які вони надсилають, є свого роду автоматичними електронними листами, які вони надсилають усім. Не турбуйтеся про них.

Все, що тобі зараз потрібно зробити, це терпіти, хоча я знаю, що це не так легко. Це дійсно може бути якась технічна помилка, і вона легко може бути з боку постачальника ігор, а не казино. Їм обов’язково потрібно провести розслідування, і це може зайняти деякий час. Наша група розгляду скарг уже працює над вашою справою та зробить усе можливе, щоб вирішити її з найкращим результатом.


Автоматичний переклад.
1 2 3...7
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.