ГоловнаФорумКазиноCasinia Casino - загальне обговорення

Casinia Casino - загальне обговорення (Сторінка 17)

 від jrewing
|
39 734 переглядів 359 відповідей |
|
1...16 17 1819
simoneau703

Я дуже радий, що зміг вам трохи допомогти. Я вважаю, що це має бути складна ситуація, тож якщо у вас виникають проблеми з інструментами або ви хочете поговорити, я можу піти за вами до відповідального відділу. Або ви можете знайти там інших людей. не переживай

Що стосується відшкодування, і тут я збираюся трохи повторитися, якщо казино не відповідає на запит про самовиключення, а також якщо гравець вказав причину виключення, чітко назвавши залежність або примус, я б розраховувати на позитивний результат. Однак це дуже загально.

З іншого боку, скарга буде зосереджена на поясненні навіть деталей.

Однак процес зазвичай потребує деякого часу, тому поспішати не варто. 🙂

Змінено автором
Автоматичний переклад.

Мій улюблений слот щойно виплатив величезну суму! Ніколи так не щастило.

Автоматичний переклад.

Я не можу вибрати між ігровими автоматами чи живими іграми для кращих виплат. Який у вас досвід роботи з ними?


Автоматичний переклад.

Привіт, 30 грудня 2024 року я виграв джекпот у Casinia, я зробив 3 зняття в наступні дні по 500 євро кожен (максимально можливий, за їхніми словами). У мене залишилося зняти більше 20 000 євро, але у мене погане передчуття, станом на сьогодні, 13.01.25, вони ще нічого мені не нарахували... і вони надсилають мені лише передбачені повідомлення.

Хтось добре отримав зняття?

Автоматичний переклад.
Thiel35

га!!!!!!!

Автоматичний переклад.

Привіт, 30 грудня 2024 року я виграв джекпот у Casinia, я зробив 3 зняття в наступні дні по 500 євро кожен (максимально можливий, за їхніми словами). У мене залишилося зняти більше 20 000 євро, але у мене погане передчуття, станом на сьогодні, 13.01.25, вони ще нічого мені не нарахували... і вони надсилають мені лише передбачені повідомлення.

Хтось добре отримав зняття?

Автоматичний переклад.

І чи ваш обліковий запис там повністю підтверджено?

Я раджу вам подати скаргу тут, щоб наша команда могла розслідувати, що відбувається. Звичайно, без будь-якої інформації пройшло багато часу.

як ти думаєш Ось посилання , де ви можете це зробити.

Сподіваюся, скоро все пояснять.

Автоматичний переклад.
Romi

Повністю перевірено.

Але вони надсилають мені лише автоматичні повідомлення і нічого для мене не вирішують.

Автоматичний переклад.

Жива підтримка




Жива підтримка

Обслуговування клієнтів



привіт

Чат почався


Чи можете ви перевірити мої зняття? Вони все ще розглядаються...

Олександра приєдналася до чату

Олександра

Привіт! Я Олександра, і я вітаю вас у нашій службі підтримки клієнтів. Сьогодні я тобі допоможу! Показати оригінал

Будь ласка, зверніть увагу, що ви зараз підключені до нашої італійської служби підтримки клієнтів.

Однак наш чат використовує автоматичний режим перекладу, тож не соромтеся й надалі використовувати свою мову!

Зауважте, що можуть виникати деякі помилки перекладу, але ми сподіваємося, що ця функція дозволить нам допомогти вам якнайкраще. Показати оригінал

Будь ласка, зачекайте мене онлайн, поки я перевірю ваш обліковий запис, дякую. Показати оригінал

Дякуємо за очікування.


Ми шкодуємо про затримку.


Нагадуємо, що ми працюємо в різних країнах у режимі реального часу та в різних часових поясах по всьому світу, що робить наші відділи, у тому числі фінансовий, дуже зайнятими 24/7.


Ми працюємо в міжнародних, а не в національних платіжних мережах і банківських системах, що може подовжити час переказу грошей.


У будь-якому випадку, як я вам пояснював, ваш запит на відкликання було належним чином оброблено відділом наступного дня після вашого запиту, і я надіслав нагадування до вашої справи.


Чи можу я ще щось зробити для неї? Покажи оригінал

Оскільки ми не отримали від нього відповіді, ми припинили розмову. Але не хвилюйтеся, якщо вам потрібна наша допомога, не соромтеся знову зв’язатися з нами через чат або електронною поштою. Бажаємо вам веселощів і чудового вечора. Покажіть оригінал

Оцініть цей чат

Олександра покинула чат

Чат закінчено




Змінено автором
Автоматичний переклад.
juancpb

Зрозумійте.

Тому ви зробили правильно, подавши скаргу . Просто оновіть його, коли це можливо, щоб почати належне розслідування.

Автоматичний переклад.
Romi

Ну, наразі я вже маю гроші від трьох відшкодувань (1500 євро).

Здається, скарга спрацювала, дякую. Побачимо, чи пощастить нам більше.

Автоматичний переклад.
juancpb

Це справді чудова новина. Я сподіваюся, що вони продовжать це робити.

Ми будемо тут, щоб отримати будь-які оновлення від вас.

Автоматичний переклад.

Вчора близько 8 ранку я отримав електронний лист із повідомленням про те, що мої 300 євро знято. Однак на мій рахунок не надійшло. Сьогодні я отримав той самий електронний лист щодо подальшого зняття 100 євро, які були негайно зараховані на мій банківський рахунок. Я зв’язався зі службою підтримки, яка надала мені автоматичні відповіді, але вони навіть не відповідають електронною поштою. Я прошу допомоги, щоб вирішити цю ситуацію, оскільки мені не вистачає 300 євро, які не були виграні за допомогою бонусних грошей або безкоштовних обертань.

Автоматичний переклад.
Ccfhe

Привіт, хоч це і досить дивно, я б точно спробував набратися терпіння і почекати. Якщо зняття було успішним, ви, ймовірно, отримаєте гроші, тому я б не хвилювався відразу. Іноді потрібно просто почекати і не думати про найгірше. Я знаю, що автоматичні відповіді не дають вам спокою, але я сподіваюся, що все вийде.

Якщо ні, у вас є відкрита скарга , і ми спробуємо вам допомогти.

Отже. Буду чекати, якщо щось зміниться. 🙂

Автоматичний переклад.

Привіт усім,

Пару місяців тому я написав на цьому форумі, щоб повідомити, що мої зняті кошти з Casinia не були перераховані. Через кілька днів після написання на цьому форумі депозити з'явилися в моєму акаунті.

Тиждень тому я повернувся, щоб пограти з ними, і знову зняв гроші. Наступного дня зі мною зв’язався продавець Casinia, щоб запропонувати мені акції, бонуси та інші речі. Він також сказав мені, що я можу запитати його про все, що стосується зняття коштів. Що ж, я подав запит на зняття 270 євро в четвер, 6 числа, а сьогодні, у понеділок, 10 числа, я вже маю їх на своєму рахунку.

Я не знаю, чи контактували інші користувачі тут із торговим представником Casinia.


Автоматичний переклад.
jolgelsgarcia

Привіт, цікава ситуація, якщо можна так сказати.

Подивимося, чи контактував ще хтось із торговим представником. Звучить як такий собі менеджер із обслуговування клієнтів.

Автоматичний переклад.
Radka

точно! З тих пір, як він зв’язався зі мною, усі зняття були дуже швидкими. Не знаю, чи випадково вони обирають клієнтів, але, мабуть, мені пощастило.

Автоматичний переклад.
jolgelsgarcia

О, просто вау, я думаю. 😀

Мати його номер було б золота. Дякуємо, що додали позитивний імпульс у цю тему. Я з нетерпінням чекаю, чи ще комусь так пощастить.

Я радий, що ти був, звичайно!


Автоматичний переклад.

Вчора я виграв велику суму грошей, 40 000 євро з 500 євро на день, це буде довго виводити гроші... сподіваюся, що скоро їх отримаю.

Автоматичний переклад.
Anonymized796

Вітаю.

Так, я бачу, що ліміт становить 7000 євро на місяць, тож вам обов’язково потрібно запастися терпінням.

Ваш обліковий запис там уже підтверджено?

Будь ласка, тримайте нас в курсі, як це відбувається.

Автоматичний переклад.
Romi

Ні, мій обліковий запис ще не підтверджено, сподіваюся, це не проблема! Наразі чекають 2*500 євро

Автоматичний переклад.
1...16 17 1819
Перейти на сторінкуіз 19 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.