ГоловнаФорумКазиноCasinia Casino - загальне обговорення

Casinia Casino - загальне обговорення (Сторінка 17)

2 р. тому від jrewing
|
26 777 переглядів 321 відповідей |
|
1...16 17
3 дн. тому

Дуже дякую, я дуже ціную це. Я обов’язково зроблю це негайно та прийму підтримку від betblocker. Чи є спосіб відшкодувати втрачені гроші після кількох запитів на блокування? З повагою

Автоматичний переклад.
simoneau703
3 дн. тому

Я дуже радий, що зміг вам трохи допомогти. Я вважаю, що це має бути складна ситуація, тож якщо у вас виникають проблеми з інструментами або ви хочете поговорити, я можу піти за вами до відповідального відділу. Або ви можете знайти там інших людей. не переживай

Що стосується відшкодування, і тут я збираюся трохи повторитися, якщо казино не відповідає на запит про самовиключення, а також якщо гравець вказав причину виключення, чітко назвавши залежність або примус, я б розраховувати на позитивний результат. Однак це дуже загально.

З іншого боку, скарга буде зосереджена на поясненні навіть деталей.

Однак процес зазвичай потребує деякого часу, тому поспішати не варто. 🙂

Змінено автором 3 дн. тому
Автоматичний переклад.
23 год. тому

Мій улюблений слот щойно виплатив величезну суму! Ніколи так не щастило.

Автоматичний переклад.
6 год. тому

Я не можу вибрати між ігровими автоматами чи живими іграми для кращих виплат. Який у вас досвід роботи з ними?


Автоматичний переклад.
1...16 17
Перейти на сторінкуіз 17 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого