ГоловнаФорумКазиноCasinia Casino - загальне обговорення

Casinia Casino - загальне обговорення (Сторінка 16)

 від jrewing
|
49 997 переглядів 429 відповідей |
|
1...15 16 17...22

Вони продовжують брехати гравцям. Я вже чекаю ще 8 днів на зняття. У чаті говорять одну і ту ж неправду.

Автоматичний переклад.
jorgeramonhh

Я проходжу через те саме. Ще чекаю виведення 10 днів з тією самою причиною, що затримка.

Автоматичний переклад.

привіт, ні, мій обліковий запис не підтверджено, тому що вони сказали, що це випадково, кому потрібно зробити KIC, так, це не так, але якщо я не отримаю свої гроші та року, я подам скаргу.

Автоматичний переклад.

Тоді гаразд. Будь ласка, повідомляйте нам про будь-які оновлення.

Автоматичний переклад.

Прикро те, через що я проходжу, правда в тому, що я сповнений люті та розчарування. Я не знаю, що робити, щоб змусити Casinia вирішити цю проблему замість мене. Я хотів би знати, чи є у вас інформація про те, куди я можу піти тут, в Іспанії, щоб подати офіційну скаргу. Це занадто для мене, щоб пройти через Casinia.

Автоматичний переклад.

Мені дуже шкода, що казино не відповіло на нашу команду зі скарг.

Я вважаю, що вам обов’язково слід спробувати зв’язатися з органом ліцензування.

Будь ласка, повідомте нам, якщо ви отримаєте будь-яку нову інформацію.

Автоматичний переклад.

Вони продовжують брехати гравцям. Я вже чекаю ще 8 днів на зняття. У чаті говорять одну і ту ж неправду.

Автоматичний переклад.

Чи можу я запитати, скільки вилучень ви ще чекаєте?

Автоматичний переклад.

Вони виплачують мені 3 зняття вчора через 10 днів, і тепер я буду чекати ще 3

Автоматичний переклад.

Хлопці завжди роблять усе можливе, щоб вкрасти ваші гроші. Я виграв 700 євро на турнірі, і вони мені їх не віддають. У мене є скріншоти та розмови. Тримайтеся подалі від цього казино.

Автоматичний переклад.

file , це

Автоматичний переклад.

file і це

Автоматичний переклад.
antorall

Принаймні вони заплатили, я все одно не отримав своїх грошей

Автоматичний переклад.

Я радий спробувати удачу в казино Casinia і подивитися, що воно може запропонувати. Я сподіваюся на чудовий досвід і дуже хотів би виграти. У вас є поради чи відгуки, які допоможуть мені почати?

Автоматичний переклад.

Хлопці завжди роблять усе можливе, щоб вкрасти ваші гроші. Я виграв 700 євро на турнірі, і вони мені їх не віддають. У мене є скріншоти та розмови. Тримайтеся подалі від цього казино.

Автоматичний переклад.

Привіт!

Приємно чути, що казино все-таки платить.

Що стосується турнірів, то в чому проблема? Мені справді знадобляться деякі підказки. дякую

Автоматичний переклад.
Radka

Доброго ранку, щодо турніру, вчора я виграв 700 євро. Я щойно посів 13-е місце, оскільки надіслав скріншоти. Проблема в тому, що вони мені не зараховують гроші.

Автоматичний переклад.

Я радий спробувати удачу в казино Casinia і подивитися, що воно може запропонувати. Я сподіваюся на чудовий досвід і дуже хотів би виграти. У вас є поради чи відгуки, які допоможуть мені почати?

Автоматичний переклад.

Привіт, ніхто не скаже тобі, в якому казино ти збираєшся виграти великий виграш. Сподіваюся, це цілком очевидно. Вважайте, що азартні ігри – це лише програші. 🙂 Я просто не можу зрозуміти, як ваша публікація поєдналася з поточними затримками виплат, які ми обговорювали. Вас не турбують затримки? Це вражає!

У будь-якому випадку, не соромтеся переглядати розділ казино, щоб зробити свій добре поінформований вибір 👈

Автоматичний переклад.

Доброго ранку, щодо турніру, вчора я виграв 700 євро. Я щойно посів 13-е місце, оскільки надіслав скріншоти. Проблема в тому, що вони мені не зараховують гроші.

Автоматичний переклад.

А що вони вам сказали, чому не хочуть зараховувати гроші з турніру? Ви можете сказати причину? Скільки ви чекаєте грошей?

Автоматичний переклад.

Чи можете ви поділитися своїм досвідом у Casinia Casino, щоб я не хвилювався, якщо це виграш у реальному часі?

Автоматичний переклад.
magicalpine

Привіт, я думаю, що ви можете багато прочитати від гравців, які писали в цій темі, або переглянути відгуки чи скарги користувачів, де також є реальні враження від гравців.

Виходячи з цього, ви можете вирішити для себе, чи будете ви грати в цьому казино чи ні.

що ти кажеш

Автоматичний переклад.

Привіт..

Я тричі в різні дні просив казино про самовиключення, починаючи з середини листопада, оскільки я не тримаю себе під контролем і програв багато грошей. Я терпляче чекав, але нічого не відбувалося, я проковзував усе глибше й глибше й втрачав усе більше й більше грошей. Це неприйнятно, якщо ви просите, щоб вас заблокували, тому що ви не тримаєте себе під контролем, а положення та умови рекламують, що це станеться щонайпізніше протягом 24 годин. Я втратив тисячі євро, мій рахунок досі не заблоковано, і, на жаль, я програв усі свої гроші. Це залежність, я це розумію, але як казино ви зобов’язані підтримувати своїх гравців, які платять багато в такому випадку. Я прошу провести перевірку, у мене є всі докази. Я написав у службу підтримки Casinia та на dpo.casinia, але вони мені зовсім не допомогли. Я з повагою прошу повернути втрачені гроші та негайно заблокувати мій обліковий запис.

Дженіс Ліма

Автоматичний переклад.
simoneau703

Привіт Дженіс.

Я бачив вашу щойно подану скаргу, і це був найкращий крок, який ви могли зробити. Наша команда експертів докладе всіх зусиль, щоб розслідувати це питання. Ми вважаємо, що як тільки будь-який гравець просить самовиключення через залежність від азартних ігор, казино має вжити негайних заходів і закрити рахунок без непотрібних затримок. Це, безсумнівно, буде найактуальнішим питанням у скарзі, і добре, що у вас під рукою є докази.

У такій ситуації, можливо, ви захочете використати наш відповідальний розділ; його було створено для гравців, яким може знадобитися брандмауер від казино або яким потрібна допомога: https://casino.guru/problem-gambling

Крім того, не впевнений, чи маєте ви досвід роботи з інструментами виключення; це може допомогти:

У рамках нашої Глобальної ініціативи самовиключення ми співпрацюємо з BetBlocker, зареєстрованою у Великобританії благодійною організацією, яка надає безкоштовні послуги для підтримки людей у ​​всьому світі. Ви можете знайти більше інформації про нашу ініціативу тут (https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative) і про BetBlocker тут (https://betblocker.org/).

BetBlocker швидко та легко встановлюється на кількох пристроях, займаючи лише 2 хвилини. Після встановлення він блокує доступ до понад 84 200 веб-сайтів азартних ігор і тихо працює у фоновому режимі. Послуга може використовуватися анонімно та допомагає окремим особам керувати своїм доступом до азартних ігор безпечно та належним чином, незалежно від того, чи означає це повне обмеження або обмеження доступу в уразливі періоди.

Іншими зручними інструментами є інструмент допомоги при самовиключенні

на випадок, якщо ви також бажаєте обговорити деякі теми про азартні ігри та вважаєте за краще триматися подалі від казино, ця частина форуму також може вас зацікавити: https://casino.guru/forum/responsible-gambling

У будь-якому випадку, я щиро сподіваюся, що наші посередники зможуть вам допомогти.


Автоматичний переклад.

Дуже дякую, я дуже ціную це. Я обов’язково зроблю це негайно та прийму підтримку від betblocker. Чи є спосіб відшкодувати втрачені гроші після кількох запитів на блокування? З повагою

Автоматичний переклад.
1...15 16 17...22
Перейти на сторінкуіз 22 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого