Привіт Дженіс.
Я бачив вашу щойно подану скаргу, і це був найкращий крок, який ви могли зробити. Наша команда експертів докладе всіх зусиль, щоб розслідувати це питання. Ми вважаємо, що як тільки будь-який гравець просить самовиключення через залежність від азартних ігор, казино має вжити негайних заходів і закрити рахунок без непотрібних затримок. Це, безсумнівно, буде найактуальнішим питанням у скарзі, і добре, що у вас під рукою є докази.
У такій ситуації, можливо, ви захочете використати наш відповідальний розділ; його було створено для гравців, яким може знадобитися брандмауер від казино або яким потрібна допомога: https://casino.guru/problem-gambling
Крім того, не впевнений, чи маєте ви досвід роботи з інструментами виключення; це може допомогти:
У рамках нашої Глобальної ініціативи самовиключення ми співпрацюємо з BetBlocker, зареєстрованою у Великобританії благодійною організацією, яка надає безкоштовні послуги для підтримки людей у всьому світі. Ви можете знайти більше інформації про нашу ініціативу тут (https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative) і про BetBlocker тут (https://betblocker.org/).
BetBlocker швидко та легко встановлюється на кількох пристроях, займаючи лише 2 хвилини. Після встановлення він блокує доступ до понад 84 200 веб-сайтів азартних ігор і тихо працює у фоновому режимі. Послуга може використовуватися анонімно та допомагає окремим особам керувати своїм доступом до азартних ігор безпечно та належним чином, незалежно від того, чи означає це повне обмеження або обмеження доступу в уразливі періоди.
Іншими зручними інструментами є інструмент допомоги при самовиключенні
на випадок, якщо ви також бажаєте обговорити деякі теми про азартні ігри та вважаєте за краще триматися подалі від казино, ця частина форуму також може вас зацікавити: https://casino.guru/forum/responsible-gambling
У будь-якому випадку, я щиро сподіваюся, що наші посередники зможуть вам допомогти.
Hello Janice.
I saw your freshly submitted complaint, which was the best step you could take. Our team of experts will do their best to investigate the matter. We believe that once any player asks for self-exclusion due to gambling addiction, the casino should take immediate action and close the account without unnecessary delays. This will surely be the most pressing matter in the complaint, and it's great you have evidence at hand.
In such a situation, perhaps you would like to put our responsible section to use; it has been created for players who may need a firewall from casinos or seek help: https://casino.guru/problem-gambling
Additionally, not sure whether you have any experiences with exclusion tools; this could help:
As part of our Global Self-Exclusion Initiative, we've partnered with BetBlocker, a UK-registered charity providing a free service to support people worldwide. You can find more information about our initiative here (https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative) and about BetBlocker here (https://betblocker.org/).
BetBlocker is quick and easy to install on multiple devices, taking just 2 minutes. Once installed, it blocks access to over 84,200 gambling websites and runs quietly in the background. The service can be used anonymously and helps individuals manage their access to gambling safely and appropriately, whether that means complete restriction or limiting access during vulnerable periods.
The other handy tools is the Self-Exclusion Assistance Tool
just in case you would also like to discuss some topics about problem gambling and prefer to stay out of casinos, this part of the forum may catch your interest too: https://casino.guru/forum/responsible-gambling
In any case, I truly hope our mediators will be able to help you.
Автоматичний переклад.