ГоловнаФорумКазиноCasinia Casino - загальне обговорення

Casinia Casino - загальне обговорення (Сторінка 15)

 від jrewing
|
39 213 переглядів 355 відповідей |
|
1...14 15 16...18
Jaro

Привіт Яро, якщо в понеділок не буде новин, я думаю, що я подам скаргу. З повагою.

Автоматичний переклад.
mimifalcaommg

І ми будемо тут, щоб допомогти вам у цьому! Я бажаю вам удачі, щоб вам не довелося зрештою заправляти його. 🤞🍀

Автоматичний переклад.
Radka

Я вже подав скаргу. Сподіваюся, ви можете мені допомогти. Якщо вам щось знадобиться, дайте мені знати. З повагою.

Автоматичний переклад.

Я вже подав скаргу. Сподіваюся, ви можете мені допомогти. Якщо вам щось знадобиться, дайте мені знати. З повагою.

Автоматичний переклад.

Команда напевно нас про щось попросить, тому зосередьтеся переважно на скарзі та відповідайте на запитання.

Не соромтеся ділитися деякими речами з нами на форумі, але ми, адміністратори, не розглядаємо скарги.

Тож якщо щось перше, що ви пишете, це скарга.

Я сподіваюся, що це все вирішиться добре.😉

Автоматичний переклад.
Jaro

Привіт, Яро, я вже надіслав тобі інформацію, яку ти просив учора вранці. Ви досі мені не відповіли, я так розумію, що у вас багато роботи.

Казино робить те саме щодня, і я досі не отримав жодних коштів. З повагою.

Автоматичний переклад.
mimifalcaommg

Привіт! Вибачте, але, можливо, ви можете розглянути запит, який вам надіслала Крістіна:

«Через збільшення кількості скарг у цю пору року ми люб’язно просимо вас проявити терпіння в очікуванні наших відповідей. Ми прагнемо опублікувати кожну скаргу протягом 48 годин після надсилання, але залишаємо до 7 днів для відповіді на будь-які наступні коментарі. Крім того, майте на увазі, що може знадобитися трохи більше часу, перш ніж ваша скарга буде призначена вирішувачу, оскільки наразі ми обробляємо понад 900 скарг.

Ми дуже вдячні за ваше розуміння. Бажаємо вам чудових відпусток, і ми зв’яжемося з вами якнайшвидше».


Будь ласка, не очікуйте, що особи, які займаються обробкою скарг, відповідуть вам так само, як ми, адміністратори, тут, на форумі. 🙏

Можливо, у вас є що-небудь нове додати, щоб обговорити на форумі?

Автоматичний переклад.

Я щойно отримав 3 платежі. Одночасно. Дуже дякую. З повагою.

Автоматичний переклад.
mimifalcaommg

Я рада, Мімі! Це займає дуже багато часу, щоб заплатити, але з великим терпінням вони прибувають!! Насолоджуйтесь Різдвом хе-хе-хе

Автоматичний переклад.

Ну, дивіться, тепер у мене інша проблема. Вони зламали мої облікові записи Google і Facebook і скасували всі мої зняття з казино. Вони вже витратили всі мої гроші. Гроші зросли до 5000 євро, які я не зміг зняти. Я залишаю вам кілька скріншотів. Я не знаю, як ти думаєш?

filefilefilefilefile

Автоматичний переклад.

Я щойно отримав 3 платежі. Одночасно. Дуже дякую. З повагою.

Автоматичний переклад.

Це чудова новина, нарешті щось позитивне. Чекання того варте, і, як я вже сказав, у казино, ймовірно, є довший термін для виведення коштів на основі того, що писали інші гравці в минулому.

У будь-якому випадку, ви думаєте, що переїдете кудись після цього досвіду?😉🎉

Автоматичний переклад.

Ну, дивіться, тепер у мене інша проблема. Вони зламали мої облікові записи Google і Facebook і скасували всі мої зняття з казино. Вони вже витратили всі мої гроші. Гроші зросли до 5000 євро, які я не зміг зняти. Я залишаю вам кілька скріншотів. Я не знаю, як ти думаєш?

filefilefilefilefile

Автоматичний переклад.

Ви кажете, що у вас проблема, ви подали скаргу, але не відповіли на запитання Томаша. Якщо вам потрібна допомога, найкраще зробити це якнайшвидше, тому що без неї він не зрушиться з місця і буде неможливим. Чи можете ви зробити це , натиснувши на це посилання ?

Крім того, яка у вас гарантія того, що вас зламало казино? За 500 євро, я не думаю, що це те, що вони дійсно повинні робити.

Автоматичний переклад.

Привіт, я подав запит на зняття коштів 12 грудня, але я все ще не отримав свої гроші...

Автоматичний переклад.

Це конкретне казино займає близько 10 днів для всіх вилучень, які я просив. Лежать близько 3 робочих днів.

Автоматичний переклад.

Гаразд

Автоматичний переклад.
antorall

Це жарт

Автоматичний переклад.

Привіт, я подав запит на зняття коштів 12 грудня, але я все ще не отримав свої гроші...

Автоматичний переклад.

Чи можу я запитати, чи ваш обліковий запис повністю підтверджено в цьому казино?

Якщо ви бачите, що це нікуди не йде, і ви все ще не отримали свої гроші, будь ласка, надішліть скаргу на нашому сайті, щоб наша команда могла дослідити справу.

Ось вам посилання .

Ви підете на це?

Автоматичний переклад.

Це конкретне казино займає близько 10 днів для всіх вилучень, які я просив. Лежать близько 3 робочих днів.

Автоматичний переклад.

Дякуємо за цю інформацію, і я сподіваюся, що ваша скарга буде незабаром вирішена, і ви отримаєте всю суму.

Будь ласка, тримайте нас в курсі.🙏

Автоматичний переклад.
Romi

привіт, ні, мій обліковий запис не підтверджено, тому що вони сказали, що це випадково, кому потрібно зробити KIC, так, це не так, але якщо я не отримаю свої гроші та року, я подам скаргу.

Автоматичний переклад.

Прикро те, через що я проходжу, правда в тому, що я сповнений люті та розчарування. Я не знаю, що робити, щоб змусити Casinia вирішити цю проблему замість мене. Я хотів би знати, чи є у вас інформація про те, куди я можу піти тут, в Іспанії, щоб подати офіційну скаргу. Це занадто для мене, щоб пройти через Casinia.

Автоматичний переклад.

Вони не запитували у мене KYC чи щось інше. Я зняв кілька разів, але зараз я вже чекаю 10 днів, поки вони зарахують гроші. Вони брешуть гравцям про те, чому вони зволікають. Усі отримують однакову відповідь.

Автоматичний переклад.
1...14 15 16...18
Перейти на сторінкуіз 18 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого