Привіт! Вибачте, але, можливо, ви можете розглянути запит, який вам надіслала Крістіна:
«Через збільшення кількості скарг у цю пору року ми люб’язно просимо вас проявити терпіння в очікуванні наших відповідей. Ми прагнемо опублікувати кожну скаргу протягом 48 годин після надсилання, але залишаємо до 7 днів для відповіді на будь-які наступні коментарі. Крім того, майте на увазі, що може знадобитися трохи більше часу, перш ніж ваша скарга буде призначена вирішувачу, оскільки наразі ми обробляємо понад 900 скарг.
Ми дуже вдячні за ваше розуміння. Бажаємо вам чудових відпусток, і ми зв’яжемося з вами якнайшвидше».
Будь ласка, не очікуйте, що особи, які займаються обробкою скарг, відповідуть вам так само, як ми, адміністратори, тут, на форумі. 🙏
Можливо, у вас є що-небудь нове додати, щоб обговорити на форумі?
Hi there! I'm sorry, but perhaps you can consider the request Kristina sent you:
"Due to the increased volume of complaints during this time of year, we kindly request your patience while awaiting our responses. We aim to publish each complaint within 48 hours of submission but reserve up to 7 days to reply to any subsequent comments. Additionally, please be aware that it might take a bit longer for your complaint to be assigned to a resolver, as we are currently managing over 900 complaints.
Your understanding is greatly appreciated. Wishing you a delightful holiday season, and we will get back to you as soon as possible."
Kindly do not expect the complaint handlers to get back to you the same way we administrators do here on the forum. 🙏
Do you perhaps have anything new to add we can discuss on the forum?
Автоматичний переклад.