ГоловнаФорумКазиноCasinia Casino - загальне обговорення

Casinia Casino - загальне обговорення (Сторінка 15)

2 р. тому від jrewing
|
23 245 переглядів 284 відповідей |
|
1...14 15
Jaro
5 дн. тому

Привіт Яро, якщо в понеділок не буде новин, я думаю, що я подам скаргу. З повагою.

Автоматичний переклад.
mimifalcaommg
3 дн. тому

І ми будемо тут, щоб допомогти вам у цьому! Я бажаю вам удачі, щоб вам не довелося зрештою заправляти його. 🤞🍀

Автоматичний переклад.
Radka
2 дн. тому

Я вже подав скаргу. Сподіваюся, ви можете мені допомогти. Якщо вам щось знадобиться, дайте мені знати. З повагою.

Автоматичний переклад.
2 дн. тому

Грати в Joker Cashpot у Casinia Casino було чудовим досвідом! Я зміг постійно вигравати, завдяки чому гра була захоплюючою та корисною. Навігація в інтерфейсі була легкою, і все працювало без проблем. Загалом це був приємний досвід, і я безперечно радий зіграти знову незабаром.

Автоматичний переклад.
2 дн. тому

Я вже подав скаргу. Сподіваюся, ви можете мені допомогти. Якщо вам щось знадобиться, дайте мені знати. З повагою.

Автоматичний переклад.
2 дн. тому

Команда напевно нас про щось попросить, тому зосередьтеся переважно на скарзі та відповідайте на запитання.

Не соромтеся ділитися деякими речами з нами на форумі, але ми, адміністратори, не розглядаємо скарги.

Тож якщо щось перше, що ви пишете, це скарга.

Я сподіваюся, що це все вирішиться добре.😉

Автоматичний переклад.
Jaro
23 год. тому

Привіт, Яро, я вже надіслав тобі інформацію, яку ти просив учора вранці. Ви досі мені не відповіли, я так розумію, що у вас багато роботи.

Казино робить те саме щодня, і я досі не отримав жодних коштів. З повагою.

Автоматичний переклад.
mimifalcaommg
20 год. тому

Привіт! Вибачте, але, можливо, ви можете розглянути запит, який вам надіслала Крістіна:

«Через збільшення кількості скарг у цю пору року ми люб’язно просимо вас проявити терпіння в очікуванні наших відповідей. Ми прагнемо опублікувати кожну скаргу протягом 48 годин після надсилання, але залишаємо до 7 днів для відповіді на будь-які наступні коментарі. Крім того, майте на увазі, що може знадобитися трохи більше часу, перш ніж ваша скарга буде призначена вирішувачу, оскільки наразі ми обробляємо понад 900 скарг.

Ми дуже вдячні за ваше розуміння. Бажаємо вам чудових відпусток, і ми зв’яжемося з вами якнайшвидше».


Будь ласка, не очікуйте, що особи, які займаються обробкою скарг, відповідуть вам так само, як ми, адміністратори, тут, на форумі. 🙏

Можливо, у вас є що-небудь нове додати, щоб обговорити на форумі?

Автоматичний переклад.
1...14 15
Перейти на сторінкуіз 15 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого