1 місяць тому
Тут ви можете обговорити Cashwin Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Cashwin працює з дивними постачальниками платіжних послуг. Коли платежі здійснюються за допомогою картки Mastercard, у виписці з рахунку з’являється напис «Іграшки для дорослих». Велика брехня, я б сказав. Можливо, відмивання грошей? Оскільки я вже передав це питання Mastercard особисто, я напишу вам тут результат. Ще одна приємна річ про Cashwin полягає в тому, що вони не видаляють обліковий запис. Оскільки я не виграв жодного разу більше року, я попросив остаточно видалити мій обліковий запис електронною поштою та в чаті. На жаль, він заблокований лише на кілька днів, а потім ви можете продовжувати гру. І останнє, але не менш важливе: веб-сайт зависає, поки ви граєте. Іноді з'являються 2 скаттери, гра зупиняється, а після перезапуску скаттери зникають. Я вже подав скаргу в GGL і Mastercard на незаконні онлайн-казино в Німеччині, оскільки Cashwin не входить до списку дозволених казино в Німеччині.
Коли я попросив свого юриста надати мені всі мої дані про депозити та зняття коштів, мені надіслали платежі лише за максимум 6 місяців. Причиною було те, що раніше я не був клієнтом, хоча я грав там 3 роки.
Cashwin works with strange payment service providers. When payments are made with Mastercard, "Adult Couple Toys" appears on account statements. A big lie, I'd say. Perhaps money laundering? Since I've already escalated the matter with Mastercard myself, I'll write to you here what the outcome is. Another nice thing about Cashwin is that they don't delete the account. Since I haven't won a single time in over a year, I requested that my account be deleted permanently via email and live chat. Unfortunately, it is only blocked for a few days and then you can carry on playing. And last but not least, the website freezes while you're playing. Sometimes 2 scatters appear, the game stops, and after you restart, the scatters are gone. I have already filed a complaint with GGL and Mastercard against illegal online casinos in Germany, since Cashwin is not on the list of approved casinos in Germany.
When I asked my lawyer to provide me with all my data on deposits and withdrawals, I was only sent payments for a maximum of 6 months. The reason given was that I was not a customer before, even though I had been playing there for 3 years.
Cashwin arbeitet mit komische Zahlungsdienstleister. Bei Zahlungen mit Mastercard taucht auf Kontoauszüge " Adult Couple Toys " . Ein große Lüge würde ich sagen. Vielleicht Geldwäsche? Da ich schon selber bei Mastercard das schon eskaliert habe, werde ich euch hier schreiben was da raus kommt. Eine andere schöne Sache bei Cashwin ist, die löschen das Account nicht. Da ich seit mehr als 1 Jahr kein einziges Mal mehr da gewonnen habe, habe ich per Mail und live Chat verlangt mein Konto endgültig zu löschen. Wird leider nur für paar Tage gesperrt und danach kann man weiter spielen. Und als letztes die Webseite hängt durchgehen während man spielt. Manchmal kommen 2 Scatter, Spiel bleibt stehen und nach dem Neustart sind die Scatter weg. Ich selber habe schon Anzeige bei der GGL und Mastercard gegen illegalen Onlinecasino in Deutschland gemacht , da Cashwin sich nicht auf der Liste der zugelassenen casinos in Deutschland befindet.
Als ich durch anwaltliche Vorlagen meine Gesamtdaten bezogen auf Ein und Auszahlungen haben wollte , wurde mir nur Zahlungen von max 6 Monate geschickt. Die Begründung war ich war davor kein Kunde obwohl ich schon seit 3 Jahre da spiele.
Досить дивно вибрати такий опис для платежу в банківській виписці. Це точно.
З іншого боку, сьогодні цілком нормально, що казино використовують стороннього постачальника платежів для здійснення платежів.
Це пов’язано з різними обмеженнями, особливо в країні, де існують суворі правила щодо азартних ігор в Інтернеті. Як Німеччина, правда?
Ось чому для всіх гравців завжди краще грати лише в казино з німецькою ліцензією, де вони краще захищені.
Крім того, коли справа доходить до закриття рахунку в якомусь онлайн-казино, зазвичай вони не хочуть втрачати своїх гравців, і це в більшості випадків причина, чому вони не закривають облікові записи назавжди. Це свого роду бізнес-тактика, чи не так?
Кожного разу, коли є вагома причина для закриття рахунку, як залежність від азартних ігор, ми вважаємо, що кожне казино має сприймати це дуже серйозно та закрити рахунок назавжди.
Чи можу я запитати, чому ви подали скаргу? Я насправді не зовсім розумію це, чесно кажучи, тому що ви лише сказали, що хочете закрити рахунок, тому що ви там не виграєте.
Чи не могли б ви це пояснити, щоб ми могли краще зрозуміти?
It is quite strange to chose this description for the payment on the bank statement. That's for sure.
On the other hand, it is quite normal these days that casinos will use some third-party payment provider to complete the payments for them.
It is due to different restrictions, especially in a country where they have strict rules regarding online gambling. Like Germany, right?
That is why it is always better for all the players to only play in casinos with a German license where they are better protected.
Also, when it comes to closing an account at some online casino, usually they do not want to lose their players and that is in most cases the reason why they won't close accounts permanently. It is kind of a business tactic, right?
Whenever there is a valid reason to close the account, as a gambling addiction, we believe that every casino should take it really seriously and close the account permanently.
May I ask the reason you filed a complaint for, though? I actually do not completely understand it, to tell you the truth, because you only said that you wanted to close the account because you were not winning there.
Would it be possible for you to explain it, please, so we can better understand?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.