ФорумКазиноCashiMashi Casino - загальне обговорення

CashiMashi Casino - загальне обговорення

1 рік тому від Anonymized518
|
1204 переглядів 16 відповідей |
|
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити CashiMashi Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Привіт, на жаль, я бачу тут у guru, що гравці з Німеччини приймаються! Відповідно до умов бонусу, це заборонено!!! !



file


дякую, мені сподобається лайк 🙂, щоб покращити мої бали в моєму профілі. Дуже дякую

Автоматичний переклад.
Anonymized518
1 рік тому

Привіт. 🙂

Просто подумайте, чи можливо, що для Німеччини виключені лише бонуси?

Іноді країна не повністю обмежена. Я просто питаю. Ви можете запитати в оператора чату? Це було б цікаво.

Що ти думаєш?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт всім,


Коротке запитання: минулого четверга я створив обліковий запис у Cashimashi, був верифікований у п’ятницю, а на вихідних (п’ятниця – неділя) я надіслав запит на зняття кількох коштів. У їхніх умовах зазначено, що їх буде оброблено протягом 2 робочих днів. Я зв’язався з ними через чат, і тепер вони стверджують, що чекають перевірки постачальника ігор, яка може зайняти до 3 днів, коли я грав лише в живе казино. Я думав, що постачальники ігор займаються виведенням коштів лише тоді, коли ви виграли їхній великий джекпот чи щось таке? Чи траплялося це ще з кимось у казино Cashimashi?


З найкращими побажаннями

Автоматичний переклад.
SecondComingOfDuck
3 міс. тому

Привіт! Якщо казино перевіряє ваші виграші у постачальника, я не бачу в цьому нічого поганого. Особливо, якщо вони скажуть вам приблизний час, який це займе, що, на мою думку, також добре, і що казино спілкується з вами. Наберіться терпіння в цьому випадку, і коли ви отримаєте відповідь від казино, на якому етапі ваші зняття грошей, повідомте нам про це.

Я твердо вірю, що все буде добре і ти зможеш відмовитися. 🙂

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт,


Я повинен сказати, що я досить вражений Cashimashi. Як уже було сказано, я подав запит на зняття коштів із п’ятниці по неділю, і у вівторок вдень я отримав їх на свій рахунок mifinity. Мені навіть сказали, що сьогодні виплатять мої невиконані запити на зняття коштів. Якщо їм це вдасться, я буду справді вражений і обов’язково залишу хороший відгук (хоча це вже звучить як хороший відгук, ха-ха)


Ти мав рацію, Яро, і мені шкода, що я хоч на секунду в них засумнівався!

Автоматичний переклад.
SecondComingOfDuck
3 міс. тому

Я вдячний, що все закінчилося добре.

З приводу того, що ви трохи хвилювалися, не переживайте. Іноді це просто так, і ви нічого не можете вдіяти, але найкраща порада — це завжди терпіти деякий час, тому що з часом все може виправитися, як це сталося у вашому випадку.

У будь-якому випадку, ти збираєшся залишитися в цьому казино? 🙂

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Знову привіт Яро,


Я думаю так. Вони ще не виплатили мою другу партію знятих коштів, але це сталося тому, що я досяг тижневого ліміту, тож це має статися сьогодні чи завтра.


Допоміжний персонал дуже привітний. Ігри хороші, але я все одно граю лише в живі ігри. І щойно вони виплатять, вони одразу з’являться на моєму рахунку, що чудово!

Автоматичний переклад.
SecondComingOfDuck
2 міс. тому

Це добре звучить, і ми щиро цінуємо вашу думку про це казино 🐱‍🏍.

Просто повідомте нас, коли всі ваші зняття завершаться. Про всяк випадок.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я ще не отримав свої зняття, а це означає, що вони не дотримуються своїх власних умов і стверджують, що все ще чекають підтвердження від постачальника ігор, хоча це той самий постачальник ігор, з яким я грав минулого разу. Я також ніколи не чув, щоб інші казино не виплачували, тому що постачальник ігор повинен щось перевірити. Сподіваємося, що незабаром знято гроші. Я буду тримати вас в курсі.

Автоматичний переклад.
SecondComingOfDuck
2 міс. тому

Якщо постачальник ігор щось перевіряє, коли ви виграєте, вам не варто хвилюватися відразу. Якщо ваш ігровий процес пройде всі перевірки, я впевнений, що ви отримаєте свої гроші. Це не є чимось незвичайним для казино, тому постарайтеся набратися терпіння, і коли в казино буде оновлення, вони, ймовірно, дадуть його вам.

Обов'язково дайте нам знати, як це відбувається. Я твердо вірю, що все якнайшвидше закінчиться і ви матимете свої кошти. 👍

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

«Фінанси все ще очікують відгуку про раунд перевірок від постачальника платежів»


Не знаю чому, але добре. Минув тиждень, як я подав запит на зняття коштів, це трохи дратує, але я терплю.

Автоматичний переклад.
SecondComingOfDuck
2 міс. тому

Привіт! На мій погляд, це дещо відрізняється від перевірки постачальника ігор. Це останнє у вас пояснення?

Я б запитав, які перевірки ще тривають і які ви успішно пройшли. Просто щоб знати, чи підходить інформація. 🤷‍♀️

Автоматичний переклад.
Radka
2 міс. тому

Співробітник служби підтримки клієнтів, з яким я розмовляв учора, помилився, як вони сказали сьогодні вдень:


«Наразі є незавершена перевірка виграшу від постачальника гри. На жаль, зараз це може зайняти кілька днів. Виведення коштів буде оброблено, коли ми отримаємо підтвердження виграшу. '


Кілька днів це добре, але запит на зняття коштів надійшов у четвер, 15 числа. Також цілий вечір сьогодні намагався зв’язатися з ними в чаті, але, здається, вони недоступні. Я єдиний у черзі, і після 15 хвилин очікування мені повідомляється: «Зараз немає доступних агентів, які б могли з вами поговорити». Будь-ласка спробуйте пізніше.' Здається, вони всі пішли додому рано.

Змінено автором 2 міс. тому
Автоматичний переклад.
SecondComingOfDuck
2 міс. тому

Або, можливо, їм просто нема чого вам сказати, доки постачальник ігор не поговорить. Хоча це досить груба поведінка,...

Мені дуже шкода, але, на мою думку, нам просто потрібно дочекатися постачальника гри. Сподіваємось, ви пройдете цю перевірку без проблем. 🙏

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт усім, я отримав гроші на вихідних, і тепер я почуваюся трохи дурнем, публікуючи всі ці повідомлення.


Важливо те, що вони заплатили! Дуже щасливий.

Автоматичний переклад.
SecondComingOfDuck
2 міс. тому

Привіт, ми всі дуже раді, що ти отримав свої гроші. Сподіваюся, вам сподобається.

Що стосується ваших коментарів, то, з одного боку, я розумію, якщо гравець знаходиться в такій ситуації і майже ні про що не має інформації. З іншого боку, коли щось перевіряється постачальником, це може зайняти деякий час, і поки це не буде завершено, казино нічого вам сказати. Тому рекомендую запастися терпінням і зберігати холоднокровність в таких випадках.

Проте головне, як ви сказали, що врешті все вирішилося.

Ви все ще збираєтеся грати в цьому казино? 🙂

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого