1 рік тому
Тут ви можете обговорити Captain Jack Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
нарешті виграв і подав усі мої документи, які були затверджені. Я подав запит на зняття коштів 31 жовтня та ще один – першого. Загальна сума склала 5 тис. Коли я запитував про статус, через сім днів було застереження, хоча я пройшов 17 000 і трохи змінив, я мав би отримати лише 114 доларів із цих 5 000. Якщо ви вирішите грати, виберіть також втратити. Шукайте поважні казино, які будуть платити, як slotocash, вони заплатили мені без проблем. Я запитав свої рахунки в них та їхніх дочірніх казино, Captain Jack, який 1-го числа виграв 2000, а в Palance of case 3-го я виграв 844; вони повернули мої виграші на мій рахунок. Тож я можу повторно подати заявку на відкликання? і чекати ще сім днів, щоб отримати схвалення? у мене немає шансу знову грати з цими шахраями. Я засвоїв важкий урок, сподіваюся, що вам не доведеться, побачивши ці відгуки та зробивши ті самі помилки. Як можна давати таку оцінку??????
finally won and submitted all my documents which were approved. I requested a withdrawal on Oct 31 and another on the first. The amounts were 5000 total. When I would ask about the status, after seven days, there was a stipulation, even though I completed my playthrough of 17000 and some change, I was only going to be entitled to 114 dollars of that 5000. If you choose to play, select to lose as well. Look for reputable casinos that will pay like slotocash they paid me without a problem. I requested my accounts with them and their sister casinos, Captain jack which on the 1st, I won 2000, and with Palance of chance, on the 3rd, I won 844; they returned my winnings into my account. So I may resubmit the withdrawal again? and wait another seven days to get approved? not a chance for me to play with these crooks again. I learned a hard lesson hope you won't have to by seeing these reviews and making the same mistakes. How can you give this rating??????
Привіт,
Вибачте за ваш досвід, дозвольте спершу поставити вам кілька запитань. Сподіваюся, ваша відповідь може виявитися дуже корисною.
Чи перевірили ви попередження, яке ми призначили цьому казино про проблеми з бонусами на платформі RTG?
Я маю відчуття, що ви можете стати жертвою цієї проблеми з бонусом, оскільки, як я бачу, ваші виграші були анульовані, ймовірно, через максимальний ліміт виграшу, пов’язаний з якимось бонусом. я правий?
У всякому разі, попередження говорить:
«Це казино працює на платформі Realtime Gaming (RTG), яка відома низкою проблем, пов’язаних із бонусами. Найголовніше, що вам потрібно дотримуватися правил бонусів навіть після виконання вимог щодо ставок . Доки ви не знімете весь свій баланс або баланс падає до нуля, бонус все ще активний. Ви можете мати лише один активний бонус у будь-який час. Якщо ви порушите будь-яке з правил (наприклад, обмежені ігри, максимальна ставка тощо), ви можете втратити всі свої кошти, у тому числі незавершені Дійте з обережністю.
Завжди перевіряйте огляд і пояснення репутації :
Ви також можете виявити, що ми оцінили умови як несправедливі в цілому:
Ми розглядаємо умови кожного казино та шукаємо несправедливі правила, які потенційно можуть бути використані проти гравців. Будь-які положення, які ми вважаємо несправедливими, призводять до зниження рейтингу репутації казино.
Ми прагнемо попередити гравців, перш ніж вони вирішать зробити депозит.
Hello,
I'm sorry for your experience, allow me to ask you a few questions first I hope that your answer may prove quite useful.
Have you checked the warning we assigned to this casino about RTG platform bonus issues?
I have the feeling, that you may be a victim of this bonus issue because as I see it, your winnings were voided probably because of the maximal win limit related to some bonus. Am I correct?
Anyway, the warning says:
"This casino runs on the Realtime Gaming (RTG) platform, which is known for a range of issues related to bonuses. Most importantly, you need to obey the bonus rules even after completing the wagering requirements. Until you withdraw your entire balance or your balance drops to zero, the bonus is still active. You can have only one bonus active at any time. If you break any of the rules (e.g. restricted games, max bet, etc.), you may lose all your funds, including pending withdrawals. Proceed with caution.
Always check the overview and the reputation explained:
You can also find that we rated the terms unfair in general:
We go over the terms and condition of each casino and look for unfair rules that could potentially be used against players. Any clauses we consider to be unfair result in a lower reputation rating for the casino.
We aim to warn players before they decide to deposit.
Привіт,
Я розумію, що це ще один спосіб залишатися в повній безпеці.
Сподіваюся, незабаром ви знайдете більш підходяще казино, ми завжди шукаємо справжні відгуки та досвід.
Hello,
another way to stay completely safe, I see your point.
I hope you'll find a more suitable casino soon, we are always looking for genuine reviews and experiences.
Я зробив два депозити в казино Captain Jack Casino, яке внесено до чорного списку, на жаль, я не проводив належної перевірки перед депозитами через біткойни.
Я не впевнений, чи варто мені подавати скаргу, але це казино справді зіпсоване щодо обслуговування клієнтів і того, як вони справляються з речами.
Вони також рекламують, що 90% виведення біткойнів здійснюється миттєво, що, я можу вам сказати, є відвертою брехнею. Якщо казино може прийняти миттєвий депозит, воно може зробити миттєву виплату. Виплати в найавторитетніших онлайн-казино за лічені хвилини.
Я надсилав документи двічі, мене перевірили відповідно до них, але мій запит на зняття все ще залишається в силі через 4 дні. Це неприйнятно у 2023 році, особливо щодо криптовалюти.
Я ввічливо й ввічливо ставився до служби підтримки клієнтів, але досі ніхто не може назвати мені часові рамки. Більшість просто кажуть, що повторно надішліть документи, інакше ви отримаєте гроші протягом 48 годин. Усі тактики повільної оплати.
Коли я маю подати скаргу?
Дякуємо за будь-які пропозиції
I've made two deposits at Captain Jack Casino which is blacklisted sadly I did not do any due diligence before deposits via bitcoin .
I am not sure if I should file a complaint yet but this casino is truly messed up as far as customer service and the way they handle things.
They also promote 90% of bitcoin withdrawal are done instantly which I can tell you is a blatant lie. If a casino can take a instant deposit they can make an instant payout. Most reputable online casinos payout within minutes .
I've sent documents in twice I've been verified according to them but my withdrawal request is still sitting after 4 days . This is unacceptable in 2023 especially with crypto.
I have been courteous and polite with customer service and still nobody can give me a time frame . Most just say resend documents or you will have the money within 48 hours. All Slow pay tactics .
When should I file a complaint ?
Thanks for any suggestions
Я хотів би із задоволенням повідомити, що після приблизно 10 годин спілкування з 8 різними агентами чату я нарешті отримав можливість поговорити з керівником служби підтримки клієнтів, який прискорив моє зняття, і кошти щойно потрапили в мій гаманець.
Я також хотів би попередити всіх, хто робить депозит тут, що він знаходиться в чорному списку, і отримати виплату було надзвичайно важко.
I would like to happily report that after about 10 hours of speaking with as many as 8 different chat agents I finally was given the opportunity to speak with a Customer Service supervisor who expedited my withdrawal and the funds have just hit my wallet.
I would also caution anybody who deposits here that it is on the blacklist and it was an extremely difficult process to get paid out.
Я збирався запропонувати вам варіант скарги!
Я дуже радий, що вам якось вдалося вирішити проблему самостійно! Я також хочу подякувати вам за те, що ви поділилися зі спільнотою.
Що ти збираєшся робити зараз? Я сподіваюся, що рухаюся вперед. Я б не наважився залишитися, з огляду на обставини. 🙂
I was about to suggest you the complaint option!
I'm so glad you somehow managed to solve the problem on your own! I also like to thank you for sharing with the community.
What do you intend to do now? Moving forward I hope. I would not dare to stay, given the circumstances. 🙂
Я не буду робити депозит у Captain Jack, навіть якщо вони мені заплатили. Причиною є час очікування, щоб отримати гроші, і той факт, що вони відкрито рекламують, що 90% виведення криптовалюти здійснюються миттєво, це була очевидна повільна оплата та ті самі бездарні запитання щодо документів, які вони схвалили двічі. Відсутність спілкування між персоналом і в основному всі виправдання, які я чув протягом 5 днів, поки нарешті не потрапив до менеджера. Також візьміть до відома. Менеджер стягнув з мене 43,70 доларів США як комісію менеджера, що б це не було. 😒. У компанії є ігри, в які я люблю грати, головним чином Cash Bandits 3 . Якщо у вас є якісь пропозиції щодо надійних місць швидкої оплати, де я можу грати, я буду вдячний.
Рейтинг Mt для Капітана Джека був би 1 із 5 лише тому, що вони заплатили мені, але я вклав близько 10-12 годин свого часу в живий чат, здебільшого сперечаючись. Для чого? Я був клієнтом, який платив, а не шукав бонуси.
Тримайтеся подалі від Капітана Джека, якщо вони не зможуть забезпечити краще обслуговування клієнтів і не заберуть комісію підозрілих менеджерів за зняття коштів.
I will not be depositing at Captain Jack even though they did pay me. The reason is a matter of the wait time to get paid and the fact they openly advertise 90% of crypto withdrawal are done instantly it was the obvious slow pay and the same inept questions about documents that they had approved twice. The lack if communication between staff and basically all the excuses I heard for 5 days until I finally got to a manager . Also take note. The manager charged me $43.70 as a managers fee whatever the heck that is. 😒. The company has games I love to play mainly Cash Bandits 3 . If you have any suggestions of reputable fast pay places I can play at I'd surely appreciate it.
Mt rating for Captain Jack would be a 1 of 5 only because they paid me but I invested about 10 to 12 hours of my time in live chat arguing mostly. For what? I was a paying customer not a bonus chaser .
Stay Away from Captain Jack unless they can provide better customer service and take away the suspect managers fee for a withdrawal.
Досить справедливо!
Плата менеджерам? Вибачте, але це просто чудово.
Я спробував знайти Cash Bandits 3 у розділі безкоштовних ігор. Зазвичай це гарна відправна точка, тому що ми намагаємося стежити за казино, які пропонують гру на реальні гроші. На жаль, цього немає.
Я сповістив нашого «майстра гри» Юрая. На даний момент я нічого не можу зробити, боюся. 🙁
Fair enough!
Managers fee? I'm sorry, but that's just outstanding.
I tried to look up Cash Bandits 3in the free games section. Normally it's a good starting point because we try to keep track of casinos that offer the game for real money play. Sadly, this one is missing.
I notified our "game master" Juraj. For the moment, there is nothing much I can do, I'm afraid. 🙁
Радко, чи можу я отримати вашу пораду щодо казино Captain Jack? Я виграв 100 доларів із безкоштовних фішок у розмірі 30 доларів, і я не вагаюся робити депозит і пройти перевірку тут, тому що виникла проблема з контактом із ними. У них навіть немає живого чату.
Radka, may I get your advice on the Captain Jack casino matter? I won $100 from $30 free chip and I hesitate to deposit and get verified here cause there is a problem with contacting them. They don't even have a live chat.
Привіт.
Чесно кажучи, казино не має ліцензії, що мене зазвичай дещо хвилює. Крім того, на даний момент оцінка користувачів жахлива. 🙁
У вас є відгуки користувачів ? Однак індекс безпеки не такий вже й поганий.
Також є скарги на затримку платежів. 🤔 Скільки вам потрібно внести, щоб підтвердити спосіб оплати? Я вважаю, що це також потрібно враховувати.
Я б погодився внести кілька доларів, щоб зняти 100 доларів. Пройти KYC, це вже інша історія.
Як це звучить?
Hello.
Honestly, the casino is not licensed, which makes me usually worried somehow. Additionally, the user rating is terrible at the moment. 🙁
Have you its user reviews? However, the safety index is not so bad.
There are also some complaints showing delayed payments. 🤔 How much do you need to deposit to verify your payment option? I feel this also needs to be considered.
I would be ok with depositing a few bucks in order to withdraw $100. Passing the KYC, that is another story.
How does that sound?
Останнє, що я написав, і це майже підсумовує. Якщо ви не збираєтеся платити, добре. Просто скажи це. Але змушувати нас ганятися за хвостами, коли ми робили те, що ми повинні були, це просто божевілля та дратування.
Ще 5 днів після очікування 17 днів, а потім його скасували через відсутність платіжної інформації, що абсолютно смішно, оскільки ви повинні вводити цю інформацію, коли ви надсилаєте запит на зняття коштів, а потім я зробив депозит зі своєю адресою в біткойнах. Все одно відхилено, повторно надіслано за порадою людей у чаті з coindraw, щоб його було скасовано ЗНОВУ через 5 хвилин, а потім, нарешті, знову надіслано запит 5 днів тому, і все ще нічого. Я подбаю про те, щоб гуру казино оновив ваш огляд
Крістіп573
Капітан Джек казино
Виведення $110 - $10 моїх власних $ і 23 дні.
Last thing I wrote them and it pretty much sums it up. If your not going to pay, fine. Just say that. But making us chase our tails when we did what we were supposed to is just crazy and irritating.
5 more days after waiting 17 days AND then having it canceled for no payment information which is completely ridiculous since you have to enter that Information in when you request the withdrawal, then to top it off I made a deposit with my bitcoin address. Denied anyway, resubmitted per the chat persons advice with coindraw for it to be canceled AGAIN 5 mins later, and then finally request again 5 days ago and still nothing. I will be making sure to get casino guru to update ur review
Kristip573
Captain Jack Casino
$110 withdrawal-$10 of my own $ and 23 days in counting.
Привіт! У цьому випадку, якщо ви чекаєте на зняття 23 дні, я пропоную вам подати скаргу за цим посиланням: https://casino.guru/complaints
Я вважаю, що це, мабуть, найлогічніший крок у цьому випадку, оскільки казино назвало вам причину відсутності платіжної інформації. Чи пробували ви запитати, яка саме платіжна інформація відсутня? Я не впевнений, у чому може бути проблема, оскільки ви згадали, що вам потрібно ввести всю цю інформацію, коли ви знімаєте кошти.
У мене також є запитання, чи грали ви з бонусом, коли написали, що 10 доларів у вас, а ви хочете зняти 110 доларів?
Я буду чекати на ваше оновлення.
Hi, in this case, if you are waiting for 23 days for withdrawal, I suggest you file a complaint at this link: https://casino.guru/complaints
I think that is probably the most logical thing to do in this case, since the casino has given you the reason that no payment information is available. Have you tried asking what exactly is the missing payment information? I'm not sure where the problem might be, since you mentioned that you have to enter all this information when you make a withdrawal.
I also have a question, did you play with the bonus when you wrote that $10 is yours and you want to withdraw $110 ?
I will wait for your update.
Вітаю ще раз, тому я знімав кошти за допомогою біткойнів, тож коли я вперше подав свої кошти, я ввів свій біткойн у поле, куди ви хочете перевести платіж, а потім зачекав 21 день. На 21-й день я поговорив зі службою підтримки, вони сказали, що це скасовано, тому що моєю біткойн-адресою не було моєї платіжної адреси, дякую, гаразд, тому я даю їй, вона попросила мене надати біткойн-адресу, я надаю її їй у чаті, і вона радить мені надіслати ще одне зняття через розіграш монет, тому я роблю це після того, як я покінчивши з цим наступного дня, я повертаюся, щоб подивитися, що з цим відбувається, і вони скасували його через 5 хвилин, тому я надсилаю ще одне зняття просто через біткойн, прямо вводя свою адресу біткойн, минуло ще шість днів, і все ще нічого. Я грав із бездепозитним бонусом, виконав вимоги щодо ставок, а потім мав внести 10 доларів, щоб отримати право на зняття після підтвердження своєї особи. Я обов'язково подам скаргу, дуже дякую
Hello again, so I was withdrawing with Bitcoin so when I first submitted my withdrawal I entered my Bitcoin into the space for where you want your payment to go and then waited 21 days on the 21st day I spoke to customer service they said that it was canceled because my Bitcoin address was my payment address was missing thanks okay so I give her she asked me for the Bitcoin address I give it to her through chat and she advises me to submit another withdrawal through coin draw so I do that after I'm done with that the next day I go back on to see what's going on with it and they had canceled it 5 minutes later so I submit another withdrawal just through Bitcoin straight enter my Bitcoin address it has now been six more days and still nothing. I played with a no deposit bonus completed wagering requirements and then had to deposit $10 in order to qualify for withdrawal after verifying my identity. I will definitely file a complaint thank you so much
Хм, це виглядає дивно. Отже, коли в чаті вам порадили зняти гроші за допомогою розіграшу монет, і ви сказали, що через 5 хвилин це було скасовано, ви запитали, чому це було відхилено? Я просто намагаюся зрозуміти, у чому може бути проблема.
Я також бачу, що ви написали, що підтверджено, тому я не дуже впевнений, у чому може бути проблема.
Однак у цьому випадку, ймовірно, найкращим рішенням буде подати скаргу, як я вже згадував, оскільки ми не маємо додаткової інформації.
Якщо вам потрібна допомога, не соромтеся запитувати.
Hm, that looks strange. So when the chat advised you to make a withdrawal via coin draw and you say it was cancelled after 5 minutes, did you ask why it was rejected ? I'm just trying to understand what the problem might have been.
I also see that you wrote that you are verified, so I am not really sure what the possible issue could be.
However, in this case, the best solution is probably to file a complaint as I mentioned since we don't have more information.
If you need any help, don't hesitate to ask.
Це типово для них, особливо з бездепозитним бонусом. Скасування виведення я теж пройшов. Це просто тактика зриву. Це онлайн-казино славиться ПОВІЛЬНОЮ оплатою, і це лише з однієї причини. Вони вважають, що чим довше гроші лежать на рахунку, тим більша ймовірність, що ви або здастеся, або програєте їх. Моя пропозиція з мого жахливого досвіду - постійно просити менеджера. Мені знадобилося 7 днів, щоб менеджер нарешті поговорив зі мною, і я отримав свої гроші за 15 хвилин. Але я пройшов через всю цю дурницю. Вам отримають гроші, якщо ви просто продовжите це робити. Хоча, мабуть, не варто. 😕
This is typical for them especially with a no deposit bonus . The canceling of the withdrawal I went through as well. These are just stall tactics. This online casino is notorious for SLOW pay and it is for one reason only. They figure the longer the money sits in the account its more likely you will either give up or gamble it away. My suggestion from my horrific experience is continually ask for manager. Took me 7 days for a manager to finally speak with me and I had my money in 15 minutes . Yet I went through all this same nonsense. You will get paid if you just keep on it . Probably not worth it though. 😕
Привіт і дякую за пропозицію!
Я коротко переглянув рейтинг користувачів, і я смію сказати, що було або, на жаль, все ще є багато гравців з поганим досвідом: https://casino.guru/Captain-Jack-Casino-review#tab=js-tab-reviews
Що робить ваш «менеджерський пункт» набагато важливішим!
Мені неприємно бачити, як гравці втрачають спочатку нерви, а невдовзі - і весь баланс. 🙁
Hello, and thanks for the suggestion!
I browsed the user rating briefly, and I dare to say there were or sadly still are many players with bad experiences: https://casino.guru/Captain-Jack-Casino-review#tab=js-tab-reviews
Which makes your "manager point" far more important!
I hate to see players losing first their nerves, and soon after - the whole balance. 🙁
Я хотів би знати, в чому ваша проблема і з чого ви думаєте назвати Радку брехуном? Я думаю, що все, що вона сказала в пості, якому, до речі, рік тому, правда. Прошу утриматися від подібних коментарів і написати про свій досвід, перш ніж обзивати когось такими словами. Тож це моє вам попередження.
I would like to know what your problem is and what gives you the idea of calling Radka a liar ? I think everything she said in the post, which is a year old by the way, is true. I would ask you to refrain from making similar comments and write about your experience before you call someone such words. So this is my warning to you.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.