ФорумКазиноCaptain Jack Casino - загальне обговорення

Captain Jack Casino - загальне обговорення

1 рік тому від lucygauvin
|
2947 переглядів 23 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Captain Jack Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

нарешті виграв і подав усі мої документи, які були затверджені. Я подав запит на зняття коштів 31 жовтня та ще один – першого. Загальна сума склала 5 тис. Коли я запитував про статус, через сім днів було застереження, хоча я пройшов 17 000 і трохи змінив, я мав би отримати лише 114 доларів із цих 5 000. Якщо ви вирішите грати, виберіть також втратити. Шукайте поважні казино, які будуть платити, як slotocash, вони заплатили мені без проблем. Я запитав свої рахунки в них та їхніх дочірніх казино, Captain Jack, який 1-го числа виграв 2000, а в Palance of case 3-го я виграв 844; вони повернули мої виграші на мій рахунок. Тож я можу повторно подати заявку на відкликання? і чекати ще сім днів, щоб отримати схвалення? у мене немає шансу знову грати з цими шахраями. Я засвоїв важкий урок, сподіваюся, що вам не доведеться, побачивши ці відгуки та зробивши ті самі помилки. Як можна давати таку оцінку??????

Автоматичний переклад.
lucygauvin
1 рік тому

Привіт,

Вибачте за ваш досвід, дозвольте спершу поставити вам кілька запитань. Сподіваюся, ваша відповідь може виявитися дуже корисною.

Чи перевірили ви попередження, яке ми призначили цьому казино про проблеми з бонусами на платформі RTG?

Я маю відчуття, що ви можете стати жертвою цієї проблеми з бонусом, оскільки, як я бачу, ваші виграші були анульовані, ймовірно, через максимальний ліміт виграшу, пов’язаний з якимось бонусом. я правий?

У всякому разі, попередження говорить:

«Це казино працює на платформі Realtime Gaming (RTG), яка відома низкою проблем, пов’язаних із бонусами. Найголовніше, що вам потрібно дотримуватися правил бонусів навіть після виконання вимог щодо ставок . Доки ви не знімете весь свій баланс або баланс падає до нуля, бонус все ще активний. Ви можете мати лише один активний бонус у будь-який час. Якщо ви порушите будь-яке з правил (наприклад, обмежені ігри, максимальна ставка тощо), ви можете втратити всі свої кошти, у тому числі незавершені Дійте з обережністю.

Завжди перевіряйте огляд і пояснення репутації :

file

Ви також можете виявити, що ми оцінили умови як несправедливі в цілому:

Ми розглядаємо умови кожного казино та шукаємо несправедливі правила, які потенційно можуть бути використані проти гравців. Будь-які положення, які ми вважаємо несправедливими, призводять до зниження рейтингу репутації казино.

file

Ми прагнемо попередити гравців, перш ніж вони вирішать зробити депозит.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Спасибі за вашу відповідь. Це нормально..... Ви не можете програти, якщо не граєте в них.

Автоматичний переклад.
lucygauvin
1 рік тому

Привіт,

Я розумію, що це ще один спосіб залишатися в повній безпеці.

Сподіваюся, незабаром ви знайдете більш підходяще казино, ми завжди шукаємо справжні відгуки та досвід.


Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я зробив два депозити в казино Captain Jack Casino, яке внесено до чорного списку, на жаль, я не проводив належної перевірки перед депозитами через біткойни.


Я не впевнений, чи варто мені подавати скаргу, але це казино справді зіпсоване щодо обслуговування клієнтів і того, як вони справляються з речами.


Вони також рекламують, що 90% виведення біткойнів здійснюється миттєво, що, я можу вам сказати, є відвертою брехнею. Якщо казино може прийняти миттєвий депозит, воно може зробити миттєву виплату. Виплати в найавторитетніших онлайн-казино за лічені хвилини.


Я надсилав документи двічі, мене перевірили відповідно до них, але мій запит на зняття все ще залишається в силі через 4 дні. Це неприйнятно у 2023 році, особливо щодо криптовалюти.


Я ввічливо й ввічливо ставився до служби підтримки клієнтів, але досі ніхто не може назвати мені часові рамки. Більшість просто кажуть, що повторно надішліть документи, інакше ви отримаєте гроші протягом 48 годин. Усі тактики повільної оплати.


Коли я маю подати скаргу?


Дякуємо за будь-які пропозиції



Змінено автором 10 міс. тому
Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я хотів би із задоволенням повідомити, що після приблизно 10 годин спілкування з 8 різними агентами чату я нарешті отримав можливість поговорити з керівником служби підтримки клієнтів, який прискорив моє зняття, і кошти щойно потрапили в мій гаманець.


Я також хотів би попередити всіх, хто робить депозит тут, що він знаходиться в чорному списку, і отримати виплату було надзвичайно важко.

Автоматичний переклад.
Theagnsotic
10 міс. тому

Я збирався запропонувати вам варіант скарги!

Я дуже радий, що вам якось вдалося вирішити проблему самостійно! Я також хочу подякувати вам за те, що ви поділилися зі спільнотою.

Що ти збираєшся робити зараз? Я сподіваюся, що рухаюся вперед. Я б не наважився залишитися, з огляду на обставини. 🙂

Автоматичний переклад.
Radka
10 міс. тому

Я не буду робити депозит у Captain Jack, навіть якщо вони мені заплатили. Причиною є час очікування, щоб отримати гроші, і той факт, що вони відкрито рекламують, що 90% виведення криптовалюти здійснюються миттєво, це була очевидна повільна оплата та ті самі бездарні запитання щодо документів, які вони схвалили двічі. Відсутність спілкування між персоналом і в основному всі виправдання, які я чув протягом 5 днів, поки нарешті не потрапив до менеджера. Також візьміть до відома. Менеджер стягнув з мене 43,70 доларів США як комісію менеджера, що б це не було. 😒. У компанії є ігри, в які я люблю грати, головним чином Cash Bandits 3 . Якщо у вас є якісь пропозиції щодо надійних місць швидкої оплати, де я можу грати, я буду вдячний.


Рейтинг Mt для Капітана Джека був би 1 із 5 лише тому, що вони заплатили мені, але я вклав близько 10-12 годин свого часу в живий чат, здебільшого сперечаючись. Для чого? Я був клієнтом, який платив, а не шукав бонуси.


Тримайтеся подалі від Капітана Джека, якщо вони не зможуть забезпечити краще обслуговування клієнтів і не заберуть комісію підозрілих менеджерів за зняття коштів.

Змінено автором 10 міс. тому
Автоматичний переклад.
Theagnsotic
10 міс. тому

Досить справедливо!

Плата менеджерам? Вибачте, але це просто чудово.

Я спробував знайти Cash Bandits 3 у розділі безкоштовних ігор. Зазвичай це гарна відправна точка, тому що ми намагаємося стежити за казино, які пропонують гру на реальні гроші. На жаль, цього немає.

Я сповістив нашого «майстра гри» Юрая. На даний момент я нічого не можу зробити, боюся. 🙁




Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Радко, чи можу я отримати вашу пораду щодо казино Captain Jack? Я виграв 100 доларів із безкоштовних фішок у розмірі 30 доларів, і я не вагаюся робити депозит і пройти перевірку тут, тому що виникла проблема з контактом із ними. У них навіть немає живого чату.

Автоматичний переклад.
annickafits
10 міс. тому

Привіт.

Чесно кажучи, казино не має ліцензії, що мене зазвичай дещо хвилює. Крім того, на даний момент оцінка користувачів жахлива. 🙁

У вас є відгуки користувачів ? Однак індекс безпеки не такий вже й поганий.

Також є скарги на затримку платежів. 🤔 Скільки вам потрібно внести, щоб підтвердити спосіб оплати? Я вважаю, що це також потрібно враховувати.

Я б погодився внести кілька доларів, щоб зняти 100 доларів. Пройти KYC, це вже інша історія.

Як це звучить?

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Останнє, що я написав, і це майже підсумовує. Якщо ви не збираєтеся платити, добре. Просто скажи це. Але змушувати нас ганятися за хвостами, коли ми робили те, що ми повинні були, це просто божевілля та дратування.

Ще 5 днів після очікування 17 днів, а потім його скасували через відсутність платіжної інформації, що абсолютно смішно, оскільки ви повинні вводити цю інформацію, коли ви надсилаєте запит на зняття коштів, а потім я зробив депозит зі своєю адресою в біткойнах. Все одно відхилено, повторно надіслано за порадою людей у чаті з coindraw, щоб його було скасовано ЗНОВУ через 5 хвилин, а потім, нарешті, знову надіслано запит 5 днів тому, і все ще нічого. Я подбаю про те, щоб гуру казино оновив ваш огляд

Крістіп573

Капітан Джек казино

Виведення $110 - $10 моїх власних $ і 23 дні.

Автоматичний переклад.
sleah192312
9 міс. тому

Привіт! У цьому випадку, якщо ви чекаєте на зняття 23 дні, я пропоную вам подати скаргу за цим посиланням: https://casino.guru/complaints

Я вважаю, що це, мабуть, найлогічніший крок у цьому випадку, оскільки казино назвало вам причину відсутності платіжної інформації. Чи пробували ви запитати, яка саме платіжна інформація відсутня? Я не впевнений, у чому може бути проблема, оскільки ви згадали, що вам потрібно ввести всю цю інформацію, коли ви знімаєте кошти.

У мене також є запитання, чи грали ви з бонусом, коли написали, що 10 доларів у вас, а ви хочете зняти 110 доларів?

Я буду чекати на ваше оновлення.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Вітаю ще раз, тому я знімав кошти за допомогою біткойнів, тож коли я вперше подав свої кошти, я ввів свій біткойн у поле, куди ви хочете перевести платіж, а потім зачекав 21 день. На 21-й день я поговорив зі службою підтримки, вони сказали, що це скасовано, тому що моєю біткойн-адресою не було моєї платіжної адреси, дякую, гаразд, тому я даю їй, вона попросила мене надати біткойн-адресу, я надаю її їй у чаті, і вона радить мені надіслати ще одне зняття через розіграш монет, тому я роблю це після того, як я покінчивши з цим наступного дня, я повертаюся, щоб подивитися, що з цим відбувається, і вони скасували його через 5 хвилин, тому я надсилаю ще одне зняття просто через біткойн, прямо вводя свою адресу біткойн, минуло ще шість днів, і все ще нічого. Я грав із бездепозитним бонусом, виконав вимоги щодо ставок, а потім мав внести 10 доларів, щоб отримати право на зняття після підтвердження своєї особи. Я обов'язково подам скаргу, дуже дякую

Автоматичний переклад.
sleah192312
9 міс. тому

Хм, це виглядає дивно. Отже, коли в чаті вам порадили зняти гроші за допомогою розіграшу монет, і ви сказали, що через 5 хвилин це було скасовано, ви запитали, чому це було відхилено? Я просто намагаюся зрозуміти, у чому може бути проблема.

Я також бачу, що ви написали, що підтверджено, тому я не дуже впевнений, у чому може бути проблема.

Однак у цьому випадку, ймовірно, найкращим рішенням буде подати скаргу, як я вже згадував, оскільки ми не маємо додаткової інформації.

Якщо вам потрібна допомога, не соромтеся запитувати.

Автоматичний переклад.
Jaro
9 міс. тому

Це типово для них, особливо з бездепозитним бонусом. Скасування виведення я теж пройшов. Це просто тактика зриву. Це онлайн-казино славиться ПОВІЛЬНОЮ оплатою, і це лише з однієї причини. Вони вважають, що чим довше гроші лежать на рахунку, тим більша ймовірність, що ви або здастеся, або програєте їх. Моя пропозиція з мого жахливого досвіду - постійно просити менеджера. Мені знадобилося 7 днів, щоб менеджер нарешті поговорив зі мною, і я отримав свої гроші за 15 хвилин. Але я пройшов через всю цю дурницю. Вам отримають гроші, якщо ви просто продовжите це робити. Хоча, мабуть, не варто. 😕

Змінено автором 9 міс. тому
Автоматичний переклад.
Theagnsotic
9 міс. тому

Привіт і дякую за пропозицію!

Я коротко переглянув рейтинг користувачів, і я смію сказати, що було або, на жаль, все ще є багато гравців з поганим досвідом: https://casino.guru/Captain-Jack-Casino-review#tab=js-tab-reviews

Що робить ваш «менеджерський пункт» набагато важливішим!

Мені неприємно бачити, як гравці втрачають спочатку нерви, а невдовзі - і весь баланс. 🙁


Автоматичний переклад.
Radka
5 міс. тому

Ти проклятий брехун

Автоматичний переклад.
fbcontact80
5 міс. тому

Я хотів би знати, в чому ваша проблема і з чого ви думаєте назвати Радку брехуном? Я думаю, що все, що вона сказала в пості, якому, до речі, рік тому, правда. Прошу утриматися від подібних коментарів і написати про свій досвід, перш ніж обзивати когось такими словами. Тож це моє вам попередження.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого