Забудьте, ви не можете допомогти, ви не публікували відгук, який я опублікував, ви дбаєте про інтереси казино, ви повинні опублікувати його так, як я це написав, або чому ви цього не зробили?
Forget it, you can't help, you didn't publish the review I posted, you care about the interests of the casino, you should post it as I wrote it or why didn't you do it?
Olvídalo tú no puedes ayudar, no publicaste la reseña que puse, cuidas los intereses del casino deberías ponerla tal cual la escribí o por qué no lo hiciste?
Привіт!
Як не дивно, я перевірив вашу систему та з’ясував, що це ви видалили оригінальний відгук користувача.
Однак слід згадати ще одну обставину. Казино відповіло на ваш перший відгук користувача, надісланий 07.10. Але, чесно кажучи, ви нещодавно редагували свій відгук користувача, тому що, швидше за все, думали, що це працює як тут, на форумі; відверто кажучи, це не так, тому пояснення, надане після відхилення вашої редакції відгуку користувача:
" Вітаю, редагування відгуків користувачів не слугують для зв’язку з казино. Казино не отримують сповіщення, коли ви редагуєте свій відгук. У будь-якому випадку, будь ласка, зв’яжіться з їхньою службою підтримки та надайте їм посилання на свій відгук і свою електронну адресу адреса. Дякуємо за співпрацю».
Отже, якщо залишити оригінальний огляд недоторканим, його буде видно. Однак з якоїсь причини ви вирішили видалити його заднім числом. Це добре; Ви можете це зробити, звичайно. Я просто сподіваюся, що тепер ви розумієте, що це був ваш вибір, а не наш. Не соромтеся написати ще одне, пояснюючи свою проблему, і я переконаний, що це буде добре.
Ви, будь ласка, розумієте, що сталося і чому? Не соромтеся запитувати, якщо вам потрібна допомога чи ви хочете обговорити це питання далі. Ми тут для вас.
Якщо я не помиляюся, ви переконані, що це казино закрило ваш рахунок, тому що ви виграли більше, ніж зробили депозит. На мій погляд, це дуже несправедливо, тому було б добре знати якомога більше деталей.
Hi there!
Strangly, I checked your system and found out it was you who deleted the original user review.
There is another circumstance to be mentioned however. The casino responded to your initial user review submitted on 07.10. But frankly, you edited your user review lately because you most likely thought it worked like here on the forum; frankly, it does not, hence the explanation given upon rejecting your user review edit:
"Hello, the user reviews edits don't serve for communication with a casino. The casinos don't get notified when you edit your review. Anyway, please, contact their customer support and provide them with the link to your review and your email address. Thank you for cooperation."
So, if you leave the original review untouched, it would be visible. For some reason, however, you chose to delete it retroactively. That's fine; you can do that, of course. I just hope you now understand it was your choice, not ours. Feel free to write another one explaining your issue, and I'm convinced it will be ok.
Do you please understand what has happened and why? Don't hesitate to ask if you need support or prefer to discuss the matter further. We are here for you.
If I'm not mistaken, you're convinced this casino closed your account because because you've won more than you deposited. In my opinion, this is highly unfair, so it would surely be good to know as many details as possible.