1 рік тому
Тут ви можете обговорити CannonBet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт! Я зв’язався з нашою командою обробки даних і попросив їх дати тобі належну відповідь, тому, будь ласка, дайте їм трохи часу 🙂
Hi, I contacted our Data team and asked them to give you a proper reply so please, give them some time 🙂
Привіт. Ми розраховуємо дохід на основі знайдених даних (Google API, різні інструменти), і це значення відображає те, що ми припускаємо, що казино заробило за останні чотири роки. (це наше припущення, а не фактичні дані, але в деяких випадках ми використовували фактичні дані з річних звітів)
У цій статті ви можете знайти більше інформації:
https://casino.guru/our-casino-reviews
Hi. We calculate the revenue based on data we found (google API, different tools), and this value represents what we assume the casino has earned in the past four years. (it is our assumption, not actual data, but in some cases, we used actual data from annual reports)
In this article, you can find more info:
https://casino.guru/our-casino-reviews
Привіт, добрий вечір, я знайшов ігри, які мені дуже подобаються, як я можу робити ставки та грати??? Допоможи мені
Hello good evening, I have found games that I like a lot, how can I bet and play??? Help me
Hola buenas noches, he encontrado juegos que me gustan muchos, como puedo hacer para apostar y jugar??? Me ayuda
Привіт, я не знаю точно, що ви маєте на увазі. Чи знайшли ви якісь ігри в казино CannonBet, у які б хотіли пограти? Чи пробували ви зв’язатися зі своєю проблемою в службу підтримки чи в чаті? Я припускаю, що вам потрібно мати рахунок у казино та спочатку внести гроші, щоб грати.
Спробуйте сказати мені, у чому саме проблема, щоб ми могли спробувати вам допомогти. 🙂
Hi, I don't know exactly what you mean. Did you find any games on CannonBet Casino that you would like to play ? Have you tried contacting support or live chat with your problem? I assume you have to have a casino account and deposit money first to play.
Try to tell me exactly what the issue is so we can try to help you. 🙂
шахрайство. Не робіть депозит на цьому сайті, ви не зможете зняти свої кошти. У своєму Instagram в коментарях пишуть люди, які теж не можуть вивести свої гроші. Я звертався в службу підтримки 10 разів, але кожного разу вони намагалися мене обдурити, кажучи, що мої перевірочні фото «нечисті»
Я раджу вам не зв'язуватися з цими казино.
SCAM. Do not make a deposit on this site, you will not be able to withdraw your funds. On their Instagram, people write in the comments who also cannot withdraw their money. I contacted support 10 times, but each time they tried to fool me by saying that my verification photos were "not clean"
I advise you not to contact these casinos.
СКАМ. Не делайте депозит на этот сайт, вы не сможете вывести свои средства. В их инстаграмме в комментариях пишут люди, которые тоже не могут вывести свои деньги. Связывался с поддержкой 10 раз, но они каждый раз пытались меня одурачить говоря, что мои фото для верификации "не чистые"
Советую не связываться с данными казино.
Я вважаю, що було б доречно запитати вас, чи були ці фотографії чіткими. Чи можу я знати, як довго ви мучилися з перевіркою? Я прагну мати гарне уявлення про ситуацію.
Чи не могли б ви поділитися останньою відповіддю казино? Крім того, чи бачили ви підказки, надані в скарзі ? Я знайшов їх дуже зручними.
Дайте нам знати, чи це вам вдалося!
I suppose asking you whether those photos were clear would be appropriate. May I know for how long you have been struggling with the verification? I aim to have a good idea about the situation.
Could you perhaps share the casino's latest response? Additionally, have you seen the hints given in the complaint? I found them very handy.
Let us know whether it worked out for you!
Мучусь більше місяця. Про чіткість фотографій не повинно виникати сумнівів. Я пройшов перевірку на більш ніж 30+ інших сайтах, і ніколи не мав жодних запитань щодо цього. Я надсилав максимально чіткі фотографії з розбірливим текстом понад 5 разів, але щоразу мене відмовляли.
I've been suffering for over a month. There should be no question about the clarity of the photographs. I have been verified on more than 30+ other sites and have never had any questions about it. I submitted the clearest possible photos with legible text more than 5 times, but every time I was rejected.
Мучаюсь больше месяца. По поводу четкости фотографий не должно быть никаких вопросов. Я проходил верификацию более чем на 30+ других сайтах и ко мне никогда не было вопросов по поводу этого. Я предоставил максимально четкие фотографии с разборчивым текстом более 5 раз, но каждый раз мне отказывали.
Я запитав у служби підтримки, чи можна якось пройти перевірку або просто завантажити відео, щоб не було питань. Але відповіддю було ігнорувати його.
Я ніколи в житті не бачив гіршого процесу перевірки.
I asked support if I could pass verification in some other way or just upload the video so that there would be no questions. But the answer was to ignore him.
I have never seen a worse verification process in my life.
Я спрашивал в поддержке могу ли я каким нибудь другим способом пройти верификацию или просто скинуть видео чтобы не было никаких вопросов. Но в ответ получил игнор.
Хуже процесса верификации я в жизни не встречал.
Це все ще та сама пісня знову і знову, і той факт, що ваші фотографії недостатньо чіткі? Вам випадково вдалося зв'язатися з казино, не потрапивши в чат?
У будь-якому випадку, звичайно, як сказала Радка, ви намагалися зробити це згідно з інструкціями, які Томас опублікував у вашій скарзі? Я думаю, що все могло б спрацювати.
Однак, якщо ні, оновіть свою скаргу та повідомте нам також, оскільки я вважаю, що цей процес важливий для казино, але здається трохи нерозумним тягнути перевірку однієї фотографії на такий довгий час.
Буду чекати відповіді.
It's still the same song over and over again, and the fact that your photos aren't clear enough ? Did you by any chance manage to contact the casino without getting cut in the chat ?
Anyway, of course, as Radka said, did you try to do it according to the instructions that Tomas posted in your complaint ? I think it could all work.
However, if not, update your complaint and update us as well, because I think that this process is important for casinos, but it seems a bit unreasonable to drag verification for one photo for such a long time.
I will wait for the answer.
Ми не змогли визначити мову публікації. Оберіть вашу мову з переліку
Вашу публікацію надіслано на перевірку адміністраторам форуму. Вони переконаються у відповідності правилам спільноти. Ви отримаєте електронного листа щодо результату розгляду протягом 48 годин.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Ми помітили, що ви використовуєте AdBlock. Ми не відображаємо рекламу на наших сторінках, однак посилання на деякі казино через AdBlock можуть бути несправними. Щоб мати змогу відвідати усі бажані казино вимкніть AdBlock або додайте нашу сторінку до білого списку.