2 р. тому
Тут ви можете обговорити CannonBet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт! Я зв’язався з нашою командою обробки даних і попросив їх дати тобі належну відповідь, тому, будь ласка, дайте їм трохи часу 🙂
Hi, I contacted our Data team and asked them to give you a proper reply so please, give them some time 🙂
Привіт. Ми розраховуємо дохід на основі знайдених даних (Google API, різні інструменти), і це значення відображає те, що ми припускаємо, що казино заробило за останні чотири роки. (це наше припущення, а не фактичні дані, але в деяких випадках ми використовували фактичні дані з річних звітів)
У цій статті ви можете знайти більше інформації:
https://casino.guru/our-casino-reviews
Hi. We calculate the revenue based on data we found (google API, different tools), and this value represents what we assume the casino has earned in the past four years. (it is our assumption, not actual data, but in some cases, we used actual data from annual reports)
In this article, you can find more info:
https://casino.guru/our-casino-reviews
Привіт, добрий вечір, я знайшов ігри, які мені дуже подобаються, як я можу робити ставки та грати??? Допоможи мені
Hello good evening, I have found games that I like a lot, how can I bet and play??? Help me
Hola buenas noches, he encontrado juegos que me gustan muchos, como puedo hacer para apostar y jugar??? Me ayuda
Привіт, я не знаю точно, що ви маєте на увазі. Чи знайшли ви якісь ігри в казино CannonBet, у які б хотіли пограти? Чи пробували ви зв’язатися зі своєю проблемою в службу підтримки чи в чаті? Я припускаю, що вам потрібно мати рахунок у казино та спочатку внести гроші, щоб грати.
Спробуйте сказати мені, у чому саме проблема, щоб ми могли спробувати вам допомогти. 🙂
Hi, I don't know exactly what you mean. Did you find any games on CannonBet Casino that you would like to play ? Have you tried contacting support or live chat with your problem? I assume you have to have a casino account and deposit money first to play.
Try to tell me exactly what the issue is so we can try to help you. 🙂
шахрайство. Не робіть депозит на цьому сайті, ви не зможете зняти свої кошти. У своєму Instagram в коментарях пишуть люди, які теж не можуть вивести свої гроші. Я звертався в службу підтримки 10 разів, але кожного разу вони намагалися мене обдурити, кажучи, що мої перевірочні фото «нечисті»
Я раджу вам не зв'язуватися з цими казино.
SCAM. Do not make a deposit on this site, you will not be able to withdraw your funds. On their Instagram, people write in the comments who also cannot withdraw their money. I contacted support 10 times, but each time they tried to fool me by saying that my verification photos were "not clean"
I advise you not to contact these casinos.
СКАМ. Не делайте депозит на этот сайт, вы не сможете вывести свои средства. В их инстаграмме в комментариях пишут люди, которые тоже не могут вывести свои деньги. Связывался с поддержкой 10 раз, но они каждый раз пытались меня одурачить говоря, что мои фото для верификации "не чистые"
Советую не связываться с данными казино.
Я вважаю, що було б доречно запитати вас, чи були ці фотографії чіткими. Чи можу я знати, як довго ви мучилися з перевіркою? Я прагну мати гарне уявлення про ситуацію.
Чи не могли б ви поділитися останньою відповіддю казино? Крім того, чи бачили ви підказки, надані в скарзі ? Я знайшов їх дуже зручними.
Дайте нам знати, чи це вам вдалося!
I suppose asking you whether those photos were clear would be appropriate. May I know for how long you have been struggling with the verification? I aim to have a good idea about the situation.
Could you perhaps share the casino's latest response? Additionally, have you seen the hints given in the complaint? I found them very handy.
Let us know whether it worked out for you!
Мучусь більше місяця. Про чіткість фотографій не повинно виникати сумнівів. Я пройшов перевірку на більш ніж 30+ інших сайтах, і ніколи не мав жодних запитань щодо цього. Я надсилав максимально чіткі фотографії з розбірливим текстом понад 5 разів, але щоразу мене відмовляли.
I've been suffering for over a month. There should be no question about the clarity of the photographs. I have been verified on more than 30+ other sites and have never had any questions about it. I submitted the clearest possible photos with legible text more than 5 times, but every time I was rejected.
Мучаюсь больше месяца. По поводу четкости фотографий не должно быть никаких вопросов. Я проходил верификацию более чем на 30+ других сайтах и ко мне никогда не было вопросов по поводу этого. Я предоставил максимально четкие фотографии с разборчивым текстом более 5 раз, но каждый раз мне отказывали.
Я запитав у служби підтримки, чи можна якось пройти перевірку або просто завантажити відео, щоб не було питань. Але відповіддю було ігнорувати його.
Я ніколи в житті не бачив гіршого процесу перевірки.
I asked support if I could pass verification in some other way or just upload the video so that there would be no questions. But the answer was to ignore him.
I have never seen a worse verification process in my life.
Я спрашивал в поддержке могу ли я каким нибудь другим способом пройти верификацию или просто скинуть видео чтобы не было никаких вопросов. Но в ответ получил игнор.
Хуже процесса верификации я в жизни не встречал.
Це все ще та сама пісня знову і знову, і той факт, що ваші фотографії недостатньо чіткі? Вам випадково вдалося зв'язатися з казино, не потрапивши в чат?
У будь-якому випадку, звичайно, як сказала Радка, ви намагалися зробити це згідно з інструкціями, які Томас опублікував у вашій скарзі? Я думаю, що все могло б спрацювати.
Однак, якщо ні, оновіть свою скаргу та повідомте нам також, оскільки я вважаю, що цей процес важливий для казино, але здається трохи нерозумним тягнути перевірку однієї фотографії на такий довгий час.
Буду чекати відповіді.
It's still the same song over and over again, and the fact that your photos aren't clear enough ? Did you by any chance manage to contact the casino without getting cut in the chat ?
Anyway, of course, as Radka said, did you try to do it according to the instructions that Tomas posted in your complaint ? I think it could all work.
However, if not, update your complaint and update us as well, because I think that this process is important for casinos, but it seems a bit unreasonable to drag verification for one photo for such a long time.
I will wait for the answer.
Доброго ранку, я дійсно знаю, що казино ніколи не виплатить суму в 489 доларів США, тому що воно бреше і каже, що я беру участь в арбітражних ставках, як я написав у своєму відгуку, але це брехня, я покажу вам знімок, де вони згадують, що я знімаю більше, ніж я виграю, вони використовують лише брехню, щоб конфіскувати чисті виграші у виграшних гравців, я подумав, що це гарне казино, оскільки воно використовує інтерфейс інших, але це шахрайство, вони хочуть, щоб гравець виглядав погано, кажучи, що вони роблять шахрайські ставки, але я думаю, що у них справді немає грошей, щоб заплатити, і вони вигадують таку брехню, нарешті казино скаже правду, вони закрили мій рахунок через брехню, яку вони вигадують за несплату? Чи через те, що цей оператор згадує в чаті?
Якщо у вас є скріншоти арбітражу, який ви згадуєте, ви повинні завантажити їх; ви погані невдахи.
Good morning, I actually know that the casino will never pay the amount of 489 usd because it lies and says that I participate in arbitrage bets, as I have put in the review that I wrote but it is a lie here I will show you the capture where they mention that I withdraw more than I win, they only use lies to confiscate clean winnings from winning players, I thought it was a good casino because it uses the interface of others but it is fraud, they want to make the player look bad by saying that they make fraudulent bets but I think they really do not have money to pay, and they make up those kinds of lies, finally casino tell the truth they closed my account because of the lies that they make up for not paying? Or because of what this operator mentions in the chat?
If you have screenshots of the arbitration you mention, you should upload them; you are bad losers.
Buen día, en realidad se que el casino nunca pagará la cantidad de 489 usd por que miente y dice que participe en apuestas de arbitraje, como lo he puesto en la reseña que escribí pero es mentira aquí les mostraré la captura donde ellos mencionan que retire más de lo que gane, solo usan mentiras para confiscar ganancias limpias de jugadores ganadores, pensé que era una buen casino por que usa el interfaz de otros pero es fraude, quieren hacer ver mal al jugador diciendo que realiza apuestas fraudulentas pero creo en realidad no tienen dinero para pagar, y se inventan esas clases de mentiras, por fin casino digan la verdad cerraron mi cuenta por las mentiras que se inventan por no pagar? O por lo que menciona este operador en el chat?
si tienen capturas del arbitraje que mencionan deberían subirlas son malos perdedores.
Вибачте, але я не вірю, що в чаті вам повідомляли, що ваш обліковий запис заблоковано, оскільки ви зняли більше, ніж внесли.
Вони вважають, що ви порушили їхні правила, і це є причиною закриття вашого облікового запису. Пункт про те, що ваші зняті кошти перевищують ваші депозити, призначений для відшкодування, яке ви, ймовірно, просили. правильно?
Можна запитати, чи відомо вам про порушення деяких правил? Будь ласка, це стосується ігор у казино?
Повідомте нам більше деталей, і, сподіваємося, ми зможемо запропонувати вам допомогу.
Sorry, but I don't believe that the chat was telling you that your account was blocked because you withdrew more than you deposit.
They believe that you have violated their rules and that is the reason for closing your account, The point about your withdrawals being higher than your deposits is meant for the refund you probably asked for. Right?
May I ask if you are aware of violating some rules? Is it regarding casino games, please?
Let us know more details, and hopefully we'll be able to offer help to you.
Ромі, ти не вмієш читати?
Що говорить скріншот? Або якщо ви думаєте, що вони закрили мій обліковий запис, тому що я порушив правила, згадайте, що це таке та про яке відшкодування ви говорите? У вас є докази того, про що ви говорите? Справа не в тому, у що ви вірите або що, на вашу думку, сталося, а в тому, що це казино не платить, вони не люблять, щоб гравці їх перемагали, як шкода, що ви говорите лише заради розмови, якщо ви цього не робите Знайте, що насправді сталося, зрозуміло, що ви хочете, щоб казино виглядало добре, я думаю, що це насправді ваша робота, і я не скажу, вони заблокували мій обліковий запис, у них є вся інформація, вони повинні завантажити скріншоти, куди відповідно до чого правила, які я порушив ті, які ви згадуєте, ха-ха-ха, я закликаю вас це зробити.
Romi, don't you know how to read?
What does the screenshot say? Or if you think they closed my account because I broke the rules, mention what they are and what refund are you talking about? Do you have proof of what you're talking about? This is not about what you believe or what you suppose happened, it's about the fact that this casino does not pay, they do not like a player to beat them, what a shame that you only talk for the sake of talking if you do not know what really happened, it is clear that you want to make the casino look good, I think that is your job really and I will not say, they blocked my account, they have all the information, they should upload screenshots where according to what rules I violated the ones you mention hahaha I challenge you to do it.
Romi a caso no sabes leer?
que dice la captura? O bien si tú crees que me cerraron la cuenta por qué viole las reglas menciona cuáles son y de qué reembolso hablas? Tienes pruebas de lo que hablas? Aquí no se trata de lo que tú crees o de lo que supones que pasó, se trata de que este casino no paga, no les gusta que un jugador les gane, qué pena que solo hables por hablar si no conoces lo que en verdad pasó, se ve que quieres hacer quedar bien al casino, creo que ese es tu trabajo en realidad y no diré, bloquearon mi cuenta ellos tienen toda la información deberían subir capturas donde según viole normas que mencionas hahaha te reto a que lo hagas.
Я опублікую тут частину відповіді від казино, яка пов’язана з відповіддю чат-агента:
«Повернення коштів оброблятиметься лише за допомогою методу оплати, який використовується для внесення депозитів на веб-сайті. Сума відшкодування не може перевищувати загальну суму депозитів, зроблених гравцем ».
Я вважаю, що це було просто непорозуміння, коли ви думали, що вони сказали, що ви не отримаєте жодних коштів, тому що ви внесли менше грошей. Це пояснює, що мова йшла про відшкодування.
Якщо ви вважаєте, що вони неправі, кажучи, що ви порушили правила, я б запропонував подати скаргу, щоб ви могли спробувати отримати свої гроші.
Що скажеш, чи хотів би ти пройти цим шляхом?
Просто дайте нам знати, будь ласка, і ми будемо готові допомогти.
I will post here the part of the reply from the casino that is related to the answer from the chat agent:
"Refunds will only be processed using the payment method used for deposits on the website. The refund amount cannot exceed the total deposits made by the player."
I believe that it was just a misunderstanding when you thought that they said that you wouldn't receive any withdrawal because you deposited less money. This explains that they were talking about the refunds.
If you feel that they are wrong in saying you have violated the rules, I would surely suggest filing a complaint so you can try to get to your money.
What do you say, would you like to go this way?
Just let us know, please, and we'll be ready to help.
Доброго ранку, Ромі, казино дійсно брешуть, коли кажуть, що я вносив і знімав лише через AstroPay, я не порушував жодних правил, я закликаю Cannonbet розмістити знімки екрана, про які вони говорять, тому що вони згадують це, і я також вчинив шахрайство дії, будь ласка, чому вони брешуть? Це просто хобі.
Good morning Romi, the casino is really lying when they say that, I only deposited and withdrew through AstroPay, I have not broken any rules, I challenge cannonbet to put the screenshots they are talking about because they mention that, and I also committed fraudulent actions, please, why are they lying? This is just a hobby.
Buen día Romi, de verdad el casino miente al decir eso, yo solo ingresé y retiré mediante AstroPay, no he volado ninguna regla, reto a cannonbet que ponga las capturas de las que habla por que menciona eso, y a parte que cometí acciones fraudulentas, por favor por que mienten? Esto es solo un hobby
Чи можу я запитати, чи це стосується також ігор у казино чи лише ставок на спорт?
Як я вже говорив раніше, можливо, ми зможемо якось допомогти, щоб все було правильно.
May I ask if this is related to casino games as well or sports betting only?
As I said before, maybe we would be able to help somehow, to get everything straight.
Забудьте, ви не можете допомогти, ви не публікували відгук, який я опублікував, ви дбаєте про інтереси казино, ви повинні опублікувати його так, як я це написав, або чому ви цього не зробили?
Forget it, you can't help, you didn't publish the review I posted, you care about the interests of the casino, you should post it as I wrote it or why didn't you do it?
Olvídalo tú no puedes ayudar, no publicaste la reseña que puse, cuidas los intereses del casino deberías ponerla tal cual la escribí o por qué no lo hiciste?
Casino Guru не дуже корисний, я зроблю скріншоти та електронний лист, який ви надіслали, де ви не публікуєте огляд на форумах. Мені справді здається, що казино дає вам щось, щоб ви не виставляли його в поганому світлі. Я думав, що тут нейтрально, але ні, мені здається, що рейтинги, які вони тут ставлять, це брехня.
Casino guru is not very useful, I will take the screenshots and the email you sent where you do not publish the review in forums. It really seems to me that the casino gives you something so that you do not put it in a bad light. I thought that here it was neutral but no, it seems to me that the ratings they put here are lies.
Casino gurú no sirve de mucho, tomaré las capturas y el correo que enviaste donde no publicas la reseña en foros de verdad a mi me parece que el casino te da algo para que no lo pongas en mal creí que aquí se era neutral pero no, me parece que las calificaciones que ponen aquí son mentiras
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.