1 рік тому
Тут ви можете обговорити CampoBet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Тому ви подали скаргу , яка дозволяє нам пройти весь процес і допомогти вам, якщо це можливо.
Будь ласка, зверніть увагу на моє запитання в цій темі . Гадаю, нам знадобиться пояснення щодо вашої проблеми, пов’язаної з CampoBet.
Therefore you submitted the complaint which allows us to go through the process and help you out if possible.
Just please, mind my question in this thread. I guess we could use an explanation regarding your CampoBet-related problem.
нарешті мій обліковий запис було перевірено, і це сталося після публікації скарги тут, на сайті.
але я все ще чекаю на отримання
finally my account was verified and this happened after posting a complaint here on the site.
however I'm still waiting to receive
finalmente minha conta foi verificada e isso se deu apos publicar reclamação aqui no site.
entretanto ainda estou no aguardo para receber
Привіт.
Це краще, ніж нічого 🙂. Ні, серйозно - проходження KYC є найважливішою частиною, без нього у вас ніколи не було б шансу відмовитися. Дайте мені знати, як це буде далі!🤞
Hi.
It's better than nothing 🙂. No, seriously - passing the KYC is the most important part, without it, you would never have a chance to withdraw. Let me know how it continues!🤞
Я не розумію, чому це так складно, і здається, що вони використовують це як виправдання для несплати, оскільки вони можуть вимагати підтвердження до того, як клієнт зробить перший депозит. Було б справедливо мати можливість робити депозит, лише якщо ви можете відкликати.
ну я був перевірений і поки що я не отримав
I don't understand why it's so difficult, and it seems more like they use it as an excuse for not paying as they could request verification before the customer makes the first deposit it would be fair to only be able to deposit if you are able to withdraw.
well I was verified and so far I have not received
não entendo porque é tão difícil, e parece mais que usam disso como desculpa para não pagar pois poderiam solicitar a verificação antes de o cliente fazer o primeiro deposito seria justo só poder depositar se estiver apto para sacar.
bom eu fui verificado e até agora não recebi
Ви завжди можете попросити казино підтвердити вас до того, як буде зроблено перший депозит. Це нестандартно, тому що багато гравців не хочуть, щоб їх відкладали в грі, а також це додаткове заняття для казино. Перевіряючи лише переможців, вони економлять час.
Будь ласка, яке останнє оновлення ви отримали від казино?
You can always ask the casino to verify you before the first deposit is made. It's not standard because many players don't want to be delayed from the play, and it also brings additional occupation to the casino. By verifying the winners only, they save time.
What is the last update you got from the casino, please?
20 днів, і вони не перевіряють обліковий запис і не обробляють зняття, і вони майже не відповідають на електронні листи!
Тільки автоматичні відповіді, чат марний!
20 days and they don't verify the account and don't process the withdrawal, and they barely answer emails!
Only automatic responses, chat is useless!
20 dias e não verificam a conta e não processa o saque, e mal responde email!
Apenas respostas automaticas, chat não serve pra nada!
ми в одному човні друга компанія LIXO!
we are in the same boat friend company LIXO!
estamos no memso barco amigo empresa LIXO!
Мені вдалося отримати, але це було непросто, я пропоную відкрити скаргу тут, на сайті
I managed to receive it but it wasn't easy, I suggest opening a complaint here on the site
eu consegui receber mas não foi facil sugiro q abra uma reclamação aqui no site
Я зробив звичайний депозит на платформі, і відповідно до прохання я надіслав документи, що посвідчують особу, кінцевий термін, який вони призначили для цього, минув, а мій рахунок все ще не може зняти кошти, мені потрібні термінові заходи! Оскільки неможливо, щоб у середині 2023 року існували казино з такою репутацією, які практично завдавали шкоди своїм клієнтам, схоже, що вони мають намір зберегти всі ваші гроші, електронна пошта та чат марні, я сподіваюся, що хтось це зробить щось для мене
I made a normal deposit on the platform, and as requested, I sent the identification documents, the deadline they set for doing this has passed and my account is still unable to make a withdrawal, I need urgent measures! Because it is not possible that in the middle of 2023 there are casinos with such a reputation practically harming their customers, it seems that their intention is to retain every last money you have, email and live chat are useless, I hope that someone will do something for me
Fiz um Depósito normal na plataforma, e conforme haviam solicitado fiz o envio dos documentos de identificação, o prazo que eles colocam para fazer isso já passou e minha conta segue sem poder fazer um saque, Preciso de providências urgentes! Pois não é possível que em pleno 2023 haja casinos com tal reputação praticamente lesando os seus clientes, parece que o intuito deles é reter até o último dinheiro que você tem , email e chat ao vivo são inúteis, espero que alguem faça algo por mim
Привіт, скільки часу займає процес підтвердження облікового запису? Коли казино дало крайній термін? Іноді цей процес може тривати довше, оскільки казино вважають його дуже важливим. Звичайно, я розумію, що якби вам дали кінцевий термін, ви очікували б, що цей процес буде успішно вирішено, і ви зможете вирішити ваше схвалення вашого відкликання.
Однак я також бачу, що ви вже встигли подати нам скаргу , тому ми продовжуватимемо чекати, щоб побачити, як розвиватиметься ваша справа. Звичайно, я б рекомендував вам співпрацювати з казино та надсилати додаткові документи, якщо це необхідно та якщо з вами зв’яжуться. Ймовірно, це буде найпростіший спосіб підтвердити обліковий запис. Крім того, у рамках скарг я помітив, що інші гравці мали подібні проблеми, коли казино намагалося вирішити ситуацію. Як приклад я можу згадати цей випадок: https://casino.guru/campobet-casino-se-the-player-struggles-to-verify
але є й інші, тому, якщо вам цікаво, ви можете перевірити їх тут: https://casino.guru/complaints
Якщо щось зміниться, і ви отримаєте будь-яку нову інформацію в рамках процесу перевірки облікового запису, ви можете повідомити нас на форумі, а також додати більше інформації до скарги Вероніки.
Сподіваюся, ваша ситуація буде вирішена якнайшвидше і більше проблем не виникне. 🙂
Hi, so how long does the account verification process take ? When did the casino give a deadline ? Sometimes this process can take longer as casinos consider it very important. Of course, I understand that if you were given a deadline, you would expect this process to be successfully resolved and you can deal with your approval of your withdrawal.
However, I also see that you have already managed to file a complaint with us and so we will continue to wait to see how your case develops. Of course, I would recommend you to cooperate with the casino and send further documents if necessary and if you are contacted. This will probably be the easiest way to verify your account. Also, as part of complaints, I have noticed that other players have had similar problems where the casino has tried to resolve the situation. As an example I can mention this case: https://casino.guru/campobet-casino-se-the-player-struggles-to-verify
but there are others, so if you're interested, you can check them out here: https://casino.guru/complaints
If anything changes and you receive any new information as part of the account verification process, you can update us on the forum and also add more information to Veronika's complaint.
I hope that your situation will be resolved as soon as possible and there will be no further problems. 🙂
Привіт, я вже відкрив скаргу тут
але вони продовжують виправдовуватися протягом 2 тижнів і не виплачують мою суму
вони кажуть, що це збій платіжного провайдера, і завжди кажуть мені запитати його знову
Hi, i opened a complaint here too already
but they keep making excuses since 2 weeks and not paying out my amount
they saying its a payment provider glitch and always telling me to request it again
Привіт. Шкода почути про вашу проблему з цим казино. Ви правильно зробили, що подали скаргу . На жаль, через те, що повних 14 днів із дня, коли ви подали запит на відкликання, ще не минуло, наша група розгляду скарг не змогла розпочати роботу над цим. Але завтра інший день, чи не так? І якщо ви все ще не отримали гроші, наша команда розбереться і зробить все, щоб цю проблему було вирішено. Випадково отримали оновлення від казино? Дайте нам знати, будь ласка.
Hello. Sorry to hear about your issue with this casino. You have done the right thing to submit a complaint. Unfortunately, due to the fact, that the full14 days from the day you have requested the withdrawal, has not passed quite yet, our complaint team couldn't start working on it. Tomorrow is another day, though, right? And if you still haven't received the money, our team will investigate and do everything for this issue to be solved. Have you got, by any chance, an update from the casino? Let us know please.
Привіт Ромі,
дякую, що звернулися
Термін буде пройдено сьогодні вдень,
Немає оновлень від Campobet, вони продовжують знаходити виправдання щоразу, коли зняття не вдається.
Ніхто не відповідає на електронну пошту, а в чаті немає справжньої допомоги.
Hi Romi,
thank you for reaching out
The timeframe will be passed this afternoon,
There are no updates from Campobet they keep finding excuses every time the withdrawal fail.
Nobody answers email and on chat there is no really help.
Привіт. Так, ви праві. Наша група розгляду скарг розпочне розслідування, скажімо, щойно ваша справа опиниться в її списку «необхідних». Тож 🤞 для найкращого результату та не забудьте повідомити нас, якщо у вас є якісь оновлення 😉.
Hi. Yes, you are right. Our complaint team will start to investigate as soon as your case will be on their "to do" list, let's say. So 🤞 for the best result and please do not forget to inform us if you have any updates 😉.
Привіт Ромі,
Моя скарга минула 14 днів, але Campobet досі не вказала на мою скаргу. Чи можна це розглянути далі, а також залучити Campobet?
Hi Romi,
My complaint passed 14 days but still no input from campobet into my complaint here can this be taken further and also campobet to involve?
Привіт. Я бачу у вашій скарзі, що її було вирішено. Отже, як бачите, на щастя, це була лише невелика затримка, і врешті-решт усе спрацювало нормально, вам так не здається? Я дуже радий, що ви отримали свої гроші. Дійсно дуже позитивні новини 🙂. Якщо ви хочете написати про свій досвід, зробіть це зацим посиланням 👈. Можливо, цим ви допоможете комусь іншому гравцеві. Дайте нам знати, як ви пройшли. 👍
Hello there. I can see in your complaint that it was resolved. So as you can see, luckily it was just a little delay and in the end everything worked fine, don't you think so? I am very glad you have received your money. Very positive news indeed 🙂. If you like to write about your experience, please do so by following this link 👈. Maybe you will help some other player by doing so. Let us know how did you go. 👍
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.