ФорумКазиноCampeonbet Casino - загальне обговорення

Campeonbet Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

2 р. тому від ECantu
|
7297 переглядів 37 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
2 р. тому

Привіт

Спочатку це була проблема

Вони хотіли, щоб рахунок за мобільний телефон був на моє ім’я

купити один

Я відправив і мені сказали, що це не потрібно

Щоб наданої інформації було більш ніж достатньо

У мене мобільний телефон 10 років, чоловік платить за нього, я надіслала їм свідоцтво про шлюб, вони сказали, що все добре.

Після цього я більше не чув про них, і тоді я був тим, хто спостерігав за відступом

Вчора вони скасували це, бо знову хотіли моє посвідчення

я відправив це

Сьогодні вони знову скасовують його та просять у мене посвідчення особи

Я вже надіслав його знову

Я не знаю, що ще робити?

Автоматичний переклад.
ECantu
2 р. тому

Привіт.

До питання телефону:

Вони хотіли бачити рахунок вашого постачальника телефонних послуг, призначений вам, і містить ваше повне ім’я та адресу. Це схоже на рахунок за комунальні послуги, але, наприклад, ви платите за послуги мобільного зв’язку, а не за електроенергію.

Вони не хотіли, щоб ви купували новий мобільний телефон, щоб надати їм рахунок.

Це було непорозуміння.

Підозрюю, що з ідентифікатором може бути щось подібне.

Ви повинні дотримуватися кожної інструкції та використовувати правильний формат. Чи можете ви поділитися цими інструкціями, будь ласка? Щось на кшталт: тримайте своє посвідчення близько до обличчя, можливо?

Важливо правильно дотримуватися інструкцій. Давайте спробуємо з’ясувати, що було не так.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт

Так, я зробив Радку

Вони знову відмовили мені і не надіслали мені електронного листа

я не знаю чому

Автоматичний переклад.
ECantu
2 р. тому

Привіт,

У цьому випадку запитайте їх у чаті, будь ласка.

Тип:

"Привіт, я виконую KYC, і моє посвідчення постійно відхиляється. Що мені робити, щоб передати це, будь ласка?"

Коли ви отримаєте відповідь, поділіться нею тут.

Сподіваємося, ми розберемося, що не так.

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Привіт Радка

Так, і, сподіваюся, вони мені дадуть відповідь. Я записав кілька чатів.

Вони запитують лише мою електронну пошту та дату народження.

Вони входять у мій обліковий запис і дослівно кажуть, що мені більше нічого надсилати не потрібно. Я думаю, що ті, хто відповідає на чат, мають автоматичні відповіді, а ті, хто приймає рішення про схвалення платежу, це інші люди. Я дозволяю собі прикріпити чат, який у мене був пару днів, після чого я не міг з ними поспілкуватися.

Додаю багато екранів, сподіваюся, вони вам послужать. Вони дні тому, тому що останнім часом вони не сприймають моє повідомлення.


Вибачте, якщо повторюються.

Останнім були всі спроби.

Примітка. Я зробив перший виведення, коли мені сказали, що мій KYC підтверджено

З цього моменту щоранку вони запитують у мене нову інформацію і я боюся, що я вже пришлю все, що маю.

У деяких написано, що треба потерпіти, що через 3 дні залишилося, а на третій день відмовляють і я повинен писати, чому.

filefilefilefilefilefilefilefilefilefilefilefilefilefilefilefilefilefilefile

Автоматичний переклад.
ECantu
2 р. тому

Привіт Еканту.

я все прочитав...

Тепер я можу зрозуміти, чому це казино заслужило таку погану репутацію.🙁.

Ви були дуже терплячими, добрими та співробітничими, але казино не виявилося корисним у вигляді підтримки.

Браніслав спробує зв'язатися з ними і допомогти вам, будемо сподіватися, що казино достатньо подбає, щоб співпрацювати з нами.



Автоматичний переклад.
2 р. тому

доброго ранку


Тепер це


Дорогий клієнт:


Повідомляємо, що ваш попередній запит на відкликання було відхилено.


Будь ласка, надішліть нам цифрову фотографію з посвідченням особи або паспортом у руках, близько до обличчя, щоб уможливити ідентифікацію.


Документи/документи, які використовуються для процесу ідентифікації, мають бути лише офіційними документами і тими самими, які ви вже надіслали нам.


Переконайтеся, що на фотографії чітко зображено вашу дату народження, а також дату видачі та закінчення терміну дії.


Ми сподіваємось почути від вас найближчим часом.


Не соромтеся звертатися до нас, якщо вам потрібна додаткова допомога. Гарного дня.

Автоматичний переклад.
ECantu
2 р. тому

Привіт, Еканту!

Саме про це я писав 🙂. Я думаю, що ми наближаємось.

Вам просто потрібно зробити селфі/фотографію, де ви тримаєте своє посвідчення особи/паспорт дуже близько до свого обличчя (ви навіть можете зробити два знімки, щоб переконатися, що ви вказали всі необхідні деталі, тому що, можливо, щось розміщено на звороті стороні вашого посвідчення. Я не впевнений - ви повинні перевірити самі).

Будь ласка, переконайтеся, що ці деталі читабельні. 🙂👍

Під час створення селфі добре видно всі деталі може бути досить складним, тому попросіть когось сфотографувати вас, якщо це можливо.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Грав на Compeonbet на депозит

100 євро грають із серпня 2022 року

Зараз я піднявся до 850 євро

Коли знімаю гроші, кажуть, що не верифікували рахунок.

Надіслали 30 документів, які вони хочуть

Але є нові листи від support@campeonbet.com

У них повинні бути нові документи.

Попередження казино Bluff: не грайте там зараз, не отримуйте виграні гроші


Compeonbet ГАНЬБА

Автоматичний переклад.
morgandahl1972
1 рік тому

Привіт,

30 штук документів? Я навіть 20 не міг назвати...

Які документи, здається, є проблемою сусла, щоб надати?




Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

так, вони брешуть, вони вигадують речі, я не надсилав їм автоматичні електронні листи compeonbet найгірша ганьба, мене обдурили, ніколи не їздити з ними чи є їхні дочірні компанії, та сама compeonbet процвітає, обманюючи людей. внесіть гроші пізніше, коли людям доводиться знімати. Вони знаходять виправдання. Вони тримають мої гроші вже 3 місяці, коли я скаржуся, вони закрили мій рахунок

Автоматичний переклад.
1 рік тому

так, брешуть, вигадують, я їх не посилав

автоматичні електронні листи

compeonbet найгірша ганьба

обдурив мене

ніколи не їзди з ними

чи є дочірні компанії у них однакові

compeonbet процвітає завдяки обману людей.

внесіть гроші пізніше, коли людям доведеться зняти гроші

Вони знаходять виправдання

Вони тримали мої гроші 3 місяці

тепер, коли я скаржуся, вони закрили мій обліковий запис

Автоматичний переклад.
morgandahl1972
1 рік тому

Я не брешу, надіслав, але надіслав усе нерозумно. Найгірше казино, яке я коли-небудь відвідував у compeonbet, навіть не жартую Попереджає людей ніколи не грайте там, ви виграєте або вкладаєте гроші, ви ніколи не отримуєте грошей

Автоматичний переклад.
morgandahl1972
1 рік тому

Якщо ви вважаєте, що ми можемо вам чимось допомогти, я вважаю, що вам слід подати скаргу. Детальніше про весь процес можна дізнатися тут .

Будь ласка, дайте мені знати, що ви думаєте про це.

Автоматичний переклад.
Radka
9 міс. тому

Вони вирішили цю проблему чи? зараз у мене така сама проблема, і я знайшов це хм...

Автоматичний переклад.
rahmboo
9 міс. тому

привіт!

Вибачте, яку проблему ви маєте на увазі?

Якщо ви прагнете отримати результати скарг, будь ласка, перейдіть за цим посиланням 👈 Але якщо ви прагнете запитати конкретного гравця, не соромтеся зробити це, натиснувши кнопку відповіді.

Було б найкраще, якби ви могли просто описати те, що вас зараз турбує.


Автоматичний переклад.
Radka
9 міс. тому

Отримали вони відкликання чи ні.

як ви бачите, у мене така сама проблема, що вони вимагають багато документів, але тепер у них більше немає про що просити, тому що я все перевіряю, але все ще більше тижня без прийнятого вилучення.

Ось чому мені цікаво, чи отримав він тут відкликання чи ні?


https://se.casino.guru/campeonbet-casino-spelarens-uttag-forsenat--kontoverifieringen

Автоматичний переклад.
rahmboo
9 міс. тому

привіт

Ну, знаєте, з таким казино завжди дуже складно. Якщо ви запитаєте мене, ніхто не повинен грати на таких небезпечних сайтах. Припускаючи, що ми можемо лише здогадуватися, чи прийдуть виплати чи ні.

Ви бачили його індекс безпеки 👈

Будемо сподіватися, що казино відповість на вашу скаргу, коли прийде час.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого