2 р. тому
Тут ви можете обговорити Campeonbet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я не можу зняти свій прибуток. Так легко виграти і так неможливо зняти. Але я не здамся.
Переможець місяця без грошей. Як іронічно
I can't withdraw my profit. It is so easy to win and so impossible to withdraw. But I will not give up.
Winner of the month without money. How ironic
No puedo retirar mi ganancia. Es tan fácil ganar y tan imposible retirar. Pero no desistiré.
Ganadora del mes sin dinero. Que ironia
Привіт, Еканту,
це звучить як сумна іронія, але навіть у цьому випадку, якщо ви не зробили нічого поганого, ми зможемо допомогти або принаймні провести розслідування.
Просто майте на увазі, що KYC має важливе значення і має бути повністю завершено, щоб можна було дозволити виведення та продовжити. Намагайтеся співпрацювати і надавати всі можливі документи - це найпростіший спосіб.
Я також хотів би зазначити, що це казино не є одним з найчесніших, тому я сподіваюся, що вони підійдуть до KYC як до перевірки, а не як до можливості знайти причину закрити ваш обліковий запис.
Чи є якийсь конкретний документ, який ви не можете надати?
Helo ECantu,
it sounds like a sad irony, but even so, if you have not done anything wrong, we could be able to help or investigate at least.
Just keep in mind that KYC is essential and must be fully completed so your withdrawal can be authorized and proceed. Try to cooperate and provide every document you can - this is the easiest way.
I would also like to point out that this casino is not among the fairest, so I hope they will approach KYC as a verification, not as an opportunity to find a reason to close your account.
Is there any particular document you can't provide?
Привіт Радка
Хороший день
У Campeonbet є вся документація
вам це потрібно для цього? Якщо так, то я тобі все надішлю.
Hello Radka
Good day
Campeonbet has all the documentation
do you need it by this means? If so, I'll send you everything.
Hola Radka
Buen dia
Campeonbet tiene toda la documentación
¿la necesitas por este medio? Si es así te mando todo
Фактично KYC був завершений. Проблеми виникли під час спроби першого відступу. Я не хочу, щоб мій рахунок був закритий, я зроблю все необхідне, щоб повернути свої гроші, тому що мені здається несправедливим те, що депозит є негайним і нескінченний список умов (всі дані) для зняття. Спасибі за вашу допомогу. Не соромтеся запитати у мене інформацію
In fact KYC was complete. The problems arose in the attempt of the first retreat. I don't want my account to be closed, I will do what is necessary to get my money back because it doesn't seem fair to me that depositing is immediate and an endless list of conditions (all given) to withdraw. Thanks for your help. Do not hesitate to ask me for information
De hecho KYC estaba completa. Los problemas surgieron en el intento del primer retiro. No quiero que cierren mi cuenta, haré lo necesario para recuperar mi dinero porque no se me hace Justo que para depositar sea inmediato y una interminable lista de condiciones (todas dadas) para retirar. Gracias por su ayuda. No dudes en pedirme información
Я щойно ввійшов, і вони відхилили мій вихід, але більше не надсилали сповіщення на мою електронну пошту.
я зробив це знову
Сподіваюся, вони це дозволять
I just entered and they rejected my withdrawal but they no longer sent notification to my email.
I did it again
I hope they allow it
Acabo de entrar y rechazaron mi retiro pero ya no mandaron notificación a mi correo.
Lo hice de nuevo
Espero que lo autoricen
Знов мені, передай всю Радку. Зрештою вимагали виписку мого мобільного телефону з моїм ім'ям, я детально пояснила, що на зареєстрованому телефоні є рахунок на ім'я мого чоловіка, але в адресі чітко видно, що вона збігається з адресою мого посвідчення особи, я надіслала їм підтвердження того, що на рахунку мій чоловік. Але нічого. Я купив новий мобільний телефон на своє ім’я і в мене вже є, але тепер цього номера не може бути, тому що він не зареєстрований з самого початку, і вони не можуть вносити зміни. Як я вже згадував раніше, мій обліковий запис уже було підтверджено, KYC було підтверджено, перейдіть до його відкликання, – сказано в електронному листі, але коли я зробив це, вони почали створювати перешкоди. Я не знаю, чи потрібно вам як посередникам, щоб я також надсилав вам інформацію. Сьогодні я більше не отримував від них пошти, я тільки побачив, що вони скасували моє зняття. Я просив це знову.
9 червня я отримав це
Шановна Емілія,
Повідомляємо, що станом на сьогодні ваш обліковий запис було підтверджено.
Крім того, у порівнянні зі знімком екрана, який ви надіслали нам, спосіб зняття, який ви бажаєте вибрати, може збігатися лише із способом оплати, який ви вибрали для здійснення депозиту відповідно до нашої політики AML, у зв’язку з цим ви повинні подати запит на зняття коштів за допомогою своєї картки, де ви зробили свій депозит.
Не соромтеся звертатися до нас, якщо вам потрібна додаткова допомога. Гарного дня.
Тоді я скасував виведення та здійснив банківський переказ, і з цього почалася вся проблема.
Якщо у вас є куди надіслати документи приватно, по вхідній скриньці або поштою, я надішлю їх вам.
Я наперед дякую вам і сподіваюся, що ви можете допомогти мені вирішити цю проблему.
Me again, hand over all Radka. In the end they wanted a statement of my cell phone with my name, I explained in detail that the registered phone has the bill in my husband's name, but in the address it is perfectly clear that it coincides with the address of my ID, I sent them proof of that the name on the bill is my husband. But nothing. I bought a new cell phone in my name and I already have it, but now that number cannot be because it is not registered from the beginning and they cannot make changes. As I mentioned before, my account was already verified, KYC was verified, proceed to withdraw it, the email said, but when I did it was when they started to put obstacles. I don't know if you as intermediaries need me to send you the information as well. Today I no longer received mail from them, I only saw that they had canceled my withdrawal. I requested it again.
On June 9 I received this
Dear Emilia,
We would like to inform you that your account was verified as of today.
Additionally, compared to the screenshot you sent us the withdrawal method you wish to choose can only be the same to the payment method you chose to make your deposit as per our AML policies, in that regard, you have to request withdrawal via you card where you made your deposit with.
Do not hesitate to contact us in case you need any further help. Have a good day.
That's when I canceled the withdrawal and made it through a bank transfer, and that's where the whole problem started.
If you have a place to send you the documents privately, by inbox or mail I will send them to you.
I thank you in advance and I hope you can help me solve this.
Otra vez yo, entregue todo Radka. A final querían un estado de cuenta de mi celular con mi nombre, les explique detalladamente que el telefono registrado tiene la factura a nombre de mi esposo, pero en la dirección se ve perfectamente que coincide con la dirección de mi ID, les mande comprobante de que el nombre de la factura es mi esposo. Pero nada. Compré un nuevo celular a mi nombre y ya lo tengo, pero ahora ese numero no puede ser porque no esta registrado desde el inicio y ellos no pueden hacer cambios. Como te mencione antes, mi cuenta ya estaba verificada, KYC fue verificada, proceda a su retiro, decía el correo, pero cuando lo hice fue cuando empezaron a poner trabas. No sé si ustedes como intermediarios necesiten que yo les mande tambien la información. Hoy ya no recibí correo por parte de ellos, solo vi que hab´´ian cancelado mi retiro. Volvi a solicitarlo.
El 9 de junio recibi esto
Dear Emilia,
We would like to inform you that your account was verified as of today.
Additionally, compared to the screenshot you sent us the withdrawal method you wish to choose can only be the same to the payment method you chose to make your deposit as per our AML policies, in that regard, you have to request withdrawal via you card where you made your deposit with.
Do not hesitate to contact us in case you need any further help. Have a good day.
Fue cuando cancelé el retiro y lo hice por medio de una transferencia bancaria, y ahí empezó todo el problema.
Si tienes un lugar donde mandarte los documentos en forma privada, por inbox o correo te los hago llegar.
Te agradezco de antemano y confío que puedan ayudarme a solucionar esto.
Знов мені, передай всю Радку. Зрештою вимагали виписку мого мобільного телефону з моїм ім'ям, я детально пояснила, що на зареєстрованому телефоні є рахунок на ім'я мого чоловіка, але в адресі чітко видно, що вона збігається з адресою мого посвідчення особи, я надіслала їм підтвердження того, що на рахунку мій чоловік. Але нічого. Я купив новий мобільний телефон на своє ім’я і в мене вже є, але тепер цього номера не може бути, тому що він не зареєстрований з самого початку, і вони не можуть вносити зміни. Як я вже згадував раніше, мій обліковий запис уже було підтверджено, KYC було підтверджено, перейдіть до його відкликання, – сказано в електронному листі, але коли я зробив це, вони почали створювати перешкоди. Я не знаю, чи потрібно вам як посередникам, щоб я також надсилав вам інформацію. Сьогодні я більше не отримував від них пошти, я тільки побачив, що вони скасували моє зняття. Я просив це знову.
9 червня я отримав це
Шановна Емілія,
Повідомляємо, що станом на сьогодні ваш обліковий запис було підтверджено.
Крім того, у порівнянні зі знімком екрана, який ви надіслали нам, спосіб зняття, який ви бажаєте вибрати, може збігатися лише із способом оплати, який ви вибрали для здійснення депозиту відповідно до нашої політики AML, у зв’язку з цим ви повинні подати запит на зняття коштів за допомогою своєї картки, де ви зробили свій депозит.
Не соромтеся звертатися до нас, якщо вам потрібна додаткова допомога. Гарного дня.
Тоді я скасував виведення та здійснив банківський переказ, і з цього почалася вся проблема.
Якщо у вас є куди надіслати документи приватно, по вхідній скриньці або поштою, я надішлю їх вам.
Я наперед дякую вам і сподіваюся, що ви можете допомогти мені вирішити цю проблему.
Me again, hand over all Radka. In the end they wanted a statement of my cell phone with my name, I explained in detail that the registered phone has the bill in my husband's name, but in the address it is perfectly clear that it coincides with the address of my ID, I sent them proof of that the name on the bill is my husband. But nothing. I bought a new cell phone in my name and I already have it, but now that number cannot be because it is not registered from the beginning and they cannot make changes. As I mentioned before, my account was already verified, KYC was verified, proceed to withdraw it, the email said, but when I did it was when they started to put obstacles. I don't know if you as intermediaries need me to send you the information as well. Today I no longer received mail from them, I only saw that they had canceled my withdrawal. I requested it again.
On June 9 I received this
Dear Emilia,
We would like to inform you that your account was verified as of today.
Additionally, compared to the screenshot you sent us the withdrawal method you wish to choose can only be the same to the payment method you chose to make your deposit as per our AML policies, in that regard, you have to request withdrawal via you card where you made your deposit with.
Do not hesitate to contact us in case you need any further help. Have a good day.
That's when I canceled the withdrawal and made it through a bank transfer, and that's where the whole problem started.
If you have a place to send you the documents privately, by inbox or mail I will send them to you.
I thank you in advance and I hope you can help me solve this.
Otra vez yo, entregue todo Radka. A final querían un estado de cuenta de mi celular con mi nombre, les explique detalladamente que el telefono registrado tiene la factura a nombre de mi esposo, pero en la dirección se ve perfectamente que coincide con la dirección de mi ID, les mande comprobante de que el nombre de la factura es mi esposo. Pero nada. Compré un nuevo celular a mi nombre y ya lo tengo, pero ahora ese numero no puede ser porque no esta registrado desde el inicio y ellos no pueden hacer cambios. Como te mencione antes, mi cuenta ya estaba verificada, KYC fue verificada, proceda a su retiro, decía el correo, pero cuando lo hice fue cuando empezaron a poner trabas. No sé si ustedes como intermediarios necesiten que yo les mande tambien la información. Hoy ya no recibí correo por parte de ellos, solo vi que hab´´ian cancelado mi retiro. Volvi a solicitarlo.
El 9 de junio recibi esto
Dear Emilia,
We would like to inform you that your account was verified as of today.
Additionally, compared to the screenshot you sent us the withdrawal method you wish to choose can only be the same to the payment method you chose to make your deposit as per our AML policies, in that regard, you have to request withdrawal via you card where you made your deposit with.
Do not hesitate to contact us in case you need any further help. Have a good day.
Fue cuando cancelé el retiro y lo hice por medio de una transferencia bancaria, y ahí empezó todo el problema.
Si tienes un lugar donde mandarte los documentos en forma privada, por inbox o correo te los hago llegar.
Te agradezco de antemano y confío que puedan ayudarme a solucionar esto.
Привіт,
Мені здається, що ви просто повторюєте ту саму помилку, вибираючи неправильний варіант виведення. З якоїсь причини казино не бажає перевіряти інший спосіб виведення в цьому випадку.
Будь ласка, зробіть нове зняття та виберіть карту як бажаний спосіб оплати, як запропонувало вам казино.
Це повинно працювати.
Будь ласка, повідомте мені, чи це вирішило вашу проблему.
Hello,
to me, it seems that you are just repeating the same mistake by choosing the incorrect withdrawal option. For some reason, the casino is not willing to verify a different withdrawal method in this case.
Please place a new withdrawal and chose the card as your preferred payment option as the casino suggested to you.
It should work.
Please let me know if this solved your problem.
Привіт
без карти
Сьогодні я отримав це:
Шановна Емілі,
Ми хотіли б вибачитися за цей процес і скільки часу він зайняв.
Повідомляємо, що змінювати номер телефону у вашому обліковому записі немає необхідності, оскільки ви надали нам необхідні документи та більше того.
Номер телефону може залишитися незмінним у вашому обліковому записі, і ваше зняття має відбуватися як зазвичай, оскільки відповідні документи, пов’язані з вашим телефоном, перевіряються, як ви вже знаєте.
Ми ще раз просимо вас набратися терпіння, поки виведення не буде оброблено в нашій системі протягом наступних трьох робочих днів.
Дякуємо за те, що ви дотримувалися процесу перевірки відповідно до інструкцій.
Не соромтеся звертатися до нас, якщо вам потрібна додаткова допомога. Гарного дня.
Команда технічної підтримки
Hello
no card option
Today I received this:
Dear Emily,
We would like to apologize for this process and how long it took.
We would like to inform you that there is no need to change the phone number on your account as you have provided us with the necessary documents and more than that.
The phone number can remain as it is on your account and your withdrawal should proceed as normal at this time as the relevant documents related to your phone are verified as you already know.
We kindly ask you to be patient once again until the withdrawal is processed in our system within the next three business days.
We thank you for following the verification process as instructed.
Do not hesitate to contact us in case you need further assistance. You have a good day.
Technical support team
Hola
No hay opción de tarjeta
Hoy recibí esto:
Querida Emilia,
Nos gustaría disculparnos por este proceso y por lo largo que fue.
Nos gustaría informarle de que no es necesario cambiar el número de teléfono en su cuenta, ya que nos ha proporcionado los documentos necesarios y más que eso.
El número de teléfono puede permanecer como está en su cuenta y su retiro debe proceder con normalidad en este momento, ya que los documentos relevantes relacionados con su teléfono se verifican como ya sabe.
Le pedimos amablemente que tenga paciencia una vez más hasta que la retirada se procese en nuestro sistema en los próximos tres días hábiles.
Le damos las gracias por seguir el proceso de verificación según las instrucciones.
No dude en ponerse en contacto con nosotros en caso de que necesite más ayuda. Que tengas un buen día.
Equipo de soporte técnico
Звучить багатообіцяюче, будемо сподіватися, що відтепер усе піде гладко
Sounds promising let’s hope all goes smoothly from now on
Привіт, з нетерпінням чекаємо вашого остаточного підтвердження. 🙂
Я думаю, що зараз має бути добре.
Hello, waiting eagerly for your final confirmation. 🙂
I think it should be alright now.
Моє зняття статусу очікує на зняття. Сподіваюся, він авторизований і зарахований на мій рахунок.
Повідомляю 🙏
My withdrawal is pending withdrawal status. I hope it is authorized and credited to my account.
I inform you 🙏
Está mi retiro es estatus de retiro pendiente. Espero sea autorizado y acreditado en mi cuenta.
Yo les informo 🙏
Він досі в статусі очікування?
Я б не сказав, що це вже оброблено. 🙁
Is it still in pending status?
I would not say it has been already processed. 🙁
Я зробив зняття 20-го, а вони відправили пошту 21-го
досі в розгляді
Я збираюся надіслати вам електронного листа
I made the withdrawal on the 20th and they sent mail on the 21st
still pending
I'm going to send you an email
Hice el retiro el día 20 y ellos mandaron correo el 21
sigue en estado pendiente
les voy a mandar correo
Привіт,
Якщо виведення все ще знаходиться в стані очікування, вам слід знову запитати казино, я б сказав.
Відповідно до надісланої вами електронної пошти, вилучення буде оброблено протягом наступних 3 робочих днів. Я вірю, що сьогодні третій день, правда?
Hello,
If the withdrawal is still in pending status, you should ask the casino again, I'd say.
According to the email you shared, the withdrawal should get processed in the next 3 business days. I believe today is the third day, right?
Я вже надіслав це Радько
Сьогодні ввечері 3 дні
Я сподіваюся, що це залишиться
Наразі він ще очікує на вилучення.
I already sent it Radka
Tonight is the 3 days
I hope it stays
For now, it's still pending withdrawal.
Ya lo mandé Radka
Esta noche son los 3 días
Espero que ya quede
Por lo pronto sigue como retiro pendiente
Я думаю, що причиною може бути те, що ви нещодавно завершили процес перевірки. Будь ласка, наберіться терпіння і дайте казино деякий час.
I think that the reason may be that you completed the verification process just recently. Please be patient and allow the casino some time.
так, я терплячий
Справа в тому, що з 9 червня це перевірено
а відділ платежів начебто не звертає уваги на те, що відбувається з моїм рахунком за мобільний телефон
Тому я наполягаю, щоб ви це перевірили
казино каже мені зачекати
Сподіваюся, цього разу, якщо вони дозволять моє відкликання
дякую, що пильнуєте
yes i am patient
The thing here is that since June 9 it is verified
and the payments department is kind of oblivious to what happens with my cell phone bill
That's why I insist that you check it
the casino tells me to wait
hopefully this time if they authorize my withdrawal
thanks for being on the lookout
Si soy paciente
La cosa aquí es que desde el 9 de junio está verificada
y el departamento de pagos como que está ajeno a lo qué pasa con la factura de mi celular
por eso les hago hincapié en que lo chequen
el casino me dice que espere
ojalá esta vez si autoricen mi retiro
gracias por estar al pendiente
Привіт, Еканту!
Я прочитав вашу скаргу і помітив, що виникла проблема, пов’язана з телефоном, але я не міг зрозуміти, чому вам довелося придбати новий мобільний телефон.
У всякому разі, подивимося, що ми дізнаємося.
Hello ECantu,
I read your complaint and I noticed that there was some phone-related issue, but I could not figure out why you had to purchase a new cell phone.
Anyway, let's see what we find out.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.