ФорумКазиноCampeonbet Casino - загальне обговорення

Campeonbet Casino - загальне обговорення

1 рік тому від ECantu
|
4949 переглядів 37 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Campeonbet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Я не можу зняти свій прибуток. Так легко виграти і так неможливо зняти. Але я не здамся. file

Переможець місяця без грошей. Як іронічно

Автоматичний переклад.
ECantu
1 рік тому

Привіт, Еканту,

це звучить як сумна іронія, але навіть у цьому випадку, якщо ви не зробили нічого поганого, ми зможемо допомогти або принаймні провести розслідування.

Просто майте на увазі, що KYC має важливе значення і має бути повністю завершено, щоб можна було дозволити виведення та продовжити. Намагайтеся співпрацювати і надавати всі можливі документи - це найпростіший спосіб.

Я також хотів би зазначити, що це казино не є одним з найчесніших, тому я сподіваюся, що вони підійдуть до KYC як до перевірки, а не як до можливості знайти причину закрити ваш обліковий запис.

Чи є якийсь конкретний документ, який ви не можете надати?


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт Радка

Хороший день

У Campeonbet є вся документація

вам це потрібно для цього? Якщо так, то я тобі все надішлю.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Фактично KYC був завершений. Проблеми виникли під час спроби першого відступу. Я не хочу, щоб мій рахунок був закритий, я зроблю все необхідне, щоб повернути свої гроші, тому що мені здається несправедливим те, що депозит є негайним і нескінченний список умов (всі дані) для зняття. Спасибі за вашу допомогу. Не соромтеся запитати у мене інформацію

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я щойно ввійшов, і вони відхилили мій вихід, але більше не надсилали сповіщення на мою електронну пошту.

я зробив це знову

Сподіваюся, вони це дозволять

file

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Знов мені, передай всю Радку. Зрештою вимагали виписку мого мобільного телефону з моїм ім'ям, я детально пояснила, що на зареєстрованому телефоні є рахунок на ім'я мого чоловіка, але в адресі чітко видно, що вона збігається з адресою мого посвідчення особи, я надіслала їм підтвердження того, що на рахунку мій чоловік. Але нічого. Я купив новий мобільний телефон на своє ім’я і в мене вже є, але тепер цього номера не може бути, тому що він не зареєстрований з самого початку, і вони не можуть вносити зміни. Як я вже згадував раніше, мій обліковий запис уже було підтверджено, KYC було підтверджено, перейдіть до його відкликання, – сказано в електронному листі, але коли я зробив це, вони почали створювати перешкоди. Я не знаю, чи потрібно вам як посередникам, щоб я також надсилав вам інформацію. Сьогодні я більше не отримував від них пошти, я тільки побачив, що вони скасували моє зняття. Я просив це знову.

9 червня я отримав це

Шановна Емілія,



Повідомляємо, що станом на сьогодні ваш обліковий запис було підтверджено.


Крім того, у порівнянні зі знімком екрана, який ви надіслали нам, спосіб зняття, який ви бажаєте вибрати, може збігатися лише із способом оплати, який ви вибрали для здійснення депозиту відповідно до нашої політики AML, у зв’язку з цим ви повинні подати запит на зняття коштів за допомогою своєї картки, де ви зробили свій депозит.


Не соромтеся звертатися до нас, якщо вам потрібна додаткова допомога. Гарного дня.

Тоді я скасував виведення та здійснив банківський переказ, і з цього почалася вся проблема.


Якщо у вас є куди надіслати документи приватно, по вхідній скриньці або поштою, я надішлю їх вам.


Я наперед дякую вам і сподіваюся, що ви можете допомогти мені вирішити цю проблему.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Знов мені, передай всю Радку. Зрештою вимагали виписку мого мобільного телефону з моїм ім'ям, я детально пояснила, що на зареєстрованому телефоні є рахунок на ім'я мого чоловіка, але в адресі чітко видно, що вона збігається з адресою мого посвідчення особи, я надіслала їм підтвердження того, що на рахунку мій чоловік. Але нічого. Я купив новий мобільний телефон на своє ім’я і в мене вже є, але тепер цього номера не може бути, тому що він не зареєстрований з самого початку, і вони не можуть вносити зміни. Як я вже згадував раніше, мій обліковий запис уже було підтверджено, KYC було підтверджено, перейдіть до його відкликання, – сказано в електронному листі, але коли я зробив це, вони почали створювати перешкоди. Я не знаю, чи потрібно вам як посередникам, щоб я також надсилав вам інформацію. Сьогодні я більше не отримував від них пошти, я тільки побачив, що вони скасували моє зняття. Я просив це знову.

9 червня я отримав це

Шановна Емілія,



Повідомляємо, що станом на сьогодні ваш обліковий запис було підтверджено.


Крім того, у порівнянні зі знімком екрана, який ви надіслали нам, спосіб зняття, який ви бажаєте вибрати, може збігатися лише із способом оплати, який ви вибрали для здійснення депозиту відповідно до нашої політики AML, у зв’язку з цим ви повинні подати запит на зняття коштів за допомогою своєї картки, де ви зробили свій депозит.


Не соромтеся звертатися до нас, якщо вам потрібна додаткова допомога. Гарного дня.

Тоді я скасував виведення та здійснив банківський переказ, і з цього почалася вся проблема.


Якщо у вас є куди надіслати документи приватно, по вхідній скриньці або поштою, я надішлю їх вам.


Я наперед дякую вам і сподіваюся, що ви можете допомогти мені вирішити цю проблему.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

Мені здається, що ви просто повторюєте ту саму помилку, вибираючи неправильний варіант виведення. З якоїсь причини казино не бажає перевіряти інший спосіб виведення в цьому випадку.

Будь ласка, зробіть нове зняття та виберіть карту як бажаний спосіб оплати, як запропонувало вам казино.

Це повинно працювати.

Будь ласка, повідомте мені, чи це вирішило вашу проблему.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт

без карти

Сьогодні я отримав це:


Шановна Емілі,


Ми хотіли б вибачитися за цей процес і скільки часу він зайняв.


Повідомляємо, що змінювати номер телефону у вашому обліковому записі немає необхідності, оскільки ви надали нам необхідні документи та більше того.


Номер телефону може залишитися незмінним у вашому обліковому записі, і ваше зняття має відбуватися як зазвичай, оскільки відповідні документи, пов’язані з вашим телефоном, перевіряються, як ви вже знаєте.


Ми ще раз просимо вас набратися терпіння, поки виведення не буде оброблено в нашій системі протягом наступних трьох робочих днів.


Дякуємо за те, що ви дотримувалися процесу перевірки відповідно до інструкцій.


Не соромтеся звертатися до нас, якщо вам потрібна додаткова допомога. Гарного дня.


Команда технічної підтримки

Автоматичний переклад.
ECantu
1 рік тому

Звучить багатообіцяюче, будемо сподіватися, що відтепер усе піде гладко

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Сподіваюся, я тримаю вас в курсі

Автоматичний переклад.
ECantu
1 рік тому

Привіт, з нетерпінням чекаємо вашого остаточного підтвердження. 🙂

Я думаю, що зараз має бути добре.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Моє зняття статусу очікує на зняття. Сподіваюся, він авторизований і зарахований на мій рахунок.

Повідомляю 🙏

Автоматичний переклад.
ECantu
1 рік тому

Він досі в статусі очікування?

Я б не сказав, що це вже оброблено. 🙁

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я зробив зняття 20-го, а вони відправили пошту 21-го

досі в розгляді

Я збираюся надіслати вам електронного листа

Автоматичний переклад.
ECantu
1 рік тому

Привіт,

Якщо виведення все ще знаходиться в стані очікування, вам слід знову запитати казино, я б сказав.

Відповідно до надісланої вами електронної пошти, вилучення буде оброблено протягом наступних 3 робочих днів. Я вірю, що сьогодні третій день, правда?


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я вже надіслав це Радько

Сьогодні ввечері 3 дні

Я сподіваюся, що це залишиться

Наразі він ще очікує на вилучення.

Автоматичний переклад.
ECantu
1 рік тому

Я думаю, що причиною може бути те, що ви нещодавно завершили процес перевірки. Будь ласка, наберіться терпіння і дайте казино деякий час.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

так, я терплячий

Справа в тому, що з 9 червня це перевірено

а відділ платежів начебто не звертає уваги на те, що відбувається з моїм рахунком за мобільний телефон

Тому я наполягаю, щоб ви це перевірили

казино каже мені зачекати

Сподіваюся, цього разу, якщо вони дозволять моє відкликання

дякую, що пильнуєте

Автоматичний переклад.
ECantu
1 рік тому

Привіт, Еканту!

Я прочитав вашу скаргу і помітив, що виникла проблема, пов’язана з телефоном, але я не міг зрозуміти, чому вам довелося придбати новий мобільний телефон.

У всякому разі, подивимося, що ми дізнаємося.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого