4 дн. тому
Тут ви можете обговорити Caibo Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, я пройшов перевірку 3 ТИЖНІ ТОМУ.
Моє зняття (2634 TRX) оброблялося 3 ТИЖНІ!!!
Майже кожен день пишу в їх службу підтримки, мені відповідають, що все добре, виведення оформляється.
Я вважаю це ненормальним, що виведення коштів триває ТРИ ТИЖНІ!!!
І всі ці 3 тижні мені кажуть, що скоро заплатять гроші...
Hello, I passed verification 3 WEEKS AGO.
My withdrawal (2634 TRX) has been in processing for 3 WEEKS!!!
I write to their support service almost every day, they answer me that everything is fine, the withdrawal is being processed.
I think it's abnormal that the withdrawal takes THREE WEEKS to process!!!
And all these 3 weeks they tell me that they will pay the money soon...
Здравствуйте, я прошел верификацию УЖЕ 3 НЕДЕЛИ НАЗАД.
Мой вывод (2634 TRX) находится в обработке УЖЕ 3 НЕДЕЛИ!!!
Я Вам почти каждый день пишу им в службу поддержки, они мне отвечаеют, что все нормально, вывод в обработке.
Я считаю это ненормальным, что вывод средств обрабатывается ТРИ НЕДЕЛИ!!!
И все эти 3 недели мне отвечают, что скоро выплатят деньги...
Це справді досить багато часу, тому ви правильно зробили, що подали скаргу .
Я міг би назвати це непрофесійно з боку служби підтримки, коли кожен раз кажуть вам, що все гаразд, але не дають вам додаткових пояснень щодо цієї затримки.
Ваш обліковий запис там повністю перевірено?
Будь ласка, дайте відповідь Крістіні у своїй скарзі, оскільки їй також потрібна додаткова інформація.
Ми почекаємо, що буде наступним кроком сайту казино, коли вони отримають сповіщення щодо вашої справи від нашої команди.
It is quite a long time indeed, so you have done right to submit your complaint.
I could call it unprofessional from the support just to tell you every time that everything is okay, but not give you any further explanation about this delay, though.
Is your account fully verified there?
Please reply to Kristina in your complaint, as she needs some additional information as well.
We'll wait to see what the next step will be from the casino site when they get the notification regarding your case from our team.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.