3 р. тому
Тут ви можете обговорити Buran Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, ми насправді не представники Buran Casino. Ми форум і спільнота 🙂. Я пропоную вам спочатку звернутися до казино - якщо ваш обліковий запис активний і казино відповідає вам, у вас є великі шанси. Я б почав з німецького живого чату.
Будь ласка, повідомте нам, як це працює.
Hello, Well we are actually not a Buran Casino representatives. We are forum and community 🙂. I would suggest you contact the casino in the fistplace - if your account is active and casino responds to you, you have a good chance there. I'd start with German live-chat.
Let us know how it works, for you, please.
Привіт, я отримав відповідь, але тепер, в останній вечір перед виплатою, я раптом отримав електронний лист, що все запізнилося, це нормально....
Мені виплатили 285 євро, а тепер все починається так
Heyyyy I got an answer but now the last evening before the payout I suddenly get an email that everything is late, that's normal....
I had 285 euros paid out and now it starts like this
Heyyyy mir wird da zwar geantwortet aber jetzt den letzten abend vor der Auszahlung kommt auf einmal ne mail das sich alles verspätet ist das normal....
Habe 285 Euro auszahlen lassen und jetzt geht es so los
Привіт,
Гадаю, мені знадобиться невелике пояснення. 🙂
Ви підтверджені, і ліміт часу для виведення коштів скоро закінчиться, тепер ви отримали інформацію про те, що виведення буде відкладено, так?
Я б сказав, що добре, що казино повідомило вам про це. Будь-які пропозиції щодо того, скільки часу це займе?
Hello,
I guess I would need a little explanation. 🙂
You are verified, and the withdrawal time limit is about to end now you got information saying that the withdrawal will be delayed - right?
I'd say that it's good that the casino informed you about this. Any suggestions on how long will it take?
Як давно нічого не говорили, а відповіді вже немає...
How long hasn't been said and there's no reply anymore...
Wie lange wurde nicht gesagt und es kommt auch keine Rückantwort mehr...
На даний момент ви можете зробити небагато, ми можемо лише сподіватися, що зняття буде оброблено найближчим часом.
Not much you can do at the moment, we can only hope that the withdrawal will be processed soon.
Я не знаю, чому це казино має ідеальну репутацію. На веб-сайті було сказано, що був 100% депозит, коли ви збираєтеся зробити депозит, у вас є можливість вибрати бонус, потім ви вибираєте бонус, депозит і де бонус? Немає!!!! Потім ви звертаєтеся в службу підтримки, і вони стверджують, що бонус не для всіх, що вони можуть або не можуть дати вам бонус. То чому, коли ви переходите на депозит, з’являється опція? Найчистіша брехлива реклама.
I don't know why this casino's reputation is perfect. On the website it was saying that there was a 100% deposit, when you are going to deposit you have the option to choose a bonus, then you choose the bonus, deposit and where is the bonus? It does not have!!!! Then you contact support and they claim that the bonus is not for everyone, that they may or may not give you the bonus. So why when you go to deposit does the option appear? The purest false advertising.
Não sei porque a reputação deste cassino é perfeita. No site estava dizendo que tinha depósito de 100%, quando vai depositar tem a opção de escolha de bônus, aí tu escolhe o bônus, deposita e cadê o bônus? Não tem!!!! Aí tu entra em contato com o suporte e eles alegam que o bônus não é pra todos, que eles podem ou não te dar o bônus. Então porque quando tu vai depositar aparece a opção? A mais pura propaganda enganosa.
Що ж, рейтинг казино не базується на бонусах, ми прагнемо оцінити багато різних аспектів, спробуйте перевірити тут:
https://pt.casino.guru/avaliacao-buran-casino#tab=js-tab-reputation
На жаль, казино вирішує, хто отримає перевагу від бонусу, вибачте.
Як я бачу, він доступний для гравців з Бразилії, вам потрібно активувати бонус у своєму акаунті казино.
Well, the casino rating is not based on the bonuses we aim to evaluate many different aspects, try to check out here:
https://pt.casino.guru/avaliacao-buran-casino#tab=js-tab-reputation
Sadly, it's up to the casino to decide who gets an advantage of the bonus, I'm sorry.
As I can see, it is available for players from Brazil, you need to activate the bonus in your casino account.
Сьогодні після виграшу в 3500 євро казино вирішило вилучити Грецію зі списку країн, де можна грати! Очевидно не для того, щоб дати мені гроші, молодець, дуже надійний сайт
Today after a €3500 win the casino decided to remove Greece from the countries that can play! Obviously not to give me the money, well done, very reliable site
Σημερα μετά από μια νίκη 3500€ το καζίνο αποφάσισε να βγάλει την Ελλάδα από την χώρες που μπορούν να παίξουν ! Προφανώς για να μην μου δώσουν τα λεφτά μπράβο πολύ αξιόπιστο site
Привіт, скільки часу триває ваша ситуація, коли ви намагаєтеся зняти гроші? У вас є скріншот чи будь-який доказ того, що Греція раніше не була в країнах із обмеженнями, а пізніше туди потрапила? Я подивився на Правила та умови та не побачив там Греції.
Але я бачив, що ви подавали скаргу, де Вероніка в основному написала, що вона теж не знайшла. Чи можете ви показати мені, як ви це бачите?
Звичайно, не зайвим було б і відповісти на запитання Вероніки у скарзі. Просто натисніть тут .
Hi, how long has your situation been going on, that you are trying to withdraw money ? Do you have any screenshot or any proof that Greece was not in restricted countries before and later got there ? I looked at the Terms and Conditions and I didn't see Greece there.
However, I saw that you filed a complaint where Veronika basically wrote that she didn't find it either. Can you show me how you see it ?
Of course, it would also be useful to answer Veronika's questions in the complaint. Just click here.
Я просив вас відповісти на скаргу Вероніки, тому що без відповіді вона не зможе розібратися у вашій справі. Чи можна було б це зробити?
Насправді ви не сказали мені нічого з того, що я запитував, і було б добре, якби ви сказали, тому що без цього ми більше нічого не знаємо. З ваших знімків екрана я бачу, що ваші зняття очікуються, але я нічого більше не дізнався.
Тому чекаю на відповіді.
I have asked you to reply to Veronica's complaint because without a reply she will not be able to get any further in your case. Would it be possible to do so ?
In fact, you have not told me anything that I have asked and it would be good if you did, because without that we do not know anything more. From your screen shots I can see that your withdrawals are pending but I didn't learn anything more.
So I will wait for the answers.
Привіт, як вам обманює казино? У вас вже є підтверджений обліковий запис?
Я хотів би зазначити, що у казино є 14 днів, щоб вирішити процес виведення коштів, тому я б поки не був таким негативним, хоча я розумію, що потрапляти в таку ситуацію, звичайно, неприємно.
У будь-якому випадку, у мене є ще одне запитання, будь ласка, чи є Греція країною з обмеженнями для вас?
Hi, how does the casino lie to you ? Do you already have a verified account ?
I would like to point out that casinos have 14 days to resolve the withdrawal process, so I wouldn't be so negative yet, although I understand that getting into such a situation is certainly not pleasant.
Anyway, I have one more question, is Greece a restricted country for you as well please ?
Таке погане казино! Руки геть!
Я виграв 28,80 євро бонусу, але, на жаль, він ніколи не був зарахований. Під час живого чату ви відчуваєте, що вас стримують, я повинен використовувати хром, і раптом чат закривається. Через 72 години допомоги все ще немає.
Тримайтеся подалі від цього казино!
Such a bad casino! Hands off!
I won €28.80 in the bonus, but unfortunately it was never credited. In the live chat you feel like you're being held back, I should use chrome and suddenly the chat closes. After 72 hours still no help.
Stay away from this casino!
So ein schlechtes Casino! Finger weg!
ich habe im Bonus 28.80€ gewonnen, leider nie gutgeschrieben worden. Im Livechat kommt man sich hingehalten vor, ich sollte chrome benutzen und auf einmal schließt sich der Chat. Nach 72h immer noch keine Hilfe.
lasst die Finger von diesen Casino!
Привіт, що стосується бонусу, від якого ви виграли, підтримка чи чат вам не допомогли, так? Ви навіть не можете зв'язатися з ними, оскільки використовували інший браузер? У чому проблема, що гроші з бонусу не надійшли на ваш рахунок?
Hi, as for the bonus from which you won, support or live chat didn't help you, yes ? You can't even get in touch with them since you used a different browser ? What is the problem that the money from the bonus was not credited to your account ?
Я намагався зв’язатися з чатом із 6 грудня о 15:20. Вони приймають мій запит, але, на жаль, нічого не відбувається, я завжди чекаю електронного листа. 2 дні не приходить лист.
I was and have been trying to contact the live chat since December 6th at 3:20 p.m. They take my request but unfortunately nothing happens, I'm always left waiting for the email. No email has come for 2 days.
Ich war und versuche seit 6.12 um 15:20 den livechat zu kontaktieren. Man nimmt meine Anfrage auf aber leider tut sich nichts, ich werde immer mit warten sie auf die Email abgelegt. Es kommt seit 2 Tagen keine email.
Ні, я повинен використати chrome, щоб отримати гроші, я спробував це зробити, але він не з’явився. Крім того, гроші мені не зараховуються, і я не отримую електронного листа
No, I should use chrome to get the money credited, which I tried and it didn't show up. Furthermore, the money is not credited to me and I do not receive an email
Nein, ich sollte chrome verwenden damit das Geld gutgeschrieben wird, was ich probierte und es nicht auftauchte. Weiterhin wird mir das Geld nicht gutgeschrieben und weder eine email kommt an mir an
Я виграв 28,80 євро за безкоштовні обертання в розмірі 1 євро, на жаль, 28,80 євро ніколи не було зараховано на мій баланс
I won €28.80 on €1 free spins, unfortunately the €28.80 was never credited to my balance
Ich habe auf 1€ freispiele 28.80€ gewonnen, leider sind die 28.80€ nie auf mein Guthaben gutgeschrieben worden
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.