2 міс. тому
Тут ви можете обговорити Bull Run Bets Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Не дуже елегантно, звичайно. Без верифікації неможливо зняти гроші. Протягом доби документи не перевіряли. Немає чату підтримки
Not very elegant, of course. Without verification there is no way to withdraw money. The documents were not checked during the day. There is no support chat
Вчора вранці мене вивели, гроші прийшли на гаманець, все нормально. Ввечері я спробував оформити ще одне зняття, але перше зняття було неповним і тепер я не можу подати новий запит. Створив тикет, задав питання, пройшло 10 годин, а відповіді немає.
тобто пройшов день, гроші в гаманці, а на виході видається неповнота
Yesterday morning they took me out, the money came to my wallet, everything is fine. In the evening I tried to issue another withdrawal, but the first withdrawal was incomplete and now I cannot submit a new request. I created a ticket, asked a question, 10 hours passed, and there was no answer.
that is, a day has passed, the money is in the wallet, and the output shows incompleteness
А що тепер, коли минули вихідні? Будь ласка, є оновлення?
What about now, after the weekend has passed, though? Is there any update, please?
Привіт!
Я збирався запропонувати вам скаргу, коли дійшов до останнього допису. Я радий, що це вирішено!
Принаймні, ви можете залишити це позаду, і навпаки, іншим гравцям є над чим подумати.
Я маю на увазі, що сьогодні я очікував би певного рівня підтримки від казино; відсутність живого чату - ну, для мене не дуже добре. Дякую, що підняли це питання.
Однак, судячи з вашого попереднього досвіду, я хотів би вірити, що це була тимчасова, несподівана проблема. як ти думаєш Це найважливіше. 🙂
Hello!
I was about to suggest a complaint to you when I made it to the latest post. I'm glad it has been resolved!
At least you can put this behind you, and on the contrary, other players have something to think about.
I mean, these days I would expect a certain support level from a casino; the absence of live chat - well, not a good sigh for me. Thank you for bringing this up.
According to your previous experiences, though, I'd like to believe this was a temporary, unexpected problem. What do you think? That matters the most. 🙂
Тож, сподіваюся, тепер усе буде гаразд. Якщо у вас виникнуть інші проблеми, ми тут для вас.😉
So hopefully everything will be okay now. If you face any other issues, we're here for you.😉
Схоже, вони не хочуть платити. Мій дозвіл на зняття коштів відхиляється кожні 3 години. Схоже, це відбувається автоматично, тому що через 179 хвилин з’являється повідомлення про те, що схвалення очікується, а рівно через 180 хвилин — як схвалення відхилено. Це сталося зі мною 9 разів, і після цього я думав, що щось зміниться, і я отримаю гроші, тому що на моєму 10-му підході історія транзакцій показує «очікує на розгляд», а не «очікує схвалення», але днями історія транзакцій була «помилка платежу» . Тепер вони продовжують відмовляти в погодженні кожні 3 години. Найгірше те, що немає способу зв’язатися з ними, крім створення квитка, на який вони не відповідають. Але це виглядає навмисно, оскільки вони відповіли на мій перший створений тикет, де мені потрібно було змінити електронну адресу, тому що під час реєстрації я зробив помилку в електронній пошті, я пропустив одну літеру. Тож на це вони відповіли досить швидко, і все було виправлено. Але коли я створюю запит щодо грошей, ніхто не відповідає.
It looks like they are not willing to pay out. My withdrawal approval gets declined every 3 hours. It looks like this is automatically, cause after 179 minutes it shows as approval pending and exactly after 180 minutes it shows as approval declined. This happened to me 9 times and after that i thought something changed and I would get they money because on my 10th approach the transaction history shows "pending", not "approval pending", but the other day the transaction history was "payment error". Now they keep declining the approval once again every 3 hours. The worst thing is there is no way to contact them except creating a ticket which they do not reply to. But it looks intentional because they replied to my first created ticket where I needed to change the email because when registering I made an error in the email, I skipped one letter. So to this they replied pretty fast and everything was fixed. But when I create a ticket regarding the money, nobody is replying.
Це більш-менш те саме, що ми обговорюємо з іншим гравцем, ви це читали? Здається, казино може зіткнутися з деякими проблемами, пов’язаними з платіжною системою, але відсутність живого чату робить ситуацію ще гіршою.
Чи можу я знати, як довго ви боретеся?
Інший гравець зрештою отримав платіж, але не без проблем. Мені шкода, що це не виправлено належним чином.
This is more or less the same we discuss with the other player, have you read it? It seems the casino may face some issues associated with the payment system, yet the absence of the live chat makes it even worse..
May I know for how long have you been struggling?
The other player eventually received payment, but not without some problems. I'm sorry to see it has not been fixed properly.
так, я прочитав це, схоже, майже та сама проблема. Однак мені цікаво, чи це невирішена проблема, чи це просто зупиняється, тому що дивна річ полягає в їхній підтримці. Як згадувалося раніше, коли у мене виникла проблема з неправильною електронною поштою, і я ще не зробив жодного депозиту, відповідь була швидкою, але коли мова йде про зняття коштів, відповіді не було взагалі. Я борюся з суботи. Справа в тому, що я повинен йти і робити нове вилучення кожні 3 години, тому що, як я сказав, це саме той час, коли схвалення відхилено. Таким чином, на даний момент вже було 11 відхилених схвалень і 1 помилка платежу. Приблизно через 15 хвилин наступне схвалення буде відхилено, оскільки буде досягнуто позначки 180 хвилин.
До речі, я теж пробував писати листа в підтримку, мало того, що тікет створив, а результат той самий.
yes, I read it, looks like pretty much same problem. However, I wonder if it is an unfixed issue or this is simply stalling, because the strange thing is with their support. As mentioned before, when I had the issue with the incorrect email and hadn't made any deposit yet, the reply was fast, but when it is regarding the withdrawal there is no reply at all. I've been struggling since Saturday. And the thing is I must go and make a new withdrawal every 3 hours cause as I said that is exactly the time when the approval is declined. So as of now it has already been 11 approval declined and 1 payment error. In about 15mintues the next approval will be declined as the 180 minutes mark will be reached.
By the way, I also tried writing an email to support, not only create a ticket, but the result is the same.
Мені вивели кілька транзакцій по 100 баксів, коли я поставив останні 170 баксів на виведення, вся історія транзакцій була очищена і мої депозити та зняття коштів заблоковані, а також мені заборонили грати в слоти))))
I was withdrawn several transactions of 100 bucks each, when I put the last 170 bucks for withdrawal, my entire transaction history was cleared and my deposits and withdrawals were blocked, and I was also banned from playing slots))))
так, я прочитав це, схоже, майже та сама проблема. Однак мені цікаво, чи це невирішена проблема, чи це просто зупиняється, тому що дивна річ полягає в їхній підтримці. Як згадувалося раніше, коли у мене виникла проблема з неправильною електронною поштою, і я ще не зробив жодного депозиту, відповідь була швидкою, але коли мова йде про зняття коштів, відповіді не було взагалі. Я борюся з суботи. Справа в тому, що я повинен йти і робити нове вилучення кожні 3 години, тому що, як я сказав, це саме той час, коли схвалення відхилено. Таким чином, на даний момент вже було 11 відхилених схвалень і 1 помилка платежу. Приблизно через 15 хвилин наступне схвалення буде відхилено, оскільки буде досягнуто позначки 180 хвилин.
До речі, я теж пробував писати листа в підтримку, мало того, що тікет створив, а результат той самий.
yes, I read it, looks like pretty much same problem. However, I wonder if it is an unfixed issue or this is simply stalling, because the strange thing is with their support. As mentioned before, when I had the issue with the incorrect email and hadn't made any deposit yet, the reply was fast, but when it is regarding the withdrawal there is no reply at all. I've been struggling since Saturday. And the thing is I must go and make a new withdrawal every 3 hours cause as I said that is exactly the time when the approval is declined. So as of now it has already been 11 approval declined and 1 payment error. In about 15mintues the next approval will be declined as the 180 minutes mark will be reached.
By the way, I also tried writing an email to support, not only create a ticket, but the result is the same.
Мене все це справді засмучує.
Я пропоную вам подати скаргу нашій команді; просто майте на увазі, що вони не зможуть втрутитися до закінчення 14-денного терміну.
Але якщо ви бачите, що виходу немає, варто було б подати скаргу. що ти кажеш
Ось посилання на випадок, якщо ви вирішите це зробити.
All this really sounds frustrating to me.
I would suggest you file a complaint with our team; just keep in mind that they will not be able to intervene before the 14-day time frame passes.
If you see that there is no way out, though, this should be a good thing to do, to submit the complaint. What do you say?
Here is the link, just in case you decide to do so.
Мені вивели кілька транзакцій по 100 баксів, коли я поставив останні 170 баксів на виведення, вся історія транзакцій була очищена і мої депозити та зняття коштів заблоковані, а також мені заборонили грати в слоти))))
I was withdrawn several transactions of 100 bucks each, when I put the last 170 bucks for withdrawal, my entire transaction history was cleared and my deposits and withdrawals were blocked, and I was also banned from playing slots))))
Але вони дали вам якісь пояснення щодо всього цього?
Чи залишився баланс на вашому рахунку?
Якщо вам потрібно, щоб наша команда розгляду скарг спробувала вирішити проблему, повідомте нам про це.
Did they give you any explanation regarding all this, though?
Is there still any remaining balance in your account?
If you need our complaints team to try to solve it, please let us know.
У мене ситуація, ідентична до jondirfor . Знайшов їхній телеграм-канал, почав спілкуватися з «представниками» казино, ставив їм незручні питання про свій аккаунт. Як наслідок - видалення з чату та видалення деяких Адмін-акаунтів у чаті казино.
I have a situation identical to jondirfor . I found their telegram channel, started communicating with the casino "representatives", asked them uncomfortable questions about my account. As a result - deletion from the chat and deletion of some Admin-Accounts in the casino chat.
у меня ситуация идентичная с jondirfor. я нашел их телеграм канал, начал общаться с "представителями" казино, задавал им неудобные вопросы по поводу ссвоего аккаунта. Как итог - удаление из чата и удаление некоторых Админ-Аккаунтов в чате казино.
Важко коментувати, не побачивши повідомлення. Все ж я вважаю, що це був неприємний досвід. А як щодо вашого рахунку в казино? Чи можете ви отримати до нього доступ? Якщо я правильно розумію ситуацію, ваша мотивація знайти «підтримку» Telegram виникла через те, що звичайна підтримка казино не відповіла на ваші запитання, це так?
Hard to comment without actually seeing the communication. Still, I believe it was an unpleasant experience. What about your casino account anyway? Can you access it? If I understand the situation correctly, your motivation for finding the Telegram "support" arose because the usual casino support did not respond to your questions, is that so?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.