ФорумКазиноBull Run Bets Casino - загальне обговорення

Bull Run Bets Casino - загальне обговорення

1 місяць тому від nataliyabus
|
924 переглядів 32 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
1 місяць тому
Тут ви можете обговорити Bull Run Bets Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 місяць тому

Не дуже елегантно, звичайно. Без верифікації неможливо зняти гроші. Протягом доби документи не перевіряли. Немає чату підтримки

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Більше доби перевіряли документи. Гроші зняли протягом півгодини.

Автоматичний переклад.
nataliyabus
1 місяць тому

Дякую за ваше нутро.

Тож, цікаво, як би ви оцінили цей досвід наприкінці?

Не соромтеся надіслати свій відгук тут , якщо хочете.😉

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Вчора вранці мене вивели, гроші прийшли на гаманець, все нормально. Ввечері я спробував оформити ще одне зняття, але перше зняття було неповним і тепер я не можу подати новий запит. Створив тикет, задав питання, пройшло 10 годин, а відповіді немає.

тобто пройшов день, гроші в гаманці, а на виході видається неповнота

filefile

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
nataliyabus
1 місяць тому

А що тепер, коли минули вихідні? Будь ласка, є оновлення?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

file

Змін поки немає, чекаю. Два дні тому написали, що виправлять.

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Проблема вирішена. Шкода, що немає чату, можливо питання вирішилося б швидше

Автоматичний переклад.
nataliyabus
1 місяць тому

Привіт!

Я збирався запропонувати вам скаргу, коли дійшов до останнього допису. Я радий, що це вирішено!

Принаймні, ви можете залишити це позаду, і навпаки, іншим гравцям є над чим подумати.

Я маю на увазі, що сьогодні я очікував би певного рівня підтримки від казино; відсутність живого чату - ну, для мене не дуже добре. Дякую, що підняли це питання.

Однак, судячи з вашого попереднього досвіду, я хотів би вірити, що це була тимчасова, несподівана проблема. як ти думаєш Це найважливіше. 🙂

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Так, думаю, що це тимчасово, з наступними висновками проблем не було

Автоматичний переклад.
nataliyabus
1 місяць тому

Тож, сподіваюся, тепер усе буде гаразд. Якщо у вас виникнуть інші проблеми, ми тут для вас.😉

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Схоже, вони не хочуть платити. Мій дозвіл на зняття коштів відхиляється кожні 3 години. Схоже, це відбувається автоматично, тому що через 179 хвилин з’являється повідомлення про те, що схвалення очікується, а рівно через 180 хвилин — як схвалення відхилено. Це сталося зі мною 9 разів, і після цього я думав, що щось зміниться, і я отримаю гроші, тому що на моєму 10-му підході історія транзакцій показує «очікує на розгляд», а не «очікує схвалення», але днями історія транзакцій була «помилка платежу» . Тепер вони продовжують відмовляти в погодженні кожні 3 години. Найгірше те, що немає способу зв’язатися з ними, крім створення квитка, на який вони не відповідають. Але це виглядає навмисно, оскільки вони відповіли на мій перший створений тикет, де мені потрібно було змінити електронну адресу, тому що під час реєстрації я зробив помилку в електронній пошті, я пропустив одну літеру. Тож на це вони відповіли досить швидко, і все було виправлено. Але коли я створюю запит щодо грошей, ніхто не відповідає.

Автоматичний переклад.
jondirfor
1 місяць тому

Це більш-менш те саме, що ми обговорюємо з іншим гравцем, ви це читали? Здається, казино може зіткнутися з деякими проблемами, пов’язаними з платіжною системою, але відсутність живого чату робить ситуацію ще гіршою.

Чи можу я знати, як довго ви боретеся?

Інший гравець зрештою отримав платіж, але не без проблем. Мені шкода, що це не виправлено належним чином.

Автоматичний переклад.
Radka
1 місяць тому

так, я прочитав це, схоже, майже та сама проблема. Однак мені цікаво, чи це невирішена проблема, чи це просто зупиняється, тому що дивна річ полягає в їхній підтримці. Як згадувалося раніше, коли у мене виникла проблема з неправильною електронною поштою, і я ще не зробив жодного депозиту, відповідь була швидкою, але коли мова йде про зняття коштів, відповіді не було взагалі. Я борюся з суботи. Справа в тому, що я повинен йти і робити нове вилучення кожні 3 години, тому що, як я сказав, це саме той час, коли схвалення відхилено. Таким чином, на даний момент вже було 11 відхилених схвалень і 1 помилка платежу. Приблизно через 15 хвилин наступне схвалення буде відхилено, оскільки буде досягнуто позначки 180 хвилин.

До речі, я теж пробував писати листа в підтримку, мало того, що тікет створив, а результат той самий.

Автоматичний переклад.
jondirfor
1 місяць тому

Ставте меншу суму

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Мені вивели кілька транзакцій по 100 баксів, коли я поставив останні 170 баксів на виведення, вся історія транзакцій була очищена і мої депозити та зняття коштів заблоковані, а також мені заборонили грати в слоти))))

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

так, я прочитав це, схоже, майже та сама проблема. Однак мені цікаво, чи це невирішена проблема, чи це просто зупиняється, тому що дивна річ полягає в їхній підтримці. Як згадувалося раніше, коли у мене виникла проблема з неправильною електронною поштою, і я ще не зробив жодного депозиту, відповідь була швидкою, але коли мова йде про зняття коштів, відповіді не було взагалі. Я борюся з суботи. Справа в тому, що я повинен йти і робити нове вилучення кожні 3 години, тому що, як я сказав, це саме той час, коли схвалення відхилено. Таким чином, на даний момент вже було 11 відхилених схвалень і 1 помилка платежу. Приблизно через 15 хвилин наступне схвалення буде відхилено, оскільки буде досягнуто позначки 180 хвилин.

До речі, я теж пробував писати листа в підтримку, мало того, що тікет створив, а результат той самий.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Мене все це справді засмучує.

Я пропоную вам подати скаргу нашій команді; просто майте на увазі, що вони не зможуть втрутитися до закінчення 14-денного терміну.

Але якщо ви бачите, що виходу немає, варто було б подати скаргу. що ти кажеш

Ось посилання на випадок, якщо ви вирішите це зробити.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Мені вивели кілька транзакцій по 100 баксів, коли я поставив останні 170 баксів на виведення, вся історія транзакцій була очищена і мої депозити та зняття коштів заблоковані, а також мені заборонили грати в слоти))))

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Але вони дали вам якісь пояснення щодо всього цього?

Чи залишився баланс на вашому рахунку?

Якщо вам потрібно, щоб наша команда розгляду скарг спробувала вирішити проблему, повідомте нам про це.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

у меня ситуация идентичная с jondirfor. я нашел их телеграм канал, начал общаться с "представителями" казино, задавал им неудобные вопросы по поводу ссвоего аккаунта. Как итог - удаление из чата и удаление некоторых Админ-Аккаунтов в чате казино.

aryanboy888
3 тиж. тому

Важко коментувати, не побачивши повідомлення. Все ж я вважаю, що це був неприємний досвід. А як щодо вашого рахунку в казино? Чи можете ви отримати до нього доступ? Якщо я правильно розумію ситуацію, ваша мотивація знайти «підтримку» Telegram виникла через те, що звичайна підтримка казино не відповіла на ваші запитання, це так?

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого