1 місяць тому
Тут ви можете обговорити Bull Casino 24, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Чому мій відгук відхилено? Якщо казино каже, що на виведення коштів потрібно від 2 до 6 годин, я маю отримати їх протягом 2-6 годин, тому що це причина, чому я вношу депозит, це більше 24 годин, а вони не роблять те, що обіцяють.
why is my rewiew rejectet for me if a casino say withdraw i should get between 2-6 hours i should get it between 2-6 hours because thats a reason for me to deposit its over 24 hours now they dont do what they say
Ми відхилили ваш відгук, оскільки вважаємо, що казино не заслуговує на таку низьку оцінку, якщо гравець чекає на виведення коштів лише кілька днів.
Цьому може бути кілька причин, наприклад, процес перевірки ще триває, або постачальник платіжних послуг затримує платіж. Тому казино навіть не винне і не може багато з цим вдіяти.
Постарайтеся бути трохи терплячими, і якщо у вас все ще виникнуть проблеми через кілька днів, будь ласка, повідомте нас. Ми навіть можемо спробувати втрутитися.
Чи пояснили вони щось щодо виведення коштів, чи є якась інформація у вашому обліковому записі?
We have rejected your user review as we don't believe that the casino deserves to be rated that low if a player is waiting for the withdrawal for just a few days.
There can be various reasons for this, as, for example, that the verification process is still in the middle or the payment provider delays the payment. Therefore, the casino is not even at fault and is unable to do much about it, you know.
Try to be a little patient, and if you still have issues after a few more days, please let us know. We could even try to intervene.
Have they explained anything regarding the withdrawal, or is there any information in your account?
Ні, якщо казино каже, що це між 2-6 годинами, то це має бути між 2-6 годинами, і ні, вони нічого не пояснюють, вони хочуть KYC, зараз, вчора я надіслав документи, жодних відповідей, нічого, не грайте в цьому казино!!!!!!
no if a casino say its between 2-6 hours it must be between 2-6 hours and no they dont explain nothing they want kyc now yesterday i send the documents no answers nothing dont play at this casino!!!!!!
Чи не могли б ви, будь ласка, повідомити нам у понеділок, як виглядає ситуація?
Сподіваюся, до того часу все буде добре. Я обов'язково тримаю кулачки схрещеними. 🤞
Could you let us know on Monday, please, about how the situation stands?
I hope by then it will be all good. I'm surely keeping my fingers crossed. 🤞
Чи правильно я розумію, що ситуація залишається незмінною?
Ви можете розпочати свою справу тут у будь-який час; просто наша команда з розгляду скарг не може втрутитися раніше 14-денного терміну, знаєте.
Do I understand correctly that the situation remains unchanged then?
You can open your case at any time here; it is just that our complaint team is not able to intervene before the 14-day time period, you know.
Чи можете ви прийняти мої відхилені відгуки, тоді ніхто не повинен грати в цьому казино вже 6 днів, і вони хочуть документи, які я їм вже надіслав
can you accept my rejected rewiews then no one should play in this casino 6 days now and they want the documents i already send them
Чесно кажучи, ми зможемо розглянути ваш відгук, як тільки буде закрито пов’язану скаргу.
Однак, обидва ваші відгуки були одразу відхилені, оскільки те, що ви вважаєте причиною негативної оцінки, насправді є процедурою KYC або затримкою пов'язаного з цим виведення коштів.
Це те, що ми тобі надіслали, пам'ятаєш? 🙏:
«Вітаємо, і дякуємо за відгук. Ми помітили, що ви скаржитеся на перевірку особи. Будь ласка, пам’ятайте, що KYC (знай свого клієнта) є стандартною процедурою для казино відповідно до політики AML (боротьби з відмиванням грошей), і вони зобов’язані це робити. Якщо ви відмовитеся верифікувати себе в казино, ми не зможемо схвалити ваш відгук на основі вашого рішення; це було б вкрай несправедливо щодо казино. Дякуємо за розуміння».
Frankly, we can review your review once the associated complaint gets closed.
However, your reviews were both rejected straight away because what you see as a reason for a negative rating is actually a KYC procedure or a delayed associated withdrawal.
This is what we sent to you, remember? 🙏:
"Hello, and thank you for the review. We've noticed that you are complaining about identity verification. Please keep in mind KYC (know your customer) is standard procedure for casinos due to AML policy (anti-money laundering), and they are required to do so. If you refuse to verify yourself to the casino, we cannot approve your review based on your decision; it would be highly unfair for the casino. Thank you for your understanding."
Сподіваюся, що ситуація скоро владнається; в іншому випадку втрутиться наша команда з розгляду скарг.
І, звичайно ж, ви зможете написати свій відгук про весь досвід там.
I hope that the situation will get moving soon; otherwise, our complaint team will intervene.
And, of course, you will be able to write your review about the whole experience there.
Тож на їхньому сайті має бути якась помилка, чи не так?
Що вони сказали, коли ви їм відповіли щодо дат?
Також майте на увазі, що ваш відгук користувача може бути схвалений лише після того, як вашу скаргу буде закрито, як я вже пояснював раніше.
So there must be some mistake on their site, right?
What did they say when you confronted them regarding the dates?
Also, please know that your user review can be approved only after your complaint is closed, as I explained before.
Будь ласка, спробуйте чітко написати те, що ви хочете сказати. Я не зовсім зрозумів(ла).
Звісно, не соромтеся писати своєю мовою. На нашому сайті є автоматичний перекладач. 😉
Please try to write clearly what you would like to say. I couldn't understand that well.
Feel free to write in your language, of course. We have an auto translator on our site. 😉
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Незабаром ви будете перенаправлені на сайт казино. Зачекайте, будь ласка. Якщо ви використовуєте програмне забезпечення для блокування реклами, перевірте його налаштування.