ГоловнаФорумКазиноBull Casino 24 - загальне обговорення

Bull Casino 24 - загальне обговорення

1 місяць тому від atti38
|
916 переглядів 24 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
1 місяць тому
Тут ви можете обговорити Bull Casino 24, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 місяць тому

Чому мій відгук відхилено? Якщо казино каже, що на виведення коштів потрібно від 2 до 6 годин, я маю отримати їх протягом 2-6 годин, тому що це причина, чому я вношу депозит, це більше 24 годин, а вони не роблять те, що обіцяють.

Автоматичний переклад.
atti38
1 місяць тому

Ми відхилили ваш відгук, оскільки вважаємо, що казино не заслуговує на таку низьку оцінку, якщо гравець чекає на виведення коштів лише кілька днів.

Цьому може бути кілька причин, наприклад, процес перевірки ще триває, або постачальник платіжних послуг затримує платіж. Тому казино навіть не винне і не може багато з цим вдіяти.

Постарайтеся бути трохи терплячими, і якщо у вас все ще виникнуть проблеми через кілька днів, будь ласка, повідомте нас. Ми навіть можемо спробувати втрутитися.

Чи пояснили вони щось щодо виведення коштів, чи є якась інформація у вашому обліковому записі?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Ні, якщо казино каже, що це між 2-6 годинами, то це має бути між 2-6 годинами, і ні, вони нічого не пояснюють, вони хочуть KYC, зараз, вчора я надіслав документи, жодних відповідей, нічого, не грайте в цьому казино!!!!!!

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

вони не відповідають на мої електронні листи....

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

все одно нічого, їм варто змінювати свої agbs..

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

file вже понад 4 дні..

Автоматичний переклад.
atti38
1 місяць тому

Чи не могли б ви, будь ласка, повідомити нам у понеділок, як виглядає ситуація?

Сподіваюся, до того часу все буде добре. Я обов'язково тримаю кулачки схрещеними. 🤞

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Чи можу я зараз відкрити справу?

Автоматичний переклад.
atti38
1 місяць тому

Чи правильно я розумію, що ситуація залишається незмінною?

Ви можете розпочати свою справу тут у будь-який час; просто наша команда з розгляду скарг не може втрутитися раніше 14-денного терміну, знаєте.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Чи можете ви прийняти мої відхилені відгуки, тоді ніхто не повинен грати в цьому казино вже 6 днів, і вони хочуть документи, які я їм вже надіслав

Автоматичний переклад.
atti38
1 місяць тому

Чесно кажучи, ми зможемо розглянути ваш відгук, як тільки буде закрито пов’язану скаргу.

Однак, обидва ваші відгуки були одразу відхилені, оскільки те, що ви вважаєте причиною негативної оцінки, насправді є процедурою KYC або затримкою пов'язаного з цим виведення коштів.

Це те, що ми тобі надіслали, пам'ятаєш? 🙏:

«Вітаємо, і дякуємо за відгук. Ми помітили, що ви скаржитеся на перевірку особи. Будь ласка, пам’ятайте, що KYC (знай свого клієнта) є стандартною процедурою для казино відповідно до політики AML (боротьби з відмиванням грошей), і вони зобов’язані це робити. Якщо ви відмовитеся верифікувати себе в казино, ми не зможемо схвалити ваш відгук на основі вашого рішення; це було б вкрай несправедливо щодо казино. Дякуємо за розуміння».


Автоматичний переклад.
1 місяць тому

1 тиждень досі не розумію..

Автоматичний переклад.
atti38
1 місяць тому

Сподіваюся, що ситуація скоро владнається; в іншому випадку втрутиться наша команда з розгляду скарг.

І, звичайно ж, ви зможете написати свій відгук про весь досвід там.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

file протягом 4-5 годин😂😂😂😂

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

filefile Вони хочуть документи і кажуть, що я вношу депозит 13.05 😂😂😂😂 я відкриваю свій рахунок 17.05😂😂😂😂

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Чи можете ви схвалити мій відгук? Я скасую його, і будь ласка, зробіть це через 10 днів, не потрібно чекати.

Автоматичний переклад.
atti38
1 місяць тому

Тож на їхньому сайті має бути якась помилка, чи не так?

Що вони сказали, коли ви їм відповіли щодо дат?

Також майте на увазі, що ваш відгук користувача може бути схвалений лише після того, як вашу скаргу буде закрито, як я вже пояснював раніше.

Автоматичний переклад.
atti38 видалив(-ла) публікацію
atti38
1 місяць тому

Будь ласка, спробуйте чітко написати те, що ви хочете сказати. Я не зовсім зрозумів(ла).

Звісно, ​​не соромтеся писати своєю мовою. На нашому сайті є автоматичний перекладач. 😉

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого