ФорумКазиноБудинок казино, який не здійснює виплати

Будинок казино, який не здійснює виплати

1 рік тому від Ross10
|
1438 переглядів 8 відповідей |
|
Додати публікацію
1 рік тому

Я зареєструвався на 333bbet, тож зробив депозит 30 і отримав 25 бонус. Мені довелося грати, щоб виконати місію, щоб я міг отримати першу здобич. У мене вже було близько 200, і я не міг їх зняти, я грав і грав, а банкролл падав, мені вдалося завершити місію, коли я прибув із банкроллом 60. Тож я вирішив зняти його, щоб перевірити, чи справді платформа платити. Тому що мій запит на зняття коштів застряг там на 2 дні. Я йду в службу підтримки, щоб перевірити, чи можуть вони надати мені якусь підтримку, а повідомлення призначені лише для мене.

Ці підроблені та оманливі казино повинні бути заборонені.

Автоматичний переклад.
Ross10
1 рік тому

Привіт, не могли б ви опублікувати посилання на казино? Чи стосується ваша справа ставок на спорт?

Що стосується вашого відкликання, я не думаю, що два дні - це взагалі так багато, і не варто відразу ставитися до скепсису.

Ви вже зверталися в службу підтримки? Що вони вам сказали?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Добрий ранок! Я кілька разів звертався в службу підтримки, але служба підтримки Telegram більше не відповідає. Мій обліковий запис на платформі навіть заблокували, я більше не маю до нього доступу. Нарешті я не отримав своє зняття, я прийшов до висновку, що це казино - чисте шахрайство!

Автоматичний переклад.
Ross10
1 рік тому

Гарного вам дня!

Це справді неприємна ситуація; отже, назва казино піде нам лише на користь. Я помітив ваші останні відгуки користувачів про Slottyway Casino , і мені цікаво, чи ця проблема якось пов’язана. Минув місяць чи близько того, і я, чесно кажучи, не впевнений.

Будь ласка, повідомте нам назву казино.

Інша позитивна перевага полягає в тому, що ми будемо знати, з чим стикаємося, і можемо мати принаймні якусь пораду.

Тепер до обмеженого облікового запису: якщо ви спробуєте ввійти, чи можете ви помітити помилки чи сповіщення із зазначенням причини?

Про що ви востаннє консультувалися з казино?

Можливо, ви натрапили на робочу електронну пошту казино?

Я поставив вам багато запитань просто тому, що хочу допомогти вам, тож дайте мені знати. 🙏


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я хочу залишити вам тут назву платформи, яка не платить за зняття коштів... GANHEbr.com

Я зареєструвався, отримав бонус у розмірі 2 реалів і спробував ігри, побачив, що можу зняти баланс і зробив мінімальний депозит 10. Мені вдалося отримати 100 і зняти 80, вони відхилили це. Я продовжував грати, зібрав 200 і перерахував 150, але вони знову відхилили. Я продовжував грати, підняв 280 і зробив третю подачу 200, і вони знову віддали. Я звернувся до служби підтримки, і вони сказали мені зняти 280, щоб я міг продовжувати свій бізнес. Тож я скаржився, бо ніколи цього не бачив. Під час мого третього зняття 200 на обліковому записі платформи залишалося 80. Вони просто зникли разом із моїми 280. Вони скинули мій обліковий запис і сказали мені, що я не дотримувався правила внесення депозиту на ту саму суму, яка була на рахунку платформи.

Будьте напоготові!!!

GANHEbr.com - це шахрайство!!!!

Автоматичний переклад.
Ross10
1 рік тому

Привіт!

Я не можу сказати, що добре розумію проблему; я б сказав, що залишилося кілька банківських точок.

Оскільки це казино відсутнє в нашій базі даних, я не знайомий з його індексом безпеки, але щоб отримати його перевірку, я повідомив групу даних. Як на мене, то ніби неліцензійно. Не кажу, що це кінець світу, але я продовжую віддавати перевагу ліцензованим казино над іншими.

У будь-якому випадку, повернемося до питання: чи не могли б ви допомогти мені з цією частиною?

«Я звернувся до служби підтримки, і вони сказали мені зняти 280, щоб я міг продовжити свій бізнес. Тому я поскаржився, тому що ніколи цього не бачив». І «Я звернувся до служби підтримки, і вони сказали мені зняти 280, щоб я міг продовжити свій бізнес. Тому я поскаржився, тому що ніколи цього не бачив».

Я дійсно не знаю, що я маю з цього зробити.

Будь ласка, вставте скріншот із поясненнями казино. Я зазвичай використовую Google Lens, щоб отримати переклад.

Я чекаю на вашу відповідь.


Автоматичний переклад.
Ross10
1 рік тому

Привіт.

Я щойно знайшов цей сайт для перевірки, докладніші відомості тут . Я хотів би скористатися цією нагодою, щоб запитати вас, чи знайшли ви можливість мати справу з казино. Як я бачу, ви не погодилися з результатом, чи не так?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

333bet є брехуном і краде у гравців. Мій незавершений зняття 250 бразильських реалів було скасовано, і вони забрали їх з мого рахунку з обґрунтуванням, що мій рахунок не відповідає вимогам до невідомо чого! Вони брехливі злодії, які створили веб-сайт, щоб красти в таких маґлів, як я.

Автоматичний переклад.
prtrin
5 міс. тому

Привіт, вибачте за те, що відбувається в казино, але я можу попросити вас поділитися посиланням на це казино, оскільки, схоже, його немає в нашій базі даних.

Що стосується вашої ситуації, було б корисно знати більш конкретну причину, тому що той факт, що ваш обліковий запис не відповідає вимогам, не так багато, ми нічого не дізналися з цього. Чи пробували ви з'ясувати, що це означає, і чи підтримуєте ви зв'язок із казино? Мені цікаво, чи може це якось пов’язано з перевіркою облікового запису, але це лише моє припущення.

Якщо казино просто ігнорує вас і забирає ваші гроші, ви можете спробувати подати нам скаргу, і ми побачимо, що ми можемо зробити.

Якщо ви вирішили зробити цей крок, ви можете зробити цепрямо тут, за цим посиланням .

Ви підете на це?

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого