1 місяць тому
Принаймні вони залишаються на зв’язку та інформують вас.
Будь ласка, тримайте нас в курсі.
At least they stay in touch and inform you.
Please keep us updated.
0
Принаймні вони залишаються на зв’язку та інформують вас.
Будь ласка, тримайте нас в курсі.
At least they stay in touch and inform you.
Please keep us updated.
Тоді гаразд. Я сподіваюся, що наша команда зможе зв’язатися з казино щодо вашої скарги та вирішити проблему за вас.
Обов'язково тримаю кулаки.🤞
Okay then. I hope that our team will be able to contact the casino regarding your complaint and resolve the issue for you.
I will surely keep my fingers crossed.🤞
Ставка на бульбашки
28 січня о 17:59
Bubbles Bot
Бот Bubbles сказав: Привіт. Є питання? Я тут, щоб допомогти.
28 січня 20:14
Веб-користувач 67990d0de845102f31afc25f сказав: гроші ще не випущені, зачекайте до сьогодні. Інакше я відкрию суперечку про казино та доручу агентству зі стягнення боргів, яке працює на міжнародному рівні
Bubbles Bot
Бот Bubbles сказав: Я не зрозумів. Спробуйте перефразувати своє запитання або спробуйте одну з цих відповідей.
Веб-користувач 67990d0de845102f31afc25f сказав:Поговоріть з людиною
Bubbles Bot
Заява Bubbles Bot: Немає проблем. Просто поділіться кількома деталями, і я зв’яжу вас із кимось із нашої команди.
Зверніть увагу, що служба підтримки Bubblesbet працює з 09:30 до 00:30 CET.
Bubbles Bot
Ім'я
Майкл Піч
Електронна пошта
Bubbles Bot
Відповідь бота Bubbles: Дякую. Дозвольте зв’язати вас з агентом служби підтримки клієнтів.
Майкл Пітш сказав: Добре
Малком
Малком сказав: Привіт Майкле,
Чим ми можемо вам допомогти?
Майкл Пітш сказав: гроші ще не випущені, зачекайте до сьогодні. Інакше я відкрию суперечку про казино та доручу агентству зі стягнення боргів, яке працює на міжнародному рівні
Michael Pietsch сказав: Сьогодні № 18 день
Малком
Malcom сказав: Ваш обліковий запис є частиною процедури перевірки активності, яка не має часових рамок, щойно ми отримаємо оновлення щодо цього питання, з вами зв’яжуться.
Майкл Пітш сказав:
Bubbles Bet
28. Januar um 17:59
Bubbles Bot
Bubbles Bot sagt:Hi there. Got a question? I'm here to help.
28. Januar um 20:14
Web User 67990d0de845102f31afc25f sagt:the money is still not released, wait until today. Otherwise I will open a casino dispute and commission a debt collection agency that works internationally
Bubbles Bot
Bubbles Bot sagt:I didn't get that. Try rephrasing your question or try one of these answers.
Web User 67990d0de845102f31afc25f sagt:Talk to a human
Bubbles Bot
Bubbles Bot sagt:No problem. Just share a few details and I'll connect you with someone from our team.
Kindly consider that the Bubblesbet support team's working hours are 09:30 - 00:30 CET.
Bubbles Bot
Name
Michael Pietsch
mond21de@yahoo.de
Bubbles Bot
Bubbles Bot sagt:Thanks. Let me connect you with a customer support agent.
Michael Pietsch sagt:Ok
Malcom
Malcom sagt:Hello Michael,
How can we help you?
Michael Pietsch sagt:the money is still not released, wait until today. Otherwise I will open a casino dispute and commission a debt collection agency that works internationally
Michael Pietsch sagt:Today Nr 18 day
Malcom
Malcom sagt:Your account is part of the activity checking procedure which has no time frame, as soon as we have an update regarding this matter you will be contacted.
Michael Pietsch sagt:
Ставка на бульбашки
28 січня о 17:59
Bubbles Bot
Бот Bubbles сказав:
привіт Є питання? Я тут, щоб допомогти.
28 січня 20:14
Веб-користувач 67990d0de845102f31afc25f сказав:
гроші ще не випущені, чекайте до сьогодні. Інакше я відкрию суперечку про казино та доручу агентству зі стягнення боргів, яке працює на міжнародному рівні
Bubbles Bot
Бот Bubbles сказав:
Я не зрозумів. Спробуйте перефразувати своє запитання або спробуйте одну з цих відповідей.
Веб-користувач 67990d0de845102f31afc25f сказав:
Поговори з людиною
Bubbles Bot
Бот Bubbles сказав:
немає проблем Просто поділіться кількома деталями, і я зв’яжу вас із кимось із нашої команди.
Зверніть увагу, що служба підтримки Bubblesbet працює з 09:30 до 00:30 CET.
Bubbles Bot
Ім'я
Майкл Піч
Електронна пошта
Bubbles Bot
Бот Bubbles сказав:
дякую Дозвольте зв’язати вас з агентом служби підтримки клієнтів.
Майкл Пітш сказав:
Гаразд
Малком
Малком сказав:
Привіт Майкл,
Чим ми можемо вам допомогти?
Майкл Пітш сказав:
гроші ще не випущені, чекайте до сьогодні. Інакше я відкрию суперечку про казино та доручу агентству зі стягнення боргів, яке працює на міжнародному рівні
Майкл Пітш сказав:
Сьогодні № 18 день
Малком
Малком сказав:
Ваш обліковий запис є частиною процедури перевірки активності, яка не має часових рамок, щойно ми отримаємо оновлення щодо цього питання, з вами зв’яжуться.
Майкл Пітш сказав:
кожен день повідомляється Оновлення
Малком
Малком сказав:
Ми розуміємо вашу точку зору, ми просто просимо терпіння, і, як ми сказали, процедура не має часових рамок, і щойно ми отримаємо оновлення, з вами зв’яжуться.
Майкл Пітш сказав:
він буде оброблений протягом 10 днів, як зазначено на вашому веб-сайті
Малком
Малком сказав:
Це стосується процедури виведення коштів, але, як ми вже сказали, ваш обліковий запис є частиною процедури перевірки активності, яка не має часу.
Майкл Пітш сказав:
скільки мені чекати місяць
Малком
Малком сказав:
З вами зв’яжуться, щойно ми отримаємо оновлення.
Малком сказав:
Дякуємо за розуміння
Малком сказав:
Ми високо цінуємо ваше терпіння.
29 січня о 11:35
Майкл Пітш сказав:
доброго ранку, на жаль, після 19 днів нічого не змінилося, сьогодні немає оновлень, я буду подавати позов проти казино
Роббі
Роббі сказав:
Привіт Майкл
Ваш обліковий запис є частиною процедури перевірки активності, яка не має часових рамок, щойно ми отримаємо оновлення щодо цього питання, з вами зв’яжуться.
Майкл Пітш сказав:
Здається, я довго чекав
Роббі
Роббі сказав:
Ми розуміємо, але, як ми сказали, ваш обліковий запис є частиною процедури перевірки активності, яка не має часу.
Bubbles Bet
28. Januar um 17:59
Bubbles Bot
Bubbles Bot sagt:
Hi there. Got a question? I'm here to help.
28. Januar um 20:14
Web User 67990d0de845102f31afc25f sagt:
the money is still not released, wait until today. Otherwise I will open a casino dispute and commission a debt collection agency that works internationally
Bubbles Bot
Bubbles Bot sagt:
I didn't get that. Try rephrasing your question or try one of these answers.
Web User 67990d0de845102f31afc25f sagt:
Talk to a human
Bubbles Bot
Bubbles Bot sagt:
No problem. Just share a few details and I'll connect you with someone from our team.
Kindly consider that the Bubblesbet support team's working hours are 09:30 - 00:30 CET.
Bubbles Bot
Name
Michael Pietsch
mond21de@yahoo.de
Bubbles Bot
Bubbles Bot sagt:
Thanks. Let me connect you with a customer support agent.
Michael Pietsch sagt:
Ok
Malcom
Malcom sagt:
Hello Michael,
How can we help you?
Michael Pietsch sagt:
the money is still not released, wait until today. Otherwise I will open a casino dispute and commission a debt collection agency that works internationally
Michael Pietsch sagt:
Today Nr 18 day
Malcom
Malcom sagt:
Your account is part of the activity checking procedure which has no time frame, as soon as we have an update regarding this matter you will be contacted.
Michael Pietsch sagt:
every day is told Update
Malcom
Malcom sagt:
We understand your point of view we are just asking for your patience and as we said the procedure has no time frame and as soon as we have an update you will be contacted.
Michael Pietsch sagt:
it will be processed within 10 days as it says on your website
Malcom
Malcom sagt:
That is regarding the withdrawal procedure but as we said your account is part of the activity checking procedure which has no time.
Michael Pietsch sagt:
how long should I wait a month
Malcom
Malcom sagt:
As soon as we have an update you will be contacted.
Malcom sagt:
Thank you for understanding
Malcom sagt:
Your patience is highly appreciated.
29. Januar um 11:35
Michael Pietsch sagt:
good morning unfortunately nothing has changed after 19 days no update today I will take legal action against the casino
Robbie
Robbie sagt:
Hello Michael
Your account is part of the activity checking procedure which has no time frame, as soon as we have an update regarding this matter you will be contacted.
Michael Pietsch sagt:
I think I waited a long time
Robbie
Robbie sagt:
We understand but as we said your account is part of the activity checking procedure which has no time.
Ставка на бульбашки
28 січня о 17:59
Bubbles Bot
Бот Bubbles сказав: Привіт. Є питання? Я тут, щоб допомогти.
28 січня 20:14
Веб-користувач 67990d0de845102f31afc25f сказав: гроші ще не випущені, зачекайте до сьогодні. Інакше я відкрию суперечку про казино та доручу агентству зі стягнення боргів, яке працює на міжнародному рівні
Bubbles Bot
Бот Bubbles сказав: Я не зрозумів. Спробуйте перефразувати своє запитання або спробуйте одну з цих відповідей.
Веб-користувач 67990d0de845102f31afc25f сказав:Поговоріть з людиною
Bubbles Bot
Заява Bubbles Bot: Немає проблем. Просто поділіться кількома деталями, і я зв’яжу вас із кимось із нашої команди.
Зверніть увагу, що служба підтримки Bubblesbet працює з 09:30 до 00:30 CET.
Bubbles Bot
Ім'я
Майкл Піч
Електронна пошта
Bubbles Bot
Відповідь бота Bubbles: Дякую. Дозвольте зв’язати вас з агентом служби підтримки клієнтів.
Майкл Пітш сказав: Добре
Малком
Малком сказав: Привіт Майкле,
Чим ми можемо вам допомогти?
Майкл Пітш сказав: гроші ще не випущені, зачекайте до сьогодні. Інакше я відкрию суперечку про казино та доручу агентству зі стягнення боргів, яке працює на міжнародному рівні
Michael Pietsch сказав: Сьогодні № 18 день
Малком
Malcom сказав: Ваш обліковий запис є частиною процедури перевірки активності, яка не має часових рамок, щойно ми отримаємо оновлення щодо цього питання, з вами зв’яжуться.
Міхаель Пітш каже: щодня розповідається Оновлення
Малком
Мальком сказав: Ми розуміємо вашу точку зору, ми просто просимо вас терпіння, і, як ми сказали, процедура не має часових рамок, і щойно ми отримаємо оновлення, з вами зв’яжуться.
Michael Pietsch сказав: це буде оброблено протягом 10 днів, як зазначено на вашому веб-сайті
Малком
Malcom сказав: Це стосується процедури виведення коштів, але, як ми вже сказали, ваш обліковий запис є частиною процедури перевірки активності, яка не має часу.
Michael Pietsch запитав:скільки мені чекати місяць
Малком
Malcom сказав: Щойно ми отримаємо оновлення, з вами зв’яжуться.
Малком сказав: Дякуємо за розуміння
Малком сказав: Дякуємо за ваше терпіння.
29 січня о 11:35
Міхаель Пітш сказав:доброго ранку, на жаль, через 19 днів нічого не змінилося, сьогодні немає оновлень. Я буду подавати позов проти казино
Роббі
Роббі сказав: Привіт, Майкл
Ваш обліковий запис є частиною процедури перевірки активності, яка не має часових рамок, щойно ми отримаємо оновлення щодо цього питання, з вами зв’яжуться.
Майкл Пітш сказав: «Здається, я довго чекав
Роббі
Роббі сказав: Ми розуміємо, але, як ми вже сказали, ваш обліковий запис є частиною процедури перевірки активності, на яку немає часу.
30 січня о 08:00
Michael Pietsch сказав:доброго ранку, я подав спір про стягнення боргу
30 січня о 09:23
Ріс
Ріс сказав: Привіт Майкле,
Дякуємо, що звернулися до Bubblesbet.
Нам шкода, що ми пропустили вашу розмову в чаті.
Будь ласка, зверніть увагу, що наша служба підтримки клієнтів працює з 9:30 до 00:30 CET (часовий пояс).
Будь ласка, зв’яжіться з нами у зазначені години електронною поштою за адресою (mailto:support@bubblesbet.com) або через чат.
Дякуємо за співпрацю та розуміння.
30 січня 10:11
Michael Pietsch сказав:доброго ранку, я подав спір щодо стягнення боргу
Ріс
Ріс сказав: Чим ми можемо вам допомогти
Ріс сказав:?
Майкл Пітш сказав: Чому гроші не безкоштовні
Ріс
Reece sagt:Майкле, як ми бачимо з нашого боку, процедура перевірки вашого облікового запису добігає кінця.
Ви отримаєте електронний лист про відкликання протягом дня.
Дякуємо за розуміння та гарного дня!
Michael Pietsch сказав: ви кажете, що оновлювали інформацію щодня. Але запитай мене, чому так довго нічого не відбувається. Вона повинна це знати
30 січня о 18:18
Michael Pietsch сказав: Привіт, чекайте оновлення
Емілі
Емілі сказала: Привіт, Майкле, на жаль, ми ще не отримали жодних оновлень від відповідного відділу.
Зараз ми знову надішлемо запит і, щойно його отримаємо, негайно повідомимо вас.
31 січня о 11:00
Майкл Пітш сказав:Оновити? Ви говорите Вчора
Ріс
Ріс сказав: Майкле, як повідомив нам наш пов’язаний відділ, ви отримаєте електронний лист про своє відкликання протягом дня.
31 січня о 18:35
Міхаель Пітш сказав: "Мабуть, знову нічого, завжди ці порожні обіцянки. Це неприємно для клієнтів, якщо вам доводиться чекати на гроші тижнями чи місяцями. Що ж, незабаром я дам огляд про те, як тут йдуть справи"
Емілі
Емілі сказала: Привіт Майкле,
Ми розуміємо, але, як ми сказали, ваш обліковий запис є частиною процедури перевірки активності, яка не має часових рамок, щойно ми отримаємо оновлення щодо цього питання, з вами зв’яжуться.
31 січня о 23:59
Майкл Пітш сказав: Вчора ви написали це Майкле, як повідомив нам наш відповідний відділ, протягом дня ви отримаєте електронний лист про своє відкликання.
Michael Pietsch сказав: Сьогодні ви говорите, зачекайте
Bubbles Bet
28. Januar um 17:59
Bubbles Bot
Bubbles Bot sagt:Hi there. Got a question? I'm here to help.
28. Januar um 20:14
Web User 67990d0de845102f31afc25f sagt:the money is still not released, wait until today. Otherwise I will open a casino dispute and commission a debt collection agency that works internationally
Bubbles Bot
Bubbles Bot sagt:I didn't get that. Try rephrasing your question or try one of these answers.
Web User 67990d0de845102f31afc25f sagt:Talk to a human
Bubbles Bot
Bubbles Bot sagt:No problem. Just share a few details and I'll connect you with someone from our team.
Kindly consider that the Bubblesbet support team's working hours are 09:30 - 00:30 CET.
Bubbles Bot
Name
Michael Pietsch
mond21de@yahoo.de
Bubbles Bot
Bubbles Bot sagt:Thanks. Let me connect you with a customer support agent.
Michael Pietsch sagt:Ok
Malcom
Malcom sagt:Hello Michael,
How can we help you?
Michael Pietsch sagt:the money is still not released, wait until today. Otherwise I will open a casino dispute and commission a debt collection agency that works internationally
Michael Pietsch sagt:Today Nr 18 day
Malcom
Malcom sagt:Your account is part of the activity checking procedure which has no time frame, as soon as we have an update regarding this matter you will be contacted.
Michael Pietsch sagt:every day is told Update
Malcom
Malcom sagt:We understand your point of view we are just asking for your patience and as we said the procedure has no time frame and as soon as we have an update you will be contacted.
Michael Pietsch sagt:it will be processed within 10 days as it says on your website
Malcom
Malcom sagt:That is regarding the withdrawal procedure but as we said your account is part of the activity checking procedure which has no time.
Michael Pietsch sagt:how long should I wait a month
Malcom
Malcom sagt:As soon as we have an update you will be contacted.
Malcom sagt:Thank you for understanding
Malcom sagt:Your patience is highly appreciated.
29. Januar um 11:35
Michael Pietsch sagt:good morning unfortunately nothing has changed after 19 days no update today I will take legal action against the casino
Robbie
Robbie sagt:Hello Michael
Your account is part of the activity checking procedure which has no time frame, as soon as we have an update regarding this matter you will be contacted.
Michael Pietsch sagt:I think I waited a long time
Robbie
Robbie sagt:We understand but as we said your account is part of the activity checking procedure which has no time.
30. Januar um 08:00
Michael Pietsch sagt:good morning, I have now filed a dispute about debt collection
30. Januar um 09:23
Reece
Reece sagt:Hello Michael,
Thank you for reaching Bubblesbet.
We are sorry that we have missed your live chat conversation.
Kindly take note that our Customer support working hours are 9:30 - 00:30 CET (time zone).
Please reach us during the mentioned hours, via e-mail at support@bubblesbet.com (mailto:support@bubblesbet.com) or via live chat.
Thank you for your cooperation, and understanding.
30. Januar um 10:11
Michael Pietsch sagt:good morning, I have now filed a dispute about debt collection
Reece
Reece sagt:How can we help you
Reece sagt:?
Michael Pietsch sagt:Why the Money Not free
Reece
Reece sagt:Michael, as we can see from our end your account checking procedure is coming to an end.
You will receive an email about your withdrawal during the day.
Thank you for understanding and have a great day!
Michael Pietsch sagt:you say you were updating every day. But ask me why nothing is happening for so long. She should know that
30. Januar um 18:18
Michael Pietsch sagt:Hi wait for Update
Emily
Emily sagt:Hello Michael, unfortunately, we still have not received any update yet from the related department.
We will request again now, and as soon as we receive one, we'll let you know right away.
31. Januar um 11:00
Michael Pietsch sagt:Update? You speak Yesterday
Reece
Reece sagt: Michael, as our related department reported to us, you will receive an email about your withdrawal during the day.
31. Januar um 18:35
Michael Pietsch sagt:It was probably nothing again, always these empty promises, it's not customer friendly if you have to wait weeks or months for your money, well, I'll give a review soon about how things are going here
Emily
Emily sagt:Hello Michael,
We understand but as we said your account is part of the activity checking procedure which has no time frame, as soon as we have an update regarding this matter you will be contacted.
31. Januar um 23:59
Michael Pietsch sagt:Yesterday you write this Michael, as our related department reported to us, you will receive an email about your withdrawal during the day.
Michael Pietsch sagt:Today you speak wait
привіт
Я не зовсім впевнений, для чого ви опублікували все це тут, тому що це насправді зовсім не потрібно. Вам не потрібно хвилюватися, наша група розгляду скарг працює над вашою справою, і ви повинні робити це лише тоді, коли вас попросять надати таку інформацію в ланцюжку скарг.
Звичайно, якщо є якісь оновлення щодо вашої справи, не соромтеся звертатися. Ви просто використовуєте свої власні слова. Ви мене розумієте? 😉
Hello there.
I am not quite sure what did you posted all these here for, becasue it is really not neccessary at all. You don't need to worry, our complaint team is working on your case and only whenever you'll be asked to provide this kind of information in your complaints thread, you should do so.
Of course, if there's any update regarding your case, don't hesitate to come forward. You just use your own words. Do you get me? 😉
Ніяких турбот взагалі.
Як просувається справа? Є новини з казино?
No worries at all.
How is the case going? Any news from the casino?
Дякуємо, що звернулися до нас.
Тоді ми чекатимемо будь-яких оновлень від вас.
Thank you for getting back to us.
We'll wait for any updates from you then.
Сума була зарахована на мій рахунок вчора. Я дякую Casino Guru за допомогу
The amount was credited to my account yesterday. I thank Casino Guru for the help
Gestern war der Betrag auf meinem Konto eingegangen. Ich danke Casino Guru für die Hilfe
Чудові новини, я з нетерпінням чекаю їх разом з вами. Я не дуже розумію вашу ситуацію в казино, але, якщо можна, і ви не заперечуєте, скільки часу ви чекали на гроші?
Думаєш, ти ще будеш тут грати? 🙂
Great news, I'm looking forward to it with you. I don't have much insight into your situation in the casino, but if I may and you don't mind, how long did you wait for the money?
Do you think you'll still be playing here? 🙂
Це довго, ви, мабуть, виберете інше казино, чи не так?
That's a long time, you'll probably choose another casino, right?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.