ГоловнаФорумКазиноBubbles Bet Casino - загальне обговорення

Bubbles Bet Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

 від Staxx82
|
5 964 переглядів 75 відповідей |
|
1...3 4
pinkie1961

Принаймні вони залишаються на зв’язку та інформують вас.

Будь ласка, тримайте нас в курсі.

Автоматичний переклад.

Тож скарга подана тут

Автоматичний переклад.
pinkie1961

Тоді гаразд. Я сподіваюся, що наша команда зможе зв’язатися з казино щодо вашої скарги та вирішити проблему за вас.

Обов'язково тримаю кулаки.🤞

Автоматичний переклад.

Ставка на бульбашки

28 січня о 17:59


Bubbles Bot



Бот Bubbles сказав: Привіт. Є питання? Я тут, щоб допомогти.

28 січня 20:14


Веб-користувач 67990d0de845102f31afc25f сказав: гроші ще не випущені, зачекайте до сьогодні. Інакше я відкрию суперечку про казино та доручу агентству зі стягнення боргів, яке працює на міжнародному рівні

Bubbles Bot



Бот Bubbles сказав: Я не зрозумів. Спробуйте перефразувати своє запитання або спробуйте одну з цих відповідей.

Веб-користувач 67990d0de845102f31afc25f сказав:Поговоріть з людиною

Bubbles Bot



Заява Bubbles Bot: Немає проблем. Просто поділіться кількома деталями, і я зв’яжу вас із кимось із нашої команди.


Зверніть увагу, що служба підтримки Bubblesbet працює з 09:30 до 00:30 CET.

Bubbles Bot



Ім'я

Майкл Піч

Електронна пошта

Bubbles Bot



Відповідь бота Bubbles: Дякую. Дозвольте зв’язати вас з агентом служби підтримки клієнтів.

Майкл Пітш сказав: Добре

Малком



Малком сказав: Привіт Майкле,

Чим ми можемо вам допомогти?

Майкл Пітш сказав: гроші ще не випущені, зачекайте до сьогодні. Інакше я відкрию суперечку про казино та доручу агентству зі стягнення боргів, яке працює на міжнародному рівні

Michael Pietsch сказав: Сьогодні № 18 день

Малком



Malcom сказав: Ваш обліковий запис є частиною процедури перевірки активності, яка не має часових рамок, щойно ми отримаємо оновлення щодо цього питання, з вами зв’яжуться.

Майкл Пітш сказав:

Автоматичний переклад.

Ставка на бульбашки


28 січня о 17:59

Bubbles Bot

Бот Bubbles сказав:


привіт Є питання? Я тут, щоб допомогти.


28 січня 20:14

Веб-користувач 67990d0de845102f31afc25f сказав:


гроші ще не випущені, чекайте до сьогодні. Інакше я відкрию суперечку про казино та доручу агентству зі стягнення боргів, яке працює на міжнародному рівні

Bubbles Bot

Бот Bubbles сказав:


Я не зрозумів. Спробуйте перефразувати своє запитання або спробуйте одну з цих відповідей.


Веб-користувач 67990d0de845102f31afc25f сказав:


Поговори з людиною

Bubbles Bot

Бот Bubbles сказав:


немає проблем Просто поділіться кількома деталями, і я зв’яжу вас із кимось із нашої команди.


Зверніть увагу, що служба підтримки Bubblesbet працює з 09:30 до 00:30 CET.

Bubbles Bot

Ім'я

Майкл Піч

Електронна пошта

Bubbles Bot

Бот Bubbles сказав:


дякую Дозвольте зв’язати вас з агентом служби підтримки клієнтів.

Майкл Пітш сказав:


Гаразд

Малком

Малком сказав:


Привіт Майкл,

Чим ми можемо вам допомогти?

Майкл Пітш сказав:


гроші ще не випущені, чекайте до сьогодні. Інакше я відкрию суперечку про казино та доручу агентству зі стягнення боргів, яке працює на міжнародному рівні

Майкл Пітш сказав:


Сьогодні № 18 день

Малком

Малком сказав:


Ваш обліковий запис є частиною процедури перевірки активності, яка не має часових рамок, щойно ми отримаємо оновлення щодо цього питання, з вами зв’яжуться.

Майкл Пітш сказав:


кожен день повідомляється Оновлення

Малком

Малком сказав:


Ми розуміємо вашу точку зору, ми просто просимо терпіння, і, як ми сказали, процедура не має часових рамок, і щойно ми отримаємо оновлення, з вами зв’яжуться.

Майкл Пітш сказав:


він буде оброблений протягом 10 днів, як зазначено на вашому веб-сайті

Малком

Малком сказав:


Це стосується процедури виведення коштів, але, як ми вже сказали, ваш обліковий запис є частиною процедури перевірки активності, яка не має часу.

Майкл Пітш сказав:


скільки мені чекати місяць

Малком

Малком сказав:


З вами зв’яжуться, щойно ми отримаємо оновлення.

Малком сказав:


Дякуємо за розуміння

Малком сказав:


Ми високо цінуємо ваше терпіння.

29 січня о 11:35

Майкл Пітш сказав:


доброго ранку, на жаль, після 19 днів нічого не змінилося, сьогодні немає оновлень, я буду подавати позов проти казино

Роббі

Роббі сказав:


Привіт Майкл

Ваш обліковий запис є частиною процедури перевірки активності, яка не має часових рамок, щойно ми отримаємо оновлення щодо цього питання, з вами зв’яжуться.

Майкл Пітш сказав:


Здається, я довго чекав

Роббі

Роббі сказав:


Ми розуміємо, але, як ми сказали, ваш обліковий запис є частиною процедури перевірки активності, яка не має часу.

Автоматичний переклад.

Ставка на бульбашки

28 січня о 17:59


Bubbles Bot



Бот Bubbles сказав: Привіт. Є питання? Я тут, щоб допомогти.

28 січня 20:14


Веб-користувач 67990d0de845102f31afc25f сказав: гроші ще не випущені, зачекайте до сьогодні. Інакше я відкрию суперечку про казино та доручу агентству зі стягнення боргів, яке працює на міжнародному рівні

Bubbles Bot



Бот Bubbles сказав: Я не зрозумів. Спробуйте перефразувати своє запитання або спробуйте одну з цих відповідей.

Веб-користувач 67990d0de845102f31afc25f сказав:Поговоріть з людиною

Bubbles Bot



Заява Bubbles Bot: Немає проблем. Просто поділіться кількома деталями, і я зв’яжу вас із кимось із нашої команди.


Зверніть увагу, що служба підтримки Bubblesbet працює з 09:30 до 00:30 CET.

Bubbles Bot



Ім'я

Майкл Піч

Електронна пошта

Bubbles Bot



Відповідь бота Bubbles: Дякую. Дозвольте зв’язати вас з агентом служби підтримки клієнтів.

Майкл Пітш сказав: Добре

Малком



Малком сказав: Привіт Майкле,

Чим ми можемо вам допомогти?

Майкл Пітш сказав: гроші ще не випущені, зачекайте до сьогодні. Інакше я відкрию суперечку про казино та доручу агентству зі стягнення боргів, яке працює на міжнародному рівні

Michael Pietsch сказав: Сьогодні № 18 день

Малком



Malcom сказав: Ваш обліковий запис є частиною процедури перевірки активності, яка не має часових рамок, щойно ми отримаємо оновлення щодо цього питання, з вами зв’яжуться.

Міхаель Пітш каже: щодня розповідається Оновлення

Малком



Мальком сказав: Ми розуміємо вашу точку зору, ми просто просимо вас терпіння, і, як ми сказали, процедура не має часових рамок, і щойно ми отримаємо оновлення, з вами зв’яжуться.

Michael Pietsch сказав: це буде оброблено протягом 10 днів, як зазначено на вашому веб-сайті

Малком



Malcom сказав: Це стосується процедури виведення коштів, але, як ми вже сказали, ваш обліковий запис є частиною процедури перевірки активності, яка не має часу.

Michael Pietsch запитав:скільки мені чекати місяць

Малком


Malcom сказав: Щойно ми отримаємо оновлення, з вами зв’яжуться.

Малком сказав: Дякуємо за розуміння


Малком сказав: Дякуємо за ваше терпіння.

29 січня о 11:35


Міхаель Пітш сказав:доброго ранку, на жаль, через 19 днів нічого не змінилося, сьогодні немає оновлень. Я буду подавати позов проти казино

Роббі



Роббі сказав: Привіт, Майкл

Ваш обліковий запис є частиною процедури перевірки активності, яка не має часових рамок, щойно ми отримаємо оновлення щодо цього питання, з вами зв’яжуться.

Майкл Пітш сказав: «Здається, я довго чекав

Роббі



Роббі сказав: Ми розуміємо, але, як ми вже сказали, ваш обліковий запис є частиною процедури перевірки активності, на яку немає часу.

30 січня о 08:00


Michael Pietsch сказав:доброго ранку, я подав спір про стягнення боргу

30 січня о 09:23


Ріс



Ріс сказав: Привіт Майкле,


Дякуємо, що звернулися до Bubblesbet.


Нам шкода, що ми пропустили вашу розмову в чаті.


Будь ласка, зверніть увагу, що наша служба підтримки клієнтів працює з 9:30 до 00:30 CET (часовий пояс).


Будь ласка, зв’яжіться з нами у зазначені години електронною поштою за адресою (mailto:support@bubblesbet.com) або через чат.


Дякуємо за співпрацю та розуміння.

30 січня 10:11


Michael Pietsch сказав:доброго ранку, я подав спір щодо стягнення боргу

Ріс


Ріс сказав: Чим ми можемо вам допомогти


Ріс сказав:?

Майкл Пітш сказав: Чому гроші не безкоштовні

Ріс



Reece sagt:Майкле, як ми бачимо з нашого боку, процедура перевірки вашого облікового запису добігає кінця.

Ви отримаєте електронний лист про відкликання протягом дня.

Дякуємо за розуміння та гарного дня!

Michael Pietsch сказав: ви кажете, що оновлювали інформацію щодня. Але запитай мене, чому так довго нічого не відбувається. Вона повинна це знати

30 січня о 18:18


Michael Pietsch сказав: Привіт, чекайте оновлення

Емілі



Емілі сказала: Привіт, Майкле, на жаль, ми ще не отримали жодних оновлень від відповідного відділу.

Зараз ми знову надішлемо запит і, щойно його отримаємо, негайно повідомимо вас.

31 січня о 11:00


Майкл Пітш сказав:Оновити? Ви говорите Вчора

Ріс



Ріс сказав: Майкле, як повідомив нам наш пов’язаний відділ, ви отримаєте електронний лист про своє відкликання протягом дня.

31 січня о 18:35


Міхаель Пітш сказав: "Мабуть, знову нічого, завжди ці порожні обіцянки. Це неприємно для клієнтів, якщо вам доводиться чекати на гроші тижнями чи місяцями. Що ж, незабаром я дам огляд про те, як тут йдуть справи"

Емілі



Емілі сказала: Привіт Майкле,

Ми розуміємо, але, як ми сказали, ваш обліковий запис є частиною процедури перевірки активності, яка не має часових рамок, щойно ми отримаємо оновлення щодо цього питання, з вами зв’яжуться.

31 січня о 23:59


Майкл Пітш сказав: Вчора ви написали це Майкле, як повідомив нам наш відповідний відділ, протягом дня ви отримаєте електронний лист про своє відкликання.

Michael Pietsch сказав: Сьогодні ви говорите, зачекайте


Автоматичний переклад.

Чат



filefilefilefile

Автоматичний переклад.
pinkie1961

привіт

Я не зовсім впевнений, для чого ви опублікували все це тут, тому що це насправді зовсім не потрібно. Вам не потрібно хвилюватися, наша група розгляду скарг працює над вашою справою, і ви повинні робити це лише тоді, коли вас попросять надати таку інформацію в ланцюжку скарг.

Звичайно, якщо є якісь оновлення щодо вашої справи, не соромтеся звертатися. Ви просто використовуєте свої власні слова. Ви мене розумієте? 😉

Автоматичний переклад.

Я випадково написав повідомлення не на тому форумі та зареєструвався у формі скарги.

Автоматичний переклад.
pinkie1961

Ніяких турбот взагалі.

Як просувається справа? Є новини з казино?

Автоматичний переклад.

Ні, все як і раніше, диспут відкрито

Автоматичний переклад.
pinkie1961

Дякуємо, що звернулися до нас.

Тоді ми чекатимемо будь-яких оновлень від вас.

Автоматичний переклад.
nikibrown2002 видалив(-ла) публікацію

Сума була зарахована на мій рахунок вчора. Я дякую Casino Guru за допомогу

Автоматичний переклад.
pinkie1961

Чудові новини, я з нетерпінням чекаю їх разом з вами. Я не дуже розумію вашу ситуацію в казино, але, якщо можна, і ви не заперечуєте, скільки часу ви чекали на гроші?

Думаєш, ти ще будеш тут грати? 🙂

Автоматичний переклад.

Майже 7 тижнів, дякую

Автоматичний переклад.
pinkie1961

Це довго, ви, мабуть, виберете інше казино, чи не так?

Автоматичний переклад.
1...3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого