ГоловнаФорумКазиноBubbles Bet Casino - загальне обговорення

Bubbles Bet Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

 від Staxx82
|
5 113 переглядів 75 відповідей |
|
12 3 4

Згідно з kvc, минуло 10 днів з моменту завершення цього. Сьогодні на запит я отримав таке повідомлення: Як ми бачимо, ваш запит на відкликання все ще має статус «очікує на розгляд», оскільки він розглядається відповідним відділом. Щойно розгляд вашого облікового запису буде завершено, ви отримаєте оновлення електронною поштою до понеділка. Потім наш платіжний відділ продовжить обробку вашого запиту на зняття коштів.

Автоматичний переклад.

Ми бачимо, що ваш запит на відкликання все ще знаходиться в стані очікування, оскільки він розглядається відповідним відділом. Після перевірки вашого облікового запису ви отримаєте оновлення електронною поштою до понеділка. Після цього наш відділ платежів приступить до обробки вашого запиту на зняття коштів.

Автоматичний переклад.

Ласкаво просимо на форум.

Змінено автором
Автоматичний переклад.

Сьогодні в чаті мені сказали, що я отримаю оновлення до понеділка. Мені цікаво, чи будуть випущені 700 євро, але після впровадження бонусу з’явилися реальні гроші

Автоматичний переклад.

Згідно з kvc, минуло 10 днів з моменту завершення цього. Сьогодні на запит я отримав таке повідомлення: Як ми бачимо, ваш запит на відкликання все ще має статус «очікує на розгляд», оскільки він розглядається відповідним відділом. Щойно розгляд вашого облікового запису буде завершено, ви отримаєте оновлення електронною поштою до понеділка. Потім наш платіжний відділ продовжить обробку вашого запиту на зняття коштів.

Автоматичний переклад.

Гаразд, якщо вам потрібно сьогодні дізнатися, чи все гаразд з документами, дайте мені знати, чи отримали ви оновлення та чи планується вилучення коштів.

Я буду чекати.

Автоматичний переклад.

Привіт Майкл,

Зверніть увагу, що наша оплата не працює у вихідні дні. Тому завтра ви отримаєте оновлену інформацію про свою виплату. І знову через день

Автоматичний переклад.
pinkie1961

Так, це поширене явище в казино, тому оновлення, ймовірно, має бути найближчим часом.🙂

Автоматичний переклад.

Ось останній знову переїхав. Як уже згадувалося, ваш обліковий запис є частиною стандартної процедури перевірки. Наш відповідний відділ і наш партнер-постачальник ігор наразі перевіряють активність у вашому обліковому записі.

Автоматичний переклад.
pinkie1961

Хм, отже, як я бачу, постачальник ігор все ще проводить розслідування, а це означає, що вам доведеться набратися терпіння та почекати, що вони скажуть про всю ситуацію. Ймовірно, тільки після цього успішного процесу ви зможете зняти гроші.

Тому я не знаю, скільки разів я збираюся це сказати, але, думаю, це не займе багато часу.

Автоматичний переклад.

Я сказав їм, що почекаю до четверга

Автоматичний переклад.
pinkie1961

І яким конкретно буде ваш наступний крок?

Автоматичний переклад.

Наступного тижня відкрию диспут, можливо, це допоможе. Там все ще написано, завжди однакові відповіді, чекайте оновлення

Автоматичний переклад.
pinkie1961

Я розумію, тому дайте мені знати, коли дізнаєтесь щось нове або коли розпочнете диспут.

Сподіваюся, зрештою все вийде добре. 🙂

Автоматичний переклад.

Я вважаю, що вони вже заплатили б, якби вони теж йшли. Ймовірно, просто прийняти втрату і йти далі.

Автоматичний переклад.

Все те ж саме, завжди казав чекати оновлення

Я чую це вже 17 днів. Що потрібно перевірити? Перевірка KFC пройшла нормально з 4.1.25

Автоматичний переклад.

Я вважаю, що вони вже заплатили б, якби вони теж йшли. Ймовірно, просто прийняти втрату і йти далі.

Автоматичний переклад.

Я зовсім не розумію, кому ви хочете це написати, знаєте.

Можливо наступного разу спробуйте скористатися кнопкою «відповісти».

Автоматичний переклад.

Все те ж саме, завжди казав чекати оновлення

Я чую це вже 17 днів. Що потрібно перевірити? Перевірка KFC пройшла нормально з 4.1.25

Автоматичний переклад.

Це було занадто довго, і я вважаю, що ви повинні дати можливість нашій групі розгляду скарг розслідувати це питання зараз.

Що ти скажеш?🤔

Автоматичний переклад.

Запитайте ще раз сьогодні, завтра я відкрию диспут

Автоматичний переклад.

Це прийшло сьогодні :: Добре помічено, Майкле.

Ми розуміємо і приносимо щирі вибачення. Ми докладемо всіх зусиль, щоб пришвидшити процес. Але чую кожен день

Автоматичний переклад.

І ще одна відповідь: Майкле, наш платіжний відділ зараз перевіряє статус вашої виплати.

Після завершення процесу ви отримаєте оновлення.

Автоматичний переклад.
12 3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого