писати все з нуля.
6 лютого 2024 року я зробив депозит за допомогою картки mastercard зі свого рахунку REVOLUT на суму 2000 злотих.
Я грав у волейбол, іноді в теніс, нормальний, класичний, публічні коефіцієнти, які можна перевірити в історії ставок. 11800, які повинні бути перераховані на банківський рахунок у сумі 4000 злотих 18 лютого, рішення суду було перевірено та регулярно відхилено, ті, які були відхилені 10 числа, і нарешті 27 лютого я отримав відповідь електронною поштою, що "Ваш виведення запит відхилено.
Причина: «Скасовано».
Якщо вам потрібна додаткова інформація, зв’яжіться з нашою командою підтримки електронною поштою або за допомогою служби онлайн-чату на веб-сайті.
Команда BrunoCasino"
Після цього електронного листа я увійшов в обліковий запис гравця, і там було лише 2000 злотих, тобто суму грошей, яку я вніс у brunocasino, тож мене ошукали приблизно на 10 000 злотих. До цього дня, 29 лютого, я навіть не можу повернути депозит у розмірі 2000 злотих на свій банківський рахунок, тому що вони постійно скасовують мій платіж. Будь ласка, допоможіть.
У вкладеннях надсилаю скріншоти купонів і депозитів і зняття коштів.
Я у вашому подальшому розпорядженні.
Дякую.
write everything from scratch.
I made a deposit by mastercard from my REVOLUT account in the amount of PLN 2,000 on February 6, 2024.
I played volleyball and sometimes tennis, normal, classic, public odds, which can be checked in the betting history. 11,800, which must be transferred to a bank account in the amount of PLN 4,000 on February 18, the judgment was checked and regularly rejected, those that were rejected on the 10th, and finally on February 27 I received an email reply that "Your cashout request has been declined.
Reason:"Cancelled".
If you need more details, contact our support team via email or by our online-chat service on the website.
BrunoCasino Team "
After this e-mail, I entered the player's account, and there was only PLN 2,000, which is the amount of money I deposited into brunocasino, so I was cheated of about PLN 10,000. To this day, February 29, I cannot even get the PLN 2,000 deposit back into my bank account because they keep canceling my payment. Please help.
I am sending screenshots of coupons and deposits and withdrawals in the attachments.
I am at your further disposal.
Thanks.
Автоматичний переклад.