ГоловнаФорумКазиноBruno Casino - загальне обговорення

Bruno Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

2 р. тому від nadjaullmann
|
16 073 переглядів 90 відповідей |
|
1...3 4 5
Sabine1984
11 міс. тому

Ну, тоді мені стало зрозуміліше, дякую за уточнення.

Що ж, я також дякую вам за інформацію, і ви насправді згадали саме те, що я казав у другому випадку з west casino, що не завжди гравці виходять із таких ситуацій у підсумку «добре», що вони повертаються в принаймні баланс. Хоча я знаю, що це, мабуть, не те, що гравці хочуть бачити, якщо вони витратили багато грошей, але принаймні це щось.

Вам слід уникати казино подібного типу та грати в тих, які регулюються в країні.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Хороші новини, сьогодні казино Bruno повернуло всі мої депозити.

Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт Сімоне,


як ви завели їх так далеко. Я надсилаю нагадування місяцями, а вони взагалі не відповідають.



Автоматичний переклад.
Gregoire33
11 міс. тому

Мене звати Сабіна ха-ха.


З нізвідки я отримав електронний лист, що вони хочуть, щоб мій банк тощо відшкодував рахунок. Але вони не відшкодували баланс мого рахунку (це було 0,-), але повернули всі мої депозити.

Дослідження показують, що зараз вони закрили казино для голландських гравців. Тому я думаю, що KSA втрутилася.

Автоматичний переклад.
Sabine1984
11 міс. тому

Вибач Сабіно!


добре для вас! Я надіслав їм ще одне нагадування. Отже, ви повернули всі зроблені депозити?

Автоматичний переклад.
Gregoire33
11 міс. тому

Ха-ха, це нормально.


Так, я побачив свою публікацію, перш ніж ви побачите електронний лист, який я отримав.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Хороші новини, сьогодні казино Bruno повернуло всі мої депозити.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Ну, це чудова новина. Скільки часу тривав весь процес, якщо можна знати? 🙂

Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Всім привіт,


чи хтось допоможе мені з іншою адресою електронної пошти Brunocasino? Вони взагалі не відповідають на електронну адресу служби підтримки? Чи можу я щось з цим зробити? Вони не можуть мене ігнорувати, чи не так?

Автоматичний переклад.
Gregoire33
11 міс. тому

Вони можуть робити все, що завгодно, але я б сказав, щоб не втратити репутацію та потенційних клієнтів. Будь ласка, як довго ви боретеся?

Автоматичний переклад.
Radka
11 міс. тому

Привіт, Радка, з квітня 2023 року вони не відповідають на мої електронні листи. Я також попросив повернути гроші, оскільки вони не законні. Інша голландська гравка Сабіна отримала повний депозит, але вони ігнорували мене.

Автоматичний переклад.
Gregoire33
11 міс. тому

Привіт!

Чесно кажучи, ми мало що можемо з цим зробити. Наша позиція щодо юридичних питань не збігається з припущеннями гравців. Натомість ми зосереджуємося на чесному підході. Тому скаргу закрили як необґрунтовану. Сподіваюся, ви отримаєте те, що шукаєте.🤞🤞

Не соромтеся запитати пораду в інших учасників цього форуму.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Чи є якісь рекламні бездепозитні бонуси від Bruno Casino?

Автоматичний переклад.
DavidMartin39
10 міс. тому

Привіт. Я перемістив вашу публікацію сюди, в офіційну тему Bruno Casino. Я перевірив для вас бонуси, але, на жаль, наразі не бачу жодного бездепозитного. Перевірте себе тут 👈, будь ласка. Якщо ви хочете, ось посилання на деякі казино, де ви можете знайти бездепозитні бонуси прямо зараз. Повідомте нам, якщо якийсь із них вам цікавий 😉.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

писати все з нуля.


6 лютого 2024 року я зробив депозит за допомогою картки mastercard зі свого рахунку REVOLUT на суму 2000 злотих.


Я грав у волейбол, іноді в теніс, нормальний, класичний, публічні коефіцієнти, які можна перевірити в історії ставок. 11800, які повинні бути перераховані на банківський рахунок у сумі 4000 злотих 18 лютого, рішення суду було перевірено та регулярно відхилено, ті, які були відхилені 10 числа, і нарешті 27 лютого я отримав відповідь електронною поштою, що "Ваш виведення запит відхилено.

Причина: «Скасовано».

Якщо вам потрібна додаткова інформація, зв’яжіться з нашою командою підтримки електронною поштою або за допомогою служби онлайн-чату на веб-сайті.


Команда BrunoCasino"


Після цього електронного листа я увійшов в обліковий запис гравця, і там було лише 2000 злотих, тобто суму грошей, яку я вніс у brunocasino, тож мене ошукали приблизно на 10 000 злотих. До цього дня, 29 лютого, я навіть не можу повернути депозит у розмірі 2000 злотих на свій банківський рахунок, тому що вони постійно скасовують мій платіж. Будь ласка, допоможіть.

У вкладеннях надсилаю скріншоти купонів і депозитів і зняття коштів.


Я у вашому подальшому розпорядженні.

Дякую.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Я 10 разів намагався зняти свій виграш на свій рахунок revolut (депозит за допомогою платіжної картки revolut), і щоразу виникала помилка, потім я намагався зняти свій виграш на свій банківський рахунок ZEN, і виникала помилка. здається, що iban введено неправильно. Я можу нормально отримати доступ до свого облікового запису, включаючи всі ігри та ставки.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

У їхньому чаті я тільки того дня отримав відповідь, що:


file

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Я ТІЛЬКИ хотів зняти гроші на ваші дані, тому не розумію. У мене на зарплаті було 5000 злотих, на рахунку близько 6800 злотих, і раптом з’явилося 2000 злотих – тобто назад на депозит.


Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Будь ласка...


filefilefilefile

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Я можу пройти додаткову верифікацію та показати, що всі рахунки належать мені, на які я хотів вивести свої справедливо виграні гроші.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

писати все з нуля.


6 лютого 2024 року я зробив депозит за допомогою картки mastercard зі свого рахунку REVOLUT на суму 2000 злотих.


Я грав у волейбол, іноді в теніс, нормальний, класичний, публічні коефіцієнти, які можна перевірити в історії ставок. 11800, які повинні бути перераховані на банківський рахунок у сумі 4000 злотих 18 лютого, рішення суду було перевірено та регулярно відхилено, ті, які були відхилені 10 числа, і нарешті 27 лютого я отримав відповідь електронною поштою, що "Ваш виведення запит відхилено.

Причина: «Скасовано».

Якщо вам потрібна додаткова інформація, зв’яжіться з нашою командою підтримки електронною поштою або за допомогою служби онлайн-чату на веб-сайті.


Команда BrunoCasino"


Після цього електронного листа я увійшов в обліковий запис гравця, і там було лише 2000 злотих, тобто суму грошей, яку я вніс у brunocasino, тож мене ошукали приблизно на 10 000 злотих. До цього дня, 29 лютого, я навіть не можу повернути депозит у розмірі 2000 злотих на свій банківський рахунок, тому що вони постійно скасовують мій платіж. Будь ласка, допоможіть.

У вкладеннях надсилаю скріншоти купонів і депозитів і зняття коштів.


Я у вашому подальшому розпорядженні.

Дякую.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт, мені шкода, що ти потрапив у цю ситуацію. Що стосується того, що казино сказало на вашому скріншоті, я не бачу його, оскільки воно замале.

Однак я скажу на початку, що оскільки ваша справа стосується спортивних ставок, ми не зможемо вам допомогти, тому що ми не маємо досвіду, а отже, не матимемо можливості розслідувати подібні речі.

Тим не менш, я проконсультую вас і порекомендую кілька посилань, де йдеться про ставки на спорт, і, сподіваюся, вони зможуть вам допомогти.

Ви можете знайти їх тут:

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Я дуже сподіваюся, що ви зможете дізнатися, в чому справа і чому казино забрало у вас 10 000 злотих. Якщо у вас є результат, яким би він не був, ви також можете написати нам на форумі.

Я буду тримати за вас кулаки. 🤞


Автоматичний переклад.
1...3 4 5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого