ФорумКазиноBruno Casino - загальне обговорення

Bruno Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

1 рік тому від nadjaullmann
|
7934 переглядів 80 відповідей |
|
1...3 4 5
Додати публікацію
Sabine1984
4 міс. тому

Ну, тоді мені стало зрозуміліше, дякую за уточнення.

Що ж, я також дякую вам за інформацію, і ви насправді згадали саме те, що я казав у другому випадку з west casino, що не завжди гравці виходять із таких ситуацій у підсумку «добре», що вони повертаються в принаймні баланс. Хоча я знаю, що це, мабуть, не те, що гравці хочуть бачити, якщо вони витратили багато грошей, але принаймні це щось.

Вам слід уникати казино подібного типу та грати в тих, які регулюються в країні.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Хороші новини, сьогодні казино Bruno повернуло всі мої депозити.

Змінено автором 4 міс. тому
Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт Сімоне,


як ви завели їх так далеко. Я надсилаю нагадування місяцями, а вони взагалі не відповідають.



Автоматичний переклад.
Gregoire33
4 міс. тому

Мене звати Сабіна ха-ха.


З нізвідки я отримав електронний лист, що вони хочуть, щоб мій банк тощо відшкодував рахунок. Але вони не відшкодували баланс мого рахунку (це було 0,-), але повернули всі мої депозити.

Дослідження показують, що зараз вони закрили казино для голландських гравців. Тому я думаю, що KSA втрутилася.

Автоматичний переклад.
Sabine1984
4 міс. тому

Вибач Сабіно!


добре для вас! Я надіслав їм ще одне нагадування. Отже, ви повернули всі зроблені депозити?

Автоматичний переклад.
Gregoire33
4 міс. тому

Ха-ха, це нормально.


Так, я побачив свою публікацію, перш ніж ви побачите електронний лист, який я отримав.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Хороші новини, сьогодні казино Bruno повернуло всі мої депозити.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Ну, це чудова новина. Скільки часу тривав весь процес, якщо можна знати? 🙂

Змінено автором 4 міс. тому
Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Всім привіт,


чи хтось допоможе мені з іншою адресою електронної пошти Brunocasino? Вони взагалі не відповідають на електронну адресу служби підтримки? Чи можу я щось з цим зробити? Вони не можуть мене ігнорувати, чи не так?

Автоматичний переклад.
Gregoire33
4 міс. тому

Вони можуть робити все, що завгодно, але я б сказав, щоб не втратити репутацію та потенційних клієнтів. Будь ласка, як довго ви боретеся?

Автоматичний переклад.
Radka
4 міс. тому

Привіт, Радка, з квітня 2023 року вони не відповідають на мої електронні листи. Я також попросив повернути гроші, оскільки вони не законні. Інша голландська гравка Сабіна отримала повний депозит, але вони ігнорували мене.

Автоматичний переклад.
Gregoire33
4 міс. тому

Привіт!

Чесно кажучи, ми мало що можемо з цим зробити. Наша позиція щодо юридичних питань не збігається з припущеннями гравців. Натомість ми зосереджуємося на чесному підході. Тому скаргу закрили як необґрунтовану. Сподіваюся, ви отримаєте те, що шукаєте.🤞🤞

Не соромтеся запитати пораду в інших учасників цього форуму.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Чи є якісь рекламні бездепозитні бонуси від Bruno Casino?

Автоматичний переклад.
DavidMartin39
2 міс. тому

Привіт. Я перемістив вашу публікацію сюди, в офіційну тему Bruno Casino. Я перевірив для вас бонуси, але, на жаль, наразі не бачу жодного бездепозитного. Перевірте себе тут 👈, будь ласка. Якщо ви хочете, ось посилання на деякі казино, де ви можете знайти бездепозитні бонуси прямо зараз. Повідомте нам, якщо якийсь із них вам цікавий 😉.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

писати все з нуля.


6 лютого 2024 року я зробив депозит за допомогою картки mastercard зі свого рахунку REVOLUT на суму 2000 злотих.


Я грав у волейбол, іноді в теніс, нормальний, класичний, публічні коефіцієнти, які можна перевірити в історії ставок. 11800, які повинні бути перераховані на банківський рахунок у сумі 4000 злотих 18 лютого, рішення суду було перевірено та регулярно відхилено, ті, які були відхилені 10 числа, і нарешті 27 лютого я отримав відповідь електронною поштою, що "Ваш виведення запит відхилено.

Причина: «Скасовано».

Якщо вам потрібна додаткова інформація, зв’яжіться з нашою командою підтримки електронною поштою або за допомогою служби онлайн-чату на веб-сайті.


Команда BrunoCasino"


Після цього електронного листа я увійшов в обліковий запис гравця, і там було лише 2000 злотих, тобто суму грошей, яку я вніс у brunocasino, тож мене ошукали приблизно на 10 000 злотих. До цього дня, 29 лютого, я навіть не можу повернути депозит у розмірі 2000 злотих на свій банківський рахунок, тому що вони постійно скасовують мій платіж. Будь ласка, допоможіть.

У вкладеннях надсилаю скріншоти купонів і депозитів і зняття коштів.


Я у вашому подальшому розпорядженні.

Дякую.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я 10 разів намагався зняти свій виграш на свій рахунок revolut (депозит за допомогою платіжної картки revolut), і щоразу виникала помилка, потім я намагався зняти свій виграш на свій банківський рахунок ZEN, і виникала помилка. здається, що iban введено неправильно. Я можу нормально отримати доступ до свого облікового запису, включаючи всі ігри та ставки.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

У їхньому чаті я тільки того дня отримав відповідь, що:


file

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я ТІЛЬКИ хотів зняти гроші на ваші дані, тому не розумію. У мене на зарплаті було 5000 злотих, на рахунку близько 6800 злотих, і раптом з’явилося 2000 злотих – тобто назад на депозит.


Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Будь ласка...


filefilefilefile

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я можу пройти додаткову верифікацію та показати, що всі рахунки належать мені, на які я хотів вивести свої справедливо виграні гроші.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

писати все з нуля.


6 лютого 2024 року я зробив депозит за допомогою картки mastercard зі свого рахунку REVOLUT на суму 2000 злотих.


Я грав у волейбол, іноді в теніс, нормальний, класичний, публічні коефіцієнти, які можна перевірити в історії ставок. 11800, які повинні бути перераховані на банківський рахунок у сумі 4000 злотих 18 лютого, рішення суду було перевірено та регулярно відхилено, ті, які були відхилені 10 числа, і нарешті 27 лютого я отримав відповідь електронною поштою, що "Ваш виведення запит відхилено.

Причина: «Скасовано».

Якщо вам потрібна додаткова інформація, зв’яжіться з нашою командою підтримки електронною поштою або за допомогою служби онлайн-чату на веб-сайті.


Команда BrunoCasino"


Після цього електронного листа я увійшов в обліковий запис гравця, і там було лише 2000 злотих, тобто суму грошей, яку я вніс у brunocasino, тож мене ошукали приблизно на 10 000 злотих. До цього дня, 29 лютого, я навіть не можу повернути депозит у розмірі 2000 злотих на свій банківський рахунок, тому що вони постійно скасовують мій платіж. Будь ласка, допоможіть.

У вкладеннях надсилаю скріншоти купонів і депозитів і зняття коштів.


Я у вашому подальшому розпорядженні.

Дякую.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт, мені шкода, що ти потрапив у цю ситуацію. Що стосується того, що казино сказало на вашому скріншоті, я не бачу його, оскільки воно замале.

Однак я скажу на початку, що оскільки ваша справа стосується спортивних ставок, ми не зможемо вам допомогти, тому що ми не маємо досвіду, а отже, не матимемо можливості розслідувати подібні речі.

Тим не менш, я проконсультую вас і порекомендую кілька посилань, де йдеться про ставки на спорт, і, сподіваюся, вони зможуть вам допомогти.

Ви можете знайти їх тут:

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Я дуже сподіваюся, що ви зможете дізнатися, в чому справа і чому казино забрало у вас 10 000 злотих. Якщо у вас є результат, яким би він не був, ви також можете написати нам на форумі.

Я буду тримати за вас кулаки. 🤞


Автоматичний переклад.
1...3 4 5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого