ФорумКазиноBruno Casino - загальне обговорення

Bruno Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

1 рік тому від nadjaullmann
|
7994 переглядів 80 відповідей |
|
12 3 45
Додати публікацію
Radka
9 міс. тому

Привіт, все добре. Казино також здійснило 2 виплати в той же день.

Автоматичний переклад.
supersonic83
9 міс. тому

Чудово! Я думаю, ви відчули полегшення, чи не так? 🙂

Окрім цієї затримки, чи можете ви сказати, що з казино все гаразд? Або, можливо, ви йдете?

Автоматичний переклад.
Radka
9 міс. тому

Так, у мене наразі не було абсолютно жодних проблем із казино, і я не можу повідомити про нічого поганого!

Автоматичний переклад.
supersonic83
9 міс. тому

Це чудово! Якщо можна додати запитання: який варіант оплати ви б порадили німецьким гравцям? Я запитую, тому що це зазвичай вважається великою підказкою для інших гравців.

У будь-якому випадку, удачі вам!

Автоматичний переклад.
Radka
9 міс. тому

Я використовував Jeton, і виплата була не пізніше наступного дня.

Автоматичний переклад.
supersonic83
9 міс. тому

Це хороша інформація. Дякую!

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Вже 3 місяці я граю майже кожен день. Під час внесення та зняття коштів мене раптом попросили надати додаткову ідентифікацію, але я не виграв нічого чудового. Виведення 150 євро. Вони почали просити, щоб він прийшов до них, і поки я їх надсилаю, вони все ще просять картку, якою я колись користувався. Тим не менш, я відправляю їм документи, і вони їх відмовляють, а для другої картки вони навіть не дають мені можливість надіслати документи, коли вони самі їх просять.

Вони з’їли весь мій день, маючи справу з простою проблемою, яку самі ускладнили.

Зазначу, що поки що всі зняття надходили дуже швидко і все було добре. Сьогодні цілий день мене турбують цим питанням. І все це за 150 євро. Неприпустимо

Автоматичний переклад.
nickcrawl
7 міс. тому

привіт Вирішувати подібну проблему додатковою перевіркою, звичайно, неприємно.

Однак я помітив, що ви вже встигли подати скаргу , яка чекає на ваше оновлення. Чи була раніше перевірена картка, яку запитує казино? Ви запитували, у чому проблема, якщо вони не дають вам можливість надіслати документи для цього?

Дайте нам знати, бо мені цікаво, як ваша ситуація розвиватиметься далі.

Автоматичний переклад.
Jaro
7 міс. тому

Я грав там 3 місяці майже щодня. Я робив зняття та депозити. Я не думаю, що проблема в 150 євро. У них просто немає хорошого персоналу для вирішення проблем. Спочатку я надіслав їм папери та документи, і вони не хотіли ідентифікації, а тепер я їх надсилаю, а вони їх не погоджують.

Вони також вимагають у мене картку, якою я більше не користуюся, і я зробив депозит лише один раз, це погана картка, і я надіслав їм документи, які мені надіслала Revolut. З якоїсь причини вони відхиляють мої документи, а потім не дають мені можливості повторно надіслати, але. Непотрібні вчорашні страждання, коли насправді вони програють. Я втрачу 150 євро, вони втратять більше, тому що я не граю. Але чи можуть вони бути такими дурними?

Ви просите їх пояснити, і вони відповідають узагальненими словами. Я маю на увазі, що я намагаюся мати справу з божевільними людьми.

Автоматичний переклад.
nickcrawl
7 міс. тому

Я зрозумів, що ви кажете. Але я не зовсім розумію, чому казино не може назвати звичайну причину, чому вони відхиляють ваші документи. Ви також намагалися запитати, чому немає можливості відправити їх знову, або що їм ще потрібно для вашої старої картки, якщо вони відхиляють документ про це?

У будь-якому випадку, я думаю, що казино робить собі ведмежу послугу, тому що вони, ймовірно, втратять лояльного гравця з таким підходом, чи не так?

Автоматичний переклад.
Jaro
7 міс. тому

Я погрожував їм, що подам скаргу і викладу це питання в Інтернет. Нарешті мені сказали, що з рахунком все гаразд. Але досі відкликання не прийнято. Я дам вам знати, чи це правда, що вони мені кажуть, і гроші надходять. Я не знаю, чому вони зробили все це таким великим для мене, коли це був простий процес.

Автоматичний переклад.
nickcrawl
7 міс. тому

Я теж не думаю, що це буде складний процес. У будь-якому випадку, схоже, ваша тактика спрацювала, тож тепер ми чекаємо, чи отримаєте ви свої гроші. Не забудьте тримати мене в курсі. Бажаю тобі удачі.

Автоматичний переклад.
Jaro
7 міс. тому

Здається, що мій обліковий запис усе ще не автентифікований, хоча вони надіслали мені електронний лист про те, що його підтверджено.


Звичайно, 150 євро ще не прийшли.


Я не знаю, що з ними сталося. Ніби казино змінило власника за день. Наразі у мене не було жодних проблем, я знімав більші кошти, і вони надходили за півгодини. З учорашнього дня я відчуваю, що вони знущаються з мене тим, що вони роблять, і порушили мою довіру до них. Протягом 2 днів я грав у веселому казино, а ще 2 дні тому вони здавалися більш серйозними.


Я не знаю, чому вони це роблять.


Існує проблема, оскільки якщо вони зроблять це з іншими, то втратять клієнтів. Так втрачається довіра.

Автоматичний переклад.
nickcrawl
7 міс. тому

Що ж, після 3 днів страждань гроші надійшли. Сьогодні я вклав суму і пішов трохи зняти, щоб подивитися, що буде.

Зазначу, що виведення коштів за 3 місяці відбувалося протягом півгодини.

Після того, що трапилося, я знову чекав 5 годин зі скасуванням зняття.

МОЖЛИВО, їм не сподобалося, що я знімав невеликі суми, і вони думали, що таким чином я буду змушений грати на невеликі суми. Хоча на початку я програвав, як тільки я зібрав 100 євро, я це зробив.

У всякому разі, вони повністю змінили свою поведінку без причини. Я не довіряю їм і закрив свій обліковий запис. На жаль, майстри хочуть лише перемоги. Я знову заблукав. Коли я досяг певної суми, я зняв половину, щоб усе було добре.

На жаль, хоча це виглядало як дуже хороше казино, воно виявилося ненадійним.

Автоматичний переклад.
nickcrawl
7 міс. тому

привіт З одного боку я радий, що вам вдалося отримати свої гроші, а з іншого боку мені шкода, що це казино стало для вас ненадійним. Я думаю, що якби ви спробували ще раз і внесли туди невелику суму, а проблеми все одно не зникли, я, ймовірно, уникнув би казино й знайшов би місце, де у вас не буде таких проблем. Що ти сказав ?

У будь-якому разі я хотів би запитати вас, чи можете ви оновити свою скаргу та сказати, що ви нарешті отримали свої гроші? Це, звичайно, було б добре для Томаша. Просто натисніть тут і оновіть його

Однак я скажу, що мені прикро, що ви втратили довіру до казино, тому що його не так легко відновити. Сподіваюся, у вас не буде подібних інцидентів у майбутньому, і з вашими вилученнями все буде добре. Хоча я припускаю, що це буде в іншому казино. Бажаю тобі всього найкращого.

Автоматичний переклад.
Jaro
7 міс. тому

Я надіслав Томасу електронний лист. Я отримав гроші так. Але вони зробили те саме зі мною при наступному вилученні. Ймовірно, їх непокоїло те, що я знімав невеликі гроші, хоча знову програвав. Мабуть тому вони змінили свою поведінку до мене. Я не знаю, що ще сказати. Я втратив впевненість, і коли ти граєш на гроші, ти не можеш так почуватися. Ті з нас, хто грає, вже втрачені, немає потреби більше хвилюватися, ніж ті з нас, хто грає. Я заблокував казино та скасував свій рахунок.

Азартні ігри вже мають тривогу як хобі, я закликаю гравців не сприймати дивну та дивну поведінку. Ми клієнти, ми повинні вибирати, де грати. Ми їм потрібні, у нас їх немає.

Змінено автором 7 міс. тому
Автоматичний переклад.
nickcrawl
7 міс. тому

Як ви кажете, без гравців не було б казино. І, звичайно, час від часу гра в казино повинна бути хобі та відпочинком і не мати негативного ефекту. І тому я вважаю правильним, як ви написали, що гравці можуть вибирати казино, де вони гратимуть. Якщо вони знайдуть такий, де у них немає проблем, найкраще триматися цього.

Щодо скарги, то було б добре, щоб ви і там відповіли Томашу, щоб він її закрив. Чи можливо це?

У будь-якому випадку, я сподіваюся, що ви не зіткнетеся з такими неприємностями і знайдете казино, де вам не буде хвилюватися.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Зараз казино Bruno закрило своє казино для голландських гравців. Ймовірно, вони отримали записку від голландської ksa про відсутність ліцензії.

Через це всі голландські гравці більше не можуть отримати доступ до свого облікового запису та отримують електронні листи про те, що вони повертають залишковий баланс облікового запису.


file


Це означає, що вони нарешті визнають, що не повинні були пропонувати ігри голландським гравцям.

Змінено автором 4 міс. тому
Автоматичний переклад.
Sabine1984
4 міс. тому

Привіт, я також бачу на нашому сайті, що голландські гравці не приймаються в казино. Досить дивно, що казино дозволило грати гравцям з цієї країни.

Однак я вважаю добре, що будинок явно зіткнувся з цим і що гроші будуть повернуті всім цим гравцям.

Найкраще буде залишатися в казино, які мають ліцензію у вашій країні, тому що я вважаю, що не всі справи закінчаться однаково поверненням залишку.

Бажаю всього найкращого.

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

Раніше говорилося, що голландцям дозволено реєструватися. Ось чому багато голландців зареєструвалися та грали. Потім надходило багато скарг, що вони не мали жодної ліцензії. Тож люди просили відшкодувати свої вклади та скаржилися в голландську kansspelautoriteit.

Тож я думаю, що зараз вони провели розслідування від голландських органів влади, і тому вони закриваються для голландців. Хоча ви отримуєте гроші на балансі, лише якщо на вашому рахунку є баланс.

Та сама історія, що й westcasino, яке також пропонувало ігри голландцям, яким було заборонено. Тільки вони його також закрили, але не відшкодували взагалі. Вони ледь не отримали штраф від голландської влади, але обійшлися попередженням. Але залишив гравців на холоді.

Змінено автором 4 міс. тому
Автоматичний переклад.
12 3 45

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого