ФорумКазиноBrango Casino - загальне обговорення

Brango Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

3 р. тому від Portouefa1
|
14670 переглядів 67 відповідей |
|
12 3 4
Додати публікацію
Portouefa1
1 рік тому

Це трапилося зі мною, коли я подав запит на зняття коштів, який я досі не зміг отримати, і раптом безкоштовних обертань теж не було, хоча я отримав електронний лист із повідомленням, що вони в мене є. Тіньовий

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це ніщо в порівнянні з тим, що вони зробили зі мною, те, що вони зробили зі мною, було злочином, і я навіть не можу отримати найменшої допомоги з цим, і, з усією повагою, цей Гуру, якого ви, хлопці, збираєтесь скаржитися на казино, є купою фальшивих а також, ймовірно, в цьому з Бранго, який спершу зібрав мене на 5892. Я маю на увазі, що я впевнений, що це була помилка, і я можу пояснити помилку, і ніхто не буде слухати, тому я просто здаюся, я маю право бути злий, поки що ніхто не надсилав мені електронного листа з вашої системи, щоб запропонувати допомогу один на один, або текстове повідомлення, або нічого, або нічого в чаті

Автоматичний переклад.
MarleyScutt
1 рік тому

Ви пробували подати скаргу? Я не міг знайти жодного...

Я вважаю, що ви повинні спробувати це, принаймні.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я спробував усе, що вони навіть не відповідали, і я знаю, що помилка є їхньою помилкою через відсутність підтримки, вони вразили мене порушенням кількох облікових записів, але я запевняю вас, що кілька облікових записів не було створено до дня проблеми через відсутність підтримка.

Автоматичний переклад.
MarleyScutt
1 рік тому

Це нормально, я тобі вірю.

Просто поки скарга не подана, ми не можемо допомогти офіційно.

Перегляньте цей посібник, щоб дізнатися більше:

https://casinoguru-en.com/complaint-resolution-instructions

Творець скарги тут:

https://casino.guru/complaints

Я б сказав, що варто спробувати.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Комусь із депозитами в Brango потрібно до 3 годин, щоб перейти на ваш рахунок? Навіть після того, як вони прийняли це все?

Автоматичний переклад.
Alex51908
1 рік тому

Привіт.

Будь які оновлення? я на це сподіваюся!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, я отримав свій депозит через 6 годин, а потім сайт був незахищеним, поки я грав. Навіть без історії в моєму браузері. Не добре

Автоматичний переклад.
Alex51908
1 рік тому

Звучить дивно. Чи отримували ви якусь заяву від їхньої служби підтримки? З огляду на їх високий індекс безпеки на нашому сайті, це досить тривожно 😕

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це не змусить мене навіть спробувати виплатити через перевірку. Бен чекає, надіслав електронні листи, ніхто не відповів, я просто хочу допомоги, навіть він не може поговорити в чаті, а ви називаєте це іншою мовою

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вони навіть не відповідають на моє запитання про безпеку сайту. Це небезпечне казино для гри. Я б настійно рекомендував casino Guru надати гравцям справедливе попередження про Casino Brango щодо небезпечного сайту. Вони не повинні називатися безпечними казино. filefilefile

Автоматичний переклад.
Alex51908
1 рік тому

Добре зауваження, дякую, що поділилися. Однак ми вважаємо за краще спочатку дослідити.

Чи не могли б ви також повідомити відповідну особу за допомогою функції оновлення?

file

Перейдіть на цю вкладку та прокрутіть униз. Ми високо цінуємо вашу співпрацю.

Було б добре знати джерело цих скріншотів – який додаток чи інструмент виявив проблему, можете сказати?



Автоматичний переклад.
smileskatieann13
1 рік тому

Прикро це чути.

Чи можу я знати, коли ви востаннє спілкувалися з кимось із казино? Про що це було?

Зараз у деяких казино не вистачає персоналу, але інформування гравців, коли KYC працює, має бути пріоритетним завданням. 🤔

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Мені відповіли через 2 години після того, як я показав їм зображення системи безпеки сайту (4-й раз). Вони повністю уникли цього, відповівши: «казино докладає всіх зусиль, щоб дати всім справедливий шанс». Вони не хотіли визнати, що я запитував, чому сайт не захищений, вони уникали цього 4 рази. Вони знають чому, тому що роблять це небезпечним. Я не розумію, чому я? Я вніс у казино принаймні 7 тисяч і зняв близько 1800 доларів за останні 6 місяців. Ось що дратує, я нічого не робив, окрім гри, і казино отримало від мене велику користь. Google Chrome помітив безпеку Sight, це дуже точна пошукова система. Я б рекомендував це будь-кому.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Alex51908
1 рік тому

Я ціную ваші подальші дії.

Я б сказав, що якість відповіді залежить від того, кого ви запитували. Мабуть, тільки технічний відділ здатний на розумну реакцію в такому випадку. Отже, кого ви запитували, будь ласка?

Я, наприклад, ніколи не зустрічав такого попередження - ні в одному казино, включно з Бранго.

Незважаючи на це, ми оцінюємо відгуки гравців, тому дозвольте мені нагадати про функцію Update su.

Чи плануєте ви ним скористатися?

Я розумію, що ви більш-менш незадоволені казино, тому що ви були невдалим гравцем. Ну, шкода це чути.





Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я незадоволений, тому що вони пропускають ваш екран?? Я вже не кажу про удачу. Я запитую, чому на сайті така низька безпека? Безпека сайту не важлива? Мене це не повинно турбувати?

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Alex51908
1 рік тому

Я теж не говорив про удачу. Я мав на увазі, що оператор чату може підтримувати певні сфери спілкування, включаючи бонуси та загальні умови. Оператори не навчені відповідати на запитання безпеки, тому вам потрібно звернутися до відповідного відділу, щоб отримати належну та професійну відповідь.

Це було все.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт всім! У мене є запитання щодо виведення бездепозитного бонусу в Casino Brango. Я так засмучений прямо зараз, тому що це вже було досить американськими гірками. Це зайняло цілу вічність, щоб підтвердити мій рахунок, щоб я міг отримати готівку. . . але я нарешті отримав зелене світло. Потім я дізнався, що мені потрібно зробити депозит у розмірі 10 доларів, оскільки я виграв на бездепозитному бонусі.


Я вніс 10 доларів BTC понад 1,5 години тому, але мій депозит досі не надійшов. Чесно кажучи, я рідко був такий розчарований. Хтось ще довго чекає з депозитами в біткойнах цього ранку в Brango? Просто засмучений і зацікавлений, тож наперед дякую за будь-яку допомогу!

Змінено автором 10 міс. тому
Автоматичний переклад.
CocoaTeal
10 міс. тому

Привіт, я бачу, що у вас проблема з депозитом. Він все ще постійний, і нічого не було зараховано на ваш рахунок гравця? Чи пробували ви перевірити, чи транзакція була успішною і чи гроші пішли з вашого рахунку чи адреси біткойнів? Я розумію, що у вас є сумніви, тому що коли ви вносите депозит за допомогою криптовалюти, це має відбуватися досить швидко, я просто намагаюся з’ясувати, чи були десь проблеми.

Чи можете ви спробувати дізнатися та повідомити мені, будь ласка? 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
9 міс. тому

Дуже дякую за відповідь! Вибачте, мені знадобилося так багато часу, щоб повернутися сюди. Казино Brango фактично вивело мене готівкою незабаром після того, як я написав цю публікацію – я також дуже вдячний за це. Я думаю, що блокчейн був просто перевантажений чи щось таке. Я щиро ціную вашу допомогу в цьому! Бережіть себе ☺️

Автоматичний переклад.
12 3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого