Я ціную ваші подальші дії.
Я б сказав, що якість відповіді залежить від того, кого ви запитували. Мабуть, тільки технічний відділ здатний на розумну реакцію в такому випадку. Отже, кого ви запитували, будь ласка?
Я, наприклад, ніколи не зустрічав такого попередження - ні в одному казино, включно з Бранго.
Незважаючи на це, ми оцінюємо відгуки гравців, тому дозвольте мені нагадати про функцію Update su.
Чи плануєте ви ним скористатися?
Я розумію, що ви більш-менш незадоволені казино, тому що ви були невдалим гравцем. Ну, шкода це чути.
I appreciate your follow-up.
You know the quality of the reply relies on who you were asking, I'd say. Probably only the technical department is capable of a reasonable response in such a case. So, who were you asking, please?
I have never encountered such a warning for instance - in any casino, Brango included.
Despite that, we evaluate players' feedback so, allow me to remind the Update su feature.
Do you plan to use it, please?
I understand you are more or less quite dissatisfied with the casino because you seemed to be an unlucky player. Well, sorry to hear that.
Автоматичний переклад.