ФорумКазиноBrango Casino - загальне обговорення

Brango Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

3 р. тому від Portouefa1
|
14199 переглядів 67 відповідей |
|
1 2 34
Додати публікацію
1 рік тому

Привіт. Я зробив депозит у казино 100E і отримав 500% бонус з низьким ставкою. Мені вдалося виконати вимоги щодо ставок x10 і виграти бонус. Ця сума тепер на моєму реальному балансі, а також відображається як сума, яку можна зняти. Коли я попросив зняти кошти, мені відмовили та сказали, що це бонусні гроші, а не реальний баланс. Їх власна система характеризує суму як реальний баланс/суму, яку можна зняти, оскільки я виконав умови ставок, щоб виграти бонус, і автоматично перевів його з бонусного балансу на реальний баланс! Але вони кажуть, що я не можу зняти! Це є в цьому казино?

Автоматичний переклад.
GolDj
1 рік тому

Вам потрібно буде прочитати положення та умови казино щодо бонусів і подивитися, на що ви підписалися, коли прийняли бонус

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт. Я зробив депозит у казино 100E і отримав 500% бонус з низьким ставкою. Мені вдалося виконати вимоги щодо ставок x10 і виграти бонус. Ця сума тепер на моєму реальному балансі, а також відображається як сума, яку можна зняти. Коли я попросив зняти кошти, мені відмовили та сказали, що це бонусні гроші, а не реальний баланс. Їх власна система характеризує суму як реальний баланс/суму, яку можна зняти, оскільки я виконав умови ставок, щоб виграти бонус, і автоматично перевів його з бонусного балансу на реальний баланс! Але вони кажуть, що я не можу зняти! Це є в цьому казино?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я б сказав, що має діяти інше правило. Тож я перевірив правила, які ми пропонуємо щодо депозитних бонусів, доступних на нашому сайті . Можливо, це був липкий бонус?

«Вимоги до ставок: 27x (бонус + депозит) (застосовуються обмеження), депозит ЗАБЛОКУВАНО. Вам потрібно буде зробити ставку в 27 разів більше суми вашого бонусу та депозиту, щоб отримати бонус і мати можливість зняти свій виграш.

Наприклад, якщо ви внесете 100 євро і отримаєте бонус у 1000 євро, вам доведеться поставити загалом 29 700 євро (1100 євро * 27), перш ніж отримати дозвіл на зняття.

Цей бонус можна використовувати лише в таких типах ігор казино: Слоти.

Депозит прив'язаний до суми бонусу. Ваш депозит і сума бонусу, яку ви отримуєте, додаються до балансу бонусних коштів, які можна конвертувати в реальні гроші, лише виконавши вимоги щодо ставок».

Не знаю, який бонус ви взяли, тому я б попросив у чаті додаткові пояснення 🤔.

Дай мені знати, що ти дізнався.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

filefile

Це бонус, який я взяв. Ніде не згадується, що це липкий бонус! Це явно шахрайство. В умовах казино вказано, що ви не можете перевести будь-яку суму, еквівалентну бонусу, який ви отримуєте. Так який сенс робити ставки??? Якщо це не обдурювання "з маленьких літер", то що це??? Можливо, ви подумаєте про зміну свого рейтингу для умов казино?? Як на мене, це явно обманлива реклама бонусу з ставками, які ви не можете отримати навіть після ставок.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
GolDj
1 рік тому

Ви запитували в казино, будь ласка? Вони повинні вміти пояснити свої умови. На жаль, я не можу перевірити вашу історію ігор і не знаю загальних правил, які застосовуються в цьому казино. Тому я все-таки вважаю, що спочатку потрібно з'ясувати питання безпосередньо з казино.

Поділіться відповіддю, будь ласка.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Так, я з ними розмовляв. Вони не хочуть визнавати, що це реальний баланс і гроші, які можна вивести, навіть якщо їхня система перевела їх із бонусного балансу на реальний баланс (у мене є скріншоти c). У всіх казино, коли ви відповідаєте вимогам ставок, ви можете отримати бонус!! У загальних умовах вони пишуть, що ви не можете зняти суму, еквівалентну отриманому бонусу. На той час, коли я відповідав вимогам щодо ставок, у мене було 540E на моєму реальному балансі, бонус, який я отримав, становив 500E, тому я не можу зняти 500E, а мінімальне зняття становить 50E, тому решту 40E я все одно не міг зняти. Коли я пішов зняти лише 100E, мені сказали, що 500E - це бонус, а 50E - це мінімальне виведення. Отже, коли я виконав вимоги щодо ставок, у мене був рівно стільки балансу, який я все одно не міг зняти (випадково?) відповідно до їхніх смішних умов, що навіть якщо вони дають вам вимоги щодо ставок, ви жодним чином не можете повернути бонус. Я думаю, що це очевидна дурниця, умови зовсім несправедливі, коли ви рекламуєте бонус із низьким відсотком ставок і не згадуєте, що ви не можете перевести бонус у будь-який спосіб, навіть якщо вимоги до ставок виконано, тоді це це підступність! Я думаю, що ви повинні дуже серйозно подумати про зміну свого рейтингу цього казино! Я не знаю, як ви оцінили це казино, і ви дали ідеальну оцінку, коли вони грають у таку гру з бонусами та несправедливими умовами, очевидно, їхня мета — обдурити людей...

Автоматичний переклад.
GolDj
1 рік тому

Привіт,

Добре, тепер я розумію набагато краще. Дозвольте мені сказати, що ми дуже стурбовані тим, що називається «змішаними фондами», і головна проблема пов’язана з моментом, коли гравець відповідає вимогам щодо ставок, і автоматично очікує, що кошти тепер є реальним балансом. Що ж, якщо система казино може автоматично обмежити виграш (якщо застосовано правило максимального виграшу), а потім перевести решту з бонусних коштів на реальний баланс, тоді все, здається, добре. Потім гравець може прийняти рішення про відмову або продовжити гру.

Але згідно з нашим досвідом, положення та умови бонусу стандартно застосовуються, доки ваше зняття не буде оброблено, тобто бонус закінчується зняттям .

Отже, здається, що ваша проблема десь посередині, тому я настійно раджу вам подати скаргу .

Ми можемо дійти до того, що умови застосували неправильно, але для цього потрібна скарга.

Якщо вам цікаво, чи варто це того, прочитайте про наслідки скарги .

Я чесно вважаю, що це розумний крок у цій ситуації.



Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Отже, виходячи зі свого досвіду, ви стверджуєте, що я не повинен сприймати як належне те, що коли вимоги щодо ставок виконані, я можу зняти суму бонусу. Оскільки з мого досвіду, це перше казино, яке робить це після виконання вимог щодо ставок. Чесно кажучи, я не бачу причини подавати скаргу, тому що вас навіть не турбує той факт, що казино надає бонуси, але в їхніх умовах написали щось дуже несправедливе для гравця, що вони не дадуть вам суму бонусу незалежно від того, що...

Автоматичний переклад.
GolDj
1 рік тому

Так, ви завжди повинні читати умови, щоб дізнатися, як саме казино підходить до правил бонусів, щоб ви могли вирішити, чи добре це для вас, чи піти в інше місце.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Гаразд, скажіть мені, будь ласка, чи цей приклад, який вони наводять у термінах, має сенс і зрозумілий для вас? Тому що я не можу цього зрозуміти.

«Наприклад, якщо ви внесли $/€/AUD500 і отримали бонус $/€/AUD250 після виконання всіх вимог щодо ставок, і ви бажаєте зняти свої кошти, потрібно зробити запит на суму, меншу за суму отриманого бонусу. "

Автоматичний переклад.
GolDj
1 рік тому

чесно? Я б попросив у прямому чаті чітке пояснення, щоб переконатися, як це працює.

Звучить дивно для мене на даний момент, якщо бонус не липкий:

«Початкове значення бонусу буде списано з вашого рахунку під час виведення коштів.

Якщо ви внесете €100 і отримаєте €1000 бонусу, €1000 буде списано з вашого рахунку, коли ви зробите зняття».

Якщо ви плануєте запитати в казино, поділіться повтором, мені це цікаво.


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я надіслав Pitboss електронний лист, у якому говорив про цю тему, і вже 3 дні НІЯКОЇ відповіді...

Автоматичний переклад.
GolDj
1 рік тому

Можливо, ви знайшли збій, я починаю думати, що скарга варта спроби. Я знаю, що я запропонував це приблизно тиждень тому, але все ж команда зі скарг звикла перевіряти всі умови та задавати питання казино, якщо це необхідно. Розгляньте цю ідею, якщо можете.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я створив свій обліковий запис кілька місяців тому і випадково додав додаткову літеру до своєї електронної адреси Bluitforsinq@gmail.com остання літера q є випадковістю замість Bluitforsin@gmail.com Я не зміг це виправити, коли нарешті виграв трохи грошей 5824,92 Я пішов по допомогу до представника казино Brango, тому що я не міг підтвердити свій обліковий запис або використати купони через помилку, яку я зробив під час створення облікового запису. Здається, у мене кілька облікових записів, але це помилка: один обліковий запис із двома електронними адресами потрапив у нещасний випадок, тож я попросив допомоги, але замість того, щоб допомогти, вони навіть не слухали, вони використали це як порушення своїх умов і послуг, і вони забрали мій джекпот у розмірі 5824,92 і закрили мій рахунок, доводячи мене до самогубства, я намагався сказати їм, що я не не створюйте кілька облікових записів, що це обліковий запис із двома адресами електронної пошти. Я зробив помилку, створюючи обліковий запис кілька місяців тому, вони обмежили мій обліковий запис і навіть не дали мені можливості пояснити. Те, що вони зробили зі мною, є злочином, тому я не маю іншого вибору, окрім створення інших облікових записів, оскільки це був єдиний спосіб зв’язатися з ними. Ці кілька облікових записів було створено лише 2 дні тому, тому я можу знайти допоможіть, але вони вимикають їх і не відповідають на жодне з моїх повідомлень, будь ласка, вони можуть вимкнути всі інші облікові записи, але дозвольте мені залишити той, де є мої виграші, я можу надати докази та знімки екрана. У мене є кілька облікових записів, я створив ці облікові записи 2 днів тому, щоб зв’язатися з казино Brango і був покараний за це.


Автоматичний переклад.
MarleyScutt
1 рік тому

Привіт.

Звучить як проста проблема з легким рішенням, але я можу пропустити щось важливе, тому виправте мене, якщо я помиляюся.

По-перше, як ви пройшли створення облікового запису - як ви підтвердили неправильну електронну адресу? На мою думку, ви повинні натиснути якесь посилання для підтвердження, щоб завершити обліковий запис, чи не так?

Отже, якимось чином обліковий запис було створено успішно, тоді ви зрозуміли проблему: що ви зробили? Ви зверталися до оператора чату чи служби підтримки, щоб вирішити проблему? Ви повинні робити це кожного разу, коли вам потрібна допомога.

Тому що, як я бачу, ви потрапили в казино після виграшу.

Чи пробували ви створити такий обліковий запис електронної пошти, щоб вам не довелося створювати інший? Я маю на увазі, що створення іншого облікового запису завжди ризиковано 🙁.

Я вважаю, що було б добре подати скаргу - це посилання надасть вам варіант . Поясніть там ситуацію, а також дайте відповіді на мої запитання, будь ласка. Воно повинно трохи поширитися на початку.

Команда розгляду скарг подбає про вас. Принаймні вам порадять.




Автоматичний переклад.
1 рік тому

Зараз вони забрали всі бонуси в моєму обліковому записі, і це божевілля, я отримую електронний лист із повідомленням, що тут безкоштовна гра, а потім це не працює.

Вони не цінують вас після кількох виграшів, а я граю тут на екстримі більше 18 місяців, і вони покинули мене нізвідки, і я покінчив з ними, тримайтеся подалі, вони брешуть і не цінують гравця більше рік, тож уявіть, що вони зроблять, щоб накрутити нового гравця брехнею про статус, щоб потім просто забрати його.

До побачення, екстремальне казино та бранго, вони брешуть

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

filefile

Це так дріб’язково, а також лише приклад їхнього жарту. Я вносив готівку більше місяця, а потім скористався хорошим підвищенням і фактично виграв, а потім вони забрали всі мої рекламні пропозиції

Тримайтеся подалі, погане обслуговування клієнтів і нульова оцінка гравців

Автоматичний переклад.
Portouefa1
1 рік тому

Насправді я думав, що вони справді повідомили вас про видалення всіх опцій бонусів із вашого облікового запису, але це не те, що я бачу на скріншотах. Агент підтримки лише сказав, що бонусний код недоступний. Чи не можливо, що пропозиція вже закінчилася?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Мені насправді не подобається казино Бранго, я думаю, що воно сфальсифіковане. Раніше я грав у безкоштовні обертання й постійно вигравав готівку так багато, що на моєму рахунку було 1200 доларів, які вони анулювали, оскільки ви можете перевести лише 50 доларів, а решту безкоштовних обертань вони анулювали. Тож я почав грати лише з готівковими депозитами та зіграв, можливо, 300 доларів, але нічого не виграв. Це не отримує бонусів у жодній грі, у яку я граю, і просто забирає гроші. Дійсно, порівняно зі способом, яким я звик вигравати на безкоштовних обертаннях, ця система повинна бути сфальсифікованою. Збережіть свої гроші і не грайте тут.. Я більше не буду

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
GolDj
1 рік тому

Напевно, для цього сумного казино. Я припустився помилки, внісши депозит, і виграв, і спробував зняти гроші після того, як усі вимоги були виконані, і щоразу, коли я надсилаю запит на зняття коштів, для мене відкривається нова перешкода. Вони не люблять давати гроші, брешуть і обманюють, щоб заробити, щоб їм не довелося цього робити

Автоматичний переклад.
1 2 34

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого