ГоловнаФорумКазиноBoomerang Casino - загальне обговорення

Boomerang Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

2 р. тому від giombattistalombardo
|
14 084 переглядів 73 відповідей |
|
12 3 4
Gonor
1 рік тому

Тільки тримайся!

Я думаю, це має бути важко, але ви не самотні в цьому. Я б сказав, що є достатній шанс, що через спілкування буде досягнуто справедливого рішення. 🤞🤞


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт. Сумніваюся в досягненні компромісу.

Автоматичний переклад.
Gonor
1 рік тому

Надія вмирає останньою, тому, поки справу не буде закрито, намагайтеся думати хоча б трохи позитивно, хоча я знаю, що це не найлегше. Я твердо вірю, що цю ситуацію можна вирішити. Удачі. ☘️

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Привіт усім. На сьогодні все без змін, в очікуванні дива. Я додав 05.12.23 -2 документи на запит казино, вони не були відразу відхилені, і дякую за це.

Автоматичний переклад.
Gonor
1 рік тому

Привіт. Це досить позитивна новина, чи не так?

Коли перевірку буде завершено, і я сподіваюся, що ви досягнете цього етапу, не забудьте також оновити скаргу .

Наскільки я бачу, з певною гірчинкою, я був досить близький, коли розглядав питання.

«Згідно з нашими Умовами, кожен клієнт повинен надати нам документи, що підтверджують його особу.

Оскільки жителі Росії не мають права реєструватися на нашому сайті згідно з Правилами та умовами, а ви не є резидентом Фінляндії, вам слід було надати документ, що підтверджує ваше перебування у Фінляндії, оскільки під час реєстрації ви вказали, що проживаєте в цій країні. Це може бути рахунок за комунальні послуги (вода, газ, електрика), кабельне телебачення/кабельний телефон або кабельний Інтернет, виписка з банківського рахунку або будь-який документ, виданий державою, із зазначенням повного імені, повної адреси та дати видачі, не старше 6 місяців. ."

Якщо пощастить, не тільки ви, але й інші гравці дізнаєтеся про відмінності зараз.

Сподіваємося, до остаточного рішення залишилося кілька (робочих) днів. 🤞🤞

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я надав їм документи, що не є резидентом Росії (перебуваю на території менше 180 днів на рік). і нічого хорошого немає. Від Фінляндії знову вимагають рахунки за газ і виписки.

Автоматичний переклад.
Gonor
1 рік тому

І це чудово, що ви оновили скаргу. Оскільки остання подія з вашого боку була не зовсім очевидною. Відверто кажучи, я думаю, що суть залишається незмінною: місцеві закони проти умов.

Як щодо цього моменту, згадав представник?

«Вам порадили звернутися до місцевого муніципалітету та вимагати документ про підтвердження/реєстрацію місця проживання. Сподіваємося, що ви зможете надати нам запитувану інформацію, необхідну для вашої успішної перевірки».

Я відчуваю, що це також може бути проблемою для вас. З іншого боку, я не можу сказати напевно, тому не соромтеся нагадати мені, будь ласка.


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Ще раз повторюю, я тут не зареєстрований, майна не маю і житла не орендую. Житловою площею я забезпечений підприємством, де я працюю. І навіть коли їдуть до муніципалітету, мене запитають, чи я почуваюся добре, чи хочу я стати на облік і оплачувати рахунки безкоштовним житлом. До речі, мій договір казино також не підходить, оскільки він укладений не з фінською компанією. Виходить, я маю працювати за місцем проживання. В умовах і положеннях зазначено «обов’язково за запитом», але запиту може не бути, але казино в принципі наполягає на цих документах, знаючи, що я не можу їх надати. Процедура KYC насамперед спрямована на запобігання відмиванню грошей та боротьбу з фінансуванням тероризму. Я подаю менше документів на дозвіл на проживання у Фінляндії, ніж у мене зараз у казино.

Автоматичний переклад.
Gonor
1 рік тому

Ця перевірка досить складна. У вас немає іншої можливості отримати подібний документ?

У будь-якому випадку, у вас все ще є відкрита скарга, і я хочу вірити, що ця історія зрештою вирішиться і все буде добре. Якщо вам вдасться отримати будь-яку нову інформацію, повідомте нас. Мені цікаво знати, чим це все закінчиться в кінці. Я твердо вірю, що це буде добре.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Повірте, якби була така можливість, я б нею неодмінно скористався.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Поясню так, моя зарплата 2500-3000 € на місяць. на той момент мій виграш становив 4-5 місячних платежів. хіба я не доклав достатньо зусиль, щоб їх отримати. І так, скаргу можна було б швидше закрити як нерозглянуту. хоча, казино може висунути 2-3 пункти, які я нібито порушив, і скарга піде в категорію відхилених. Інших варіантів я не бачу. Було приємно з вами спілкуватися і дякую за підтримку.

Автоматичний переклад.
Gonor
1 рік тому

Я точно розумію, що ви б скористалися таким вибором, якби він у вас був.

Однак давайте почекаємо і подивимося, чим обернеться ця скарга. Я не хочу заздалегідь прогнозувати результат, хоча я також трохи переживаю, як це вийде. Але яким би не був результат, гравці зможуть побачити, з якою ситуацією ви мали справу і чим це закінчилося, тож я розумію, що це може нічого для вас не означати, але якщо це була допомога хоча б одній людині, я думаю, що це було варте це. Я сподіваюся, що це можна якось вирішити, хоча я не можу уявити, що мало б статися, щоб це було так. У будь-якому разі я все ще тримаю за вас кулаки. Піклуватися. ☘️🤞

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Добрий день. Ну ось і закінчилася наша історія. Казино закрило рахунок. Просто злодій.

Автоматичний переклад.
Gonor
1 рік тому

Я не очікував, що це станеться. Чи дало вам казино якусь причину, чому вони заблокували ваш рахунок?

У будь-якому випадку, було б добре, якби ви відповіли на скаргу Ніка. Ви можете зробити це тут .

Я чекаю на вашу відповідь.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт Яро. Як я вже сказав, ми щойно знайшли причину заблокувати це. Це спочатку було зрозуміло. Тобто, якщо у вас усі документи в порядку, а реєстрації немає: «робимо, що хочемо». І я б рекомендував гравцям не звертати увагу на це казино.

Автоматичний переклад.
Gonor
1 рік тому

Це пахне «рішенням адміністрації», необов’язковою причиною, яку використовують казино, коли просте пояснення не є варіантом. З огляду на надзвичайно тривалу перевірку та згадку про повернення депозитів, я припускаю, що казино вважає вас підозрілим і більше не бажає пропонувати вам свої послуги.

Я не кажу, що ви зробили щось не так, це більше схоже на спробу пояснити, що це один із можливих сценаріїв.

Не сприймайте це як виправдання, будь ласка. Я б хотів, щоб ми могли допомогти!


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Казино давно намагаються заблокувати мене, тому що у мене російська адреса банку. Я надав їм паспорт, що не є резидентом більше 3 років. Ймовірно, ви нічим не зможете допомогти. Шкода, що я раніше не знав про існування вашого сайту, де можна не тільки подивитися рейтинг казино, а й почитати відгуки про нього.

Автоматичний переклад.
Gonor
1 рік тому

Щоб бути чесним, я хотів би згадати причину, чому ваш обліковий запис було закрито. Якщо я не помиляюся, це ви оновили скаргу так:

«Привіт, Нік. Вони заблокували обліковий запис, кажуть, що минуло більше 30 днів, і це є порушенням їхніх умов. Нібито вони так довго намагалися верифікувати мене».

Мені зараз цікаво, чи є вихід із цієї не дуже ясної ситуації. 🤷‍♀️ Давайте почекаємо, поки Нік трохи оновить скаргу.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт. Так, це моє. Погодьтеся, під таку умову можна підтягнути будь-яку людину, навіть з усіма документами. Просто зволікайте з перевіркою документів або як це було зі мною: їм не сподобалася моя адреса в банківській виписці.

Автоматичний переклад.
Gonor
1 рік тому

Я хотів би, щоб ця ситуація була вирішена, тому що я знаю, що це, звичайно, неприємно, але ми побачимо, що Нік скаже про це. До того часу нам, ймовірно, доведеться почекати.

Автоматичний переклад.
12 3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого