ГоловнаФорумКазиноBoomerang.Bet Casino - загальне обговорення

Boomerang.Bet Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

 від RS200
|
10 503 переглядів 71 відповідей |
|
12 3 4
Jaro

Дякую за повтор.

Дуже сподіваюся, що все вирішиться. Але зараз я все ще чекаю....

Автоматичний переклад.
lola12

Я знаю, що чекати іноді неприємно, особливо коли мова йде про гроші, але ми нічого не можемо зробити. Сподіваюся, все вийде добре.

У будь-якому випадку, ви все ще намагаєтесь зв’язатися з казино щодо цієї ситуації чи вони просто кажуть вам зв’язатися з банком?

Автоматичний переклад.

Так, вони написали в 1 листі, щоб зв’язатися з моїм банком, але банк каже, що це не має до них відношення. Я міг би перевірити напряму через Boomerang.Bet

І вони повернули мої гроші на мій ігровий рахунок, тому мені довелося зробити новий запит на зняття коштів.

Я досі чекаю, поки моє зняття буде схвалено вдруге, коли він усе ще має статус замороженого на моєму ігровому обліковому записі.

Тож я зараз не знаю, чи отримаю я взагалі свої гроші від Boomerang.Bet

Автоматичний переклад.
lola12

Коли ви вводили зняття вдруге, ви вводили той самий спосіб оплати, що й у перший раз? Ви не намагалися запитати в казино, який би був найкращий спосіб вивести гроші, якщо у вас виникли проблеми вперше?

У будь-якому випадку, як я вже сказав, скарга знаходиться на стадії врегулювання, і ми побачимо, куди дійде наша команда. Сподіваюся, це скоро вирішиться.

Автоматичний переклад.

Я використовував той самий спосіб оплати, який використовував для депозиту, тому що не було можливості вибрати інший метод.

Перший раз у них виникли технічні проблеми з цим методом, але, оскільки мені не вдалося вибрати альтернативний метод, лише той метод, за допомогою якого я зробив свої депозити.

Буквально кілька хвилин тому я отримав від них електронний лист про успішне виведення коштів. Але це траплялося раніше, тому я вірю в це лише тоді, коли бачу гроші на своєму банківському рахунку.

Єдине, що я надіслав їм поштою, якщо в мене було успішне зняття коштів, чому я видаляю історію транзакцій у своєму ігровому обліковому записі? Немає транзакцій щодо 240 євро взагалі?

Автоматичний переклад.
lola12

Я радий, що вилучення було вирішено!

Для історії транзакцій я рекомендую запитати в казино - ще раз. Це не в наших силах з’ясовувати це від вашого імені.

Але поверніться з поясненням; це може якось стати в нагоді іншим.👍

Автоматичний переклад.
Radka

Я все ще чекаю своїх грошей від Boomerang.Bet, тому що я не отримав від них грошей на свій банківський рахунок.

Це займає так багато часу, що я справді не знаю, чи отримаю я коли-небудь від них свої гроші.

Автоматичний переклад.
lola12

Я розумію, що це, звичайно, неприємно, але вам доведеться потерпіти, хоча я не люблю це говорити. Ми побачимо, до чого ви приведете свою відкриту скаргу, і сподіваємося, що наша команда зможе це вирішити.

У будь-якому випадку, чи намагалися ви запитати в казино, скільки часу їм потрібно, щоб зв’язатися з вами, коли ви написали 4 дні тому, що ваше зняття було успішним?

Автоматичний переклад.
Jaro

Так. Сьогодні на моє запитання про зняття коштів вони відповіли, що запит на зняття було надіслано постачальнику платежів для обробки.

Обробка постачальником платежів може тривати від 1 до 14 робочих днів.

Тож мені просто потрібно почекати і побачити...

Автоматичний переклад.
lola12

Ну принаймні є оновлення. Тож подивимося, як усе вийде і коли ви отримаєте свої гроші. Не забудьте повідомити нам, як це відбувається. Я буду чекати.

Автоматичний переклад.

Я виграв велику ставку, але я не взяв гроші. Я помітив це трохи пізно, мені сказали, що я видаляю бонус (ставка була на 100% бонус), і тому я не взяв гроші. До біса брехня. Чи є у мене можливість нарешті забрати свої гроші?

Έλληνας είμαι

Автоматичний переклад.
Boomerang.Bet Casino

Перевірте мій пост і дайте мені мої гроші

Автоматичний переклад.
Evagbot

Привіт, щоб правильно це зрозуміти, я спробую це зрозуміти, тому що я не знаю, чи правильно я це розумію. Ви грали з бонусом, ви ще не закінчили робити ставки, і, за словами казино, ви скасували бонус, і тому вони забрали гроші, які ви завантажили?

Ви грали на якихось слотах чи справа пов’язана зі ставками на спорт?

Давайте спочатку спробуємо відповісти на ці запитання, а потім підемо далі.

Автоматичний переклад.
Jaro

Ні, я нічого такого не робив. Чат повідомляє мені одне виправдання, а електронний лист інше. Я ХОЧУ СВОЇ ЧЕРТАНІ ГРОШІ

Автоматичний переклад.
Evagbot

Гаразд, але я запитав вас, як справи з бонусом. Опишіть ситуацію з вашої точки зору, тому що вона мені незрозуміла з того, що ви описали.

Спробуйте перевести подих і спокійно, коли скинете гнів, скажіть мені, і я спробую вам допомогти, якщо це можливо.

Автоматичний переклад.
Jaro

Це був бонус на перший депозит у розмірі 100 євро, я виграв 200 і не взяв багато

Автоматичний переклад.
Evagbot

Гаразд, ви взяли один бонус, а казино сказало, що ви взяли більше? Або що ви скасували його під час ставок?

Автоматичний переклад.
Jaro

Так, але цього не сталося, я не такий дурний. Я прошу їх показати мені якісь докази цього, і нічого, як очікувалося. Чи отримаю я свої гроші??? Або якщо вони не дадуть мені гроші, дайте мені бонус

Автоматичний переклад.
Evagbot

Гаразд, у вас є історія бонусів, де ви можете побачити такі речі? Можливо, ви знайдете там якусь інформацію. Як варіант, чи є у вас розмова з казино? Ми могли б бути мудрішими від того, що вони вам написали.

Автоматичний переклад.
Jaro

У чаті мені повідомили, що бонус використано, а в листі повідомлено, що бонус скасовано. Вони навіть погані брехуни

Автоматичний переклад.
12 3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого