ФорумКазиноBoomerang.Bet Casino - загальне обговорення

Boomerang.Bet Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

1 рік тому від RS200
|
6301 переглядів 49 відповідей |
|
12 3
Додати публікацію
Jaro
12 міс. тому

Дякую за повтор.

Дуже сподіваюся, що все вирішиться. Але зараз я все ще чекаю....

Автоматичний переклад.
lola12
12 міс. тому

Я знаю, що чекати іноді неприємно, особливо коли мова йде про гроші, але ми нічого не можемо зробити. Сподіваюся, все вийде добре.

У будь-якому випадку, ви все ще намагаєтесь зв’язатися з казино щодо цієї ситуації чи вони просто кажуть вам зв’язатися з банком?

Автоматичний переклад.
12 міс. тому

Так, вони написали в 1 листі, щоб зв’язатися з моїм банком, але банк каже, що це не має до них відношення. Я міг би перевірити напряму через Boomerang.Bet

І вони повернули мої гроші на мій ігровий рахунок, тому мені довелося зробити новий запит на зняття коштів.

Я досі чекаю, поки моє зняття буде схвалено вдруге, коли він усе ще має статус замороженого на моєму ігровому обліковому записі.

Тож я зараз не знаю, чи отримаю я взагалі свої гроші від Boomerang.Bet

Автоматичний переклад.
lola12
12 міс. тому

Коли ви вводили зняття вдруге, ви вводили той самий спосіб оплати, що й у перший раз? Ви не намагалися запитати в казино, який би був найкращий спосіб вивести гроші, якщо у вас виникли проблеми вперше?

У будь-якому випадку, як я вже сказав, скарга знаходиться на стадії врегулювання, і ми побачимо, куди дійде наша команда. Сподіваюся, це скоро вирішиться.

Автоматичний переклад.
12 міс. тому

Я використовував той самий спосіб оплати, який використовував для депозиту, тому що не було можливості вибрати інший метод.

Перший раз у них виникли технічні проблеми з цим методом, але, оскільки мені не вдалося вибрати альтернативний метод, лише той метод, за допомогою якого я зробив свої депозити.

Буквально кілька хвилин тому я отримав від них електронний лист про успішне виведення коштів. Але це траплялося раніше, тому я вірю в це лише тоді, коли бачу гроші на своєму банківському рахунку.

Єдине, що я надіслав їм поштою, якщо в мене було успішне зняття коштів, чому я видаляю історію транзакцій у своєму ігровому обліковому записі? Немає транзакцій щодо 240 євро взагалі?

Автоматичний переклад.
lola12
12 міс. тому

Я радий, що вилучення було вирішено!

Для історії транзакцій я рекомендую запитати в казино - ще раз. Це не в наших силах з’ясовувати це від вашого імені.

Але поверніться з поясненням; це може якось стати в нагоді іншим.👍

Автоматичний переклад.
Radka
11 міс. тому

Я все ще чекаю своїх грошей від Boomerang.Bet, тому що я не отримав від них грошей на свій банківський рахунок.

Це займає так багато часу, що я справді не знаю, чи отримаю я коли-небудь від них свої гроші.

Автоматичний переклад.
lola12
11 міс. тому

Я розумію, що це, звичайно, неприємно, але вам доведеться потерпіти, хоча я не люблю це говорити. Ми побачимо, до чого ви приведете свою відкриту скаргу, і сподіваємося, що наша команда зможе це вирішити.

У будь-якому випадку, чи намагалися ви запитати в казино, скільки часу їм потрібно, щоб зв’язатися з вами, коли ви написали 4 дні тому, що ваше зняття було успішним?

Автоматичний переклад.
Jaro
11 міс. тому

Так. Сьогодні на моє запитання про зняття коштів вони відповіли, що запит на зняття було надіслано постачальнику платежів для обробки.

Обробка постачальником платежів може тривати від 1 до 14 робочих днів.

Тож мені просто потрібно почекати і побачити...

Автоматичний переклад.
lola12
11 міс. тому

Ну принаймні є оновлення. Тож подивимося, як усе вийде і коли ви отримаєте свої гроші. Не забудьте повідомити нам, як це відбувається. Я буду чекати.

Автоматичний переклад.
12 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого