ФорумКазиноBoomerang.Bet Casino - загальне обговорення

Boomerang.Bet Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 рік тому від RS200
|
6288 переглядів 49 відповідей |
|
1 2 3
Додати публікацію
Ww2023
1 рік тому

Це не дуже переконливо, чи не так? Чи є інші варіанти оплати, які ви можете спробувати?

Це не допоможе вам через відсутність підтримки з боку казино, я знаю. Просто намагаюся з’ясувати щось варте згадки. 🤔

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Дякую, що відгукнулися


Я чекаю на 4 зняття. 2 з крипто і 2 з ezeewallet. Я вибрав це, тому що мені його порадили. а тепер чекаю 5к. Я не можу більше зняти гроші. інакше я хотів би спробувати банківський переказ. хоча в чаті було сказано, що я не повинен цього робити

Автоматичний переклад.
Ww2023
1 рік тому

Привіт.

Я бачу зараз. Буду вдячний за відповідь представника казино. Протягом наступних кількох днів ми можемо лише чекати деяких оновлень, я б сказав. Що ж, скарга активна, але я сподіваюся, що казино надішле гроші перед тим, як ми втрутимося. 🤞🤞


Автоматичний переклад.
1 рік тому

як можливо, що середній бал цього казино збільшився? Ви не читали відгуків на Trustpilot? кожен має лише поганий досвід роботи з цим казино.

Автоматичний переклад.
Ww2023
1 рік тому

Привіт.

Що ж, чесно кажучи, ми не вважаємо неперевірені відгуки на TrustPilot чудовим джерелом достовірної інформації. Особливо якщо взяти до уваги деякі огляди, написані на Casino Guru. Якщо такий сайт дозволяє писати жахливі відгуки про те, що ми найгірше неліцензійне казино в світі, цифри 😀

Це насправді серйозна справа. Таким чином, для учасників, яким важливий процес перевірки, ми створили цю статтю під назвою « Відгуки про казино-гуру – дізнайтеся про наш процес перевірки та рейтингу казино »

Ось як ми справді це робимо.

Я помітив вашу скаргу на Boomerang Casino, ви знаєте, чому ваш платіж заморожено? Це чимось відрізняється від затримки? Я просто запитую, тому що речі зазвичай заморожені через розслідування або перевірку безпеки.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт.

Ха-ха, можливо, Trustpilot не такий надійний.

Щодо моїх вилучень, вони ще не дали мені чіткого пояснення. щоразу це щось інше. мій kyc затверджено. а вони вже один раз щось передали. але це була менша сума. Я також ввічливо запитав, як найкраще це заплатити. і тому я спробував це.

Автоматичний переклад.
Ww2023
1 рік тому

Так, схоже, що це не так.

Що стосується ваших вилучень, що вам сказали в казино, коли ви сказали, що вони досі не дали зрозуміти? Щодо способу оплати, що вони запропонували?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Наразі у нас виникають проблеми з вашими виведеннями через проблеми з постачальником, однак ця проблема знаходиться в процесі вирішення, і ви можете бути впевнені, що вона буде вирішена в майбутньому, ми обов’язково повідомимо вас електронною поштою.

спочатку вони сказали крипто. а потім ezeewallet.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

filefilefile

Відкликання я зробив 1 жовтня. Мабуть, ці хлопці жартують?


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Ww2023
1 рік тому

Ой, значить, проблеми з провайдером. Боюся, вам доведеться набратися терпіння в цьому випадку, хоча я знаю, що чекати іноді буває важко, особливо коли ви чекали досить довго. Що стосується способу оплати, чи використовували ви ezeewallet?

У всякому разі, скріншоти також свідчать про те, що нам нічого робити, крім як терпіти. Я помітив, що Пітер візьме на себе вашу скаргу, тому, якщо проблеми не зникнуть, він спробує зв’язатися з казино.

Тоді ми побачимо, як воно піде, і я твердо вірю, що ви отримаєте свої гроші якомога швидше.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, я використовував ezeewallet, тому що він рекомендував його та сказав, що це займе лише 1 день. Також використовували крипто.

Дякуємо, що відгукнулись!

Автоматичний переклад.
Ww2023
1 рік тому

Так, так, я розумію. Однак, судячи з ситуації, у яку ви потрапили, це насправді не 1 день, навіть якщо проблеми на стороні постачальника платежів не винні казино. Тож давайте поки почекаємо, і якщо у вас є щось нове, повідомте нам.

Автоматичний переклад.
Anonymized561
1 рік тому

привіт Ви можете прикріпити скріншот, де написано, що гравці з Нідерландів не можуть грати тут? Я переглянув наш веб-сайт, і ця країна дозволена, і в Умовах я не знайшов нічого про те, що гравцям із цієї країни заборонено грати тут. Я лише виявив, що деякі ігри заборонені для певних країн, але нічого більше.

У будь-якому випадку, у вас тут проблема?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Цікаво, я Bommerang.Bet коли-небудь виводив комусь або просто брав гроші і залишав усе?

Чи можете ви щось зробити, щоб отримати гроші з цього казино?

Автоматичний переклад.
lola12
12 міс. тому

Вибачте, але коли справа стосується скарг , ми надаємо казино 14 повних днів для виплати виграшів.

Так, це досить довго. З іншого боку, протягом цього терміну гідні казино повинні усунути всі поширені проблеми, які заважають гравцеві отримати гроші.

Тому я сподіваюся, що це казино зробить усе можливе, щоб негайно надіслати гроші. Можливо, ви можете попросити підтвердження транзакції? Я маю на увазі, просто щоб переконатися, що передача виконана.

Якщо говорити про це, будь ласка, який спосіб оплати ви використовували?

Автоматичний переклад.
12 міс. тому

Я заплатив своєю карткою MasterCard і досі не отримав від них свої гроші, минуло майже 2 тижні. Це дуже дивно, коли я читаю відгуки на Trustpilot, вони скаржаться на технічні проблеми майже кожному гравцю. І у своїй відповіді на рецензії вони дуже віддані вирішенню проблеми, але я просто не бачу, щоб це відбувалося.

Автоматичний переклад.
lola12
12 міс. тому

Отже, ви використали той самий метод, щоб вилучити його? 2 тижні - це досить багато, але, як сказала Радка, якщо нічого не зміниться і гроші не прийдуть, наша команда спробує вам допомогти.

Ми чекатимемо вашого оновлення, щоб побачити, чи щось змінилося. Я твердо вірю, що ви отримаєте свої гроші і стрес пройде. ☘️🤞

Автоматичний переклад.
Jaro
12 міс. тому

Так, я використав той самий метод для виведення 29 жовтня 2023 року, а 31 жовтня 2023 року вони написали, що моє зняття успішно, і попросили написати відгук про найшвидші зняття коштів на Trustpilot! Але грошей на моєму рахунку не було.

А тепер я напишу про технічні проблеми з вибраним методом виведення коштів.

Я навіть питав про підтвердження транзакції, але мені відповіли, що мій запит вже передано у відповідальний відділ і зараз опрацьовується.

Але на моєму банківському рахунку досі немає грошей.

Я був би дуже вдячний, якби хтось допоміг мені зв’язатися з ними, щоб я нарешті міг отримати свої 240 євро від Boomerang.Bet.


Автоматичний переклад.
12 міс. тому

Так, я використав той самий метод для виведення 29 жовтня 2023 року, а 31 жовтня 2023 року вони написали, що моє зняття успішно, і попросили написати відгук про найшвидші зняття коштів на Trustpilot! Але грошей на моєму рахунку не було.

А тепер я напишу про технічні проблеми з вибраним методом виведення коштів.

Я навіть питав про підтвердження транзакції, але мені відповіли, що мій запит вже передано у відповідальний відділ і зараз опрацьовується.

Але на моєму банківському рахунку досі немає грошей.

Я був би дуже вдячний, якби хтось допоміг мені зв’язатися з ними, щоб я нарешті міг отримати свої 240 євро від Boomerang.Bet.


Автоматичний переклад.
12 міс. тому

Кілька хвилин тому я отримав електронний лист від Boomerang.Bet

Ваш запит на зняття було скасовано.

Ми просимо вас зв’язатися зі своїм банком і перевірити, чому транзакцію відхилено.

Тоді я написав те, що мій банк каже, що не отримав від нього жодного запиту на зняття коштів. Але вони кажуть, що якщо у них виникнуть проблеми з компанією-постачальником платежів, вони можуть здійснити банківський переказ на мій банківський рахунок.

Тепер на моєму рахунку Boomerang.Bet повернувся баланс 240 євро.

Я запитав їх електронною поштою сьогодні, 8 листопада 2023 року, як ми можемо це вирішити та що мені потрібно зробити, щоб мої гроші були на моєму банківському рахунку.

Автоматичний переклад.
lola12
12 міс. тому

Тому було б несправедливо, якщо казино просить перевірити найшвидше виведення коштів і нічого вам не надсилає. Але я припускаю, що ви нічого подібного не зробили. У будь-якому разі, схоже, нам доведеться набратися терпіння та почекати, щоб побачити, як усе вийде. Наша команда обов'язково спробує вам допомогти і знатиме, що робити. Тому я сподіваюся, що це буде вирішено якомога швидше.

Автоматичний переклад.
1 2 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого