Ой, значить, проблеми з провайдером. Боюся, вам доведеться набратися терпіння в цьому випадку, хоча я знаю, що чекати іноді буває важко, особливо коли ви чекали досить довго. Що стосується способу оплати, чи використовували ви ezeewallet?
У всякому разі, скріншоти також свідчать про те, що нам нічого робити, крім як терпіти. Я помітив, що Пітер візьме на себе вашу скаргу, тому, якщо проблеми не зникнуть, він спробує зв’язатися з казино.
Тоді ми побачимо, як воно піде, і я твердо вірю, що ви отримаєте свої гроші якомога швидше.
Oh, so it's problems with the provider. I'm afraid you'll have to be patient in this case, although I know that waiting can sometimes be difficult, especially when you've been waiting for quite a long time. As for the payment method, did you use ezeewallet ?
Anyway, screenshots also indicate that we have nothing to do but endure. I noticed that Peter will take over your complaint, so if the problems persist, he will try to contact the casino.
We'll see how it goes then and I firmly believe that you will get your money as soon as possible.
Автоматичний переклад.